Wat is jouw favoriete snack Niels?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik uit het hele assortiment van een snackbar kan kiezen, dan bungelt de frikandel toch wel ergens onderaan.
Toch gewoon de kroket denk ik.quote:
Ook lekker ja, volgende keer maar weer eens nemen met wat mosterd.quote:
Precies, dat is hemels voer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook lekker ja, volgende keer maar weer eens nemen met wat mosterd.
4 or 5?quote:
Ik zou eerst eens op de Engelse versie van die link klikken.quote:
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?quote:
Ik dacht water tochquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?
Dat was een goed idee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens op de Engelse versie van die link klikken.
Wilson uit Cast Away weet het waarschijnlijk.quote:
Ik ga NU Cast Away kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilson uit Cast Away weet het waarschijnlijk.
En?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was een goed idee.
Ik zit mobiel en krijg dan niet de andere talen.
Ik klik ff op desktop versie.
Braaf.quote:
Gelukt.quote:
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpen
Goed gedaan maatjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelukt.
Categorie 4.
5 bestaat helemaal niet ik bedoelde 3 of 4 maar was weer te lui
[..]
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpen
Heerlijke proletenmuziek @GGMMquote:
wat een waanzin deze post. Frikandel is het allerbeste wat de snackbar te bieden heeft. Zeker met pindasaus erbijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik uit het hele assortiment van een snackbar kan kiezen, dan bungelt de frikandel toch wel ergens onderaan.
Ben jij van de mannen en vrouwen? Wel een hele goeie foto voor een hetero man anders.quote:
Speciaal is ook lekkerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een waanzin deze post. Frikandel is het allerbeste wat de snackbar te bieden heeft. Zeker met pindasaus erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |