Wie is dat?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Charz het volgende:
Ik kreeg de vraag of ik de meid van het colablikje was.. omdat deze regelmatig op VBL circuleert?
Vreugde der wet van Pearl Abraham is een saai kutboek. Had meer vingervlugheid verwacht van joodse meisjes die erachter komen dat ze met hun lipjes meer kunnen dan louter plasdruppeltjes van droogdeppen.quote:
Geen ideequote:Op zondag 7 mei 2023 20:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wie is dat?
En wat is het verhaal achter het blikje
Die heb ik al heel wat jaren niet meer gezien.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Charz het volgende:
Ik kreeg de vraag of ik de meid van het colablikje was.. omdat deze regelmatig op VBL circuleert?
En bedankt weer hequote:Op zondag 7 mei 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ordinair, je lijkt @:Karina wel. Ik zag op internet een keer een nagelprinter langskomen toen jij een nagelstudio had en hier niet postte, toen moest ik gelijk aan jou denken.
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vreugde der wet van Pearl Abraham is een saai kutboek. Had meer vingervlugheid verwacht van joodse meisjes die erachter komen dat ze met hun lipjes meer kunnen dan louter plasdruppeltjes van droogdeppen.
Kfc #braddiewordenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zwartjoekel?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kfc #braddieworden
Hoe heet een neger die een kip helemaal opeet?
Ik heb geen idee Pascalus; jij met je kutvragen ook altijd.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kfc #braddieworden
Een slechte chauffeur.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kfc #braddieworden
Kluivertquote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kfc #braddieworden
Dit antwoord is helaas niet goed, N1ek-.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Pascalus; jij met je kutvragen ook altijd.
Jij had toch van die mokerscherpe dingen?quote:
Hoe de fuck weet je dit allemaalquote:Op zondag 7 mei 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij had toch van die mokerscherpe dingen?
[ afbeelding ]
quote:
@vrijgevochten zit in 12 SC’s. Lijkt me tamelijk chaotisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |