abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 10 juli 2025 @ 12:08:03 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_218175342
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het trouwens stuitend hoe kandidaten zich gedroegen in sommige situaties. Stefan met zijn sjofele kleding en petje op in dat klooster. Dat geintje met die microfoon. Afzettingen negeren her en der. En maar van je hi-ha-ho-lache-man!
Volgens mij moet ik het eens allemaal teruggaan kijken. Ik hou van erger-tv, of tv waar je verstand niet bij kan. Ongehoord Nieuws bv. Dat is genieten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218175781

[ Bericht 100% gewijzigd door Dievanhiernaast op 10-07-2025 13:22:05 (Verkeerde topic:speak_no_evil:) ]
pi_218177513
Stel je eens voor dat gedrag van Irene naar de modellen, maar dan Marco Borsato, dan was er ook ronduit schande van gesproken.

Ik vond Irene ook echt te ver gaan.

Ze is, net als Carlo, een hele act van zichzelf geworden en in de Telekids 90's tijd blijven hangen. Wat toen kon, kan al bijna niet meer en ja wellicht tegen een Tijl en andere intimi. Maar niet tegen professionele modellen, dan blijf je zakelijk. Ze kennen jou niet, je humor niet, verstaan je amper en het zijn niet je besties....
pi_218177754
Saai seizoen en je zag al wekenlang aankomen dat Irene zou winnen. Ik was ook blij dat Kim eruit ging, wat een enorm lawaaierig aandachtsapparaat.

Wim en Sosha maakten het nog leuk, de rest mwah.
Alius aliud dicit
pi_218178064
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het trouwens stuitend hoe kandidaten zich gedroegen in sommige situaties. Stefan met zijn sjofele kleding en petje op in dat klooster. Dat geintje met die microfoon. Afzettingen negeren her en der. En maar van je hi-ha-ho-lache-man!
Dat met die microfoon was gewoon dom, hij had er totaal geen rekening mee gehouden dat die aan zou kunnen staan.

maar het zogenaamde vergiffenis vragen, vond ik nog meer een aanfluiting en totaal respectloos. Ik hoop niet dat die monniken dat hebben gezien.

Irene vond zichzelf ook in deze situatie weer geweldig.
pi_218179378
Die foto-opdracht met de schapen, lekker over nagedacht :')
  donderdag 10 juli 2025 @ 21:22:01 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218179562
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:30 schreef Verida het volgende:

[..]
Dat met die microfoon was gewoon dom, hij had er totaal geen rekening mee gehouden dat die aan zou kunnen staan.

maar het zogenaamde vergiffenis vragen, vond ik nog meer een aanfluiting en totaal respectloos. Ik hoop niet dat die monniken dat hebben gezien.

Irene vond zichzelf ook in deze situatie weer geweldig.
Stuitend. Ik begrijp eigenlijk niet dat ze dat vergiffenismoment hebben uitgezonden.

Overigens vind ik het microfoonmoment ook schandalig als de microfoon wel uit had gestaan.
Het gaat er niet om dat hij betrapt werd, het gaat er gewoon om dat je zoiets niet doet. Als je ergens te gast bent, gedraag je je gewoon, hou je je hoofd koel, delft je eigotripperij even het onderspit.

In een van de eerste afleveringen stapte hij bij een hotel ook in een golfkarretje dat daar stond, en waar hij het terrein mee over scheurde en een struik vernielde. Blijf gewoon van andermans spullen af. En maar lachen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218180572
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan toch ook gewoon zo zijn dat we het niet eens zijn met die stomme jury.

Maar het is meteen weer een complot. :')

Ik zie echt niet waarom RTL een oud-corryfee die nauwelijks meer voor hen werkt, als winnaar in het zadel zou willen hijsen in een fotowedstrijd, daarmee hun reputatie op het spel zettend, en met het gevaar zich de woede van de kijkers op de hals te halen. Bovendien hebben ze een jury zo gek weten te krijgen hieraan mee te werken (met het gevaar dat als het uitkomt, ze wel kunnen inpakken) en hebben ze alle andere kandidaten op slinkse wijze moeten misleiden. En dat allemaal voor een oud-corryfee.

Ik denk dat RTL eerder een tikje baalt dat een non-favoriet gewonnen heeft. Niet goed voor de kijkcijfers, me dunkt. Als Wim erin was gebleven, was dat handiger geweest voor hen.

Echt mensen, hou toch eens op overal iets achter te zoeken, op het moment dat je het ergens niet mee eens bent. Jullie zijn hier allemaal te intelligent voor hoor.
Precies, helemaal mee eens! Als Feyenoorder vind ik ook alle penalties voor Ajax onterecht, maar de scheidsrechter vindt iets anders. Zo is het met de jury ook. Wij leken hebben een bepaalde mening, die blijkbaar anders is dan die van de professionals. Dat wij Wim allemaal leuk vinden en graag de finale hadden zien halen speelt geen enkele rol daarin.

Overigens heb ik me helemaal niet zo gestoord aan Irene hoor. Ze kwam wel eens wat kortaf over inderdaad maar ik had sterk de indruk dat dat vooral kwam omdat ze gewoon niet zo goed Engels spreekt. Los daarvan snap ik sowieso wel dat je op een bepaalde, niet vriendelijke manier gaat praten als je tijdsdruk ervaart, die er hier zeker wel bij komt kijken. Beetje hetzelfde effect als een quiz die thuis op de bank heel makkelijk is, maar waarbij mensen in de studio makkelijke vragen niet meer weten.
pi_218180829
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:02 schreef Dazalbest1 het volgende:
Stel je eens voor dat gedrag van Irene naar de modellen, maar dan Marco Borsato, dan was er ook ronduit schande van gesproken.

Ik vond Irene ook echt te ver gaan.

Ze is, net als Carlo, een hele act van zichzelf geworden en in de Telekids 90's tijd blijven hangen. Wat toen kon, kan al bijna niet meer en ja wellicht tegen een Tijl en andere intimi. Maar niet tegen professionele modellen, dan blijf je zakelijk. Ze kennen jou niet, je humor niet, verstaan je amper en het zijn niet je besties....
Eens, in de hele wedstrijd vond ik beide kandidaten van de finale een stel onbehouwen brutale strebers. Irene had zich best goed voorbereid en was enorm fanatiek, dat ging wel ten koste van haar uitstraling, gewoon een takkewijf.
Kan mij dus totaal niet voorstellen dat zij ingehuurd is door de NPO als coach voor presentators, je ziet ook gelijk dat die presentators er geen bal van bakken. Ze kan niet eens een paar modellen coachen. Onsympathiek mens.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 16:44:49 #160
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218185854
Uiteraard moest Irene winnen zodat het extra leuk is dat ze de volgende seizoenen kan presenteren.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 19:53:13 #161
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_218187088
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef Näsenbar het volgende:
Uiteraard moest Irene winnen zodat het extra leuk is dat ze de volgende seizoenen kan presenteren.
Mag hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ik kan de humor van Tijl nog net hebben. De humor van Irene vond ik echt niet grappig.
Fuck the EBU
pi_218187952
Terechte winnaar :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')