quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral leuk toen ze in het begin gewoon random stadiongeluid hadden
Zat je Vitesse - Emmen te kijken hoorde je opeens het hand in hand
Zou die rat van @Tjacka ook zo stil zijn?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je stadiongeluid van Vitesse gaat afspelen is het nog doodstil
Die wacht het goede moment af.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou die rat van @:tjacka ook zo stil zijn?
quote:
Ja alleen de heup gebroken na een kaartavondje met vriendinnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is ze de coronatijd een beetje goed doorgekomen?
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:00 schreef Bezsen het volgende:
Mijn oma geloofde ook dat het fysiek onmogelijk was om in de katholiek kerk bij het uitdelen van de hostie corona op te lopen. @:AFCNiels
ik heb hem niet gezien vandaagquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou die rat van @:tjacka ook zo stil zijn?
Ook daar al ajacieden aanwezigquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:17 schreef Tjacka het volgende:
Voetbalwet is echt goed in Engeland.
https://www.google.com/am(...)ay-toilets-fans/amp/
Nederlands probleem.
@:caland
katholieke kerkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:00 schreef Bezsen het volgende:
Mijn oma geloofde ook dat het fysiek onmogelijk was om in de katholiek kerk bij het uitdelen van de hostie corona op te lopen. @:AFCNiels
Je vergeet maatje, maatjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van het woord tolereren krijg ik spontaan jeuk.![]()
Categorie: carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef, damsie.
Vandaag geen wedstrijd. Volgende week tegen de nummer 1. Ik vrees met grote vreesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedemorgen coach.
Succes vandaag in de strijd tegen degradatie.
Bij de aftrap meteen met 8 man ten aanval gaan. Gewoon laten zien dat er niks te halen valt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag geen wedstrijd. Volgende week tegen de nummer 1. Ik vrees met grote vrees
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag geen wedstrijd. Volgende week tegen de nummer 1. Ik vrees met grote vrees
Mijn goede vriend @GurneyIsBestOke heeft daar wel eens wat over gezegd ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij de aftrap meteen met 8 man ten aanval gaan. Gewoon laten zien dat er niks te halen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn goede vriend @:Gurneyisbestoke heeft daar wel eens wat over gezegd ja.Dat is een duidelijke kampioensfilosofie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt aan te raden in de strijd om degradatie, gelden er andere wetten.
Nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Hebben ze mannen klaarstaan die er net zoveel tijd in willen steken zoals jij dat doet?
Volgend seizoen altijd op veld 1 spelen dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
Zoals op iedere vereniging is het schrapen om de vrijwilligers. Overigens breid ik mijn vrijwilligersportofolio uit. Ik ga iets doen in de wedstrijdplanning voor alle teams.
Komen die wedstrijden eigenlijk nooit in de knel met je gereserveerde stoel in Rotterdam Zuid of spelen die kinderen altijd enkel in de ochtend? En zaterdag?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
Zoals op iedere vereniging is het schrapen om de vrijwilligers. Overigens breid ik mijn vrijwilligersportofolio uit. Ik ga iets doen in de wedstrijdplanning voor alle teams.
Zoals ik eerder verteld heb, heb ik dit seizoen helaas geen sccquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komen die wedstrijden eigenlijk nooit in de knel met je gereserveerde stoel in Rotterdam Zuid of spelen die kinderen altijd enkel in de ochtend?
Ik had het over aankomend seizoen, grapjas.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals ik eerder verteld heb, heb ik dit seizoen helaas geen scc
Volgend seizoen weer
Maar de kids spelen altijd in de ochtend ja. Meestal ook nog om 08:30
Dat zijn toch geen tijden meer.
inkakken is bijpakkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals ik eerder verteld heb, heb ik dit seizoen helaas geen scc
Volgend seizoen weer
Maar de kids spelen altijd in de ochtend ja. Meestal ook nog om 08:30
Dat zijn toch geen tijden meer.
Wow, gelijk zo boos.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het over aankomend seizoen, grapjas.
Jij gaat altijd om 23:00 slapen, dan is half 9 een eitje.
Niet geklikt.quote:
Volgend seizoen CL dus dan gaan we weer helemaal gek gemaakt worden met zaterdagavondpotjesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komen die wedstrijden eigenlijk nooit in de knel met je gereserveerde stoel in Rotterdam Zuid of spelen die kinderen altijd enkel in de ochtend? En zaterdag?
Ik vergeet nooit meer eenquote:
Geklikt.quote:
Opzich wel hoor. Maar voor aankomend seizoen verwacht ik dus geen problemen met Feyenoord omdat ze alles op zaterdagochtend spelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer eentoe te passen.
Half 9 lijkt me een prima tijd.
Slechte opvoeding maatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt.
Onlo jr : Pap, ik snap niet wat jij en oom X daar aan vinden. Wat een herrie.
Nee toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:45 schreef onlogisch het volgende:
Hey, @:Charz is er opeens weer. Eerst Muskusbokotor57, toen Inso & HMF en nu Charrie. Jeetje. Komt @:Kapiteintje dan ook weer terug?????
Overduidelijk geen bitcoin bezittersquote:
Ik was er gisteren al weer eventjes, maar je negeerde me zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:45 schreef onlogisch het volgende:
Hey, @:Charz is er opeens weer. Eerst Muskusbokotor57, toen Inso & HMF en nu Charrie. Jeetje. Komt @:Kapiteintje dan ook weer terug?????
1. heb seks en word zwangerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Overduidelijk geen bitcoin bezitters
En die meest rechtse hoort in een gesloten inrichting. @:kingroland is het hiermee eens.
Wij hebben jou gemist habiboquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:57 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik was er gisteren al weer eventjes, maar je negeerde me zoals gewoonlijk.
Hoe ist daar? Heb ik nog wat gemist?
heb jij een kindquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:22 schreef Charz het volgende:
Ramen zemen, terras afboenen..
De kleine is aan het rondhuppelen hier.
Vanmiddag zomerplantjes halen en boodschappen.
#Momlife
Jazeker.. in die tijd dat ik weg was was ik zwanger en heb ik er een uitgepoept.quote:
Wat leuk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:26 schreef Charz het volgende:
[..]
Jazeker.. in die tijd dat ik weg was was ik zwanger en heb ik er een uitgepoept.
Volgende maand wordt hij 2 jaar.
Heb je toch niks aan. Kost geld en ze gaan een vreselijke toekomst tegemoetquote:
Ach met een moeder als charz is het leven toch een groot feest!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan. Kost geld en ze gaan een vreselijke toekomst tegemoet
ik zou het raar vinden om op mijn eigen moeder af te trekken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ach met een moeder als charz is het leven toch een groot feest!
?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou het raar vinden om op mijn eigen moeder af te trekken.
death cult retoriekgenotquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan. Kost geld en ze gaan een vreselijke toekomst tegemoet
Death Cult Armageddonquote:
Progenies en Vredesbyrd zijn wel toffe nummers op dat album.quote:
Ze had al een hekel aan kinderen. En je dan toch onverwacht zwanger laten schoppen.quote:
Nou ja, zoiets kan je nog overkomen lijkt me als door omstandigheden het middel niet 100% meer werkte zoals hoort. En aborteren als je het op tijd doet is je goed recht. Maar het dan op het klimaat gooien is wel bizar. Als je zo extreem begaan bent met het klimaat dan zou je zeggen dat ze zelf ook hutje op de hei, eigen moestuin moet leven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had al een hekel aan kinderen. En je dan toch onverwacht zwanger laten schoppen.
Ja in India en Afrika compenseren ze wel met de grotere gezinnen. Voor sommigen ook een pensioenzekerheid, dat hopelijk 1 of meer van de 10 geld weet binnen te brengen en/of je te verzorgen als je oud bent.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wel een verstandige beslissing, zouden meer mensen moeten doen, te beginnen in India.
Dat wijf in het krantenartikel is natuurlijk een debiel maar dan is het ook maar beter dat ze zich niet voortplant.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja in India en Afrika compenseren ze wel met de grotere gezinnen. Voor sommigen ook een pensioenzekerheid, dat hopelijk 1 of meer van de 10 geld weet binnen te brengen en/of je te verzorgen als je oud bent.
Schijttent wordt gefileerdquote:Loetje stond altijd voor goeie biefstukken in Blue Band-jus. Maar niet meer, deze jus is doodeng (4)
Elke eerste zaterdag van de maand bespreekt Mara Grimm een klassieker uit de Amsterdamse restaurantwereld. Dit keer Loetje, het biljartcafé dat beroemd werd dankzij de in Blue Band gebakken biefstukken. Het biljart is allang verdwenen, de Blue Band inmiddels ook.
Het begon zo mooi. Vijfenveertig jaar geleden startte voormalig slager Ludwig Klinkhamer, roepnaam Loetje, met zijn broer een biljartcafé aan de Johannes Vermeerstraat. Wie honger kreeg kon een biefstuk bestellen. Die bleek goed. Gewóón goed. Dat was het geheim van Loetje: het was lekker normaal. Een niks-aan-de-hand ossenhaasje dat in een half pakje Blue Band werd gebakken, wat een royale plas jus opleverde die je at met een witte boterham. Niet best voor je gezondheid, uitstekend voor je gemoedstoestand. Het was dan ook de combinatie van vet, nostalgie en pretentieloosheid die de biefstukken van Loetje zo geliefd maakte. Ook bij de omliggende reclamebureaus; ik leerde Café Loetje kennen toen ik nog als copywriter om de hoek werkte.
In 1995 werd de zaak overgenomen door Loetjes zoon, die een tweede vestiging opende in Ouderkerk aan den Amstel. Toen ging het hard. Ik zal u niet vermoeien met jaartallen, maar Loetje Klinkhamer leeft niet meer en het biefstukkenparadijs maakt nu deel uit van de grootste horecagroep van Nederland: Restaurant Company Europe. Er zijn Loetjes van Paterswolde tot Reeuwijk; RCE streeft naar zeventig vestigingen en plant zelfs Loetjes in Duitsland.
Kippenlevertjes en gebakken uien
Een mooie aanleiding om terug te gaan naar de plek waar het begon. Tijdens de woensdagse lunch zit het vol. Het biljart heeft plaatsgemaakt voor extra tafeltjes en de reclamemannen voor dagjesmensen-op-leeftijd. De bediening is gelukkig als vanouds; niet overdreven aardig, maar snel en no-nonsense. De kaart is uitgebreider dan vroeger (je kunt zelfs pokébowls bestellen), maar het draait nog steeds om de biefstuk, die er tegenwoordig in drie formaten is. De medium kost 25,50 euro en daar komt alleen een witte boterham bij; sla en friet worden apart in rekening gebracht – en niet zo’n beetje ook: 6,50 voor een schaaltje middelmatige friet. Dat ze daarmee wegkomen wordt waarschijnlijk geholpen door de presentatie op een bordje van bruin rookglas waardoor het lijkt alsof je oma het op tafel heeft gezet – en wie gaat er tegen oma zeggen dat de friet niet best is? Precies.
We bestellen er ook los kippenlevertjes en gebakken uien bij. Hoewel ik kippenlever lekkerder vind als hij nog wat rosé is en de uien een wel erg flinke schep suiker lijken te hebben meegekregen, is dit nog net zo lekker als vroeger. Daarmee is meteen veel gezegd, want verder blijkt er in deze keten weinig over te zijn van het oude Loetje.
Eerst het vlees. In plaats van één biefstuk, liggen er twee stukjes ossenhaas in een bruinige drab. Het goede nieuws is dat de garing – we vragen medium rare – oké is en het uit Zuid-Amerika afkomstige vlees mals. Het slechte nieuws is de jus, of wat daarvoor moet doorgaan. Ik heb de Bali-variant besteld, waar wat sambal doorheen zit en die om onduidelijke redenen twee euro duurder is. In mijn reclametijd was deze jus favoriet bij een kater, nu is het een onsmakelijke plas vet met gekkig schuim. Net als ik twijfel of ik überhaupt een hap durf te nemen, ontdekt mijn tafelgenote belletjes die opborrelen in de drab. “It’s alive!” roept ze. En verdomd: hoe langer ons bord op tafel staat, hoe meer de jus tot leven lijkt te komen, tot we hem zien veranderen in een steeds dikker wordende, diarree-achtige brei. Ik ben niet snel bang, maar deze jus is doodeng. De smaak trouwens ook: het is zo intens zout dat onze smaakpapillen na twee happen compleet verdoofd zijn.
Asbak
Dat heeft z’n voordelen, want zo proeven we de 0.0-biefstuk minder. Over het idee van dit plantaardige stukje vlees uit de 3D-printer, bedacht door Redefine Meat en gemaakt van soja en erwten-eiwitten, niets dan lof. Omdat het in laagjes wordt geprint ontstaat er een vezelachtige structuur die verdomd veel lijkt op die van vlees, met zowaar een donker, krokant korstje. De geprinte biefstuk ziet er op het eerste gezicht zelfs stukken aantrekkelijker uit dan die stukjes echt vlees op het andere bord. Maar hoe knap dat ook is: na elke hap blijft er een natte kartonsmaak hangen die langzaam maar zeker zo overheersend wordt dat je dit uitsluitend weg kunt krijgen met de verdovende Bali-drab van het andere bord. De ‘klassieke Loetje-jus’ die we erbij bestelden blijkt namelijk nóg slechter: een niet geëmulgeerde, bleke plas vet met zoveel losse zwarte deeltjes dat het lijkt alsof er een asbak in om is gekieperd. Zo smaakt het overigens niet, sterker nog: het smaakt helemaal nergens naar.
Wat er aan de hand is? Volgens de bediening is de Blue Band in de ban gedaan. Voor de jus wordt nu speciale Loetje-boter gebruikt die in grote rollen wordt binnengebracht. En verder? Verder gaan er zakjes in – voor elk soort jus een ander zakje. Als ik na mijn bezoek om duidelijkheid vraag bij de PR-afdeling krijg ik te horen dat de samenwerking met Blue Band is gestopt omdat Blue Band de receptuur zou hebben aangepast. Op de vraag over wat er precies in die zakjes zit, komt gek genoeg geen antwoord. Misschien maar beter ook, want eigenlijk wil ik het niet eens weten. Wat ik wél wil? Naar huis. En nooit meer naar Loetje.
Koekoekquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat stukje vegavlees van Loetje uit de printer is niet te vreten. Positief: de structuur is uitstekend. Het is niet te onderscheiden met écht slecht vlees (uit de schappen van de AH ofzo). Maar tering wat een zoute meuk. Met zoveel ranzige margarine dat ik nu al een tijd aan de schijterij zit. Echt niet te nassen. De jus stolt op een bizarre wijze tot een ellendige donkere harde smurrie waar je de lokale zwarte piet nog niet eens mee zou schminken. Nee, dit kan écht niet. En dat voor godverdomme 27 euro.
@:neef_wuppie
@:rambodirk
@:wereldgozer
@:loetje
Nee maat, ik ga naar de supermarketquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
13.46 tering
Nu gelijk een blik schultenbrau zeker
de beren is nog treurigerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik tolereer het bestaan van Loetje niet en ik neem het nog altijd die ene vriend van mij kwalijk dat hij ons voor zijn verjaardag heeft meegenomen naar die schijttent. 45 euro voor een ranzig stukje sojavlees in een soort zwarte substantie vergelijkbaar met wat er in de verhalen van @:caland uit zijn mond kwam en twee Skuumkoppes die ik gebruikte om alle ziltige pittige sambal mee weg te spoelen.
Gewoon het dieptepunt van ‘uiteten’ gaan in Nederland. Duur, commercieel, zout, ongezond en boterdiarree.
Goede omschrijving wel. Er is een groot schrijver aan jou verloren gegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik tolereer het bestaan van Loetje niet en ik neem het nog altijd die ene vriend van mij kwalijk dat hij ons voor zijn verjaardag heeft meegenomen naar die schijttent. 45 euro voor een ranzig stukje sojavlees in een soort zwarte substantie vergelijkbaar met wat er in de verhalen van @:caland uit zijn mond kwam en twee Skuumkoppes die ik gebruikte om alle ziltige pittige sambal mee weg te spoelen.
Gewoon het dieptepunt van ‘uiteten’ gaan in Nederland. Duur, commercieel, zout, ongezond en boterdiarree.
loetjestrontquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik heb net haringgenot opquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Schnitzel, aardappeltje, haricot verts.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Pictures you can smell."quote:
Met het middageten patat gehad, dus nu gewoon een broodje.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dikke vetklepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met het middageten patat gehad, dus nu gewoon een broodje.
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.quote:
verbrandquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.
Ligt eraan wat je erbij hadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.
quote:
Heerlijk man, alleen niet te vaak.quote:
Als ik uit het hele assortiment van een snackbar kan kiezen, dan bungelt de frikandel toch wel ergens onderaan.quote:
Wat is jouw favoriete snack Niels?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik uit het hele assortiment van een snackbar kan kiezen, dan bungelt de frikandel toch wel ergens onderaan.
Toch gewoon de kroket denk ik.quote:
Ook lekker ja, volgende keer maar weer eens nemen met wat mosterd.quote:
Precies, dat is hemels voer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook lekker ja, volgende keer maar weer eens nemen met wat mosterd.
4 or 5?quote:
Ik zou eerst eens op de Engelse versie van die link klikken.quote:
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?quote:
Ik dacht water tochquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?
Dat was een goed idee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens op de Engelse versie van die link klikken.
Wilson uit Cast Away weet het waarschijnlijk.quote:
Ik ga NU Cast Away kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilson uit Cast Away weet het waarschijnlijk.
En?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was een goed idee.
Ik zit mobiel en krijg dan niet de andere talen.
Ik klik ff op desktop versie.
Braaf.quote:
Gelukt.quote:
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpen
Goed gedaan maatjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelukt.
Categorie 4.
5 bestaat helemaal niet ik bedoelde 3 of 4 maar was weer te lui
[..]
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpen
Heerlijke proletenmuziek @GGMMquote:
wat een waanzin deze post. Frikandel is het allerbeste wat de snackbar te bieden heeft. Zeker met pindasaus erbijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik uit het hele assortiment van een snackbar kan kiezen, dan bungelt de frikandel toch wel ergens onderaan.
Ben jij van de mannen en vrouwen? Wel een hele goeie foto voor een hetero man anders.quote:
Speciaal is ook lekkerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een waanzin deze post. Frikandel is het allerbeste wat de snackbar te bieden heeft. Zeker met pindasaus erbij
Geen ideequote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij van de mannen en vrouwen? Wel een hele goeie foto voor een hetero man anders.
Genoteerdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Geen idee
Nog nooit een man gepijpt
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben jij een beetje flexibel of alleen de mannetjes/vrouwtjes?
Dat wilde ik ook zeggen maar bedacht mij, vond het wel erg flauw om dat te doenquote:
Genoeg meelezen dan ken je je users.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen maar bedacht mij, vond het wel erg flauw om dat te doen
Ik wil een echte band opbouwen!
haring op wat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb net haringgenot op
dus misschien dat ik later nog wat eet
is bij jullie in de kerk birth tourism ook popular?quote:
Al mijn kinderen hebben er 4quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is bij jullie in de kerk birth tourism ook popular?
ik heb twee katholieke maatjes
beide hebben meerdere kinderen en na de tweede zijn ze rond gaan touren rond geboortes om paspoorten te verzamelen
(lol)
waren mijn ouders maar economische vluchtelingenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Al mijn kinderen hebben er 4
Zonder te hoeven reizen
dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:59 schreef Bezsen het volgende:
Jij gaat wel met vreemde katholieken om @:aTypisch
Ik heb er maar 3.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waren mijn ouders maar economische vluchtelingen
Entrepeneur, investeerder of een diploma van een top 200 universiteit.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is daar de richtlijn voor?
jarenlang het goede woord verkondigen online
Proostquote:
had ik toch naar je moeten luisteren en rijk moeten trouwenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Entrepeneur, investeerder of een diploma van een top 200 universiteit.
Dat laatste heb ik uiteraard niet.
Kloptquote:Op zondag 7 mei 2023 00:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
had ik toch naar je moeten luisteren en rijk moeten trouwen
de jedi zouden ook geen vax nemenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Tate is uit @:oriente
PsvEL gelooft er nog inquote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef fetX het volgende:
Het PSV topic begint een beetje zielig te worden.
Gohquote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef fetX het volgende:
vond het uitvak al matig gevuld voor deze "derby"quote:Op zondag 7 mei 2023 13:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gelachen wel om die 154 AZ-supporters die zijn gearresteerd.
AZ-supporters zijn de jongetjes uit je schoolklas die van Star Wars houden.
Begint? Op mijn vriend @Lange_Lans na en misschien nog 1 of 2 zijn het allemaal gefrustreerde kneusjes.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef fetX het volgende:
Gelukkig kijkt het merendeel van deze SC idd geen fantasy en sci-fi.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gelachen wel om die 154 AZ-supporters die zijn gearresteerd.
AZ-supporters zijn de jongetjes uit je schoolklas die van Star Wars houden.
Jij wel?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt het merendeel van deze SC idd geen fantasy en sci-fi.
quote:
Ik probeer het af en toe met een serie of film als er veel buzz is, maar het is niet mijn genre.quote:
Patat #viesdikquote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hier gaan weldra de nodige pizze in de bestelling.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van het woord buzz krijg ik spontaan jeuk.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer het af en toe met een serie of film als er veel buzz is, maar het is niet mijn genre.
Chinees!quote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soep.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om te kijken wel om te doen nietquote:
Ik was vorige keer ‘padel’ vergeten, maar sinds Arend Martijn het vandaag met glunderende oogjes over padel had, is de lading van dit jeukwoord er wel een beetje af.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van het woord buzz krijg ik spontaan jeuk.
Categorie: carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef, damsie.
Dan ging hij "naar de sportschool".quote:Op zondag 7 mei 2023 18:22 schreef Bezsen het volgende:
Vroeger ging @:onlogisch nog wel eens sporten
In december met mijn vrouw gepadeld in Egypte.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was vorige keer ‘padel’ vergeten, maar sinds Arend Martijn het vandaag met glunderende oogjes over padel had, is de lading van dit jeukwoord er wel een beetje af.
Padel en squash, de ideale sport voor mensen die nooit sporten.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In december met mijn vrouw gepadeld in Egypte.
Voelde alsof mn hart het weer ging begeven
Vind ik ook wel leuk jaquote:Op zondag 7 mei 2023 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Padel en squash, de ideale sport voor mensen die nooit sporten.
Gewoon lekker buiten tennissen.
@:lenny_leonard
Inclusief golfkar of chique tas?quote:
@Bezsen heeft natuurlijk een Handicart en een Caddie.quote:
Met of zonder karretje?quote:
Extra mensen in je nek, is meteen je gevoel van vrijheid weg.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Bezsen heeft natuurlijk een Handicart en een Caddie.
Hoi Charrel.quote:
We hebben het over sport en dan kom jij aan met "Slowmotion wandelend over het groene perceel op een mooie zonnige dag.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Extra mensen in je nek, is meteen je gevoel van vrijheid weg.
Slowmotion wandelend over het groene perceel op een mooie zonnige dag.
Had jij eigenlijk een nagelprinter?quote:
Wat ordinair, je lijkt @Karina wel. Ik zag op internet een keer een nagelprinter langskomen toen jij een nagelstudio had en hier niet postte, toen moest ik gelijk aan jou denken.quote:
Helemaal oversekst die charzquote:Op zondag 7 mei 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ordinair, je lijkt @:Karina wel. Ik zag op internet een keer een nagelprinter langskomen toen jij een nagelstudio had en hier niet postte, toen moest ik gelijk aan jou denken.
Sowquote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je trouwt voor de centen
Maar golf is sereen, Niels. Pure rust. Tussen de dagelijkse drukte door.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben het over sport en dan kom jij aan met "Slowmotion wandelend over het groene perceel op een mooie zonnige dag."
Dit is GEEN goede topsportmentaliteit.
Komt echt niet tekort hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Die komt meer tot rust met zijn jekkerhamer, dan op een golfbaan.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar golf is sereen, Niels. Pure rust. Tussen de dagelijkse drukte door.
Het zou iets voor @:littlerabbit kunnen zijn.
Juist na een dagje hameren moet je gaan golfen.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die komt meer tot rust met zijn jekkerhamer, dan op een golfbaan.
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Is je merrie niet thuis?quote:
Wie is dat?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Charz het volgende:
Ik kreeg de vraag of ik de meid van het colablikje was.. omdat deze regelmatig op VBL circuleert?
Vreugde der wet van Pearl Abraham is een saai kutboek. Had meer vingervlugheid verwacht van joodse meisjes die erachter komen dat ze met hun lipjes meer kunnen dan louter plasdruppeltjes van droogdeppen.quote:
Geen ideequote:Op zondag 7 mei 2023 20:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wie is dat?
En wat is het verhaal achter het blikje
Die heb ik al heel wat jaren niet meer gezien.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Charz het volgende:
Ik kreeg de vraag of ik de meid van het colablikje was.. omdat deze regelmatig op VBL circuleert?
En bedankt weer hequote:Op zondag 7 mei 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ordinair, je lijkt @:Karina wel. Ik zag op internet een keer een nagelprinter langskomen toen jij een nagelstudio had en hier niet postte, toen moest ik gelijk aan jou denken.
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vreugde der wet van Pearl Abraham is een saai kutboek. Had meer vingervlugheid verwacht van joodse meisjes die erachter komen dat ze met hun lipjes meer kunnen dan louter plasdruppeltjes van droogdeppen.
Kfc #braddiewordenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zwartjoekel?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kfc #braddieworden
Hoe heet een neger die een kip helemaal opeet?
Ik heb geen idee Pascalus; jij met je kutvragen ook altijd.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kfc #braddieworden
Een slechte chauffeur.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kfc #braddieworden
Kluivertquote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kfc #braddieworden
Dit antwoord is helaas niet goed, N1ek-.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Pascalus; jij met je kutvragen ook altijd.
Jij had toch van die mokerscherpe dingen?quote:
Hoe de fuck weet je dit allemaalquote:Op zondag 7 mei 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij had toch van die mokerscherpe dingen?
[ afbeelding ]
quote:
@vrijgevochten zit in 12 SC’s. Lijkt me tamelijk chaotisch.quote:
Bij @Charz denk ik nooit aan haar nagelsquote:Op zondag 7 mei 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:vrijgevochten zit in 12 SC’s. Lijkt me tamelijk chaotisch.
Niet zo een vijandige toon, missy.quote:
Ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet zo een vijande toon, missy.
Voormalig ONZ user?quote:
Watquote:
nogal ja ik houd het niet bij hoor.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
Mensen die steeds van naam wisselen maken het allemaal wel heel erg ingewikkeld.
Nee, ik ook niet.quote:
Announce naamwisselmeldtopicquote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
Mensen die steeds van naam wisselen maken het allemaal wel heel erg ingewikkeld.
Niet zo extreem..quote:Op zondag 7 mei 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij had toch van die mokerscherpe dingen?
[ afbeelding ]
Geen halve maatregelen.quote:
Pijnig onsquote:Op zondag 7 mei 2023 21:52 schreef Charz het volgende:
Daar mee
[..]
Ja.. goed idee voor een fok meet..
Dan zal ik zulke dragen
Je neemt jezelf dan ook wel heel erg serieus als je jouw naam verandert dan wel je account op anoniem laat zetten.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
Je mag van jezelf houden hoor!quote:Op zondag 7 mei 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je neemt jezelf dan ook wel heel erg serieus als je jouw naam verandert dan wel je account op anoniem laat zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |