PsvEL gelooft er nog inquote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef fetX het volgende:
Het PSV topic begint een beetje zielig te worden.
Gohquote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef fetX het volgende:
vond het uitvak al matig gevuld voor deze "derby"quote:Op zondag 7 mei 2023 13:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gelachen wel om die 154 AZ-supporters die zijn gearresteerd.
AZ-supporters zijn de jongetjes uit je schoolklas die van Star Wars houden.
Begint? Op mijn vriend @Lange_Lans na en misschien nog 1 of 2 zijn het allemaal gefrustreerde kneusjes.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef fetX het volgende:
Gelukkig kijkt het merendeel van deze SC idd geen fantasy en sci-fi.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gelachen wel om die 154 AZ-supporters die zijn gearresteerd.
AZ-supporters zijn de jongetjes uit je schoolklas die van Star Wars houden.
Jij wel?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt het merendeel van deze SC idd geen fantasy en sci-fi.
quote:
Ik probeer het af en toe met een serie of film als er veel buzz is, maar het is niet mijn genre.quote:
Patat #viesdikquote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hier gaan weldra de nodige pizze in de bestelling.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van het woord buzz krijg ik spontaan jeuk.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer het af en toe met een serie of film als er veel buzz is, maar het is niet mijn genre.
Chinees!quote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |