Nou. Een badpak, dat kán echt niet. Die had vol in burka-badpak gemoeten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:15 schreef superniger het volgende:
OPHEF
https://www.mediacourant.(...)een-grensgevalletje/
Waar mensen zich druk om maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:15 schreef superniger het volgende:
OPHEF
https://www.mediacourant.(...)een-grensgevalletje/
EO schijnheiligheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:05 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, net doen alsof je zit te pissen met de middelvinger omhoog bij de voordeur van een christelijke kerk is natuurlijk schijtlollig. Maar geen woord daarover.
Wie? Ik? Ik geloof niet.quote:
Niet jij. Die man die dat in de media krant liet opschrijven. Die is van de EO.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wie? Ik? Ik geloof niet.
Maar het idee kwam van een Marokkaanse af. Ik zou respect voor haar hebben als ze dit gewoon bij een moskee zouden doen maar die ballen zal ze wel niet hebben.
Gelukkig hebben we ophef over een lid van de Oranjes in bikini.
Oh gut, krijgen we dit weer.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Wie? Ik? Ik geloof niet.
Maar het idee kwam van een Marokkaanse af. Ik zou respect voor haar hebben als ze dit gewoon bij een moskee zouden doen maar die ballen zal ze wel niet hebben.
Gelukkig hebben we ophef over een lid van de Oranjes in bikini.
Hij heeft helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Prins Constantijn begrijpt niet waarom er eerder deze week ophef is ontstaan over het feit dat zijn dochter Eloise in badpak op televisie kwam. „Mensen zoeken altijd naar commotie. Ik snap niet waarom daar commotie over is”, reageerde de prins vrijdagavond voor de camera van Shownieuws.
Waar doet Eloise nog meer aan mee dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:44 schreef roos94 het volgende:
Leuke deelnemers.
Eloise wil wel echt heel graag in de spotlights staan. Die doet aan alles en iedereen mee wat met tv/social media te maken heeft.
Wensfinale: Jaap, Leonie en Rick
Ja, het zag er nu belachelijk uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Eigenlijk had het model met de föhn aan de andere kant van de boom moeten staan, vind ik. Dan zou de boom 'meebewegen' met de luchtstroom, in plaats van ertegenin. Dat zou een veel logischer en geloofwaardiger plaatje opgeleverd hebben.
Wildebras en Eloise kwamen allebei wat minder likeable over.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, het zag er nu belachelijk uit.
Die Wildebras keek wel pissig tijdens de beoordeling. Denk dat ik hem niet leuk ga vinden. Nou snap ik dat ie geïrriteerd is omdat de sandboarders er niks van konden, maar het ligt wel aan zijn creativiteit als hij er niks beters van kan maken. Numidia miepte ook niet.
Nee schat, dit krijg jij als resultaten. die van mij zijn echt andersquote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:13 schreef roos94 het volgende:
Als je eloise googled krijg je dit![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor schat, ik heb net in icognito modus op een pc gekeken en had dezelfde resultaten. Iets verder naar onder scrollen schat.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:18 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Nee schat, dit krijg jij als resultaten. die van mij zijn echt anders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat in de reguliere serie er standaard in zit en ik dat altijd wel een vermakelijke aflevering vind.quote:
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)quote:
Wildebras is echt heeeel verschrikkelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)
(Numidia, of een Wildebras ja sorry wie had daar ooit van gehoord)
Niveau is ook erg matig. De winnaars van de aflevering hebben vaak geen idee wat ze doen en hebben een lucky shot. Überhaupt niet het idee dat iemand van de deelnemers een beetje snapt wat ze doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)
Ik kende Numidia en haar muziek wel al.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Verder hier mee eens, alleen bij Rick heb ik het idee dat hij goed bezig is. Denk dat hij ook gaat winnen en de ideale finale zou tegen Leonie zijn wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Niveau is ook erg matig. De winnaars van de aflevering hebben vaak geen idee wat ze doen en hebben een lucky shot. Überhaupt niet het idee dat iemand van de deelnemers een beetje snapt wat ze doen
Nou je gebeden zijn verhoord hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
..
alleen bij Rick heb ik het idee dat hij goed bezig is. Denk dat hij ook gaat winnen en de ideale finale zou tegen Leonie zijn wat mij betreft.
Ja, of Rick. Beide gun ik het.quote:
Nou? Wie ben jij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |