SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat in de reguliere serie er standaard in zit en ik dat altijd wel een vermakelijke aflevering vind.quote:
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)quote:
Wildebras is echt heeeel verschrikkelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)
(Numidia, of een Wildebras ja sorry wie had daar ooit van gehoord)
Niveau is ook erg matig. De winnaars van de aflevering hebben vaak geen idee wat ze doen en hebben een lucky shot. Überhaupt niet het idee dat iemand van de deelnemers een beetje snapt wat ze doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet echt interessante deelnemers zijn, of omdat we Zuid Afrika nu wel "kennen" (Wie is de Mol was er dit seizoen ook)
Ik kende Numidia en haar muziek wel al.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Verder hier mee eens, alleen bij Rick heb ik het idee dat hij goed bezig is. Denk dat hij ook gaat winnen en de ideale finale zou tegen Leonie zijn wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Niveau is ook erg matig. De winnaars van de aflevering hebben vaak geen idee wat ze doen en hebben een lucky shot. Überhaupt niet het idee dat iemand van de deelnemers een beetje snapt wat ze doen
Nou je gebeden zijn verhoord hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
..
alleen bij Rick heb ik het idee dat hij goed bezig is. Denk dat hij ook gaat winnen en de ideale finale zou tegen Leonie zijn wat mij betreft.
Ja, of Rick. Beide gun ik het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |