Ben een videoland kortingscode aan het zoeken, maar nog geen succesquote:Op donderdag 29 december 2022 11:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
ga het weer allemaal opnemen, werkte wel goed voor mij afgelopen jaar eigenlijk, doorspoelen van de reclame's en goedkopere oplossing dan videoland account aanvragen
Betaal 1,99 per maand zal toch niet veel goedkoper kunnen lijkt me.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:52 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ben een videoland kortingscode aan het zoeken, maar nog geen succes
Ik heb mij aangemeld voor 0,99 euro cent pe maand drie maanden geledenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:52 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ben een videoland kortingscode aan het zoeken, maar nog geen succes
Hoe 1,99? op de site is het 8.99quote:Op zondag 1 januari 2023 18:42 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Betaal 1,99 per maand zal toch niet veel goedkoper kunnen lijkt me.
Die heb ik ook nog steeds voor ¤0,99 raar genoegquote:Op zondag 1 januari 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij aangemeld voor 0,99 euro cent pe maand drie maanden geleden
IK heb hem net pas afgesloten omdat RTL Lounge verdween kon je goedkoop abo afsluitenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog steeds voor ¤0,99 raar genoeg
Dat vond ik ook al vreemd, ik heb alleen reclame op de mobile app nooit gehad op de pcquote:Op dinsdag 3 januari 2023 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb hem net pas afgesloten omdat RTL Lounge verdween kon je goedkoop abo afsluiten
In het begin kreeg ik reclame als het begon maar nu al een tijdje geen reclame gehad
Ik heb op de pc nooit gekeken meestal op de ipad.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd, ik heb alleen reclame op de mobile app nooit gehad op de pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |