Eigenlijk niet. Wel gekeken toen maar er gaat nog geen lampje branden (ook niet na google).quote:Op maandag 15 januari 2024 16:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
April ken jij ook dan van Expeditie Robinson toch? Seizoen van jaar geleden.
[..]
Vanavond dus RTL4, 20:30quote:Op zondag 14 januari 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
Het nieuwe seizoen van Het perfecte plaatje op reis speelt zich af in Thailand. Dat maakt RTL Boulevard zondag bekend. Onder de deelnemers zijn actrice Susan Visser en zanger Danny de Munk.
Ook presentatrices Gallyon van Vessem en Fresia Cousino Arias, presentator Kaj Gorgels, GTST-actrice Sophie Bouquet, PowNed-verslaggever Mark Baanders, rapper Leafs (Jahmil Dapaloe) en musicalster April Darby doen mee. Wanneer de reeks start, is nog niet bekend.
Zijn nog steeds mensen die ze op reis hebben gewassen en met het woordje ‘sanctuary’ is het heel normaal. Precies wat die vrouw zei: die woorden zijn misleidend.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Jaren terug ook wel in Thailand geweest, toen was het nog normaal om op olifanten te rijden en naar de olifanten show te gaan
Ik vond het zelf niet jammer maar wel voor hem, hij keek echt verdrietig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef lily het volgende:
Jammer dat Mark eruit is. Brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Tijl Beckand?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:23 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind de presentatie van -ik kom niet op z’n naam- echt heel leuk
Ik ook. Ik vind Tijl vaak maar niks, maar in het Perfecte Plaatje echt heel geestig!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:23 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind de presentatie van -ik kom niet op z’n naam- echt heel leuk
Ik ook.quote:
Prima gast maar vaak wel erg druk en aanwezigquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef lily het volgende:
Jammer dat Mark eruit is. Brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Ik vond Mark in één seizoen Robinson precies voldoende.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima gast maar vaak wel erg druk en aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |