Triest clubje bijelkaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Judy-Chelsea-Danny het clubje dat er alles aan deed om relevant te blijven na hun snelle exit (oke Danny is nu wel terug)
nou ik ben blij dat jaar van je leven niet gelukt isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
MA had zich voor 3 programma's opgegeven verteld hij net waaronder ook een jaar van je leven
je zou hem voor straf na BB daar moeten dumpenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat jaar van je leven niet gelukt is
Ik ben druk met huishoudelijk gedoe, vrije dag vandaag dus ff schade inhalenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is het stil hier? waar is iedereen duurt nooit 5 min voor er een nieuw topic is![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is het stil hier? waar is iedereen duurt nooit 5 min voor er een nieuw topic is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ff tramadol halen bij de apotheekquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben druk met huishoudelijk gedoe, vrije dag vandaag dus ff schade inhalen
Klopt wel wat hij zegt. Er deed idd een coureur mee. Dat wereldje is klein.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:02 schreef Ireth het volgende:
Mimi kent weer iemand die mee deed aan first dates en dat was de kleindochter van de buurvrouw van zijn oma of zo... en haar date in dat programma kon hij uiteraard ook
🤣quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat jaar van je leven niet gelukt is
Daarom zie je ook nooit een konijn met een bril op.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:06 schreef Kayro het volgende:
Waar Danny niet weet dat er beta-karoten in wortel zit..
En het zowel goed voor je ogen is (zoals lindsey weet)
Ik zag het, dat twietje ging ook heel hard gisteravond.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)G2PgYkoVDYw5VyeH7ol/
@:ledn81 word hierin genoemd
Leuk hoor 👍quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zag het, dat twietje ging ook heel hard gisteravond.
Wrd ook geliked door Grace van vorig jaar en inmiddels 6500 unieke views. Dat is heul veul voor filmpje op twitter.
Je bent niet verplicht te openen hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:33 schreef ben34567 het volgende:
Sorry voor het niet openen van een nieuwe topic maar ik was niet op de hoogte dat dat hier de regel was![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ben al 2 uur bezig 'n bloedinkje te stoppen aan m'n grote teen, dacht al waar komtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind het sowieso al 'n viesnekquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:46 schreef czvt het volgende:
Wat een vuil smerig persoon is Lindsey? Scheerapparaat uitkloppen en op de grond in de badkamer gooien. Er zijn bewoners die op blote voeten rondlopen. Vies en smerig!
Ja dat komt via de voeten dan weer in de zetel terecht; en via de zetel op de handen en via de handen in het voedsel dus ze zitten daar lekker de gezichthaartjes van Lindsey op te eten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:46 schreef czvt het volgende:
Wat een vuil smerig persoon is Lindsey? Scheerapparaat uitkloppen en op de grond in de badkamer gooien. Er zijn bewoners die op blote voeten rondlopen. Vies en smerig!
yep sluiter, opend haha maar ik dacht duurde nu wel vrij lang dus vandaar maar je mag een titel doorgeven aan @Dotteke en die past hem dan aan voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:33 schreef ben34567 het volgende:
Sorry voor het niet openen van een nieuwe topic maar ik was niet op de hoogte dat dat hier de regel was![]()
Ik vind het een goede titel hoor ik kijk niet meer veel de streams dus heb toch geen inspiratiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
yep sluiter, opend haha maar ik dacht duurde nu wel vrij lang dus vandaar maar je mag een titel doorgeven aan @:dotteke en die past hem dan aan voor je
Bloedverdunners zekerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben al 2 uur bezig 'n bloedinkje te stoppen aan m'n grote teen, dacht al waar komt
dat bloed toch vandaan..... was ik het zelf
35 jaar héquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ga toch weg met je kerstliedjes
en wat is ali kinderlijk bezig zeg ook met zijn soort grapjes zelf eindigen met haaaaa haa nou lachen zeg grote baby
Word morgen na vliegtuig nog ergerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ga toch weg met je kerstliedjes
en wat is ali kinderlijk bezig zeg ook met zijn soort grapjes zelf eindigen met haaaaa haa nou lachen zeg grote baby
Die tandenborstels zijn afentoe net Kreidlers, wat 'n tering herriequote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:57 schreef Ireth het volgende:
Kunnen voorwerpen ook genomineerd worden??
1 scheerapparaat![]()
2 föhn![]()
3 elektrische tandenborstel![]()
4 pingpongballetje
#teamilse
ja ook nu danny terug is lijkt hij wel erger geworden zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Word morgen na vliegtuig nog erger
Ik vond hem in begin leuk maar gaat me nu irriteren
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
je zou hem voor straf na BB daar moeten dumpen
Ja ik ben wel even klaar met streams kijken, ik erger mij aan Danny dus kijk ik niet dan heb ik ook geen ergenis.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja ik ben wel even klaar met streams kijken, ik erger mij aan Danny dus kijk ik niet dan heb ik ook geen ergenis.
Nog te vroeg voor dubbele exit. Die dubbele exit komt de laatste zaterdag voor de laatste week. Bart vrijwillig vertrekken... vraag mij dat echt af.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:18 schreef BBERTJE het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)dag-opofferen-142993
Zou het?
Ja hoor Bart zie ik Zaterdag wel vertrekken, zijn hoofd staat de laatste 1.5 week echt op onweer/ongelukquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Nog te vroeg voor dubbele exit. Die dubbele exit komt de laatste zaterdag voor de laatste week. Bart vrijwillig vertrekken... vraag mij dat echt af.
ik vond bart de laatste tijd juist sympathiek worden na die taart bakken,had zelfs humor die nacht,jammer dat ie nu stilvalt weer,ik denk als ie r morgen nog inzit dat ie losgaat als ali gaat zeiken om de verdiende coins vd taart waar hij nooit aan heeft meegewerktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hoor Bart zie ik Zaterdag wel vertrekken, zijn hoofd staat de laatste 1.5 week echt op onweer/ongeluk
Precies dat is echt zo🤣quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:49 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze kunnen knippen/scheren.
Nou, ben geen Ali, maar ramde de tanden uit zijn muilquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:10 schreef Kayro het volgende:
Danny draait ongevraagd even aan de tepel van Ali!!
Valt me op dat hij dit soort kleine lijfelijke dingetjes vaker doet richting Ali
En vraag me af of Ali hier wel van gediend is. 🙄
Met je mini hummer?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, ben geen Ali, maar ramde de tanden uit zijn muil
Ali vind alles wat Danny doet goe jongquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:10 schreef Kayro het volgende:
Danny draait ongevraagd even aan de tepel van Ali!!
Valt me op dat hij dit soort kleine lijfelijke dingetjes vaker doet richting Ali
En vraag me af of Ali hier wel van gediend is. 🙄
Geen moerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Als ik zo lees gebeurd er niets op de streams vandaag?
Jawel hoor, Danny is Jolien haar haar aan het vlechtenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
ik heb de streams maar afgezet, was echt saaiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Ergens denk ik dat het weer ook wel wat meespeelt in dit alles. Koud en nat constant maakt dat je veel meer binnen hangt, met maar weinig te doen. Zon en warmte geeft toch wat meer energie en bewegingsruimte, buiten ook. Hier word je simpel van, ze hebben geen tv/internet om het te compenseren zoals wij dat kunnen. En zo wordt het té saai op den duur. Dus laat de zon maar snel gaan schijnen, ook goed voor dit programma. Volgende week wordt het eindelijk een stuk beter als het goed is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:18 schreef BBERTJE het volgende:
Zou het?
Jammer hoor dat ze de laatste maand zo laten versloffen.quote:
O ik zag wel Charlotte vlechten Danny heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jawel hoor, Danny is Jolien haar haar aan het vlechten [ link | afbeelding ]
ZIet er lekker uit, en zal ook lekker smaken vers broodquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:25 schreef rinardo het volgende:
En op stream 2 halen ze net 2 broden uit de oven
[ link | afbeelding ]
Ze hadden het er inderdaad over invlechten boven opquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef rinardo het volgende:
Ze gaan straks of morgen ook Lindsey haar haar vlechten
[ link | afbeelding ]
Lindsey wil van die mini invlecht baantjes.. da gaat jolien nie lukken!!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef rinardo het volgende:
Ze gaan straks of morgen ook Lindsey haar haar vlechten
[ link | afbeelding ]
Ik vrees, maar hoop het echt niet !quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:18 schreef BBERTJE het volgende:
Zou het?
Wanneer wel vrijdags ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Bart is wel wat "weer" gewoon van zijn missies (ook de scandivasche landen). Dat gaat de reden niet zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het weer ook wel wat meespeelt in dit alles. Koud en nat constant maakt dat je veel meer binnen hangt, met maar weinig te doen. Zon en warmte geeft toch wat meer energie en bewegingsruimte, buiten ook. Hier word je simpel van, ze hebben geen tv/internet om het te compenseren zoals wij dat kunnen. En zo wordt het té saai op den duur. Dus laat de zon maar snel gaan schijnen, ook goed voor dit programma. Volgende week wordt het eindelijk een stuk beter als het goed is.
Is dat toevallig dezelfde plek waar Rob een tijdje van het jaar zijn tijd doorbrengt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Chaletjes op Vinkeveen zijn gewoon stacaravans. Daar kent hij Gabi ook van, haar ouders hebben daar namelijk ook een "chaletje". Rachel Hazes woont daar vlakbij in een appartement. Andre is ook weer terug op honk. Die heeft er weer een huis gekocht.
Ik bedoel eigenlijk alles bij elkaar, voor iedereen en niet alleen Bart. Al ruim 60 dagen daar binnen, zonder contact, zonder andere afleiding. Zonder de superklik van voorgaande seizoenen ook door de spelopzet. Rare 2 weken achter de rug met voor kamer blauw veel tegenslag. En dan daarbíj́ nog het wat opgesloten en minder energieke gevoel van constant slecht en koud weer, wat je leefruimte verder verkleint en het feit dat constant grauw weer gewoon somberder maakt, of in ieder geval niet bijdraagt aan je energieniveau en lust.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart is wel wat "weer" gewoon van zijn missies (ook de scandivasche landen). Dat gaat de reden niet zijn.
Nee Rob zit bij de Kagerplassen volgens mij. Vinkeveen ligt tussen Utrecht en Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:52 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Is dat toevallig dezelfde plek waar Rob een tijdje van het jaar zijn tijd doorbrengt?
Kunnen ook aan expeditie Robinson meedoen. Veel zon e.d., maar alleen Bart overleeft dat dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk alles bij elkaar, voor iedereen en niet alleen Bart. Al ruim 60 dagen daar binnen, zonder contact, zonder andere afleiding. Zonder de superklik van voorgaande seizoenen ook door de spelopzet. Rare 2 weken achter de rug met voor kamer blauw veel tegenslag. En dan daarbíj́ nog het wat opgesloten en minder energieke gevoel van constant slecht en koud weer, wat je leefruimte verder verkleint en het feit dat constant grauw weer gewoon somber maakt.
In Lommel zitten toch veel ingeweken nederlanders zou die niet zijn beoogde studenten zijn. Zodat die ingeburgerd geraken aan België en het vlaams.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop van niet ! Anders beginnen die kleuters onmiddellijk met een achterstand.
Had em nog iets aangepast. Ik bedoel gewoon dat ik de saaiigheid wel een beetje snap. Voor henzelf en als resultaat ook voor de kijker. En dat het goed nieuws is dat er beter weer op komst is voor het programma en de streams.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ook aan expeditie Robinson meedoen. Veel zon e.d., maar alleen Bart overleeft dat dan waarschijnlijk.
Klagerplassen? 😆quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Rob zit bij de Kagerplassen volgens mij. Vinkeveen ligt tussen Utrecht en Amsterdam.
Denk het niet, maar begrijp je welquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:59 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
In Lommel zitten toch veel ingeweken nederlanders zou die niet zijn beoogde studenten zijn. Zodat die ingeburgerd geraken aan België en het vlaams.
* Evenhardopdenken duikt nu onder
Opzichter, die ff op de vingers komt kijken!!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:03 schreef marky het volgende:
Ah meneer de chefkok bemoeit zich er weer mee.
Ik had zijn kop in het beslag geduwdquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:05 schreef Kayro het volgende:
[..]
Opzichter, die ff op de vingers komt kijken!!
Die knul bakt gvd al weken zelf pannenkoeken
Dat zou leuk zijn dan kan ze vanop de eerste rij toekijken hoe Jason de finale wint.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De naam Judy is al vaker voorbijgekomen op socials
🤣quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:12 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn dan kan ze vanop de eerste rij toekijken hoe Jason de finale wint.
Suggestie Wachten op Godotquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
het duurde vrij lang dus ik heb er 1 geopend TT mag veranderd worden
ah zo dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Rob zit bij de Kagerplassen volgens mij. Vinkeveen ligt tussen Utrecht en Amsterdam.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:12 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn dan kan ze vanop de eerste rij toekijken hoe Jason de finale wint.
Ha ha maar de Kaag bestaat echt hoor. Het grootste Zuid Hollandse plassen gebied. Het heeft zelfs een eiland.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
ah zo dat wist ik niet.
PS. Ik las eerst Klagerplassen. En vond dat een toepasselijke naam voor Rob zijn kemping.
De enige die bang is dat ie tekort komt is Danny volgens mij. Dat verweet ie Jason eerder, maar dit is al te vaak nu andersom gebleken. Ik blijf erbij, ongelooflijk hoe mensen als Danny en Rob zich zó bezig houden met andermans eetgedrag en zich daar dan aan storen en anderen opstoken erin mee te gaan, vooral als de ander zich supernormaal gedraagt. Dan ben je gewoon echt een sukkel 😅quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:26 schreef marky het volgende:
Dus Ali loopt weer pannenkoeken te schooien en Danny we gaan toch met zijn alle eten? Jah mhaatje. Ok geen sneer naar Ali natuurlijk.
Engnek ga naar huis je hoort hier niet brrr.
Danny over het beslag van de pannenkoeken: "Dat is veel te veel." waarop Jason zegt " Gisteren wou jij nog en toen was het op, nu is er genoeg."quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
De enige die bang is dat ie tekort komt is Danny volgens mij. Dat verweet ie Jason eerder, maar dit is al te vaak nu andersom gebleken. Ik blijf erbij, ongelooflijk hoe mensen als Danny en Rob zich zó bezig houden met andermans eetgedrag en zich daar dan aan storen, vooral als de ander zich supernormaal gedraagt. Dan ben je gewoon echt een sukkel 😅
Danny is een sukkel met een slijmspoor en zijn eigen possyquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
De enige die bang is dat ie tekort komt is Danny volgens mij. Dat verweet ie Jason eerder, maar dit is al te vaak nu andersom gebleken. Ik blijf erbij, ongelooflijk hoe mensen als Danny en Rob zich zó bezig houden met andermans eetgedrag en zich daar dan aan storen en anderen opstoken erin mee te gaan, vooral als de ander zich supernormaal gedraagt. Dan ben je gewoon echt een sukkel 😅
Wel even advocaat van Ali spelen. Ja ja ik weet het pro-deo.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:34 schreef Evenhardopdenken het volgende:
vrijdag 10 maart 2023 14:37 schreef Gerrie_55 het volgende:[/b]
https://www.instagram.com/reel/Cpm7fFHp13D/?igshid=MDJmNzVkMjY=
opname loopt al idd. Misschien wel laatste keer dat mini en maxi pannekoeken bakkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Danny over het beslag van de pannenkoeken: "Dat is veel te veel." waarop Jason zegt " Gisteren wou jij nog en toen was het op, nu is er genoeg."
Yes Jason, goed zo!! En dat commentaar van Danny....op het beslag....doe het dan lekker zelf Danny.. @:ledn81 mooi filmpje van maken?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
opname loopt al idd. Misschien wel laatste keer dat mini en maxi pannekoeken bakken![]()
zo nog even dat stukje eruit knippen voor de twitters
Ik hoop zo dat Jason morgen blijft en zich extra gesterkt voelt om Danny iedere keer weer op zijn plek te zetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Danny over het beslag van de pannenkoeken: "Dat is veel te veel." waarop Jason zegt " Gisteren wou jij nog en toen was het op, nu is er genoeg."
Yes Jason, goed zo!! En dat commentaar van Danny....op het beslag....doe het dan lekker zelf Danny.. @:ledn81 mooi filmpje van maken?
Ik wil Bart ook nog niet kwijt maar zo jammer dat team Mini en Maxi voorbij is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
opname loopt al idd. Misschien wel laatste keer dat mini en maxi pannekoeken bakken![]()
zo nog even dat stukje eruit knippen voor de twitters
Zijkanten vlecht nogal lastigquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden het er inderdaad over invlechten boven op
Als de beelddenkers hier; dit maar niet lezen. Gelukkig denk ik soms hardop.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dat komt via de voeten dan weer in de zetel terecht; en via de zetel op de handen en via de handen in het voedsel dus ze zitten daar lekker de gezichthaartjes van Lindsey op te eten.
Ik hoop dat Bart doorbijt, en aan Danny kan laten zien dat 30 jaar verschil ook sterk kan zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb ook nog de Mies en Maxi maken kapsalon van eerder deze week![]()
Zal ik ook nog even online zetten.
Blijf het jammer vinden als 1 van hen weg gaat![]()
Bart hoeft ook niet perse weg, maar wil zelf wel weg heb ik het idee.
Echt niemand van deze drie wil ik echt weg er lopen er die ik eerder weg wil... zeg maar de rest.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb ook nog de Mies en Maxi maken kapsalon van eerder deze week![]()
Zal ik ook nog even online zetten.
Blijf het jammer vinden als 1 van hen weg gaat![]()
Bart hoeft ook niet perse weg, maar wil zelf wel weg heb ik het idee.
Of misschien dat BB heeft beslist dat Danny juist voor de finale er dan als 2de uitgaat en dat hij er enkel is ingebracht door de situatie met Chiara en de kleine groep nederlanders. Maar dit is dus pure speculatie van mijn kant.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Nog te vroeg voor dubbele exit. Die dubbele exit komt de laatste zaterdag voor de laatste week. Bart vrijwillig vertrekken... vraag mij dat echt af.
Dan spelen ze hem er wel uit Ik vermoed dat er nog wel een keer een allemaal genomineerd komt en dat hij dan weg moet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:55 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Of misschien dat BB heeft beslist dat Danny juist voor de finale er dan als 2de uitgaat en dat hij er enkel is ingebracht door de situatie met Chiara en de kleine groep nederlanders. Maar dit is dus pure speculatie van mijn kant.
Ik heb vandaag een stuk teruggezien van zondag. Daar zei Bart in een gesprek met Jason dat in het reglement iets stond, dat een bewoner die geen 100 dagen in het huis was niet in aanmerking kwam voor de prijzenpot. Dat was toen een duidelijke verwijzing naar Danny.2.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat haar van Ali is goed verkracht aan 1 kant is er hele hap uitquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:02 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Of misschien dat BB heeft beslist dat Danny er dan als 2de uitgaat en dat hij er enkel is ingebracht door de situatie met Chiara en de kleine groep nederlanders. Maar dit is dus pure speculatie van mijn kant.
Ik heb vandaag een stuk teruggezien van zondag. Daar zei Bart in een gesprek met Jason dat in het reglement iets stond, dat een bewoner die geen 100 dagen in het huis was niet in aanmerking kwam voor de prijzenpot. Dat was toen een duidelijke verwijzing naar Danny.2.0
[..]
Als pro-deo advocaat van Ali, overweeg ik een klacht voor kindermishandeling. Ik denk dat ik een sterke zaak heb.
[..]
Voor die juist hetzelfde maar die woont aan de kust en die heeft vermoedelijk een erfenis gekregen. Dus niet pro-deo.
Geen groot gemis op een enkele uitzondering naquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ook aan expeditie Robinson meedoen. Veel zon e.d., maar alleen Bart overleeft dat dan waarschijnlijk.
Ik dacht al dat het aan mij lag, 2 verschillende zijkantenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat haar van Ali is goed verkracht aan 1 kant is er hele hap uit
Ja ik heb het opgezocht op google maps. Was dat voor Rob kwam niet gewoon Kager?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ha ha maar de Kaag bestaat echt hoor. Het grootste Zuid Hollandse plassen gebied. Het heeft zelfs een eiland.
De camping is niet bij de Kaag. Camping van Rob is in Rijnsburgquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:18 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ja ik heb het opgezocht op google maps. Was dat voor Rob kwam niet gewoon Kager?
Komaan het is tijd voor een bondje. Mimi Ali Bart en Jason sla de handen aub in elkaar en dan houdt Bart Danny in bedwang, Mimi knipt het haar van Danny, Ali staat op de uitkijk. Jason backup van Bart en Ali - bij deze voor het geval dat hij in slaap valt - en tenslotte doet Jason een Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bij Danny als hij het Ronaldo WK kapsel bij Danny ziet.quote:
You're right my mistakequote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De camping is niet bij de Kaag. Camping van Rob is in Rijnsburg
Rijnsburg ligt aan een kanaal dat vlakbij de Kaag ligt. Ook jaren met de boot in Rijnsburg gelegenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De camping is niet bij de Kaag. Camping van Rob is in Rijnsburg
Dan moet er een hamer aan te pas komen, iets dieper er in slaanquote:
Ik weet ineens welke 3 er op de bank mogen als er 2 uit moeten gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef ledn81 het volgende:
Hebben de dames hun medicijnen niet ingenomen vanmorgen?
[ afbeelding ]
Voelen zich oppermachtig, tot 1 van de genomineerden volgende week de pon pakt. Hopelijk Bart.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef ledn81 het volgende:
Hebben de dames hun medicijnen niet ingenomen vanmorgen?
[ afbeelding ]
Ook meer en meer dat gevoel. Eerst moest ik ze niet, daarna leek ze mij aimable, maar nu loopt ze de kantjes er af naar succes.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:58 schreef ben34567 het volgende:
Aan alles merk je gewoon dat Charlotte een celebrity of influencer wil worden. Verschrikkelijk mens
Had jij dan een kat ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:02 schreef Ireth het volgende:
Oef zo vals hoog...
Ben ff mijn kat uit de gordijnen aan het halen...
Zequote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook meer en meer dat gevoel. Eerst moest ik ze niet, daarna leek ze mij aimable, maar nu loopt ze de kantjes er af naar succes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]7 kilo ??? Die kan volgens mij niet in de gordijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Zo dat is een besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je eens opzoekt wat Botuline Toxine teweeg kan brengen snap je niet dat iemand het er nog in laat spuitenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:30 schreef Jockari het volgende:
Altijd loopt Charlotte met haar bek open valt me op. Bekijk het maar eens gedurende een hele dag. Gevolgen van Plastic chirurgerie of toxische producten
[ afbeelding ]
Ook al opgevallen, eerst dacht ik gespeeld maar denk dat het te maken heeft met haar IQ die ik niet al te hoog inschat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:30 schreef Jockari het volgende:
Altijd loopt Charlotte met haar bek open valt me op. Bekijk het maar eens gedurende een hele dag. Gevolgen van Plastic chirurgerie of toxische producten
[ afbeelding ]
Denk dat het gespeeld is. Ze trok eens hetzelfde gezicht (met daarna hand voor de mond) toen de nominaties bekend werden gemaakt tijdens een week dat iedereen al wist welke bewoners genomineerd gingen zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:44 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ook al opgevallen, eerst dacht ik gespeeld maar denk dat het te maken heeft met haar IQ die ik niet al te hoog inschat.
[..]Lijkt een beetje op ons Dina die ligt ook zo in de zomer en in de winter zou ze bij u onder de vensterbank liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wat mijn ouwe kat te mager is is de jouwe ... ik zal het niet zeggen haha maar zo was die van mijn ook haha mooie katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja degene die dat bedacht heeft kunnen ze wel ontslaan. Hele programma om zeep. Papkindje terug laten keren die ook nog eens de boel loopt te dirigeren en op te letten hoeveel iemand anders eten omdat hij bang is dat hij tekort komt. Vreselijk figuur.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Polleke1234 het volgende:
Nou de terugkeer van Danny eist hier ook zijn tol geloof ik,hele dooie boel.
Kagerplaasen liggen niet in de buurt van rijsburg waar de kamping is van robquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
ah zo dat wist ik niet.
PS. Ik las eerst Klagerplassen. En vond dat een toepasselijke naam voor Rob zijn kemping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze begonnen van de week idd opeens te reageren op twitter idd. Soms wel grappige reacties op tweets van mensen die aan het klagen waren. Maar de FEBO is idd wel beetje zoekende hoe ze dit zinkende schip nog kunnen redden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:23 schreef b_engeltje het volgende:
Zou nu bb ook niet beseffen dat de zet om danny in bb te zetten geen goede zet is geweest...
En dat nu het er zelfs uitziet dat hij kan gaan winnen
Ik ben nu officieel een influencerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:09 schreef ledn81 het volgende:
Omdat ik het zelf wel jammer zou vinden wanneer Mini en Maxi uit elkaar gaan afgelopen dagen en vandaag 'stiekem' toch wat opgenomen.
De kapsalon bereiding van hen 2 had ik voor groot deel opgenomen vd week.
Pannenkoeken bakken met Mies en Maxi was misschien wel de laatste keer vandaag![]()
En een ingekorte versie waarin Jonnie Boer (Danny) zich bemoeit met het pannekoeken bakken / brood snijden
Alsof dat afgelopen maand zonder hem echt compleet mis ging steeds![]()
Veel plezier, maar zal vooral bij mini en maxi opnames blijven voorlopig.
Stream gaat bijna altijd meteen uit zodra Danny in beeld komt
tenzij ik op twitter beetje kan stoken met een videootje![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ja, overduidelijk, je filmpje gaat viraal trouwensquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze begonnen van de week idd opeens te reageren op twitter idd. Soms wel grappige reacties op tweets van mensen die aan het klagen waren. Maar de FEBO is idd wel beetje zoekende hoe ze dit zinkende schip nog kunnen redden.
ik kijk tv uitzendingquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zitten jullie bij stream 5?
Het is zo stilletjes.
Merk het iddquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, overduidelijk, je filmpje gaat viraal trouwens
Uitzendingquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is zo stilletjes.
Gebeurd vandaag ook weinig naar mijn idee.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is zo stilletjes.
Snap dat je liever kijkt naar een douchende mimiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gebeurd vandaag ook weinig naar mijn idee.
Dat weerwolven is ook niet leuk om te kijken
Zak dicht knopen en over de schutting er meequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Mies probeert aan een eventuele exit te ontsnappen door zich in de beddengoed zak te verstoppen[ afbeelding ]
Ik zou Ali wijsmaken dat het een zitzak is en hem zeggen dat hij eens moest uitproberen als die goed zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Mies probeert aan een eventuele exit te ontsnappen door zich in de beddengoed zak te verstoppen[ afbeelding ]
Correctie proberen grappig te doenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Is 'm.a. grappig aan het doen om stemmen te krijgen
Neem je het op??quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Mooi gesprek tussen Bart en Jason over de reden van nominatie![]()
Jason geeft toe goedgelovig en naief te zijn
Het mooiste van dit filmpje is nog de laatste scène waarin Charlotte aan Jason complimenten geeft over zijn pannenkoeken en hem bemoemd tot the King of pancakes. En dan het hoofd van Danny op de achtergrond..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:09 schreef ledn81 het volgende:
Omdat ik het zelf wel jammer zou vinden wanneer Mini en Maxi uit elkaar gaan afgelopen dagen en vandaag 'stiekem' toch wat opgenomen.
De kapsalon bereiding van hen 2 had ik voor groot deel opgenomen vd week.
Pannenkoeken bakken met Mies en Maxi was misschien wel de laatste keer vandaag![]()
En een ingekorte versie waarin Jonnie Boer (Danny) zich bemoeit met het pannekoeken bakken / brood snijden
Alsof dat afgelopen maand zonder hem echt compleet mis ging steeds![]()
Veel plezier, maar zal vooral bij mini en maxi opnames blijven voorlopig.
Stream gaat bijna altijd meteen uit zodra Danny in beeld komt
tenzij ik op twitter beetje kan stoken met een videootje![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
ja veel knip en plak werk want veel wissels. neem het nog op maar ga zo slapen. morgen pas onlinequote:
Dankquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het mooiste van dit filmpje is nog de laatste scène waarin Charlotte aan Jason complimenten geeft over zijn pannenkoeken en hem bemoemd tot the King of pancakes. En dan het hoofd van Danny op de achtergrond..
Inderdaad,ik snap zijn frustratie. Twee mensen die hij weg wilde hebben eruit gespeeld (Danny en Charlotte) en die zitten allebei nog volop in het spel.quote:
Ja hij is veruit het hardst genaaid van allemaal. Ik snap echt niet hoe zoveel mensen zitten te bitchen op MA dat ie negatief zou zijn of ‘roddelen’.. Letterlijk íédereen in zijn schoenen zou zich genaaid voelen, de pech voelen en inzien dat hij/zij degene is die het hardst genaaid is door die moves. En zich daarover uitdrukken, velen waarschijnlijk vele malen onfatsoenlijkerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad,ik snap zijn frustratie. Twee mensen die hij weg wilde hebben eruit gespeeld (Danny en Charlotte) en die zitten allebei nog volop in het spel.
Feitelijk zijn hij en Jason genaaid door de moves van BB. Jason door onnodige extra nominatie en de terugkeer van een Nederlandse man. En MA zijn nominatie die teniet werd gedaan en de terugkeer van Danny.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja hij is veruit het hardst genaaid van allemaal. Ik snap echt niet hoe zoveel mensen zitten te bitchen op MA dat ie negatief zou zijn of ‘roddelen’.. Letterlijk íédereen in zijn schoenen zou zich genaaid voelen, de pech voelen en inzien dat hij/zij degene is die het hardst genaaid is door die moves. En zich daarover uitdrukken, velen waarschijnlijk vele malen onfatsoenlijker
Ja klopt, zeker. Jason ook. Al weet ik dat Jason gewoon easy van Danny gaat zou moeten winnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:16 schreef marky het volgende:
[..]
Feitelijk zijn hij en Jason genaaid door de moves van BB. Jason door onnodige extra nominatie en de terugkeer van een Nederlandse man. En MA zijn nominatie die teniet werd gedaan en de terugkeer van Danny.
Hoe zwaar gaan die laatste weken voor de achterblijver(s) zijn. Je zit toch tussen mensen die je weg willen hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:17 schreef Willewa het volgende:
Dat was em dan, laatste avond Jason, MA, Bart. “Bedankt jongens voor alle mooie avonden. Slaap wel”.
Onbegrijpelijk dat ze dan nog hebben kunnen doorgaan. Ik had de hele DBK bijelkaar gevloekt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt, zeker. Jason ook. Al weet ik dat Jason gewoon easy van Danny gaat zou moeten winnen.
MA heeft er in feite letterlijk 2 uitgespeeld die er nu gewoon -vrijgesteld- nog zitten, terwijl hij nu met z’n maatjes op de bank zit en zoals het er nu uitziet via polls zelfs naar huis zal gaan. Door notabene diegene die hij had weggespeeld, die al 4/5 weken thuiszat en een paar dagen geleden terug wandelde 😅
Zeker. Maar dat is op zich Big Brother natuurlijk en komt wel vaker voor. Maar voor alle 3 gaat het zeker een flink gemis worden lijkt me, zeker met de eerdere verliezen er ook al bij.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:22 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe zwaar gaan die laatste weken voor de achterblijver(s) zijn. Je zit toch tussen mensen die je weg willen hebben.
Haha ja daarom, hij doet het nog echt fatsoenlijk ook vind ik. Je moet ook wel denk ik, je weet met al die camera’s en kijkers dat je niet helemaal los kan gaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:24 schreef marky het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dan nog hebben kunnen doorgaan. Ik had de hele DBK bijelkaar gevloekt.
En om die reden o.a. vind ik dat MA zou mogen blijven morgen. En het zou kunnen hoor dat hij mag blijven want de polls zitten er al 2 weken volledig naast.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt, zeker. Jason ook. Al weet ik dat Jason gewoon easy van Danny gaat zou moeten winnen.
MA heeft er in feite letterlijk 2 uitgespeeld die er nu gewoon -vrijgesteld- nog zitten, terwijl hij nu met z’n maatjes op de bank zit en zoals het er nu uitziet via polls zelfs naar huis zal gaan. Door notabene diegene die hij had weggespeeld, die al 4/5 weken thuiszat en een paar dagen geleden terug wandelde 😅
Yes zeker, mijn stemmen zijn ook naar MA gegaan. Terwijl Jason m’n favoriet is. En totaal niks tegen Bart ook. Maar voor ‘gerechtigheid’ en daarnaast denk ik dat het leuker kijken is naar MA dan Bart. Prima vent, hoog in het vaandel, maar wel wat stil tov MA.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En om die reden o.a. vind ik dat MA zou mogen blijven morgen. En het zou kunnen hoor dat hij mag blijven want de polls zitten er al 2 weken volledig naast.
De enige manier waarop de FEBO dit nog kan redden is Bart morgen zijn 'gewenste' vertrek naar huis te gunnen en Mies en Jason te laten blijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Yes zeker, mijn stemmen zijn ook naar MA gegaan. Terwijl Jason m’n favoriet is. En totaal niks tegen Bart ook. Maar voor ‘gerechtigheid’ en daarnaast denk ik dat het leuker kijken is naar MA dan Bart. Prima vent, hoog in het vaandel, maar wel wat stil tov MA.
En dan is het alsnog kut dat Bart slachtoffer zou worden (of waarschijnlijk MA) van Danny.
Maar achja, kan het 100x zeggen, alsof het extreem belangrijk is, wat het uiteindelijk helemaal niet is natuurlijk ;p Maar gewoon erg jammer.
Edit; En klopt wat betreft de polls, maar dat wat ik heb gezien heb staat hij zó laag, dat ik het me afvraag deze keer.
De polls zitten er niet naast we hebben te maken met een corrupte dictatuur.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En om die reden o.a. vind ik dat MA zou mogen blijven morgen. En het zou kunnen hoor dat hij mag blijven want de polls zitten er al 2 weken volledig naast.
Ik vond het risico te groot om niet op Jason te stemmen ook al weet ik dat de Febo beslist. Ik wil ze alle drie niet kwijt. Ik zat vanmiddag naar de streams te kijken en ze waren met zij drieen lekker aan het klooien in huis. Pannenkoeken bakken beetje lullen pingpongen. Streams kijken voelde op geen enkel moment ongemakkelijk. Niet een keer gedacht ik sap even weg. Dat heb ik bij die andere in huis wel vaak.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Yes zeker, mijn stemmen zijn ook naar MA gegaan. Terwijl Jason m’n favoriet is. En totaal niks tegen Bart ook. Maar voor ‘gerechtigheid’ en daarnaast denk ik dat het leuker kijken is naar MA dan Bart. Prima vent, hoog in het vaandel, maar wel wat stil tov MA.
En dan is het alsnog kut dat Bart slachtoffer zou worden (of waarschijnlijk MA) van Danny.
Maar achja, kan het 100x zeggen, alsof het extreem belangrijk is, wat het uiteindelijk helemaal niet is natuurlijk ;p Maar gewoon erg jammer.
Edit; En klopt wat betreft de polls, maar dat wat ik heb gezien heb staat hij zó laag, dat ik het me afvraag deze keer.
Ik denk eerder dat de polls gebaseerd zijn op de stemmen van de mensen die op social media zitten....de tv kijkers zijn een veel grotere groep....dus belangrijk hoe iemand wordt neergezet in de uitzendingen....en daardoor een andere uitslag dan die van de polls op de zaterdag avond in de live uitzending en ik hoop dat dat ook deze keer het geval gaat zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:54 schreef marky het volgende:
[..]
De polls zitten er niet naast we hebben te maken met een corrupte dictatuur.
Eens. Hoop ook dat ze het zo gaan doen en al zeker niet een dubbele exit (omdat die nog moet, doe die maar mooi over 2 weken). Tenzij het Danny is haha, idd, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De enige manier waarop de FEBO dit nog kan redden is Bart morgen zijn 'gewenste' vertrek naar huis te gunnen en Mies en Jason te laten blijven.
Eventueel een 2e exit voor Danny met als mededeling "het was toch maar voor een weekje".
En zoniet dan zit ie volgende week alsnog op de bank en gaat alsnog naar huis met een beetje hulp van de FEBO.
Want dit gaat nog steeds nergens over.
(sorry dat ik erover blijf zeiken, maar het gaat ook gewoon nergens over en is oneerlijk)
Laatste avond filmpje van kamer blauw rendert nog een uurtje en ik ga ondetussen ook slapen. Morgen online.
Slaap lekker COS
Lekker he. Hetzelfde. Al kon ik weinig kijken vandaag. Maar hetzelfde mbt de anderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vond het risico te groot om niet op Jason te stemmen ook al weet ik dat de Febo beslist. Ik wil ze alle drie niet kwijt. Ik zat vanmiddag naar de streams te kijken en ze waren met zij drieen lekker aan het klooien in huis. Pannenkoeken bakken beetje lullen pingpongen. Streams kijken voelde op geen enkel moment ongemakkelijk. Niet een keer gedacht ik sap even weg. Dat heb ik bij die andere in huis wel vaak.
Hier ga ik idd ook vanuit. 350K+ kijkers gemiddeld ofzo per aflevering, polls zijn vaak veeeel lagere aantallen, dus het is slechts een steekproef die enkel focust op social media, die er totaal naast kan zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de polls gebaseerd zijn op de stemmen van de mensen die op social media zitten....de tv kijkers zijn een veel grotere groep....dus belangrijk hoe iemand wordt neergezet in de uitzendingen....en daardoor een andere uitslag dan die van de polls op de zaterdag avond in de live uitzending en ik hoop dat dat ook deze keer het geval gaat zijn.
Er zijn een miljoen abbonees van Videoland. Ik heb juist het gevoel dat veel streamers wel kijken om te zien wat ze ervan gebakken hebben. Als je alleen de uitzendingen kijkt vraag ik me af of je de moeite neemt om te stemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hier ga ik idd ook vanuit. 350K+ kijkers gemiddeld ofzo per aflevering, polls zijn vaak veeeel lagere aantallen, dus het is slechts een steekproef die enkel focust op social media, die er totaal naast kan zitten.
Ah ja, Videoland vergat ik nog even in deze. Dus nog meer potentiële stemmers. Ik denk op zich dat er genoeg stemmers zijn onder de uitzendingkijkers (ik volgde in 2021 ook bijna alleen de uitzendingen en stemde wel) en die zien natuurlijk maar beperkt wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:49 schreef marky het volgende:
[..]
Er zijn een miljoen abbonees van Videoland. Ik heb juist het gevoel dat veel streamers wel kijken om te zien wat ze ervan gebakken hebben. Als je alleen de uitzendingen kijkt vraag ik me af of je de moeite neemt om te stemmen.
Haha inderdaad. Ik vond Ali een tijdje heel tof maar sinds dat gedoe met Bart zie ik een behoorlijk negatief kantje in hem wat me niet aanstaat. Desondanks wordt Ali flink opgehemeld op meerdere social media kanalen, heel bijzonder dat veel mensen dat als ze eenmaal een roze bril ophebben die maar niet kunnen afzetten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:15 schreef Hoylei het volgende:
Vindt het wel raar dat Ali niks gezegd heeft tegen Danny over de nominatie van Bart en MA. Hoe ver moet die familie wel niet reizen morgen...?!
de 48 uur van Bart is door iemand verspreid op internet, en niet waar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
Morguhde dag van de nominaties, als ik zo de gesprekken in het huis hebt gevolgd zal Bart waarschijnlijk gaan. Die wil zelf weg.
Voor nu slapen ze allemaal nog lekker
Danny krijgt een (zogenaamd) bericht van buitenaf waardoor hij "helaas" het BB zal moeten verlaten. Ik heb dit uit betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 07:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
de 48 uur van Bart is door iemand verspreid op internet, en niet waar.
https://show24.nl/ook-dez(...)n-wij-de-wereld-uit/
hahaha dezelfde bron als @freaky40 zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny krijgt een (zogenaamd) bericht van buitenaf waardoor hij "helaas" het BB zal moeten verlaten. Ik heb dit uit betrouwbare bron.
En ze waren al zo kleinquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:57 schreef Kodiak100 het volgende:
MA mijn onderbroeken zijn gekrompen door de wasmachine
Charlotte.en Jolien blijven nog even rustig liggen.
Dat was ook mijn 1e gedachte!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kan haast niet ze wassen op 40 graden no way dat dat krimpt
Doe geen moeite. Niemand verstaat Ali. Die praat veel maar zegt niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat lult Ali allemaal versta er geen moer van.
Vorige week over zijn nominatie ofzo ja nee snapte er niets van haha
Zitten ze al buiten dan? heb de stream nog uitquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch wel heul koud om al buiten te zitten, het vriest gewoon nog
Ja de heren. Danny alleen in de badjasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zitten ze al buiten dan? heb de stream nog uit
Was ook alleen maar om zijn ego te redden omdat jolien grapte dat hij kleine boxers had.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kan haast niet ze wassen op 40 graden no way dat dat krimpt
@rinardo Ik zie nu ook Charlotte er bij zitten die zit haar nagels te lakkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de heren. Danny alleen in de badjas
Ja had de streams al even aangedaan, ik d8 als ze in het zonnetje zitten wil ik wel even kijken, heb er al even een streamverslagje van gemaakt. Altijd fijn , positieve beelden in de zon toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:rinardo Ik zie nu ook Charlotte er bij zitten die zit haar nagels te lakken
Danny zit met zijn blote voeten op tafel, Lindsey heeft blote benden maar een dikke jas aan
Jason zei dat hij niet anders meer kan omdat hij zeker weet dat iedereen hem nomineert. Hij gaf begin van de week nog aan dat hij er tegen is maar je niet anders meer kunt. Eerder was Jason absoluut van plan om Jaq en Rob uit de eigen kamer te nomineren. Maar nu kan je niet anders meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en Jason die het hebben over nominatie power. Dat zij moeten winnen want anders is blauwe kamer weg. Weer benoemen over kamers door jason, maar zelf hebben ze dat ook gedaan een paar keer alleen mensen van de andere kamer genomineerd. Wat is het verschil dan
Laat mij er buiten pipo!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha dezelfde bron als @:freaky40 zeker
ZIet er altijd gezellig uit, ze zitten nu lekker te ontbijten in de zonquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja had de streams al even aangedaan, ik d8 als ze in het zonnetje zitten wil ik wel even kijken, heb er al even een streamverslagje van gemaakt. Altijd fijn , positieve beelden in de zon toch?
nog even aangepastquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er altijd gezellig uit, ze zitten nu lekker te ontbijten in de zon
Gisteravond in bed gaf hij al aan dat mocht hij alleen met de andere overblijven hij zich wel veel zou afzonderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft ma. Het steeds over afzonderen van de anderen en wat doet hij terwijl iedereen buiten zit gaat hij om de hoek zitten en later jason ook.
Lekker man met je blote poten op de tafel waar je 5 minuten later aan zit te ontbijten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:02 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar daarom is Danny teruggebrachtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
Charlotte voordat Danny terugkwam helemaal in de stress door nominatiegedoe, en nu voelt mevrouw de dramaqueen weer totaal veilig![]()
Hij heeft dan ook altijd een date gehadquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
MA altijd goedgezind als hij op staat
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag ook nog dat vliegtuigje voor Ali toch? Om 11 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |