Nee maat, ik ga naar de supermarketquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
13.46 tering
Nu gelijk een blik schultenbrau zeker
de beren is nog treurigerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik tolereer het bestaan van Loetje niet en ik neem het nog altijd die ene vriend van mij kwalijk dat hij ons voor zijn verjaardag heeft meegenomen naar die schijttent. 45 euro voor een ranzig stukje sojavlees in een soort zwarte substantie vergelijkbaar met wat er in de verhalen van @:caland uit zijn mond kwam en twee Skuumkoppes die ik gebruikte om alle ziltige pittige sambal mee weg te spoelen.
Gewoon het dieptepunt van ‘uiteten’ gaan in Nederland. Duur, commercieel, zout, ongezond en boterdiarree.
Goede omschrijving wel. Er is een groot schrijver aan jou verloren gegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik tolereer het bestaan van Loetje niet en ik neem het nog altijd die ene vriend van mij kwalijk dat hij ons voor zijn verjaardag heeft meegenomen naar die schijttent. 45 euro voor een ranzig stukje sojavlees in een soort zwarte substantie vergelijkbaar met wat er in de verhalen van @:caland uit zijn mond kwam en twee Skuumkoppes die ik gebruikte om alle ziltige pittige sambal mee weg te spoelen.
Gewoon het dieptepunt van ‘uiteten’ gaan in Nederland. Duur, commercieel, zout, ongezond en boterdiarree.
loetjestrontquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik heb net haringgenot opquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Schnitzel, aardappeltje, haricot verts.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Pictures you can smell."quote:
Met het middageten patat gehad, dus nu gewoon een broodje.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dikke vetklepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met het middageten patat gehad, dus nu gewoon een broodje.
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.quote:
verbrandquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.
Ligt eraan wat je erbij hadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.
quote:
Heerlijk man, alleen niet te vaak.quote:
Als ik uit het hele assortiment van een snackbar kan kiezen, dan bungelt de frikandel toch wel ergens onderaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |