Dat hadden wij ook, maar goed mijn schoonvader kreeg het jong en is er ook aan overleden nog maar twee jaar geleden. Dus het was erg herkenbaar.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken nu terug.
Schiet helemaal vol van die Alzheimers.
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 30 november 2023 00:04 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Henri eruit ligt met die prachtige foto van zijn dochter.
Dat dacht ik ook. Ondanks dat ze haar zus prachtig had gefotografeerd vond ik het totaal niet refereren aan het schilderij van van Gogh.quote:Op donderdag 30 november 2023 06:04 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Had ik ook niet zien aankomen. Ik dacht eigenlijk dat Quinty eruit zou gaan.
Het was wat mij betreft verreweg de minste foto.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ondanks dat ze haar zus prachtig had gefotografeerd vond ik het totaal niet refereren aan het schilderij van van Gogh.
Vind het wel een saaiig seizoen. Ik loop inmiddels 2-3 afleveringen achter omdat ik er maar niet doorheen kom. Ben blijven steken bij de paarden volgens mij.quote:
Qua 2e serie wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef golfer het volgende:
Onterechte winnaar.
Die ander was in alle opzichten beter. Scherpere foto's, betere techniek en betere nabewerking.
De ene.quote:
Van al die namen ken ik er 2: Danny de Munk en Susan Visser. De overigen zeggen mij niks.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
Het nieuwe seizoen van Het perfecte plaatje op reis speelt zich af in Thailand. Dat maakt RTL Boulevard zondag bekend. Onder de deelnemers zijn actrice Susan Visser en zanger Danny de Munk.
Ook presentatrices Gallyon van Vessem en Fresia Cousino Arias, presentator Kaj Gorgels, GTST-actrice Sophie Bouquet, PowNed-verslaggever Mark Baanders, rapper Leafs (Jahmil Dapaloe) en musicalster April Darby doen mee. Wanneer de reeks start, is nog niet bekend.
Voor mij bovenstaande twee en Mark Baanders (gezien in de laatste Expeditie Robinson).quote:Op zondag 14 januari 2024 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Van al die namen ken ik er 2: Danny de Munk en Susan Visser. De overigen zeggen mij niks.
Nooit naar gekeken.quote:
Mark zat ook in Hunted Vips.quote:
Ken ik ook niet.quote:
Ik weet niet hoe oud je bent maar Gallyon was vroeger één van de presentatrices van Hart van Nederland en andere SBS-nieuwsprogramma's.quote:
Oh ja! Ik ken haar dus wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:01 schreef Cirilico het volgende:
Fresia ken ik van Wie is de Mol? (jaar van Everon).
WIDM volg ik al 24 jaar. Maar Fresia kan ik mij niet herinneren.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:01 schreef Cirilico het volgende:
Kaj, Mark en April ken ik ook alleen maar vanwege Expeditie Robinson.
Ik weet niet hoe oud je bent maar Gallyon was vroeger één van de presentatrices van Hart van Nederland en andere SBS-nieuwsprogramma's.
Fresia ken ik van Wie is de Mol? (jaar van Everon). Maar als jij ER niet kijkt, kijk jij WIDM vast ook niet?
April ken jij ook dan van Expeditie Robinson toch? Seizoen van jaar geleden.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:08 schreef lily het volgende:
[..]
Oh ja! Ik ken haar dus wel.
Ze won dat jaar zelfs
Ah, je herkent dr vanzelf tzt. Ik kijk ook zelden live tv. Volg een aantal programma's met terugkijken.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
WIDM volg ik al 24 jaar. Maar Fresia kan ik mij niet herinneren.
En ik ben oud en kijk bijna nooit naar commerciële omroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |