In 1999 startte FOK! met verslagen van de eerste editie van Big Brother. Dit jaar wordt het de bewoners extra moeilijk gemaakt. Ze komen terecht in een bijzonderhuis waar elke houvast met het echte leven verdwijnt. En FOK! is er natuurlijk weer gewoon bij
Naam: Chayron Leeftijd: 33 jaar Woonplaats: Waddinxveen, Nederland Quote: “Ik ben een sfeermaker”
Chayron is een uitgesproken, sociale man die niet op zijn Rotterdamse mondje is gevallen. Daarnaast is hij enorm trots op z’n partner en drie kinderen. Toch heeft de familie het niet altijd gemakkelijk gehad: zo waren ze een van de vele gedupeerde gezinnen in de toeslagenaffaire (waarbij mensen onterecht bestempeld werden als fraudeurs, red.). Chayron heeft de afgelopen seizoenen van ‘Big Brother’ goed bestudeerd, en zo inspiratie opgedaan voor zijn eigen deelname. Zijn tactiek? Eerst de kat uit de boom kijken, vervolgens veel vrienden maken en dan zorgen voor een goede sfeer.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Op zaterdag 7 januari 2023 17:23 schreef puzziepie het volgende: Ik vind het bewoners overzicht een beetje chaotisch Kunnen de foto's niet in de OP worden gezet?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo