O ik zag wel Charlotte vlechten Danny heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jawel hoor, Danny is Jolien haar haar aan het vlechten [ link | afbeelding ]
ZIet er lekker uit, en zal ook lekker smaken vers broodquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:25 schreef rinardo het volgende:
En op stream 2 halen ze net 2 broden uit de oven
[ link | afbeelding ]
Ze hadden het er inderdaad over invlechten boven opquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef rinardo het volgende:
Ze gaan straks of morgen ook Lindsey haar haar vlechten
[ link | afbeelding ]
Lindsey wil van die mini invlecht baantjes.. da gaat jolien nie lukken!!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef rinardo het volgende:
Ze gaan straks of morgen ook Lindsey haar haar vlechten
[ link | afbeelding ]
Ik vrees, maar hoop het echt niet !quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:18 schreef BBERTJE het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)dag-opofferen-142993
Zou het?
Wanneer wel vrijdags ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Als ik zo lees gebeurd er niets op de streams vandaag?
Bart is wel wat "weer" gewoon van zijn missies (ook de scandivasche landen). Dat gaat de reden niet zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het weer ook wel wat meespeelt in dit alles. Koud en nat constant maakt dat je veel meer binnen hangt, met maar weinig te doen. Zon en warmte geeft toch wat meer energie en bewegingsruimte, buiten ook. Hier word je simpel van, ze hebben geen tv/internet om het te compenseren zoals wij dat kunnen. En zo wordt het té saai op den duur. Dus laat de zon maar snel gaan schijnen, ook goed voor dit programma. Volgende week wordt het eindelijk een stuk beter als het goed is.
Is dat toevallig dezelfde plek waar Rob een tijdje van het jaar zijn tijd doorbrengt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Chaletjes op Vinkeveen zijn gewoon stacaravans. Daar kent hij Gabi ook van, haar ouders hebben daar namelijk ook een "chaletje". Rachel Hazes woont daar vlakbij in een appartement. Andre is ook weer terug op honk. Die heeft er weer een huis gekocht.
Ik bedoel eigenlijk alles bij elkaar, voor iedereen en niet alleen Bart. Al ruim 60 dagen daar binnen, zonder contact, zonder andere afleiding. Zonder de superklik van voorgaande seizoenen ook door de spelopzet. Rare 2 weken achter de rug met voor kamer blauw veel tegenslag. En dan daarbíj́ nog het wat opgesloten en minder energieke gevoel van constant slecht en koud weer, wat je leefruimte verder verkleint en het feit dat constant grauw weer gewoon somberder maakt, of in ieder geval niet bijdraagt aan je energieniveau en lust.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart is wel wat "weer" gewoon van zijn missies (ook de scandivasche landen). Dat gaat de reden niet zijn.
Nee Rob zit bij de Kagerplassen volgens mij. Vinkeveen ligt tussen Utrecht en Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:52 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Is dat toevallig dezelfde plek waar Rob een tijdje van het jaar zijn tijd doorbrengt?
Kunnen ook aan expeditie Robinson meedoen. Veel zon e.d., maar alleen Bart overleeft dat dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk alles bij elkaar, voor iedereen en niet alleen Bart. Al ruim 60 dagen daar binnen, zonder contact, zonder andere afleiding. Zonder de superklik van voorgaande seizoenen ook door de spelopzet. Rare 2 weken achter de rug met voor kamer blauw veel tegenslag. En dan daarbíj́ nog het wat opgesloten en minder energieke gevoel van constant slecht en koud weer, wat je leefruimte verder verkleint en het feit dat constant grauw weer gewoon somber maakt.
In Lommel zitten toch veel ingeweken nederlanders zou die niet zijn beoogde studenten zijn. Zodat die ingeburgerd geraken aan België en het vlaams.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop van niet ! Anders beginnen die kleuters onmiddellijk met een achterstand.
Had em nog iets aangepast. Ik bedoel gewoon dat ik de saaiigheid wel een beetje snap. Voor henzelf en als resultaat ook voor de kijker. En dat het goed nieuws is dat er beter weer op komst is voor het programma en de streams.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ook aan expeditie Robinson meedoen. Veel zon e.d., maar alleen Bart overleeft dat dan waarschijnlijk.
Klagerplassen? 😆quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Rob zit bij de Kagerplassen volgens mij. Vinkeveen ligt tussen Utrecht en Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |