Nou. Een badpak, dat kán echt niet. Die had vol in burka-badpak gemoeten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:15 schreef superniger het volgende:
OPHEF
https://www.mediacourant.(...)een-grensgevalletje/
Waar mensen zich druk om maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:15 schreef superniger het volgende:
OPHEF
https://www.mediacourant.(...)een-grensgevalletje/
EO schijnheiligheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:05 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, net doen alsof je zit te pissen met de middelvinger omhoog bij de voordeur van een christelijke kerk is natuurlijk schijtlollig. Maar geen woord daarover.
Wie? Ik? Ik geloof niet.quote:
Niet jij. Die man die dat in de media krant liet opschrijven. Die is van de EO.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wie? Ik? Ik geloof niet.
Maar het idee kwam van een Marokkaanse af. Ik zou respect voor haar hebben als ze dit gewoon bij een moskee zouden doen maar die ballen zal ze wel niet hebben.
Gelukkig hebben we ophef over een lid van de Oranjes in bikini.
Oh gut, krijgen we dit weer.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Wie? Ik? Ik geloof niet.
Maar het idee kwam van een Marokkaanse af. Ik zou respect voor haar hebben als ze dit gewoon bij een moskee zouden doen maar die ballen zal ze wel niet hebben.
Gelukkig hebben we ophef over een lid van de Oranjes in bikini.
Hij heeft helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Prins Constantijn begrijpt niet waarom er eerder deze week ophef is ontstaan over het feit dat zijn dochter Eloise in badpak op televisie kwam. „Mensen zoeken altijd naar commotie. Ik snap niet waarom daar commotie over is”, reageerde de prins vrijdagavond voor de camera van Shownieuws.
Waar doet Eloise nog meer aan mee dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:44 schreef roos94 het volgende:
Leuke deelnemers.
Eloise wil wel echt heel graag in de spotlights staan. Die doet aan alles en iedereen mee wat met tv/social media te maken heeft.
Wensfinale: Jaap, Leonie en Rick
Ja, het zag er nu belachelijk uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Eigenlijk had het model met de föhn aan de andere kant van de boom moeten staan, vind ik. Dan zou de boom 'meebewegen' met de luchtstroom, in plaats van ertegenin. Dat zou een veel logischer en geloofwaardiger plaatje opgeleverd hebben.
Wildebras en Eloise kwamen allebei wat minder likeable over.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, het zag er nu belachelijk uit.
Die Wildebras keek wel pissig tijdens de beoordeling. Denk dat ik hem niet leuk ga vinden. Nou snap ik dat ie geïrriteerd is omdat de sandboarders er niks van konden, maar het ligt wel aan zijn creativiteit als hij er niks beters van kan maken. Numidia miepte ook niet.
Nee schat, dit krijg jij als resultaten. die van mij zijn echt andersquote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:13 schreef roos94 het volgende:
Als je eloise googled krijg je dit![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor schat, ik heb net in icognito modus op een pc gekeken en had dezelfde resultaten. Iets verder naar onder scrollen schat.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:18 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Nee schat, dit krijg jij als resultaten. die van mij zijn echt anders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat in de reguliere serie er standaard in zit en ik dat altijd wel een vermakelijke aflevering vind.quote:
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)quote:
Wildebras is echt heeeel verschrikkelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)
(Numidia, of een Wildebras ja sorry wie had daar ooit van gehoord)
Niveau is ook erg matig. De winnaars van de aflevering hebben vaak geen idee wat ze doen en hebben een lucky shot. Überhaupt niet het idee dat iemand van de deelnemers een beetje snapt wat ze doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)
Ik kende Numidia en haar muziek wel al.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Verder hier mee eens, alleen bij Rick heb ik het idee dat hij goed bezig is. Denk dat hij ook gaat winnen en de ideale finale zou tegen Leonie zijn wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Niveau is ook erg matig. De winnaars van de aflevering hebben vaak geen idee wat ze doen en hebben een lucky shot. Überhaupt niet het idee dat iemand van de deelnemers een beetje snapt wat ze doen
Nou je gebeden zijn verhoord hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
..
alleen bij Rick heb ik het idee dat hij goed bezig is. Denk dat hij ook gaat winnen en de ideale finale zou tegen Leonie zijn wat mij betreft.
Ja, of Rick. Beide gun ik het.quote:
Nou? Wie ben jij?quote:
Dat kan niet!quote:
Ik vind beide leuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan niet!
Of je moet shirtjes willen gaan sponsoren voor dat team of zo![]()
Je kan wel team Rick zijn.
Ik ben team Leonie. Omdat: Leuk mens.
Van fotografie weet ik niet veel.
Ik schakel net pas in. Ik gun het Rick net iets meer dan Leonie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:01 schreef Mrmime het volgende:
Wie kijkt er ook? Ik denk dat Rick gaat winnen
Ik hoop het. En denk het ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:01 schreef Mrmime het volgende:
Wie kijkt er ook? Ik denk dat Rick gaat winnen
Eensch…quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk seizoen. Leuke kandidaten in het ook nog eens geweldige Zuid-Afrika.
Oef, dat zal toch niet? Rick had voor mij de gunfactor om te winnen. Die genoot ook meer en ging er veel relaxter mee om (buitenkant). Leonie zat af en toe in mijn irritatiezone. Tja, teevee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Die cheetah met zijn kastje om, waardoor ze hem gewoon op de radar hebben.Met die zogenaamde sporenspeurder.
Ik ga bijna denkend at ze hem nog een tikje verdoofd hadden voor het fotomomentje ook, maar daar wil mijn geloof in de mensheid niet aan.
Als iets al is uitgezonden is er geen sprake meer van spoilers.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef lily het volgende:
Wij kijken nu.
Ik heb dus al gelezen wie wint maar gelukkig houd ik van spoilers![]()
Jajaja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iets al is uitgezonden is er geen sprake meer van spoilers.
Die reis-seizoenen zijn sowieso anders dan de reguliere, waar ze potentieel een jaar lang bezig zijn en ook cursussen volgen en zo.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:27 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik dit nu echt finalewaardige foto's vond die ze gemaakt hadden.
Andere seizoenen ben ik veel meer weggeblazen door de mooie foto's die ze hadden gemaakt.
Tuurlijk wel. Voor iemand die het nog niet heeft gezien, is een uitslag een spoiler.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iets al is uitgezonden is er geen sprake meer van spoilers.
Inderdaad. Vorig seizoen blij verrast door Numidia, waar ik ook nog nooit van had gehoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:27 schreef Blues het volgende:
Ik laat me graag verrassen door de deelnemers, ook door degenen die ik niet 'ken'.
Samequote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorig seizoen blij verrast door Numidia, waar ik ook nog nooit van had gehoord.
Vond ik ook,dat er juist veel echt bekende mensen meedoen. Quinty kende ik van De Slimste mens van afgelopen winter. De enige die ik echt niet kende is Niek.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:44 schreef Mrmime het volgende:
Ik vond dit seizoen juist veel bekenden. De enige die ik niet ken is die influencer Quinty.
Vind ik ook. Dat ze die huisjes in het vakantiepark half gingen slopen is minder en ja, de winnaar daarvan vond ik zelf ook best grappig met dat doorgescheurde springkussen. En leuk vind ik dat je niet kunt voorspellen wie er uiteindelijk als winnaar uit de bus komt. De beoordeling over de tweede reeks (lentegevoel) vond ik ook terecht.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:44 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dit juist een hele leuke groep
Inderdaad. Ik ken iedereen dit keer. Quinty vanwege De slimste mens en Niek vanwege Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:42 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Vond ik ook,dat er juist veel echt bekende mensen meedoen. Quinty kende ik van De Slimste mens van afgelopen winter. De enige die ik echt niet kende is Niek.
Ja en bovendien was hier de opdracht om iets in scène te zetten. Ze krijgen ook wel eens opdrachten waar ze iets "in het wild" moeten fotograferen (bijv die vrije dag in A'dam-foto), dan vind ik het anders als je bewust iets in scène zet..quote:Op donderdag 9 november 2023 20:21 schreef Blues het volgende:
Ongelofelijk hoe ze keer op keer op keer te horen krijgen dat ze met die foto's teveel lopen te kloten (lees bewerken) en dat zwart/wit niet altijd mooi is en dat het dan allebei nog steeds overmatig gedaan wordt.
Ik vond de dragqueen foto net zo 'nep' overkomen als het dronken meisje tegen de auto. Vroeg me af waarom hier een onderscheid werd gemaakt.
Kijken nu terug.quote:
Dat hadden wij ook, maar goed mijn schoonvader kreeg het jong en is er ook aan overleden nog maar twee jaar geleden. Dus het was erg herkenbaar.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken nu terug.
Schiet helemaal vol van die Alzheimers.
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 30 november 2023 00:04 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Henri eruit ligt met die prachtige foto van zijn dochter.
Dat dacht ik ook. Ondanks dat ze haar zus prachtig had gefotografeerd vond ik het totaal niet refereren aan het schilderij van van Gogh.quote:Op donderdag 30 november 2023 06:04 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Had ik ook niet zien aankomen. Ik dacht eigenlijk dat Quinty eruit zou gaan.
Het was wat mij betreft verreweg de minste foto.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ondanks dat ze haar zus prachtig had gefotografeerd vond ik het totaal niet refereren aan het schilderij van van Gogh.
Vind het wel een saaiig seizoen. Ik loop inmiddels 2-3 afleveringen achter omdat ik er maar niet doorheen kom. Ben blijven steken bij de paarden volgens mij.quote:
Qua 2e serie wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef golfer het volgende:
Onterechte winnaar.
Die ander was in alle opzichten beter. Scherpere foto's, betere techniek en betere nabewerking.
De ene.quote:
Van al die namen ken ik er 2: Danny de Munk en Susan Visser. De overigen zeggen mij niks.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
Het nieuwe seizoen van Het perfecte plaatje op reis speelt zich af in Thailand. Dat maakt RTL Boulevard zondag bekend. Onder de deelnemers zijn actrice Susan Visser en zanger Danny de Munk.
Ook presentatrices Gallyon van Vessem en Fresia Cousino Arias, presentator Kaj Gorgels, GTST-actrice Sophie Bouquet, PowNed-verslaggever Mark Baanders, rapper Leafs (Jahmil Dapaloe) en musicalster April Darby doen mee. Wanneer de reeks start, is nog niet bekend.
Voor mij bovenstaande twee en Mark Baanders (gezien in de laatste Expeditie Robinson).quote:Op zondag 14 januari 2024 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Van al die namen ken ik er 2: Danny de Munk en Susan Visser. De overigen zeggen mij niks.
Nooit naar gekeken.quote:
Mark zat ook in Hunted Vips.quote:
Ken ik ook niet.quote:
Ik weet niet hoe oud je bent maar Gallyon was vroeger één van de presentatrices van Hart van Nederland en andere SBS-nieuwsprogramma's.quote:
Oh ja! Ik ken haar dus wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:01 schreef Cirilico het volgende:
Fresia ken ik van Wie is de Mol? (jaar van Everon).
WIDM volg ik al 24 jaar. Maar Fresia kan ik mij niet herinneren.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:01 schreef Cirilico het volgende:
Kaj, Mark en April ken ik ook alleen maar vanwege Expeditie Robinson.
Ik weet niet hoe oud je bent maar Gallyon was vroeger één van de presentatrices van Hart van Nederland en andere SBS-nieuwsprogramma's.
Fresia ken ik van Wie is de Mol? (jaar van Everon). Maar als jij ER niet kijkt, kijk jij WIDM vast ook niet?
April ken jij ook dan van Expeditie Robinson toch? Seizoen van jaar geleden.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:08 schreef lily het volgende:
[..]
Oh ja! Ik ken haar dus wel.
Ze won dat jaar zelfs
Ah, je herkent dr vanzelf tzt. Ik kijk ook zelden live tv. Volg een aantal programma's met terugkijken.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
WIDM volg ik al 24 jaar. Maar Fresia kan ik mij niet herinneren.
En ik ben oud en kijk bijna nooit naar commerciële omroepen.
Eigenlijk niet. Wel gekeken toen maar er gaat nog geen lampje branden (ook niet na google).quote:Op maandag 15 januari 2024 16:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
April ken jij ook dan van Expeditie Robinson toch? Seizoen van jaar geleden.
[..]
Vanavond dus RTL4, 20:30quote:Op zondag 14 januari 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
Het nieuwe seizoen van Het perfecte plaatje op reis speelt zich af in Thailand. Dat maakt RTL Boulevard zondag bekend. Onder de deelnemers zijn actrice Susan Visser en zanger Danny de Munk.
Ook presentatrices Gallyon van Vessem en Fresia Cousino Arias, presentator Kaj Gorgels, GTST-actrice Sophie Bouquet, PowNed-verslaggever Mark Baanders, rapper Leafs (Jahmil Dapaloe) en musicalster April Darby doen mee. Wanneer de reeks start, is nog niet bekend.
Zijn nog steeds mensen die ze op reis hebben gewassen en met het woordje ‘sanctuary’ is het heel normaal. Precies wat die vrouw zei: die woorden zijn misleidend.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Jaren terug ook wel in Thailand geweest, toen was het nog normaal om op olifanten te rijden en naar de olifanten show te gaan
Ik vond het zelf niet jammer maar wel voor hem, hij keek echt verdrietig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef lily het volgende:
Jammer dat Mark eruit is. Brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Tijl Beckand?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:23 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind de presentatie van -ik kom niet op z’n naam- echt heel leuk
Ik ook. Ik vind Tijl vaak maar niks, maar in het Perfecte Plaatje echt heel geestig!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:23 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind de presentatie van -ik kom niet op z’n naam- echt heel leuk
Ik ook.quote:
Prima gast maar vaak wel erg druk en aanwezigquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef lily het volgende:
Jammer dat Mark eruit is. Brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Ik vond Mark in één seizoen Robinson precies voldoende.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima gast maar vaak wel erg druk en aanwezig
Die ontwerper/assistent was echt een storende factor iddquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:17 schreef Blues het volgende:
Dat met die tattoos moest rauwwww zijn.
Niks rauws aan ook
Vond Freek het leukst in dit seizoen, prima winaar Kaj, die heeft wel een fotografen oog.
Die ontwerper/assistent dramatisch irritant
Op basis van de namen ken ik er 5, maar als ik die foto erboven bekijk, dan herken ik er 8.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond begint een nieuwe serie.
[ afbeelding ]
En dit zijn de (deels voor mij onbekende) deelnemers:
Amara Onwuka
Toine van Peperstraten
Antoinette Hertsenberg
Pauline Wingelaar
Lex Uiting
Floris Göbel
Fenna Ramos
Giovanni van Bronckhorst
Claes Iversen
Loiza Lamers
RTL4 20:35
Ik Vertrekquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef roos94 het volgende:
Is er nog een programma waaraan Loiza Lamers niet heeft deelgenomen?
Vier handen op 1 buikquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik Vertrek
We zijn er bijna.
Wie of wat is dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef roos94 het volgende:
Is er nog een programma waaraan Loiza Lamers niet heeft deelgenomen?
Die vent rechtsonder doet me altijd aan de minst leuke cabaretier denken. Martijn Koning ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis van de namen ken ik er 5, maar als ik die foto erboven bekijk, dan herken ik er 8.
Zoveel ken ik er nooit bij BN'ers.
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vent rechtsonder doet me altijd aan de minst leuke cabaretier denken. Martijn Koning ofzo.
Ik heb ook geen idee. Verder hetzelfde als Golfer. Maar die Claes zegt me ook niks.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.
Claes ken ik uit Wie is de Mol?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Verder hetzelfde als Golfer. Maar die Claes zegt me ook niks.
Als je daar aan meedoet moet je toch al een BN'r zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Claes ken ik uit Wie is de Mol?
Hij is een mode-ontwerper.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je daar aan meedoet moet je toch al een BN'r zijn
Dat is Lex Uitingquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.
Die kende ik door een artikel in het Volkskrant Magazine.quote:
Waarom?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Floris stom.
Antoinette en Pauline zijn leuk.
Goed met argumenten onderbouwd.quote:
Ja die vond ik dan weer niks. Maar ik heb er echt de ballen verstand van. Ik vond die van Antoinette heel mooi.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vond die van Gio eigenlijk wel de beste foto.
Jij keek alleen om naakte mensen te zien?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 04:22 schreef Alicia76 het volgende:
Ik kijk het niet meer. Sinds ze blijkbaar de naaktshoot niet meer durven ben ik afgehaakt. Die verpreutsing haat ik echt tot in diepst van mijn ziel. BAH!!!
Die van Claes vond ik echt tof.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef golfer het volgende:
Wel een leuke opdracht met die dierenmaskers.
Deze dus:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef golfer het volgende:
Wel een leuke opdracht met die dierenmaskers.
En die foto van Gio vond ik de beste.
Niet.quote:
Ja kvind het ook wel stomquote:Op woensdag 6 november 2024 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Doei Gio, niet te vertrouwen die voetbaltypes bij dit soort TV series…
M'n vrees was dus terechtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuke eerste aflevering maar al een paar hele fraaie foto's! Snapte alleen die uitleg niet over waarom er in de 1e aflevering al iemand uit moet. Het werd gedaan alsof die save een heel ding is, maar die is er in eerdere seizoenen toch ook geweest?
Verder vind ik het als groot Feyenoord-fan erg leuk dat Gio mee doet, dat is toch altijd wel een idool van me geweest toen ik nog op de leeftijd was dat je idolen hadmaar voor mij is het wel een legende dus. Weet niet niet wanneer dit precies opgenomen is, dus hoop niet dat hij een Heitingaatje hoeft te doen in verband met z'n dienstverband in Turkije.
Zou leuker zijn als ze zwaar boos/verdrietig kijkt, alsof ze een vreemdgaande partner ontdektquote:Op woensdag 6 november 2024 23:26 schreef golfer het volgende:
Antoinette met die condoom in de wasmachine.
Dit ja, vond haar lachende blik ook totaal niet passen in de foto. Het zei daardoor juist precies helemaal niks....quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze zwaar boos/verdrietig kijkt, alsof ze een vreemdgaande partner ontdekt
Mee eens bij wat de jury als reden gaf, Lex blijft wat steken qua ontwikkeling. Hij leek de laatste afleveringen wat minder creatief en veel sneller genoegen te nemen met wat hij had ipv nog meer en betere foto's te maken...quote:Op woensdag 13 november 2024 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vorige week ook al laatste, dus snap wel dat ze de save niet gaan gebruiken.
Eens. William heeft altijd wat te klagen. Die vrouw vind X mooi en dat geeft hij commentaar op de foto en vind het jammer dat X is gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:05 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Mee eens bij wat de jury als reden gaf, Lex blijft wat steken qua ontwikkeling. Hij leek de laatste afleveringen wat minder creatief en veel sneller genoegen te nemen met wat hij had ipv nog meer en betere foto's te maken...
Echter vond ik zijn laatste foto wel echt prachtig, juist fris en krachtig.
Die William heeft altijd wel iets negatiefs te zeggen, echt irritant.
Ja hij moet altijd zeggen dat hij het net ietsje anders en beter zou hebben gedaan, en alsof dat dan ook meteen de waarheid is. Veel is ook gewoon smaak....quote:Op donderdag 14 november 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. William heeft altijd wat te klagen. Die vrouw vind X mooi en dat geeft hij commentaar op de foto en vind het jammer dat X is gedaan.
Leuke shoots verwacht ikquote:Op woensdag 20 november 2024 15:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Behalve de naaktshoot duiken de fotografen in de wereld van de CBRN, een tak van defensie die ingezet wordt wanneer er ergens bijvoorbeeld verdachte stoffen worden gevonden. Op een speciaal terrein met een metrostation gaan de fotografen mee op oefening.
Veel wazige en onscherpe.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik verwacht niet echt mooie foto's
Dat moet in de krantquote:Op woensdag 20 november 2024 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
William positief over een foto.
Preciesquote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
Haha ja in de krant maar wel met een spannende foto met voldoende afstand, juiste omlijsting en beweging
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
Blokjes zijn toch veel lastiger te fotograferen dan streepjes
Ja vond ik ook raar, beide foto's niet eens zo'n positief commentaar en toch week winnaarquote:Op woensdag 20 november 2024 21:58 schreef Szura het volgende:
De foto rammelde volgens die vrouw, maar toch scoort Claes een 8.4
Gezien de leeftijd van het model: ze kijkt vrolijk want haar zoon is seksueel actief en hij doet het veilig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze zwaar boos/verdrietig kijkt, alsof ze een vreemdgaande partner ontdekt
Iets meer dan een column…quote:Op woensdag 20 november 2024 21:42 schreef Dazalbest1 het volgende:
Pauline: ik heb ooit in de Playboy gestaan
Voiceover Tijl: met een Column
Hahahahahaha![]()
![]()
Haha ja die snapte ik, daarom vond ik die droge reactie van Tijl ook zo grappig....quote:Op donderdag 21 november 2024 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets meer dan een column…
[ afbeelding ]
Hahahahahaha!!!quote:Op donderdag 21 november 2024 16:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nepcolumns in de "krant" tijdens de opdracht van die nucleaire opdracht![]()
![]()
Ik niet zo, omdat Tijl altijd meent de schijtlollige Tijl te moeten zijn, ook als het niet grappig is.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Haha ja die snapte ik, daarom vond ik die droge reactie van Tijl ook zo grappig....
Ik weet dat de meningen over Tijl zijn humor behoorlijk verdeeld zijn en dat is ook prima natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2024 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet zo, omdat Tijl altijd meent de schijtlollige Tijl te moeten zijn, ook als het niet grappig is.
Als 'ie zelf met z'n blote reet in 3 versies van de Playgirl had gestaan, dan had 'ie recht van spreken gehad…
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Tijl niet te doen, echt verschrikkelijk.
BEHALVE gek genoeg in dit programma. Ik hoop dat hij nooit vervangen wordt.
Eens.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Koekoek, doe mij maar wat foto’s van die fotograaf ipv auto’s
Auto’s
Inderdaad. Hij zegt nog dat het lijkt alsof iemand naar de brug kijkt maar dan staat de foto verkeerd om.....quote:Op woensdag 27 november 2024 20:46 schreef Szura het volgende:
Die wagen bij de brug had ik omgedraaid, zodat je rood licht hebt dat eruit springt bij een witte brug
Eens. De beoordeling is niet altijd te volgen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ben echt fan van Pauline maar ze heeft eigenlijk het minste gebruik van licht gemaakt toch? Was wel deel van de opdracht
Het is bijna nooit te volgen. Vaker niet dan wel....quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eens. De beoordeling is niet altijd te volgen.
Zeker en Amara er ook terecht eindelijk uit....quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pauline wel terecht gewonnen deze week.
William vindt zichzelf vooral geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Zeker en Amara er ook terecht eindelijk uit....
Maar ben wel echt jury moe
Ik vond de autofoto van Paulien het slechtste. Zat hem al af te kraken en dan wint ze de shootquote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ben echt fan van Pauline maar ze heeft eigenlijk het minste gebruik van licht gemaakt toch? Was wel deel van de opdracht
Faye nog wat.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
Hoe heette die vrouw die in de jury zat die professioneel autofotografe was?
https://inyourfayes.com/quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
Hoe heette die vrouw die in de jury zat die professioneel autofotografe was?
Vond hem heel saai inderdaad. Die van Fenna vond ik dan weer heel erg tof.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:28 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vond de autofoto van Paulien het slechtste. Zat hem al af te kraken en dan wint ze de shoot
Ik ook. Als Fenna de andere foto had gekozen, hadden ze deze afgekraakt omdat die te standaard zou zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vond hem heel saai inderdaad. Die van Fenna vond ik dan weer heel erg tof.
Jammer en vervelend ook dat de jury nooit wordt tegengesproken of aangesproken hier op, ze zeggen en doen gewoon maar wat.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:14 schreef Verida het volgende:
Ik vond de wagen bij de brug juist geweldig, heel mooi lijnenspel en licht.
en dan is het commentaar alsof het lijkt alsof er een brug uit de auto groeit, maar de foto die de jury beter vond, groeide er een gebouw uit de auto![]()
Ik snap de jurering dit jaar helemaal niet, niet te volgen en duidelijke voorkeur voor deelnemers.
Sorry hoor maar jury overleg een hele dag per wat, aflevering? Dit bevestigd vooral dat ze zich dus veel te serieus nemen, ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
William is een beetje gepikeerd:
[ afbeelding ]
Precies. En hoe durven de kijkers kritiek te leveren op wat ze zienquote:Op donderdag 28 november 2024 22:31 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jury overleg een hele dag per wat, aflevering? Dit bevestigd vooral dat ze zich dus veel te serieus nemen, ik geloof er niks van.
Daarbij hoor ik ze vooral vaak hetzelfde zeggen net als de zogenaamde verbazing dat de niet ingeleverde foto beter is, waarom zouden ze telkens dezelfde opmerking kiezen voor uitzending.....?
Inderdaad, even de reacties op zijn bericht gelezen maar hij blijft zich vooral verdedigen en bij de montage neerleggen, of de schuld van de slecht luisterende kijkers.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Precies. En hoe durven de kijkers kritiek te leveren op wat ze zien
Yes. Over het gehele seizoen had ik liever Claes dan Antoinette door zien gaan, maar op basis van deze week is de uitslag terecht.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Vrede met deze uitslag. Pauline vind ik over het seizoen wel wat beter dus was zonde geweest.... wel rot voor Claes
Eensquote:Op woensdag 4 december 2024 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel heel lastig om die zwarte honden goed te fotograferen zonder dat het een enorme zwarte vlek wordt. Uiteindelijk allemaal wel mooie foto's geworden die shoot, al vond ik die van Claes daar wel heel matig. Van Pauline vond ik ook mooi en goed de hond opgehaald zodat het geen zwarte vlek meer was, maar heb veel te weinig verstand van het technische aspect![]()
Sowieso heel bijzonder wat die honden allemaal kunnen, zeker die bij die dame met epilepsie!
Ook leuke selfieshoot met goede resultaten, maar Fenna had haar gothicpakje best uit kunnen trekken bij de uitslag
Al met al op basis van deze week terecht dat Claes eruit ligt en ik denk sowieso wel terechte finalisten over het hele seizoen gezien. Alleen Antoinette misschien wat minder, heeft (in mijn herinnering iig) nooit echt uitgeblonken. Al heeft ze ook nooit hele lage cijfers gehad, gewoon keurig stabiel.
Hmmm, dat wist ik ook niet, dat je die honden zo traint. Waarom een hond een schoen leren oprapen, er zijn genoeg apparaten waar je de vloer mee kunt opvegen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:45 schreef Dazalbest1 het volgende:
Had ooit een collega die waa gastouder voor een hulphond en nam die mee naar kantoor..... verschrikkelijk. Niet mogen aaien, niet reageren toen hij z'n koppie op mijn schoot legde.....
Prachtige beesjes![]()
![]()
![]()
Het helpt ze toch enorm? Is mooi. Niks mis meequote:Op vrijdag 6 december 2024 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, dat wist ik ook niet, dat je die honden zo traint. Waarom een hond een schoen leren oprapen, er zijn genoeg apparaten waar je de vloer mee kunt opvegen.
Afschaffen die handel in dit soort hulphonden. Hulphonden die mensen ruiken in aardbevingsgebieden snap ik.
Om met een touwtje de deur open te trekken?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het helpt ze toch enorm? Is mooi. Niks mis mee
Er is ook zoiets als mentale hulp.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Om met een touwtje de deur open te trekken?
Eens. Die honden hebben doorgaans geen hondwaardig bestaan. Er zullen best uitzonderingen zijn, maar doorgaans wordt alles wat een hond hond maakt, weggetraind of genegeerd bij hulphonden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, dat wist ik ook niet, dat je die honden zo traint. Waarom een hond een schoen leren oprapen, er zijn genoeg apparaten waar je de vloer mee kunt opvegen.
Afschaffen die handel in dit soort hulphonden. Hulphonden die mensen ruiken in aardbevingsgebieden snap ik.
Zo is dat, een hond die gewend is aan mensen en ze vrolijk benaderd, dat moet worden genegeerd. Schaf een robot aan om je tuinhekje open te maken, gotsamme. Vooral labradors, enorme lieve leergierige en nieuwsgierige allemanshonden, mogen geen affectie krijgen van 'vreemde' mensen, anders waren ze misschien niet genoeg gericht op hun baasje? Nooit geweten dat dit de voorwaarde was van een hulphond.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eens. Die honden hebben doorgaans geen hondwaardig bestaan. Er zullen best uitzonderingen zijn, maar doorgaans wordt alles wat een hond hond maakt, weggetraind of genegeerd.
Ontwikkel robotten inderdaad. En wie mentale hulp van een huisdier op prijs stelt, kan zelf een dier uit het asiel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |