Die ontwerper/assistent was echt een storende factor iddquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:17 schreef Blues het volgende:
Dat met die tattoos moest rauwwww zijn.
Niks rauws aan ook
Vond Freek het leukst in dit seizoen, prima winaar Kaj, die heeft wel een fotografen oog.
Die ontwerper/assistent dramatisch irritant
Op basis van de namen ken ik er 5, maar als ik die foto erboven bekijk, dan herken ik er 8.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond begint een nieuwe serie.
[ afbeelding ]
En dit zijn de (deels voor mij onbekende) deelnemers:
Amara Onwuka
Toine van Peperstraten
Antoinette Hertsenberg
Pauline Wingelaar
Lex Uiting
Floris Göbel
Fenna Ramos
Giovanni van Bronckhorst
Claes Iversen
Loiza Lamers
RTL4 20:35
Ik Vertrekquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef roos94 het volgende:
Is er nog een programma waaraan Loiza Lamers niet heeft deelgenomen?
Vier handen op 1 buikquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik Vertrek
We zijn er bijna.
Wie of wat is dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef roos94 het volgende:
Is er nog een programma waaraan Loiza Lamers niet heeft deelgenomen?
Die vent rechtsonder doet me altijd aan de minst leuke cabaretier denken. Martijn Koning ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis van de namen ken ik er 5, maar als ik die foto erboven bekijk, dan herken ik er 8.
Zoveel ken ik er nooit bij BN'ers.
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vent rechtsonder doet me altijd aan de minst leuke cabaretier denken. Martijn Koning ofzo.
Ik heb ook geen idee. Verder hetzelfde als Golfer. Maar die Claes zegt me ook niks.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.
Claes ken ik uit Wie is de Mol?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Verder hetzelfde als Golfer. Maar die Claes zegt me ook niks.
Als je daar aan meedoet moet je toch al een BN'r zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Claes ken ik uit Wie is de Mol?
Hij is een mode-ontwerper.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je daar aan meedoet moet je toch al een BN'r zijn
Dat is Lex Uitingquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die herken ik wel qua gezicht, maar geen idee wie het is.
Die kende ik door een artikel in het Volkskrant Magazine.quote:
Waarom?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Floris stom.
Antoinette en Pauline zijn leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |