Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 30 november 2023 00:04 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Henri eruit ligt met die prachtige foto van zijn dochter.
Dat dacht ik ook. Ondanks dat ze haar zus prachtig had gefotografeerd vond ik het totaal niet refereren aan het schilderij van van Gogh.quote:Op donderdag 30 november 2023 06:04 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Had ik ook niet zien aankomen. Ik dacht eigenlijk dat Quinty eruit zou gaan.
Het was wat mij betreft verreweg de minste foto.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ondanks dat ze haar zus prachtig had gefotografeerd vond ik het totaal niet refereren aan het schilderij van van Gogh.
Vind het wel een saaiig seizoen. Ik loop inmiddels 2-3 afleveringen achter omdat ik er maar niet doorheen kom. Ben blijven steken bij de paarden volgens mij.quote:
Qua 2e serie wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef golfer het volgende:
Onterechte winnaar.
Die ander was in alle opzichten beter. Scherpere foto's, betere techniek en betere nabewerking.
De ene.quote:
Van al die namen ken ik er 2: Danny de Munk en Susan Visser. De overigen zeggen mij niks.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
Het nieuwe seizoen van Het perfecte plaatje op reis speelt zich af in Thailand. Dat maakt RTL Boulevard zondag bekend. Onder de deelnemers zijn actrice Susan Visser en zanger Danny de Munk.
Ook presentatrices Gallyon van Vessem en Fresia Cousino Arias, presentator Kaj Gorgels, GTST-actrice Sophie Bouquet, PowNed-verslaggever Mark Baanders, rapper Leafs (Jahmil Dapaloe) en musicalster April Darby doen mee. Wanneer de reeks start, is nog niet bekend.
Voor mij bovenstaande twee en Mark Baanders (gezien in de laatste Expeditie Robinson).quote:Op zondag 14 januari 2024 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Van al die namen ken ik er 2: Danny de Munk en Susan Visser. De overigen zeggen mij niks.
Nooit naar gekeken.quote:
Mark zat ook in Hunted Vips.quote:
Ken ik ook niet.quote:
Ik weet niet hoe oud je bent maar Gallyon was vroeger één van de presentatrices van Hart van Nederland en andere SBS-nieuwsprogramma's.quote:
Oh ja! Ik ken haar dus wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:01 schreef Cirilico het volgende:
Fresia ken ik van Wie is de Mol? (jaar van Everon).
WIDM volg ik al 24 jaar. Maar Fresia kan ik mij niet herinneren.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:01 schreef Cirilico het volgende:
Kaj, Mark en April ken ik ook alleen maar vanwege Expeditie Robinson.
Ik weet niet hoe oud je bent maar Gallyon was vroeger één van de presentatrices van Hart van Nederland en andere SBS-nieuwsprogramma's.
Fresia ken ik van Wie is de Mol? (jaar van Everon). Maar als jij ER niet kijkt, kijk jij WIDM vast ook niet?
April ken jij ook dan van Expeditie Robinson toch? Seizoen van jaar geleden.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:08 schreef lily het volgende:
[..]
Oh ja! Ik ken haar dus wel.
Ze won dat jaar zelfs
Ah, je herkent dr vanzelf tzt. Ik kijk ook zelden live tv. Volg een aantal programma's met terugkijken.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
WIDM volg ik al 24 jaar. Maar Fresia kan ik mij niet herinneren.
En ik ben oud en kijk bijna nooit naar commerciėle omroepen.
Eigenlijk niet. Wel gekeken toen maar er gaat nog geen lampje branden (ook niet na google).quote:Op maandag 15 januari 2024 16:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
April ken jij ook dan van Expeditie Robinson toch? Seizoen van jaar geleden.
[..]
Vanavond dus RTL4, 20:30quote:Op zondag 14 januari 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
Het nieuwe seizoen van Het perfecte plaatje op reis speelt zich af in Thailand. Dat maakt RTL Boulevard zondag bekend. Onder de deelnemers zijn actrice Susan Visser en zanger Danny de Munk.
Ook presentatrices Gallyon van Vessem en Fresia Cousino Arias, presentator Kaj Gorgels, GTST-actrice Sophie Bouquet, PowNed-verslaggever Mark Baanders, rapper Leafs (Jahmil Dapaloe) en musicalster April Darby doen mee. Wanneer de reeks start, is nog niet bekend.
Zijn nog steeds mensen die ze op reis hebben gewassen en met het woordje ‘sanctuary’ is het heel normaal. Precies wat die vrouw zei: die woorden zijn misleidend.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Jaren terug ook wel in Thailand geweest, toen was het nog normaal om op olifanten te rijden en naar de olifanten show te gaan
Ik vond het zelf niet jammer maar wel voor hem, hij keek echt verdrietig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef lily het volgende:
Jammer dat Mark eruit is. Brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Tijl Beckand?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:23 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind de presentatie van -ik kom niet op z’n naam- echt heel leuk
Ik ook. Ik vind Tijl vaak maar niks, maar in het Perfecte Plaatje echt heel geestig!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:23 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind de presentatie van -ik kom niet op z’n naam- echt heel leuk
Ik ook.quote:
Prima gast maar vaak wel erg druk en aanwezigquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef lily het volgende:
Jammer dat Mark eruit is. Brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Ik vond Mark in één seizoen Robinson precies voldoende.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima gast maar vaak wel erg druk en aanwezig
Die ontwerper/assistent was echt een storende factor iddquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:17 schreef Blues het volgende:
Dat met die tattoos moest rauwwww zijn.
Niks rauws aan ook
Vond Freek het leukst in dit seizoen, prima winaar Kaj, die heeft wel een fotografen oog.
Die ontwerper/assistent dramatisch irritant
Op basis van de namen ken ik er 5, maar als ik die foto erboven bekijk, dan herken ik er 8.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond begint een nieuwe serie.
[ afbeelding ]
En dit zijn de (deels voor mij onbekende) deelnemers:
Amara Onwuka
Toine van Peperstraten
Antoinette Hertsenberg
Pauline Wingelaar
Lex Uiting
Floris Göbel
Fenna Ramos
Giovanni van Bronckhorst
Claes Iversen
Loiza Lamers
RTL4 20:35
Ik Vertrekquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef roos94 het volgende:
Is er nog een programma waaraan Loiza Lamers niet heeft deelgenomen?
Vier handen op 1 buikquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik Vertrek
We zijn er bijna.
Wie of wat is dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef roos94 het volgende:
Is er nog een programma waaraan Loiza Lamers niet heeft deelgenomen?
Die vent rechtsonder doet me altijd aan de minst leuke cabaretier denken. Martijn Koning ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis van de namen ken ik er 5, maar als ik die foto erboven bekijk, dan herken ik er 8.
Zoveel ken ik er nooit bij BN'ers.
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vent rechtsonder doet me altijd aan de minst leuke cabaretier denken. Martijn Koning ofzo.
Ik heb ook geen idee. Verder hetzelfde als Golfer. Maar die Claes zegt me ook niks.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.
Claes ken ik uit Wie is de Mol?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Verder hetzelfde als Golfer. Maar die Claes zegt me ook niks.
Als je daar aan meedoet moet je toch al een BN'r zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Claes ken ik uit Wie is de Mol?
Hij is een mode-ontwerper.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je daar aan meedoet moet je toch al een BN'r zijn
Dat is Lex Uitingquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.
Die kende ik door een artikel in het Volkskrant Magazine.quote:
Waarom?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Floris stom.
Antoinette en Pauline zijn leuk.
Goed met argumenten onderbouwd.quote:
Ja die vond ik dan weer niks. Maar ik heb er echt de ballen verstand van. Ik vond die van Antoinette heel mooi.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vond die van Gio eigenlijk wel de beste foto.
Jij keek alleen om naakte mensen te zien?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 04:22 schreef Alicia76 het volgende:
Ik kijk het niet meer. Sinds ze blijkbaar de naaktshoot niet meer durven ben ik afgehaakt. Die verpreutsing haat ik echt tot in diepst van mijn ziel. BAH!!!
Die van Claes vond ik echt tof.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef golfer het volgende:
Wel een leuke opdracht met die dierenmaskers.
Deze dus:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef golfer het volgende:
Wel een leuke opdracht met die dierenmaskers.
En die foto van Gio vond ik de beste.
Niet.quote:
Ja kvind het ook wel stomquote:Op woensdag 6 november 2024 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Doei Gio, niet te vertrouwen die voetbaltypes bij dit soort TV series…
M'n vrees was dus terechtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuke eerste aflevering maar al een paar hele fraaie foto's! Snapte alleen die uitleg niet over waarom er in de 1e aflevering al iemand uit moet. Het werd gedaan alsof die save een heel ding is, maar die is er in eerdere seizoenen toch ook geweest?
Verder vind ik het als groot Feyenoord-fan erg leuk dat Gio mee doet, dat is toch altijd wel een idool van me geweest toen ik nog op de leeftijd was dat je idolen hadmaar voor mij is het wel een legende dus. Weet niet niet wanneer dit precies opgenomen is, dus hoop niet dat hij een Heitingaatje hoeft te doen in verband met z'n dienstverband in Turkije.
Zou leuker zijn als ze zwaar boos/verdrietig kijkt, alsof ze een vreemdgaande partner ontdektquote:Op woensdag 6 november 2024 23:26 schreef golfer het volgende:
Antoinette met die condoom in de wasmachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |