Ik hoop van niet ! Anders beginnen die kleuters onmiddellijk met een achterstand.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die Ali is echt zo dom als een varken en dat gaat docent worden? Voor een kleuterschool dan toch?
Weet ze dat nu niet dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien weet volgende week hoe laat het is
Lindsey is niet slim genoeg om het spel te spelen. Die geeft mij ernstige DGK vibes. Grote bek met weinig inhoud. Huub zei altijd van zoveel domheid kun je nooit winnen want ze weten niet wanneer ze verloren hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook zij is niet een van de slimste inderdaad.
Mij ook niet. Mensen met het vermogen verder te denken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef ben34567 het volgende:
Ias; Jason en Chiara scoorden het hoogst op de IQ test ? Verbaast me niet.
Daar kun je niet altijd iets aan doen vanwege de krapte op de huizenmarkt. Mijn zoon van bijna 50 woont ook weer bij mij doordat er geen huizen zijn op dit moment. Nou is hij teruggekomen vanuit de Filipijnen waar hij 11 jaar gewoond heeft maar toch..............quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
Echt zelfstandig met bijbehorende lasten/verplichtingen, EN EIGEN BRIEVENBUS heeft hij dus niet???
of mag je daar permanent wonen.
Anders woont hij dus nog gewoon thuis🫣🙄
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop van niet ! Anders beginnen die kleuters onmiddellijk met een achterstand.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Lindsey is niet slim genoeg om het spel te spelen. Die geeft mij ernstige DGK vibes. Grote bek met weinig inhoud. Huub zei altijd van zoveel domheid kun je nooit winnen want ze weten niet wanneer ze verloren hebben.
Ik denk ook dat daarom Charlotte werd gered en Danny teruggehaald. Ali en Lindsey zijn te dom om nog de PON te winnen (Ali zou mss met geluk nog iets kunnen winnen) waardoor ze compleet weggespeeld zouden worden en in het BB script is de blauwe kamer de bad guy dus dat mag niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Lindsey is niet slim genoeg om het spel te spelen. Die geeft mij ernstige DGK vibes. Grote bek met weinig inhoud. Huub zei altijd van zoveel domheid kun je nooit winnen want ze weten niet wanneer ze verloren hebben.
Het is 365 recreeren of je ook een postadres daar mag hebben weet ik niet. Met onze boot hebben we 20 jaar op Vinkeveen gelegen. Langs de A2 ligt een vakantie park met huizen en de rest zijn gewoon caravans. Die huizen is geloof ik permanente bewoning wel toegestaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
Echt zelfstandig met bijbehorende lasten/verplichtingen, EN EIGEN BRIEVENBUS heeft hij dus niet???
of mag je daar permanent wonen.
Anders woont hij dus nog gewoon thuis🫣🙄
Toch wonderlijk dat Lindsey er nog steeds in zit?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat daarom Charlotte werd gered en Danny teruggehaald. Ali en Lindsey zijn te dom om nog de PON te winnen (Ali zou mss met geluk nog iets kunnen winnen) waardoor ze compleet weggespeeld zouden worden en in het BB script is de blauwe kamer de bad guy dus dat mag niet.
🤣amanda in jasje van huubquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij is dat steeds vaker toegestaan, behalve als het een 2de woning betreft, dan mag het maar een bepaalde periode per jaar zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Het is 365 recreeren of je ook een postadres daar mag hebben weet ik niet. Met onze boot hebben we 20 jaar op Vinkeveen gelegen. Langs de A2 ligt een vakantie park met huizen en de rest zijn gewoon caravans. Die huizen is geloof ik permanente bewoning wel toegestaan.
Ze heeft iets van een fanbase van even inhoudloze fangirls op twitter maar ja het lijkt dat ze echt in de finaleweek gaat zitten. Ze heeft letterlijk niets toegevoegd aan het spel en groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch wonderlijk dat Lindsey er nog steeds in zit?
Dat kan toch niet alleen aan de hoeveelheid fans liggen lijk mij? Je moet ook iets te betekenen hebben in zo`n programma. Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat ze lesbisch is en tegenwoordig moeten alle genders voorkomen in programma`s anders krijg je gezeik.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft iets van een fanbase van even inhoudloze fangirls op twitter maar ja het lijkt dat ze echt in de finaleweek gaat zitten. Ze heeft letterlijk niets toegevoegd aan het spel en groepsdynamiek.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien weet volgende week hoe laat het is
Als dat al eerlijk is gegaan dan is dat Danny en Chayron achterban geweest. Maar dat zou denk ik nog niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch wonderlijk dat Lindsey er nog steeds in zit?
Dacht ik ook al aan maar dat lijkt mij niet. Kan zo maar zijn dat ze haar bewaren tot het laatst en haar er dan uit gaan gooien. Ik ga wat anders doen, fijne dag allemaal!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:59 schreef marky het volgende:
[..]
Als dat al eerlijk is gegaan dan is dat Danny en Chayron achterban geweest. Maar dat zou denk ik nog niet genoeg zijn.
ja manquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Jep denk het ookquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan maar dat lijkt mij niet. Kan zo maar zijn dat ze haar bewaren tot het laatst en haar er dan uit gaan gooien. Ik ga wat anders doen, fijne dag allemaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |