quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral leuk toen ze in het begin gewoon random stadiongeluid hadden
Zat je Vitesse - Emmen te kijken hoorde je opeens het hand in hand
Zou die rat van @Tjacka ook zo stil zijn?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je stadiongeluid van Vitesse gaat afspelen is het nog doodstil
Die wacht het goede moment af.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou die rat van @:tjacka ook zo stil zijn?
quote:
Ja alleen de heup gebroken na een kaartavondje met vriendinnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is ze de coronatijd een beetje goed doorgekomen?
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:00 schreef Bezsen het volgende:
Mijn oma geloofde ook dat het fysiek onmogelijk was om in de katholiek kerk bij het uitdelen van de hostie corona op te lopen. @:AFCNiels
ik heb hem niet gezien vandaagquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou die rat van @:tjacka ook zo stil zijn?
Ook daar al ajacieden aanwezigquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:17 schreef Tjacka het volgende:
Voetbalwet is echt goed in Engeland.
https://www.google.com/am(...)ay-toilets-fans/amp/
Nederlands probleem.
@:caland
katholieke kerkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:00 schreef Bezsen het volgende:
Mijn oma geloofde ook dat het fysiek onmogelijk was om in de katholiek kerk bij het uitdelen van de hostie corona op te lopen. @:AFCNiels
Je vergeet maatje, maatjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van het woord tolereren krijg ik spontaan jeuk.![]()
Categorie: carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef, damsie.
Vandaag geen wedstrijd. Volgende week tegen de nummer 1. Ik vrees met grote vreesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedemorgen coach.
Succes vandaag in de strijd tegen degradatie.
Bij de aftrap meteen met 8 man ten aanval gaan. Gewoon laten zien dat er niks te halen valt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag geen wedstrijd. Volgende week tegen de nummer 1. Ik vrees met grote vrees
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag geen wedstrijd. Volgende week tegen de nummer 1. Ik vrees met grote vrees
Mijn goede vriend @GurneyIsBestOke heeft daar wel eens wat over gezegd ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij de aftrap meteen met 8 man ten aanval gaan. Gewoon laten zien dat er niks te halen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn goede vriend @:Gurneyisbestoke heeft daar wel eens wat over gezegd ja.Dat is een duidelijke kampioensfilosofie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt aan te raden in de strijd om degradatie, gelden er andere wetten.
Nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Hebben ze mannen klaarstaan die er net zoveel tijd in willen steken zoals jij dat doet?
Volgend seizoen altijd op veld 1 spelen dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
Zoals op iedere vereniging is het schrapen om de vrijwilligers. Overigens breid ik mijn vrijwilligersportofolio uit. Ik ga iets doen in de wedstrijdplanning voor alle teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |