100%quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:03 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het ziet er waarschijnlijk veel lekkerder uit dan het is...
Hij ligt nog niet in bed héquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:06 schreef marky het volgende:
Nachtelijke... tis net 10 uur. Het is een avond snack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Danny ligt ook knarsetandend en verbeten in z’n bed nu van de lepel-op-bord-geluiden die ie hoort. ‘Ik wist het, ik wist het, hij eet veel. Vet kut!!!’quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Rob zit met een afkeurende blik naar de Jason stream te kijken nu
Jason is veilig hoor. Er moet een mannelijke belg uit ongeacht wat de echte uitslag van de stemming is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ik begin al spijt te krijgen dat ik Bart verkoos om te blijven. Heb wel iets met Jason, toffe kloot volgens mij.
Maar ik ga er van uit dat Jason genoeg stemmen krijgt (fingers crossed)
Danny heeft niet door dat die jongen van 20 door zijn relaxte houding veel betere punten scoort dan hij met zijn opgepompt fake gedoe.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Danny ligt ook knarsetandend en verbeten in z’n bed nu van de lepel-op-bord-geluiden die ie hoort. ‘Ik wist het, ik wist het, hij eet veel. Vet kut!!!’
Absoluut. Vindt het ook wel jammer dat Ias weg is. Die had ook prima samen lol kunnen maken maar ook goed kunnen lullen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Qua "goed gesprek" had het voor de streamers leuker geweest als chiara er nu bij had gezeten. Vond die 2 samen altijd wel boeiend qua gesprekken.
Sjongejongejongequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Absoluut. Vindt het ook wel jammer dat Ias weg is. Die had ook prima samen lol kunnen maken maar ook goed kunnen lullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Chiara ook een gemis. Was de rode en blauwe kamer samen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara en Ias zijn te laat beginnen shinen helaas!
Maar Ias zijn vibe vind ik voor dit soort gesprekken op dit uur te laat
Chiara erbij zou top zijn.....Mimi ook, die heeft zo een stem om van in slaap te vallen
Ik heb al eens gezegd..zou hem wel als 3de kleinzoon erbij willen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ik begin al spijt te krijgen dat ik Bart verkoos om te blijven. Heb wel iets met Jason, toffe kloot volgens mij.
Maar ik ga er van uit dat Jason genoeg stemmen krijgt (fingers crossed)
[ afbeelding ]
Jason trekt ook veel op met zijn opa en oma.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ik blijf bij Jason. Die jongen is zo veel meer volwassen dan de anderen in dat huis. Objectief en weet heel goed wat er speelt, hier afstand van te nemen of juist te observeren. Bij hem heb ik juist het gevoel dat iK nog van HEM kan leren terwijl ik 2x zo oud ben. En dat gebeurd niet vaak!
Bartquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd..zou hem wel als 3de kleinzoon erbij willen.Vind het een schatje.
![]()
En normaal, geen opschepperig gedoe en overdreven apengedrag.
Jason doet het anders prima met zijn 'imaginary friend'. Af en toe denk ik, tegen wie praat ie nou?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Qua "goed gesprek" had het voor de streamers leuker geweest als chiara er nu bij had gezeten. Vond die 2 samen altijd wel boeiend qua gesprekken.
Zelfde gevoel hier. Hij verbaast me dikwijls.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ik blijf bij Jason. Die jongen is zo veel meer volwassen dan de anderen in dat huis. Objectief en weet heel goed wat er speelt, hier afstand van te nemen of juist te observeren. Bij hem heb ik juist het gevoel dat iK nog van HEM kan leren terwijl ik 2x zo oud ben. En dat gebeurd niet vaak!
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef Jockari het volgende:
Bij Jason moet ik spontaan aan dit lied denken. Vraag me niet waarom, maar is op zijn lijf geschreven. (ge moet moet wel antwerps verstaan).Tourist, vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral album En Route veel geluisterd. Komt deze ook van he? Heel goed album. Mijn Vlaams begrip als Nederlander is vrij groot door Vlaamse hiphop ;p Zwangere Guy nu ook een van m’n favorieten.
Leh-kùr
Dat is slecht nieuws. Als er een 'mannelijke' Belg uit moet, dan mag M.A. voorlopig blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jason is veilig hoor. Er moet een mannelijke belg uit ongeacht wat de echte uitslag van de stemming is.
Het verdere spelverloop van Chiara niet kunnen ontdekken is wel een gemis. Volgens mij was ze finalemateriaal.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara erbij zou top zijn.....Mimi ook, die heeft zo een stem om van in slaap te vallen
Ik ga verder. Mag mijn 2de zoon zijn. Alle vertrouwen in hem. Komt op zijn pootjes terecht.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd..zou hem wel als 3de kleinzoon erbij willen.Vind het een schatje.
![]()
En normaal, geen opschepperig gedoe en overdreven apengedrag.
Dus krijgt veel levenswijsheid mee van die mensen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jason trekt ook veel op met zijn opa en oma.
Ja das echt jammer. Die zitten er nu niet echt meer in.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Bart de macho militair mag dan alvast afscheid nemenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws. Als er een 'mannelijke' Belg uit moet, dan mag M.A. voorlopig blijven.
Klopt, Jason, Chiara, MA en Ias was wel m’n groepje geworden. Met Ali erbij. Leuk man. Jammer dat het zo liep 🤷🏻♂quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
-knip-quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het verdere spelverloop van Chiara niet kunnen ontdekken is wel een gemis. Volgens mij was ze finalemateriaal.
Hij had de eerste weken heimwee naar zijn opa en oma.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus krijgt veel levenswijsheid mee van die mensen.
Ik denk dat dit echt heel nuchtere personen zijn en voel ik echt zijn respect naar hun. En ik verbaas me echt steeds over zijn jonge leeftijd maar zo veel wijsheid. Ik gun het die jongen echt!quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jason trekt ook veel op met zijn opa en oma.
Dan liever MA er uit. Kan Bart aan Danny laten zien dat hij ook sterk is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws. Als er een 'mannelijke' Belg uit moet, dan mag M.A. voorlopig blijven.
Zeker finalemateriaal !quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het verdere spelverloop van Chiara niet kunnen ontdekken is wel een gemis. Volgens mij was ze finalemateriaal.
Ik wil dus ook heel graag MA eruit. Dat vind IK nou een walgelijk ventje. Maar goed, ik ben team Danny en Ali.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan liever MA er uit. Kan Bart aan Danny laten zien dat hij ook sterk is.
Huh? Nee, Jason.quote:
Ik vind dat echt bewonderenswaardig. Die jongen is in mijn ogen echt goed of met de goede intenties opgevoed. Gewoon strikt en met onderbouwing ipv geniepig en leugenachtig. Ik kan het niet goed verwoorden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus krijgt veel levenswijsheid mee van die mensen.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wil dus ook heel graag MA eruit. Dat vind IK nou een walgelijk ventje. Maar goed, ik ben team Danny en Ali.
Juist verwoord vind ik.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt bewonderenswaardig. Die jongen is in mijn ogen echt goed of met de goede intenties opgevoed. Gewoon strikt en met onderbouwing ipv geniepig en leugenachtig. Ik kan het niet goed verwoorden.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Heerlijk die rust! het voelt net alsof er een vriend op bezoek is en er geen woorden nodig zijn om ons op ons gemak te voelen
...
Best creapy voor hem dat zoveel mensen naar zijn zen-moment aan het gapen zijn
Een wereld die verzuurd is door stellige meningen is een objectief en obseverend mens altijd een verademing.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ik blijf bij Jason. Die jongen is zo veel meer volwassen dan de anderen in dat huis. Objectief en weet heel goed wat er speelt, hier afstand van te nemen of juist te observeren/relativeren. Bij hem heb ik juist het gevoel dat iK nog van HEM kan leren terwijl ik 2x zo oud ben. En dat gebeurd niet vaak!
Stelletje voyeurs zijn wequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Heerlijk die rust! het voelt net alsof er een vriend op bezoek is en er geen woorden nodig zijn om ons op ons gemak te voelen
...
Best creapy voor hem dat zoveel mensen naar zijn zen-moment aan het gapen zijn
Filosoof ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Een wereld die verzuurd is door stellige meningen is een objectief en obseverend mens altijd een verademing.
En dan nu heeeel zachtjes langzaam de muziek van 'Jaws' erin gooienquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:27 schreef Ireth het volgende:
Jahaaa! Ze hebben het lichtknopje gevonden!
Ook geschikt om gewoon midden in de nacht ineens af te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan nu heeeel zachtjes langzaam de muziek van 'Jaws' erin gooien
Ik zeg al tijden, zet mij in de productie
Dank je. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen hoe goed ik zijn opvoeding, zijn visie en zijn reacties op dingen vind. Hij is gewoon heel nuchter maar nadenkend en respectvol opgevoed denk ik zo.quote:
Je doet het goed @tassie127quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:31 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank je. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen hoe goed ik zijn opvoeding, zijn visie en zijn reacties op dingen vind. Hij is gewoon heel nuchter maar nadenkend en respectvol opgevoed denk ik zo.
Ik probeer dit zelf ook bij mijn kinderen en waar ik over val is bv dat mijn dochter jij bij elk bordje eten dank je wel zegt. Voor mij is het niet meer dan normaal om voor mijn kind te zorgen, maar aan de andere kant is mijn dochter weer dankbaar voor weer een maaltijd! Dus ja… heb ik mijn kind goed opgevoed of is ze te afhankelijk? Er zijn altijd teams. Maar vind Jason heel nuchter en onpartijdig.
Ik ga ons samen aanmelden voor volgend seizoen. Ik zie potentie. Ik zeg al tijden, gooi er eens een 'horror' week in. Kijk naar hoe bang Ali was en Jolien toen ze wat hoorden maar niet konden zien. Daar kan ik nou van genieten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook geschikt om gewoon midden in de nacht ineens af te spelen![]()
Of die heerlijke krakende/piepende deur uit Thriller
Wie is ons ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga ons samen aanmelden voor volgend seizoen. Ik zie potentie. Ik zeg al tijden, gooi er eens een 'horror' week in. Kijk naar hoe bang Ali was en Jolien toen ze wat hoorden maar niet konden zien. Daar kan ik nou van genieten.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef Jockari het volgende:
Bij Jason moet ik spontaan aan dit lied denken. Vraag me niet waarom, maar is op zijn lijf geschreven. (ge moet moet wel antwerps verstaan).Deze past nu ook wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Deze past nu ook wel mooiKut, ik bedoelde deze @Jockari 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
De streamlock-regelaarquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch eerst als stagiaires hoop ik ?
Tegen de kijkers.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jason doet het anders prima met zijn 'imaginary friend'. Af en toe denk ik, tegen wie praat ie nou?
Ja dat begreep ik, maar soms praat hij zo overtuigend dat ik me afvraag of er iemand binnen is komen lopen, die buiten beeld isquote:
creepy imaginary friend uit horror filmsquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jason doet het anders prima met zijn 'imaginary friend'. Af en toe denk ik, tegen wie praat ie nou?
ik vind wanneer het over ex-bewohners gaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Ik heb het e.e.a. geknipt en verwijderd, nu maar weer ontopic
Het dekbed beweegt zachtjes, bijna onopmerkzaam, heen en weer door de regelmatige ademhaling van den bewuste bewoner...quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:00 schreef odie22 het volgende:
iemand slaapt in een bed, 2 streams er op
en dan plots...... een harde ijzingwekkende gil door de slaapkamerquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het dekbed beweegt zachtjes, bijna onopmerkzaam, heen en weer door de regelmatige ademhaling van den bewuste bewoner...
ja maar, is dat niet , mijn Jolientjequote:Op donderdag 9 maart 2023 23:03 schreef Jockari het volgende:
En zo gaan we de nacht in
[ afbeelding ]
ik hoor alleen de houthakker zagenquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:04 schreef rinardo het volgende:
geluiden uit de keuken , en stream blijft op Jolien in bed
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar, is dat niet , mijn Jolientje, daar mogen dan wel 20 streams op staan
![]()
![]()
Volgens mij is het Jackson haar hond.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar, is dat niet , mijn Jolientje, daar mogen dan wel 20 streams op staan
![]()
![]()
nee dat is Danny, of Dennie, of Dannie , weet niet eens hoe die heet eigenlijk, dada dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zijn geboorte akte staat AdrieAnusquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat is Danny, of Dennie, of Dannie , weet niet eens hoe die heet eigenlijk, dada dus
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
Speciaal voor @:odie22
[ link | afbeelding ]
mooi mens is hetquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
Speciaal voor @:odie22
[ link | afbeelding ]
Anekdote, toen heb ik heel de zaal van de cinema laten schrikken. Ik schrok zo hard dat ik schreeuwde en de rest schrok van mijn geschreeuw. Ben niet rap bang maar met onverwachte geluiden vooral in het donker kun je me de boom in jagen. Mijn vrouw zegt dan slecht geweten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan nu heeeel zachtjes langzaam de muziek van 'Jaws' erin gooien
Ik zeg al tijden, zet mij in de productie
Die is toch vorig jaar gestorven na 40 jaar als ik me goed herriner nu is het toch the king.quote:
Weet je het nu nog altijd niet het is Die-niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat is Danny, of Dennie, of Dannie , weet niet eens hoe die heet eigenlijk, dada dus
Die alternatieve wereld is dat Mimi?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:25 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Die is toch vorig jaar gestorven na 40 jaar als ik me goed herriner nu is het toch the king.
Ik weet alleen nog niet welke het wordt:
* die van het gewoon gezond boerenverstand;
* die van de lach;
* die van de principes;
* die van de gladheid;
* die van de alternatieve wereld.
Met de dames in het huis heb ik dus niks dat zijn hofnarren namelijk
* die van de schmink;
* die van amerika;
* die met watervrees:
Ja het moment waar BB zichzelf de nek heeft omgedraaid.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:08 schreef lonneberga het volgende:
Omg hoe voorspelbaar,Danny engnek de pon en Jason genomineerd,was hier meteen al gezegd toen hij erin kwam
de ouwe ziel plopt naar buiten bij haarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ziet die jolien er toch oud uit zo
Echt vies worden ze daar niet ze hangen de hele dag op de bankquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lekker.. uh gezamenlijk badje zonder zeep meteen na het opstaan
Nee dat klopt, eerder lui zweet wat er dan opzit bij hunquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt vies worden ze daar niet ze hangen de hele dag op de bank![]()
Ik zie ze wel iedere morgen in de douche
Wat had je verwacht van hen? Dom, dommer, domst!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Leven die buiten het huis onder een steen ofzo ,zomertijd of lentetijd
Zegt lyndsey in juni ofzo word klok verzet![]()
Ja je vraagt je echt af hequote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:12 schreef czvt het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van hen? Dom, dommer, domst!
Zie je ook alle plamuur op de witte kraag.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien ik heb ie witte blazerdress maar is nu niet mooi, te wit
Als ik er uit kom direct volgende dag terug onder de zonnebank
Dus nog 2 reguliere exit-zaterdag en 1 finale? Dan zouden er toch een keer 2 uit moeten om in de finale met 3 (of 4) te kunnen eindigen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zijn nog 3 live shows kijk ik net inclusief a.s zaterdag
1 april staat de Big Brother finale gepland zag ik gister in screenshot voorbij komen van de RTL instaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus nog 2 reguliere exit-zaterdag en 1 finale? Dan zouden er toch een keer 2 uit moeten om in de finale met 3 (of 4) te kunnen eindigen?
Nee 3 en dan de finale zaterdagquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus nog 2 reguliere exit-zaterdag en 1 finale? Dan zouden er toch een keer 2 uit moeten om in de finale met 3 (of 4) te kunnen eindigen?
doe er maar 1 week bij, Freaky weet het zeker, en die heeft ingewijden bij de crewquote:
Laat @freaky40 dit maar niet zien, die zegt vast dat dat geen officieel kanaal isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
1 april staat de Big Brother finale gepland zag ik gister in screenshot voorbij komen van de RTL insta
dus dan incl morgen nog 3 reguliere shows en dan 1 april de finale
[ afbeelding ]
Volgens diezelfde polls zou Jolien vorige week en Lindsey die week daarvoor moeten vertrekken..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:00 schreef rinardo het volgende:
de poll van salarr en de poll van oliver geven wel verschillen aan, maar uiteindelijk zal Michelangelo , als het aan de kijkers ligt, weggaan, of BB hier net zo over denkt, moeten we afwachten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Punt is dat het nu mannen zijn die erop staan. 3 vrouwen was te weinig. Lindsey moest blijven omdat er dan te weinig nederlanders overbleven en te weinig vrouwen. Nu staan er twee belgen een nederlander op. Als er verder geen alternatieve redenen zijn moet er voor de balans een belg uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens diezelfde polls zou Jolien vorige week en Lindsey die week daarvoor moeten vertrekken..
Kan ik erg goed begrijpen. Als iemand iets uit de muur koopt staat hij er met zijn hongerige ogen bij en verwacht dan wél dat er met hem gedeeld wordt. Jammer dat deze domme en luie gast er nog steeds in zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:56 schreef Monique___ het volgende:
lolien en char willen ali niks meer geven van choco / snoep
klaar daarmee, genoeg gegeven..
zijn klaar met het vragen
snap het ook goed, altijd maar bedelen, schooien.. het is een keer klaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan ik erg goed begrijpen. Als iemand iets uit de muur koopt staat hij er met zijn hongerige ogen bij en verwacht dan wél dat er met hem gedeeld wordt. jammer dat deze domme en luie gast er nog steeds in zit.
En Chacha vergeet soms dat ze al 28 isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:11 schreef Kayro het volgende:
Charlotte omschrijft de geestelijke gesteldheid van Britney Spears.
Bipolair duidelijk lotteke weet het!
Britney vergeet soms dat ze al 40 is..
🙄😮💨😮💨 celeberty expert aan het woord.
En ook niet tegen zijn verlies kunnen en Bart beschuldigen van liegen terwijl die écht niet doorhad dat hij met zijn voet over de grond schraapte. Gelukkig lette BB zelf ook goed op en bleek het niet af te keuren waardoor die Ali alleen maar bozer werd. Want ja, als Ali ergens goed in is dan is het zeggen dat het aan anderen ligt als hij iets weer eens niet snapt of als hij verliestquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap het ook goed, altijd maar bedelen, schooien.. het is een keer klaar
Als Jason maar blijft, Bart zie ik liever dan MA maar Bart gaf zelf al aan een beetje klaar te zijn dus ik weet niet wat het beste is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:27 schreef Chea49 het volgende:
Ik vind het erg moeilijk inschatten wie er moet vertrekken van deze 3 genomineerden. Hoop alleen dat het Jason niet is, maar ik gun Bart ook een overwinning.
En dat voor een "leraar in opleiding". Echt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan ik erg goed begrijpen. Als iemand iets uit de muur koopt staat hij er met zijn hongerige ogen bij en verwacht dan wél dat er met hem gedeeld wordt. Jammer dat deze domme en luie gast er nog steeds in zit.
Ik vermoed dat het "in opleiding" zal blijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:29 schreef czvt het volgende:
[..]
En dat voor een "leraar in opleiding". Echt?
Als RTL nog kijkers wil houden dan hou je de Nederlandse favoriet er gewoon in. Kans is dat als hij eruit is dit niet fijn is voor de kijkcijfers. Maargoed je weet nooit wat ze doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:27 schreef Chea49 het volgende:
Ik vind het erg moeilijk inschatten wie er moet vertrekken van deze 3 genomineerden. Hoop alleen dat het Jason niet is, maar ik gun Bart ook een overwinning.
Zou het jammer vinden als Bart gaat. Vind het een sympathieke vent.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Als Jason maar blijft, Bart zie ik liever dan MA maar Bart gaf zelf al aan een beetje klaar te zijn dus ik weet niet wat het beste is.
Die Ali is echt zo dom als een varken en dat gaat docent worden? Voor een kleuterschool dan toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef Kayro het volgende:
Chaletje aan het water.. Ouders van Danny hebben dat gekocht (hij woont daar)..
Ali denkt dat t een boot is..
Hoeveel mensen kunnen daarop slapen vraagt hij.
Eerlijk gezegd wil ik geen van drie eruit. Zelf de soms irritante MA niet. Ik heb nig wel wat andere op de lijst om eruit te sturen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden als Bart gaat. Vind het een sympathieke vent.
Niet te geloven toch? En dat heeft echt niets te maken met de Belgische of Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:29 schreef czvt het volgende:
[..]
En dat voor een "leraar in opleiding". Echt?
Ik kijk naar de persoon, niet waar deze vandaan komt. Of er nu een Belg wint of een Nederlander. Maar ik weet niet hoe de overige kijkers hier over denken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
Als RTL nog kijkers wil houden dan hou je de Nederlandse favoriet er gewoon in. Kans is dat als hij eruit is dit niet fijn is voor de kijkcijfers. Maargoed je weet nooit wat ze doen.
Dat vind ik juist zo tof van Bart, zegt niet meer dan nodig is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:32 schreef marky het volgende:
Het is toch wonderbaarlijk hoe Jason zelfs Bart kan laten praten.
Helemaal eens, vind deze genomineerden erg jammer.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik geen van drie eruit. Zelf de soms irritante MA niet. Ik heb nig wel wat andere op de lijst om eruit te sturen.
+1quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens, vind deze genomineerden erg jammer.
Lindsey mag door bij aanschuiven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die Ali is echt zo dom als een varken en dat gaat docent worden? Voor een kleuterschool dan toch?
Chaletjes op Vinkeveen zijn gewoon stacaravans. Daar kent hij Gabi ook van, haar ouders hebben daar namelijk ook een "chaletje". Rachel Hazes woont daar vlakbij in een appartement. Andre is ook weer terug op honk. Die heeft er weer een huis gekocht.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef Kayro het volgende:
Chaletje aan het water.. Ouders van Danny hebben dat gekocht (hij woont daar)..
Ali denkt dat t een boot is..
Hoeveel mensen kunnen daarop slapen vraagt hij.
Ja, ze zal wss wel hebben opgepast op de kinderen van de buurvrouw van het nichtje van de melkboer zn buurman zn achternicht die weleens een poststuk in de bus heeft gegooid bij dr.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:11 schreef Kayro het volgende:
Charlotte omschrijft de geestelijke gesteldheid van Britney Spears.
Bipolair duidelijk lotteke weet het!
Britney vergeet soms dat ze al 40 is..
🙄😮💨😮💨 celeberty expert aan het woord.
Een flatje heet tegenwoordig toch ook een appartement?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Chaletjes op Vinkeveen zijn gewoon stacaravans. Daar kent hij Gabi ook van, haar ouders hebben daar namelijk ook een "chaletje". Rachel Hazes woont daar vlakbij in een appartement. Andre is ook weer terug op honk. Die heeft er weer een huis gekocht.
Zou kunnen maar Bart wil zelf ook eigenlijk wel weg maar die is niet van het opgevenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef Chea49 het volgende:
Juist omdat Bart wat meer op de achtergrond blijft vrees ik dat er voor hem wordt gekozen.
Jason daarentegen is een slimme jongen voor zijn leeftijd en neen ik ben geen Nederlander.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook zij is niet een van de slimste inderdaad.
Zou toch jammer zijn zo vlak voor de eindstreep?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:40 schreef marky het volgende:
[..]
Zou kunnen maar Bart wil zelf ook eigenlijk wel weg maar die is niet van het opgeven
Ja maar ook zwaar hij kan een beetje lullen met Jason en MA maar hij merkt ook het leeftijdsverschil en dan kan zelfs 3 weken nog lang zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou toch jammer zijn zo vlak voor de eindstreep?
Maakt mij niet uit waar je vandaan komt of waar je woont en Jason is een slimmerd inderdaad. Vind het ook een aardige gast.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:40 schreef czvt het volgende:
[..]
Jason daarentegen is een slimme jongen voor zijn leeftijd en neen ik ben geen Nederlander.
Helemaal eens, hopelijk houdt hij het vol, het is tenslotte een militair en die houden niet van opgeven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar ook zwaar hij kan een beetje lullen met Jason en MA maar hij merkt ook het leeftijdsverschil en dan kan zelfs 3 weken nog lang zijn.
Echt zelfstandig met bijbehorende lasten/verplichtingen, EN EIGEN BRIEVENBUS heeft hij dus niet???quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Chaletjes op Vinkeveen zijn gewoon stacaravans. Daar kent hij Gabi ook van, haar ouders hebben daar namelijk ook een "chaletje". Rachel Hazes woont daar vlakbij in een appartement. Andre is ook weer terug op honk. Die heeft er weer een huis gekocht.
Ik hoop van niet ! Anders beginnen die kleuters onmiddellijk met een achterstand.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die Ali is echt zo dom als een varken en dat gaat docent worden? Voor een kleuterschool dan toch?
Weet ze dat nu niet dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien weet volgende week hoe laat het is
Lindsey is niet slim genoeg om het spel te spelen. Die geeft mij ernstige DGK vibes. Grote bek met weinig inhoud. Huub zei altijd van zoveel domheid kun je nooit winnen want ze weten niet wanneer ze verloren hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook zij is niet een van de slimste inderdaad.
Mij ook niet. Mensen met het vermogen verder te denken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef ben34567 het volgende:
Ias; Jason en Chiara scoorden het hoogst op de IQ test ? Verbaast me niet.
Daar kun je niet altijd iets aan doen vanwege de krapte op de huizenmarkt. Mijn zoon van bijna 50 woont ook weer bij mij doordat er geen huizen zijn op dit moment. Nou is hij teruggekomen vanuit de Filipijnen waar hij 11 jaar gewoond heeft maar toch..............quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
Echt zelfstandig met bijbehorende lasten/verplichtingen, EN EIGEN BRIEVENBUS heeft hij dus niet???
of mag je daar permanent wonen.
Anders woont hij dus nog gewoon thuis🫣🙄
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop van niet ! Anders beginnen die kleuters onmiddellijk met een achterstand.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Lindsey is niet slim genoeg om het spel te spelen. Die geeft mij ernstige DGK vibes. Grote bek met weinig inhoud. Huub zei altijd van zoveel domheid kun je nooit winnen want ze weten niet wanneer ze verloren hebben.
Ik denk ook dat daarom Charlotte werd gered en Danny teruggehaald. Ali en Lindsey zijn te dom om nog de PON te winnen (Ali zou mss met geluk nog iets kunnen winnen) waardoor ze compleet weggespeeld zouden worden en in het BB script is de blauwe kamer de bad guy dus dat mag niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Lindsey is niet slim genoeg om het spel te spelen. Die geeft mij ernstige DGK vibes. Grote bek met weinig inhoud. Huub zei altijd van zoveel domheid kun je nooit winnen want ze weten niet wanneer ze verloren hebben.
Het is 365 recreeren of je ook een postadres daar mag hebben weet ik niet. Met onze boot hebben we 20 jaar op Vinkeveen gelegen. Langs de A2 ligt een vakantie park met huizen en de rest zijn gewoon caravans. Die huizen is geloof ik permanente bewoning wel toegestaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
Echt zelfstandig met bijbehorende lasten/verplichtingen, EN EIGEN BRIEVENBUS heeft hij dus niet???
Toch wonderlijk dat Lindsey er nog steeds in zit?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat daarom Charlotte werd gered en Danny teruggehaald. Ali en Lindsey zijn te dom om nog de PON te winnen (Ali zou mss met geluk nog iets kunnen winnen) waardoor ze compleet weggespeeld zouden worden en in het BB script is de blauwe kamer de bad guy dus dat mag niet.
🤣amanda in jasje van huubquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij is dat steeds vaker toegestaan, behalve als het een 2de woning betreft, dan mag het maar een bepaalde periode per jaar zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Het is 365 recreeren of je ook een postadres daar mag hebben weet ik niet. Met onze boot hebben we 20 jaar op Vinkeveen gelegen. Langs de A2 ligt een vakantie park met huizen en de rest zijn gewoon caravans. Die huizen is geloof ik permanente bewoning wel toegestaan.
Ze heeft iets van een fanbase van even inhoudloze fangirls op twitter maar ja het lijkt dat ze echt in de finaleweek gaat zitten. Ze heeft letterlijk niets toegevoegd aan het spel en groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch wonderlijk dat Lindsey er nog steeds in zit?
Dat kan toch niet alleen aan de hoeveelheid fans liggen lijk mij? Je moet ook iets te betekenen hebben in zo`n programma. Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat ze lesbisch is en tegenwoordig moeten alle genders voorkomen in programma`s anders krijg je gezeik.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft iets van een fanbase van even inhoudloze fangirls op twitter maar ja het lijkt dat ze echt in de finaleweek gaat zitten. Ze heeft letterlijk niets toegevoegd aan het spel en groepsdynamiek.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien weet volgende week hoe laat het is
Als dat al eerlijk is gegaan dan is dat Danny en Chayron achterban geweest. Maar dat zou denk ik nog niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch wonderlijk dat Lindsey er nog steeds in zit?
Dacht ik ook al aan maar dat lijkt mij niet. Kan zo maar zijn dat ze haar bewaren tot het laatst en haar er dan uit gaan gooien. Ik ga wat anders doen, fijne dag allemaal!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:59 schreef marky het volgende:
[..]
Als dat al eerlijk is gegaan dan is dat Danny en Chayron achterban geweest. Maar dat zou denk ik nog niet genoeg zijn.
ja manquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Jep denk het ookquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan maar dat lijkt mij niet. Kan zo maar zijn dat ze haar bewaren tot het laatst en haar er dan uit gaan gooien. Ik ga wat anders doen, fijne dag allemaal!![]()
De terugkeer van Danny heeft die al doen kelderen denk ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
Als RTL nog kijkers wil houden dan hou je de Nederlandse favoriet er gewoon in. Kans is dat als hij eruit is dit niet fijn is voor de kijkcijfers. Maargoed je weet nooit wat ze doen.
Niet met je eens, dan zegt Ali dat hij dom is en voor paal staat, dus wat dat betreft vind ik wel dat hij tegen zijn verlies kan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
. Want ja, als Ali ergens goed in is dan is het zeggen dat het aan anderen ligt als hij iets weer eens niet snapt of als hij verliest
De meelifters zoals Jolien en Lindsey blijven. Een smaakmaker als MA zou niet moeten gaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik geen van drie eruit. Zelf de soms irritante MA niet. Ik heb nig wel wat andere op de lijst om eruit te sturen.
Nou volgens mij gaat het nog prima volgens dit topic :quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De terugkeer van Danny heeft die al doen kelderen denk ik.
Als ik kijk naar het aantal stemmers in die facebookgroep. Die zijn meer dan gehalveerd.
Zeker niet, ik heb een vriend die daar echt een chalet aan het water heeft, complete woningen, rondom de Vinkeveense plassen staan er veel van dit soort chalets.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ja, je mag daar permanent wonen, die vriend van mij doet dat ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
dat klopt dus niet ik woon zelf in vinkeveen en andre woont in wilnis niet in vinkeveen .quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Is een beetje het omgekeerde dan dat van van den Hoogeband.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
bij jason zie je heel erg zijn borstbeen uitsteken zeg
geen idee wat die heeftquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:35 schreef marky het volgende:
[..]
Is een beetje het omgekeerde dan dat van van den Hoogeband.
bij jason of hogebandquote:
ja zie hem nooit haha maar vind bij jason wel eng hahaquote:
https://images.app.goo.gl/71qE9NGBbPmBAaQR7quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zie hem nooit haha maar vind bij jason wel eng haha
Doen ze in L.A. (ik zeg maar iets maar haar kennende zal dit wel de reden zijn)quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
waarom zit charlotte altijd met kleding aan in bad?
Ma als in mijn ma Gerrie schreef precies hetzelfdequote:
is een badpakquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
waarom zit charlotte altijd met kleding aan in bad?
Kunnen ze dat niet eens met Lindsey doen??quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:49 schreef rinardo het volgende:
voor de mensen die later inschakelen en teruglezen
[ twitter ]
Hoorde dat het een wetsuit isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Doen ze in L.A. (ik zeg maar iets maar haar kennende zal dit wel de reden zijn)
Maakt ze nu ook een accountje aan?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:42 schreef ledn81 het volgende:
Chels wil ook terug spoelen op de stream en heb haar net naar de uitleg op fok gestuurd.
als ze niet irritant doet, dan primaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:06 schreef Kayro het volgende:
[..]
Maakt ze nu ook een accountje aan?
En komt mee cossen?
Das een voorwaarde toch🤣
haha het was sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ja zeg ik ga daar nu niet ineens leuk over doen. Ze was irtitant aanwezig.
Maar hier horen we haar nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ja zeg ik ga daar nu niet ineens leuk over doen. Ze was irtitant aanwezig.
De naam Judy is al vaker voorbijgekomen op socialsquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:23 schreef engine het volgende:
Is er al bekend wie er deze week terug kan komen?
Kitty!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:23 schreef engine het volgende:
Zeg hou eens opquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:23 schreef engine het volgende:
Denk in de laatste week allemaal oud bewoners, as usual.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De naam Judy is al vaker voorbijgekomen op socials
in de week van 1 tot 8 april dan toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk in de laatste week allemaal oud bewoners, as usual.
Was dat die vrouw die niet tegen haar verlies kon en daardoor meteen eruit werd gestemd?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De naam Judy is al vaker voorbijgekomen op socials
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:53 schreef marky het volgende:
[..]
Was dat die vrouw die niet tegen haar verlies kon en daardoor meteen eruit werd gestemd?
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
in de week van 1 tot 8 april dan toch?![]()
![]()
Op basis waarvan ze hem hoofd keuken laten worden is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:00 schreef Kayro het volgende:
De masterchef staat alweer orders uit te delen in de keuken
Hij delegeert ff dat het brood klaar is om te kneden..
MA antwoord deeg en ik zijn geen vrienden🤣
(Hij is net klaar met het schoonmaken en snijden wortelen)
Danny nu zelf met de handjes in het deeg
Ja zit overal op twitter nog steeds haar gal te spuwen op mede-bewonersquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:53 schreef marky het volgende:
[..]
Was dat die vrouw die niet tegen haar verlies kon en daardoor meteen eruit werd gestemd?
Sneu figuur vond zichzelf geweldig. Paste dan ook precies in het pulletje van Danny en cs. Dat was de eerste goede zet van Jason haar nomineren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja zit overal op twitter nog steeds haar gal te spuwen op mede-bewoners
Zo raar dat die andere niet merken dat hij eigenlijk dom is met zijn halal varken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:06 schreef Kayro het volgende:
Waar Danny niet weet dat er beta-karoten in wortel zit..
En het zowel goed voor je ogen is (zoals lindsey weet)
En bijdraagt aan het bruin/oranje kleuren van de huid (zoals Jolien zegt)
Hij weet gelukkig wel alles van voeten🤪🤪😮💨🙄
Die action rotzooi voor de voeten
Laat momenteel hele voetzolen los. Dat moet je volgends Danny nu weer "weken" in water..
Das nu precies waar charlotte nu net uitkomt (hottub)🙄😖😖
Al haar kleren dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:17 schreef Kayro het volgende:
Lindsey gaat haar "only" zwarte
💦WAS💦draaien...
weet ook niet of hij weer turks brood mag maken want die was mislukt veel te veel zout en te plat gemaakt aldus Lot die het normaal maakt volgens mijn was zij er ook mee bezig geweest en heeft hij het na rijzen afgemaaktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Op basis waarvan ze hem hoofd keuken laten worden is mij een raadsel.
Ik had hem die rol nooit weer gegund. Fijn voor je dat je terug bent maar zoek maar wat anders om te doen.
maar goed dat die er snel uitlag dusquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja zit overal op twitter nog steeds haar gal te spuwen op mede-bewoners
mag eigenlijk niet als ze erin zitten moeten ze dan gelijk doen als ze eruit gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
Ze zitten in de kooktub en gooien en er nu mini chloortablet bij... slim
Tja met te veel zout werkt het gist helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet ook niet of hij weer turks brood mag maken want die was mislukt veel te veel zout en te plat gemaakt aldus Lot die het normaal maakt volgens mijn was zij er ook mee bezig geweest en heeft hij het na rijzen afgemaakt
Louboutin van Frennaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:18 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe heet dat lied wat Jason zond met ias in de talenten week one in a million maar de officiele naam?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:18 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe heet dat lied wat Jason zond met ias in de talenten week one in a million maar de officiele naam?
nee ik weet het.. verbaasde mij ook dat ze dit doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mag eigenlijk niet als ze erin zitten moeten ze dan gelijk doen als ze eruit gaan
Judy-Chelsea-Danny het clubje dat er alles aan deed om relevant te blijven na hun snelle exit (oke Danny is nu wel terug)quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar goed dat die er snel uitlag dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |