Dit ja, vond haar lachende blik ook totaal niet passen in de foto. Het zei daardoor juist precies helemaal niks....quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze zwaar boos/verdrietig kijkt, alsof ze een vreemdgaande partner ontdekt
Mee eens bij wat de jury als reden gaf, Lex blijft wat steken qua ontwikkeling. Hij leek de laatste afleveringen wat minder creatief en veel sneller genoegen te nemen met wat hij had ipv nog meer en betere foto's te maken...quote:Op woensdag 13 november 2024 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vorige week ook al laatste, dus snap wel dat ze de save niet gaan gebruiken.
Eens. William heeft altijd wat te klagen. Die vrouw vind X mooi en dat geeft hij commentaar op de foto en vind het jammer dat X is gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:05 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Mee eens bij wat de jury als reden gaf, Lex blijft wat steken qua ontwikkeling. Hij leek de laatste afleveringen wat minder creatief en veel sneller genoegen te nemen met wat hij had ipv nog meer en betere foto's te maken...
Echter vond ik zijn laatste foto wel echt prachtig, juist fris en krachtig.
Die William heeft altijd wel iets negatiefs te zeggen, echt irritant.
Ja hij moet altijd zeggen dat hij het net ietsje anders en beter zou hebben gedaan, en alsof dat dan ook meteen de waarheid is. Veel is ook gewoon smaak....quote:Op donderdag 14 november 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. William heeft altijd wat te klagen. Die vrouw vind X mooi en dat geeft hij commentaar op de foto en vind het jammer dat X is gedaan.
Leuke shoots verwacht ikquote:Op woensdag 20 november 2024 15:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Behalve de naaktshoot duiken de fotografen in de wereld van de CBRN, een tak van defensie die ingezet wordt wanneer er ergens bijvoorbeeld verdachte stoffen worden gevonden. Op een speciaal terrein met een metrostation gaan de fotografen mee op oefening.
Veel wazige en onscherpe.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik verwacht niet echt mooie foto's
Dat moet in de krantquote:Op woensdag 20 november 2024 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
William positief over een foto.
Preciesquote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
Haha ja in de krant maar wel met een spannende foto met voldoende afstand, juiste omlijsting en beweging
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
Blokjes zijn toch veel lastiger te fotograferen dan streepjes
Ja vond ik ook raar, beide foto's niet eens zo'n positief commentaar en toch week winnaarquote:Op woensdag 20 november 2024 21:58 schreef Szura het volgende:
De foto rammelde volgens die vrouw, maar toch scoort Claes een 8.4
Gezien de leeftijd van het model: ze kijkt vrolijk want haar zoon is seksueel actief en hij doet het veilig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze zwaar boos/verdrietig kijkt, alsof ze een vreemdgaande partner ontdekt
Iets meer dan een column…quote:Op woensdag 20 november 2024 21:42 schreef Dazalbest1 het volgende:
Pauline: ik heb ooit in de Playboy gestaan
Voiceover Tijl: met een Column
Hahahahahaha![]()
![]()
Haha ja die snapte ik, daarom vond ik die droge reactie van Tijl ook zo grappig....quote:Op donderdag 21 november 2024 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets meer dan een column…
[ afbeelding ]
Hahahahahaha!!!quote:Op donderdag 21 november 2024 16:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nepcolumns in de "krant" tijdens de opdracht van die nucleaire opdracht![]()
![]()
Ik niet zo, omdat Tijl altijd meent de schijtlollige Tijl te moeten zijn, ook als het niet grappig is.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Haha ja die snapte ik, daarom vond ik die droge reactie van Tijl ook zo grappig....
Ik weet dat de meningen over Tijl zijn humor behoorlijk verdeeld zijn en dat is ook prima natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2024 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet zo, omdat Tijl altijd meent de schijtlollige Tijl te moeten zijn, ook als het niet grappig is.
Als 'ie zelf met z'n blote reet in 3 versies van de Playgirl had gestaan, dan had 'ie recht van spreken gehad…
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Tijl niet te doen, echt verschrikkelijk.
BEHALVE gek genoeg in dit programma. Ik hoop dat hij nooit vervangen wordt.
Eens.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Koekoek, doe mij maar wat foto’s van die fotograaf ipv auto’s
Auto’s
Inderdaad. Hij zegt nog dat het lijkt alsof iemand naar de brug kijkt maar dan staat de foto verkeerd om.....quote:Op woensdag 27 november 2024 20:46 schreef Szura het volgende:
Die wagen bij de brug had ik omgedraaid, zodat je rood licht hebt dat eruit springt bij een witte brug
Eens. De beoordeling is niet altijd te volgen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ben echt fan van Pauline maar ze heeft eigenlijk het minste gebruik van licht gemaakt toch? Was wel deel van de opdracht
Het is bijna nooit te volgen. Vaker niet dan wel....quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eens. De beoordeling is niet altijd te volgen.
Zeker en Amara er ook terecht eindelijk uit....quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pauline wel terecht gewonnen deze week.
William vindt zichzelf vooral geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Zeker en Amara er ook terecht eindelijk uit....
Maar ben wel echt jury moe
Ik vond de autofoto van Paulien het slechtste. Zat hem al af te kraken en dan wint ze de shootquote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ben echt fan van Pauline maar ze heeft eigenlijk het minste gebruik van licht gemaakt toch? Was wel deel van de opdracht
Faye nog wat.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
Hoe heette die vrouw die in de jury zat die professioneel autofotografe was?
https://inyourfayes.com/quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
Hoe heette die vrouw die in de jury zat die professioneel autofotografe was?
Vond hem heel saai inderdaad. Die van Fenna vond ik dan weer heel erg tof.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:28 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vond de autofoto van Paulien het slechtste. Zat hem al af te kraken en dan wint ze de shoot
Ik ook. Als Fenna de andere foto had gekozen, hadden ze deze afgekraakt omdat die te standaard zou zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vond hem heel saai inderdaad. Die van Fenna vond ik dan weer heel erg tof.
Jammer en vervelend ook dat de jury nooit wordt tegengesproken of aangesproken hier op, ze zeggen en doen gewoon maar wat.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:14 schreef Verida het volgende:
Ik vond de wagen bij de brug juist geweldig, heel mooi lijnenspel en licht.
en dan is het commentaar alsof het lijkt alsof er een brug uit de auto groeit, maar de foto die de jury beter vond, groeide er een gebouw uit de auto![]()
Ik snap de jurering dit jaar helemaal niet, niet te volgen en duidelijke voorkeur voor deelnemers.
Sorry hoor maar jury overleg een hele dag per wat, aflevering? Dit bevestigd vooral dat ze zich dus veel te serieus nemen, ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
William is een beetje gepikeerd:
[ afbeelding ]
Precies. En hoe durven de kijkers kritiek te leveren op wat ze zienquote:Op donderdag 28 november 2024 22:31 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jury overleg een hele dag per wat, aflevering? Dit bevestigd vooral dat ze zich dus veel te serieus nemen, ik geloof er niks van.
Daarbij hoor ik ze vooral vaak hetzelfde zeggen net als de zogenaamde verbazing dat de niet ingeleverde foto beter is, waarom zouden ze telkens dezelfde opmerking kiezen voor uitzending.....?
Inderdaad, even de reacties op zijn bericht gelezen maar hij blijft zich vooral verdedigen en bij de montage neerleggen, of de schuld van de slecht luisterende kijkers.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Precies. En hoe durven de kijkers kritiek te leveren op wat ze zien
Yes. Over het gehele seizoen had ik liever Claes dan Antoinette door zien gaan, maar op basis van deze week is de uitslag terecht.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Vrede met deze uitslag. Pauline vind ik over het seizoen wel wat beter dus was zonde geweest.... wel rot voor Claes
Eensquote:Op woensdag 4 december 2024 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel heel lastig om die zwarte honden goed te fotograferen zonder dat het een enorme zwarte vlek wordt. Uiteindelijk allemaal wel mooie foto's geworden die shoot, al vond ik die van Claes daar wel heel matig. Van Pauline vond ik ook mooi en goed de hond opgehaald zodat het geen zwarte vlek meer was, maar heb veel te weinig verstand van het technische aspect![]()
Sowieso heel bijzonder wat die honden allemaal kunnen, zeker die bij die dame met epilepsie!
Ook leuke selfieshoot met goede resultaten, maar Fenna had haar gothicpakje best uit kunnen trekken bij de uitslag
Al met al op basis van deze week terecht dat Claes eruit ligt en ik denk sowieso wel terechte finalisten over het hele seizoen gezien. Alleen Antoinette misschien wat minder, heeft (in mijn herinnering iig) nooit echt uitgeblonken. Al heeft ze ook nooit hele lage cijfers gehad, gewoon keurig stabiel.
Hmmm, dat wist ik ook niet, dat je die honden zo traint. Waarom een hond een schoen leren oprapen, er zijn genoeg apparaten waar je de vloer mee kunt opvegen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:45 schreef Dazalbest1 het volgende:
Had ooit een collega die waa gastouder voor een hulphond en nam die mee naar kantoor..... verschrikkelijk. Niet mogen aaien, niet reageren toen hij z'n koppie op mijn schoot legde.....
Prachtige beesjes![]()
![]()
![]()
Het helpt ze toch enorm? Is mooi. Niks mis meequote:Op vrijdag 6 december 2024 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, dat wist ik ook niet, dat je die honden zo traint. Waarom een hond een schoen leren oprapen, er zijn genoeg apparaten waar je de vloer mee kunt opvegen.
Afschaffen die handel in dit soort hulphonden. Hulphonden die mensen ruiken in aardbevingsgebieden snap ik.
Om met een touwtje de deur open te trekken?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het helpt ze toch enorm? Is mooi. Niks mis mee
Er is ook zoiets als mentale hulp.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Om met een touwtje de deur open te trekken?
Eens. Die honden hebben doorgaans geen hondwaardig bestaan. Er zullen best uitzonderingen zijn, maar doorgaans wordt alles wat een hond hond maakt, weggetraind of genegeerd bij hulphonden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, dat wist ik ook niet, dat je die honden zo traint. Waarom een hond een schoen leren oprapen, er zijn genoeg apparaten waar je de vloer mee kunt opvegen.
Afschaffen die handel in dit soort hulphonden. Hulphonden die mensen ruiken in aardbevingsgebieden snap ik.
Zo is dat, een hond die gewend is aan mensen en ze vrolijk benaderd, dat moet worden genegeerd. Schaf een robot aan om je tuinhekje open te maken, gotsamme. Vooral labradors, enorme lieve leergierige en nieuwsgierige allemanshonden, mogen geen affectie krijgen van 'vreemde' mensen, anders waren ze misschien niet genoeg gericht op hun baasje? Nooit geweten dat dit de voorwaarde was van een hulphond.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eens. Die honden hebben doorgaans geen hondwaardig bestaan. Er zullen best uitzonderingen zijn, maar doorgaans wordt alles wat een hond hond maakt, weggetraind of genegeerd.
Ontwikkel robotten inderdaad. En wie mentale hulp van een huisdier op prijs stelt, kan zelf een dier uit het asiel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |