Dat moet in de krantquote:Op woensdag 20 november 2024 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
William positief over een foto.
Preciesquote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
Haha ja in de krant maar wel met een spannende foto met voldoende afstand, juiste omlijsting en beweging
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
Blokjes zijn toch veel lastiger te fotograferen dan streepjes
Ja vond ik ook raar, beide foto's niet eens zo'n positief commentaar en toch week winnaarquote:Op woensdag 20 november 2024 21:58 schreef Szura het volgende:
De foto rammelde volgens die vrouw, maar toch scoort Claes een 8.4
Gezien de leeftijd van het model: ze kijkt vrolijk want haar zoon is seksueel actief en hij doet het veilig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze zwaar boos/verdrietig kijkt, alsof ze een vreemdgaande partner ontdekt
Iets meer dan een column…quote:Op woensdag 20 november 2024 21:42 schreef Dazalbest1 het volgende:
Pauline: ik heb ooit in de Playboy gestaan
Voiceover Tijl: met een Column
Hahahahahaha![]()
![]()
Haha ja die snapte ik, daarom vond ik die droge reactie van Tijl ook zo grappig....quote:Op donderdag 21 november 2024 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets meer dan een column…
[ afbeelding ]
Hahahahahaha!!!quote:Op donderdag 21 november 2024 16:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nepcolumns in de "krant" tijdens de opdracht van die nucleaire opdracht![]()
![]()
Ik niet zo, omdat Tijl altijd meent de schijtlollige Tijl te moeten zijn, ook als het niet grappig is.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Haha ja die snapte ik, daarom vond ik die droge reactie van Tijl ook zo grappig....
Ik weet dat de meningen over Tijl zijn humor behoorlijk verdeeld zijn en dat is ook prima natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2024 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet zo, omdat Tijl altijd meent de schijtlollige Tijl te moeten zijn, ook als het niet grappig is.
Als 'ie zelf met z'n blote reet in 3 versies van de Playgirl had gestaan, dan had 'ie recht van spreken gehad…
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Tijl niet te doen, echt verschrikkelijk.
BEHALVE gek genoeg in dit programma. Ik hoop dat hij nooit vervangen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |