Bij @Charz denk ik nooit aan haar nagelsquote:Op zondag 7 mei 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:vrijgevochten zit in 12 SC’s. Lijkt me tamelijk chaotisch.
Niet zo een vijandige toon, missy.quote:
Ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet zo een vijande toon, missy.
Voormalig ONZ user?quote:
Watquote:
nogal ja ik houd het niet bij hoor.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
Mensen die steeds van naam wisselen maken het allemaal wel heel erg ingewikkeld.
Nee, ik ook niet.quote:
Announce naamwisselmeldtopicquote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
Mensen die steeds van naam wisselen maken het allemaal wel heel erg ingewikkeld.
Niet zo extreem..quote:Op zondag 7 mei 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij had toch van die mokerscherpe dingen?
[ afbeelding ]
Geen halve maatregelen.quote:
Pijnig onsquote:Op zondag 7 mei 2023 21:52 schreef Charz het volgende:
Daar mee
[..]
Ja.. goed idee voor een fok meet..
Dan zal ik zulke dragen
Je neemt jezelf dan ook wel heel erg serieus als je jouw naam verandert dan wel je account op anoniem laat zetten.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
Je mag van jezelf houden hoor!quote:Op zondag 7 mei 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je neemt jezelf dan ook wel heel erg serieus als je jouw naam verandert dan wel je account op anoniem laat zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |