In 1999 startte FOK! met verslagen van de eerste editie van Big Brother. Inmiddels zijn we 25 jaar verder en is er een nieuwe Big Brother. En FOK! is er natuurlijk weer gewoon bij!
Naam: Chiara Leeftijd: 27 jaar Woonplaats: Weert (NL) Quote: "Ik kan heel makkelijk faken dat ik iemand aardig vind"
Chiara had vorig jaar het gevoel dat 'Big Brother' wel wat spice kon gebruiken en besloot daarom mee te doen. Ze is als docent altijd bezig met groepsdynamiek en groepsvorming en heeft het idee dat ze de kennis die ze daarmee heeft opgedaan goed kan gebruiken om ver te komen in Big Brother. Na een lange relatie, is dit voor haar het ideale moment om de uitdaging aan te gaan en ze kan niet wachten om aan Nederland en België te laten zien wat voor sprankelend persoon ze is.
[ Bericht 92% gewijzigd door Benny op 19-01-2023 16:44:54 ]
Chiara is 27 jaar, woont in Weert. Is singel en werkt in het onderwijs. Ze is van een tweeling, haar vader is italiaans en haar vader heeft met de vader van Michela in de klas gezeten vroeger. Ze heeft eerst op een AZC gewerkt en nu heeft ze met mensen zelf iets opgezet en hebben ze 3 klassen. Ook voor kinderen die in Nederland aankomen en nederlandse les moeten krijgen.
Echt geen transgender hoor en mocht ze het toch zijn. Tja, dan zou ik er met open ogen geloof ik gewoon in lopen. Als ik ineens een flosh zie bengelen nadat ze uitgekleed is.
Ze komt mij bekend voor....heeft ze toevallig al eens meegedaan aan een TV-programma? Ik bedoel niet perse iets langlopends maar bijv een losse aflevering ergens van Take Me Out ofzo?