Dat kan niet!quote:
Ik vind beide leuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan niet!
Of je moet shirtjes willen gaan sponsoren voor dat team of zo![]()
Je kan wel team Rick zijn.
Ik ben team Leonie. Omdat: Leuk mens.
Van fotografie weet ik niet veel.
Ik schakel net pas in. Ik gun het Rick net iets meer dan Leonie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:01 schreef Mrmime het volgende:
Wie kijkt er ook? Ik denk dat Rick gaat winnen
Ik hoop het. En denk het ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:01 schreef Mrmime het volgende:
Wie kijkt er ook? Ik denk dat Rick gaat winnen
Eensch…quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk seizoen. Leuke kandidaten in het ook nog eens geweldige Zuid-Afrika.
Oef, dat zal toch niet? Rick had voor mij de gunfactor om te winnen. Die genoot ook meer en ging er veel relaxter mee om (buitenkant). Leonie zat af en toe in mijn irritatiezone. Tja, teevee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Die cheetah met zijn kastje om, waardoor ze hem gewoon op de radar hebben.Met die zogenaamde sporenspeurder.
Ik ga bijna denkend at ze hem nog een tikje verdoofd hadden voor het fotomomentje ook, maar daar wil mijn geloof in de mensheid niet aan.
Als iets al is uitgezonden is er geen sprake meer van spoilers.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef lily het volgende:
Wij kijken nu.
Ik heb dus al gelezen wie wint maar gelukkig houd ik van spoilers![]()
Jajaja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iets al is uitgezonden is er geen sprake meer van spoilers.
Die reis-seizoenen zijn sowieso anders dan de reguliere, waar ze potentieel een jaar lang bezig zijn en ook cursussen volgen en zo.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:27 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik dit nu echt finalewaardige foto's vond die ze gemaakt hadden.
Andere seizoenen ben ik veel meer weggeblazen door de mooie foto's die ze hadden gemaakt.
Tuurlijk wel. Voor iemand die het nog niet heeft gezien, is een uitslag een spoiler.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iets al is uitgezonden is er geen sprake meer van spoilers.
Inderdaad. Vorig seizoen blij verrast door Numidia, waar ik ook nog nooit van had gehoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:27 schreef Blues het volgende:
Ik laat me graag verrassen door de deelnemers, ook door degenen die ik niet 'ken'.
Samequote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorig seizoen blij verrast door Numidia, waar ik ook nog nooit van had gehoord.
Vond ik ook,dat er juist veel echt bekende mensen meedoen. Quinty kende ik van De Slimste mens van afgelopen winter. De enige die ik echt niet kende is Niek.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:44 schreef Mrmime het volgende:
Ik vond dit seizoen juist veel bekenden. De enige die ik niet ken is die influencer Quinty.
Vind ik ook. Dat ze die huisjes in het vakantiepark half gingen slopen is minder en ja, de winnaar daarvan vond ik zelf ook best grappig met dat doorgescheurde springkussen. En leuk vind ik dat je niet kunt voorspellen wie er uiteindelijk als winnaar uit de bus komt. De beoordeling over de tweede reeks (lentegevoel) vond ik ook terecht.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:44 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dit juist een hele leuke groep
Inderdaad. Ik ken iedereen dit keer. Quinty vanwege De slimste mens en Niek vanwege Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:42 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Vond ik ook,dat er juist veel echt bekende mensen meedoen. Quinty kende ik van De Slimste mens van afgelopen winter. De enige die ik echt niet kende is Niek.
Ja en bovendien was hier de opdracht om iets in scène te zetten. Ze krijgen ook wel eens opdrachten waar ze iets "in het wild" moeten fotograferen (bijv die vrije dag in A'dam-foto), dan vind ik het anders als je bewust iets in scène zet..quote:Op donderdag 9 november 2023 20:21 schreef Blues het volgende:
Ongelofelijk hoe ze keer op keer op keer te horen krijgen dat ze met die foto's teveel lopen te kloten (lees bewerken) en dat zwart/wit niet altijd mooi is en dat het dan allebei nog steeds overmatig gedaan wordt.
Ik vond de dragqueen foto net zo 'nep' overkomen als het dronken meisje tegen de auto. Vroeg me af waarom hier een onderscheid werd gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |