100%quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:03 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het ziet er waarschijnlijk veel lekkerder uit dan het is...
Hij ligt nog niet in bed héquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:06 schreef marky het volgende:
Nachtelijke... tis net 10 uur. Het is een avond snack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Danny ligt ook knarsetandend en verbeten in z’n bed nu van de lepel-op-bord-geluiden die ie hoort. ‘Ik wist het, ik wist het, hij eet veel. Vet kut!!!’quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Rob zit met een afkeurende blik naar de Jason stream te kijken nu
Jason is veilig hoor. Er moet een mannelijke belg uit ongeacht wat de echte uitslag van de stemming is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ik begin al spijt te krijgen dat ik Bart verkoos om te blijven. Heb wel iets met Jason, toffe kloot volgens mij.
Maar ik ga er van uit dat Jason genoeg stemmen krijgt (fingers crossed)
Danny heeft niet door dat die jongen van 20 door zijn relaxte houding veel betere punten scoort dan hij met zijn opgepompt fake gedoe.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Danny ligt ook knarsetandend en verbeten in z’n bed nu van de lepel-op-bord-geluiden die ie hoort. ‘Ik wist het, ik wist het, hij eet veel. Vet kut!!!’
Absoluut. Vindt het ook wel jammer dat Ias weg is. Die had ook prima samen lol kunnen maken maar ook goed kunnen lullen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Qua "goed gesprek" had het voor de streamers leuker geweest als chiara er nu bij had gezeten. Vond die 2 samen altijd wel boeiend qua gesprekken.
Sjongejongejongequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Absoluut. Vindt het ook wel jammer dat Ias weg is. Die had ook prima samen lol kunnen maken maar ook goed kunnen lullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Chiara ook een gemis. Was de rode en blauwe kamer samen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara en Ias zijn te laat beginnen shinen helaas!
Maar Ias zijn vibe vind ik voor dit soort gesprekken op dit uur te laat
Chiara erbij zou top zijn.....Mimi ook, die heeft zo een stem om van in slaap te vallen
Ik heb al eens gezegd..zou hem wel als 3de kleinzoon erbij willen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ik begin al spijt te krijgen dat ik Bart verkoos om te blijven. Heb wel iets met Jason, toffe kloot volgens mij.
Maar ik ga er van uit dat Jason genoeg stemmen krijgt (fingers crossed)
[ afbeelding ]
Jason trekt ook veel op met zijn opa en oma.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ik blijf bij Jason. Die jongen is zo veel meer volwassen dan de anderen in dat huis. Objectief en weet heel goed wat er speelt, hier afstand van te nemen of juist te observeren. Bij hem heb ik juist het gevoel dat iK nog van HEM kan leren terwijl ik 2x zo oud ben. En dat gebeurd niet vaak!
Bartquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd..zou hem wel als 3de kleinzoon erbij willen.Vind het een schatje.
![]()
En normaal, geen opschepperig gedoe en overdreven apengedrag.
Jason doet het anders prima met zijn 'imaginary friend'. Af en toe denk ik, tegen wie praat ie nou?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Qua "goed gesprek" had het voor de streamers leuker geweest als chiara er nu bij had gezeten. Vond die 2 samen altijd wel boeiend qua gesprekken.
Zelfde gevoel hier. Hij verbaast me dikwijls.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ik blijf bij Jason. Die jongen is zo veel meer volwassen dan de anderen in dat huis. Objectief en weet heel goed wat er speelt, hier afstand van te nemen of juist te observeren. Bij hem heb ik juist het gevoel dat iK nog van HEM kan leren terwijl ik 2x zo oud ben. En dat gebeurd niet vaak!
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef Jockari het volgende:
Bij Jason moet ik spontaan aan dit lied denken. Vraag me niet waarom, maar is op zijn lijf geschreven. (ge moet moet wel antwerps verstaan).Tourist, vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral album En Route veel geluisterd. Komt deze ook van he? Heel goed album. Mijn Vlaams begrip als Nederlander is vrij groot door Vlaamse hiphop ;p Zwangere Guy nu ook een van m’n favorieten.
Leh-kùr
Dat is slecht nieuws. Als er een 'mannelijke' Belg uit moet, dan mag M.A. voorlopig blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jason is veilig hoor. Er moet een mannelijke belg uit ongeacht wat de echte uitslag van de stemming is.
Het verdere spelverloop van Chiara niet kunnen ontdekken is wel een gemis. Volgens mij was ze finalemateriaal.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara erbij zou top zijn.....Mimi ook, die heeft zo een stem om van in slaap te vallen
Ik ga verder. Mag mijn 2de zoon zijn. Alle vertrouwen in hem. Komt op zijn pootjes terecht.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd..zou hem wel als 3de kleinzoon erbij willen.Vind het een schatje.
![]()
En normaal, geen opschepperig gedoe en overdreven apengedrag.
Dus krijgt veel levenswijsheid mee van die mensen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jason trekt ook veel op met zijn opa en oma.
Ja das echt jammer. Die zitten er nu niet echt meer in.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:13 schreef Ireth het volgende:
Bart de macho militair mag dan alvast afscheid nemenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws. Als er een 'mannelijke' Belg uit moet, dan mag M.A. voorlopig blijven.
Klopt, Jason, Chiara, MA en Ias was wel m’n groepje geworden. Met Ali erbij. Leuk man. Jammer dat het zo liep 🤷🏻♂quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
-knip-quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het verdere spelverloop van Chiara niet kunnen ontdekken is wel een gemis. Volgens mij was ze finalemateriaal.
Hij had de eerste weken heimwee naar zijn opa en oma.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus krijgt veel levenswijsheid mee van die mensen.
Ik denk dat dit echt heel nuchtere personen zijn en voel ik echt zijn respect naar hun. En ik verbaas me echt steeds over zijn jonge leeftijd maar zo veel wijsheid. Ik gun het die jongen echt!quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jason trekt ook veel op met zijn opa en oma.
Dan liever MA er uit. Kan Bart aan Danny laten zien dat hij ook sterk is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws. Als er een 'mannelijke' Belg uit moet, dan mag M.A. voorlopig blijven.
Zeker finalemateriaal !quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het verdere spelverloop van Chiara niet kunnen ontdekken is wel een gemis. Volgens mij was ze finalemateriaal.
Ik wil dus ook heel graag MA eruit. Dat vind IK nou een walgelijk ventje. Maar goed, ik ben team Danny en Ali.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan liever MA er uit. Kan Bart aan Danny laten zien dat hij ook sterk is.
Huh? Nee, Jason.quote:
Ik vind dat echt bewonderenswaardig. Die jongen is in mijn ogen echt goed of met de goede intenties opgevoed. Gewoon strikt en met onderbouwing ipv geniepig en leugenachtig. Ik kan het niet goed verwoorden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus krijgt veel levenswijsheid mee van die mensen.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wil dus ook heel graag MA eruit. Dat vind IK nou een walgelijk ventje. Maar goed, ik ben team Danny en Ali.
Juist verwoord vind ik.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt bewonderenswaardig. Die jongen is in mijn ogen echt goed of met de goede intenties opgevoed. Gewoon strikt en met onderbouwing ipv geniepig en leugenachtig. Ik kan het niet goed verwoorden.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Heerlijk die rust! het voelt net alsof er een vriend op bezoek is en er geen woorden nodig zijn om ons op ons gemak te voelen
...
Best creapy voor hem dat zoveel mensen naar zijn zen-moment aan het gapen zijn
Een wereld die verzuurd is door stellige meningen is een objectief en obseverend mens altijd een verademing.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ik blijf bij Jason. Die jongen is zo veel meer volwassen dan de anderen in dat huis. Objectief en weet heel goed wat er speelt, hier afstand van te nemen of juist te observeren/relativeren. Bij hem heb ik juist het gevoel dat iK nog van HEM kan leren terwijl ik 2x zo oud ben. En dat gebeurd niet vaak!
Stelletje voyeurs zijn wequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Heerlijk die rust! het voelt net alsof er een vriend op bezoek is en er geen woorden nodig zijn om ons op ons gemak te voelen
...
Best creapy voor hem dat zoveel mensen naar zijn zen-moment aan het gapen zijn
Filosoof ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Een wereld die verzuurd is door stellige meningen is een objectief en obseverend mens altijd een verademing.
En dan nu heeeel zachtjes langzaam de muziek van 'Jaws' erin gooienquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:27 schreef Ireth het volgende:
Jahaaa! Ze hebben het lichtknopje gevonden!
Ook geschikt om gewoon midden in de nacht ineens af te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan nu heeeel zachtjes langzaam de muziek van 'Jaws' erin gooien
Ik zeg al tijden, zet mij in de productie
Dank je. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen hoe goed ik zijn opvoeding, zijn visie en zijn reacties op dingen vind. Hij is gewoon heel nuchter maar nadenkend en respectvol opgevoed denk ik zo.quote:
Je doet het goed @tassie127quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:31 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank je. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen hoe goed ik zijn opvoeding, zijn visie en zijn reacties op dingen vind. Hij is gewoon heel nuchter maar nadenkend en respectvol opgevoed denk ik zo.
Ik probeer dit zelf ook bij mijn kinderen en waar ik over val is bv dat mijn dochter jij bij elk bordje eten dank je wel zegt. Voor mij is het niet meer dan normaal om voor mijn kind te zorgen, maar aan de andere kant is mijn dochter weer dankbaar voor weer een maaltijd! Dus ja… heb ik mijn kind goed opgevoed of is ze te afhankelijk? Er zijn altijd teams. Maar vind Jason heel nuchter en onpartijdig.
Ik ga ons samen aanmelden voor volgend seizoen. Ik zie potentie. Ik zeg al tijden, gooi er eens een 'horror' week in. Kijk naar hoe bang Ali was en Jolien toen ze wat hoorden maar niet konden zien. Daar kan ik nou van genieten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook geschikt om gewoon midden in de nacht ineens af te spelen![]()
Of die heerlijke krakende/piepende deur uit Thriller
Wie is ons ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga ons samen aanmelden voor volgend seizoen. Ik zie potentie. Ik zeg al tijden, gooi er eens een 'horror' week in. Kijk naar hoe bang Ali was en Jolien toen ze wat hoorden maar niet konden zien. Daar kan ik nou van genieten.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef Jockari het volgende:
Bij Jason moet ik spontaan aan dit lied denken. Vraag me niet waarom, maar is op zijn lijf geschreven. (ge moet moet wel antwerps verstaan).Deze past nu ook wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Deze past nu ook wel mooiKut, ik bedoelde deze @Jockari 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
De streamlock-regelaarquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch eerst als stagiaires hoop ik ?
Tegen de kijkers.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jason doet het anders prima met zijn 'imaginary friend'. Af en toe denk ik, tegen wie praat ie nou?
Ja dat begreep ik, maar soms praat hij zo overtuigend dat ik me afvraag of er iemand binnen is komen lopen, die buiten beeld isquote:
creepy imaginary friend uit horror filmsquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jason doet het anders prima met zijn 'imaginary friend'. Af en toe denk ik, tegen wie praat ie nou?
ik vind wanneer het over ex-bewohners gaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Ik heb het e.e.a. geknipt en verwijderd, nu maar weer ontopic
Het dekbed beweegt zachtjes, bijna onopmerkzaam, heen en weer door de regelmatige ademhaling van den bewuste bewoner...quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:00 schreef odie22 het volgende:
iemand slaapt in een bed, 2 streams er op
en dan plots...... een harde ijzingwekkende gil door de slaapkamerquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het dekbed beweegt zachtjes, bijna onopmerkzaam, heen en weer door de regelmatige ademhaling van den bewuste bewoner...
ja maar, is dat niet , mijn Jolientjequote:Op donderdag 9 maart 2023 23:03 schreef Jockari het volgende:
En zo gaan we de nacht in
[ afbeelding ]
ik hoor alleen de houthakker zagenquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:04 schreef rinardo het volgende:
geluiden uit de keuken , en stream blijft op Jolien in bed
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar, is dat niet , mijn Jolientje, daar mogen dan wel 20 streams op staan
![]()
![]()
Volgens mij is het Jackson haar hond.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar, is dat niet , mijn Jolientje, daar mogen dan wel 20 streams op staan
![]()
![]()
nee dat is Danny, of Dennie, of Dannie , weet niet eens hoe die heet eigenlijk, dada dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |