Ben een videoland kortingscode aan het zoeken, maar nog geen succesquote:Op donderdag 29 december 2022 11:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
ga het weer allemaal opnemen, werkte wel goed voor mij afgelopen jaar eigenlijk, doorspoelen van de reclame's en goedkopere oplossing dan videoland account aanvragen
Betaal 1,99 per maand zal toch niet veel goedkoper kunnen lijkt me.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:52 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ben een videoland kortingscode aan het zoeken, maar nog geen succes
Ik heb mij aangemeld voor 0,99 euro cent pe maand drie maanden geledenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:52 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ben een videoland kortingscode aan het zoeken, maar nog geen succes
Hoe 1,99? op de site is het 8.99quote:Op zondag 1 januari 2023 18:42 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Betaal 1,99 per maand zal toch niet veel goedkoper kunnen lijkt me.
Die heb ik ook nog steeds voor ¤0,99 raar genoegquote:Op zondag 1 januari 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij aangemeld voor 0,99 euro cent pe maand drie maanden geleden
IK heb hem net pas afgesloten omdat RTL Lounge verdween kon je goedkoop abo afsluitenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog steeds voor ¤0,99 raar genoeg
Dat vond ik ook al vreemd, ik heb alleen reclame op de mobile app nooit gehad op de pcquote:Op dinsdag 3 januari 2023 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb hem net pas afgesloten omdat RTL Lounge verdween kon je goedkoop abo afsluiten
In het begin kreeg ik reclame als het begon maar nu al een tijdje geen reclame gehad
Ik heb op de pc nooit gekeken meestal op de ipad.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd, ik heb alleen reclame op de mobile app nooit gehad op de pc
ziggo online uitzending op rtl5quote:Op maandag 9 januari 2023 20:34 schreef BBguy het volgende:
is het ook online te zien nu? Videoland? ik heb geen tv kanalen.
En weer met die koffersquote:Op maandag 9 januari 2023 20:35 schreef Gert het volgende:
De eerste 5 minuten zijn alweer onprofessioneel rommelig.
Heyquote:Op maandag 9 januari 2023 20:35 schreef Emptystreet het volgende:
Big Brother Coins. BBC. Is dit zeker Big Brother en niet xHamster?
Nee helaas, videoland begint pas rond 21.30 uurquote:Op maandag 9 januari 2023 20:34 schreef BBguy het volgende:
is het ook online te zien nu? Videoland? ik heb geen tv kanalen.
beetje aan haar zelf gedacht, in principe niets mis mee. want ze heeft vorig jaar vast gezien hoe erg het is zonder kofferquote:
je kan live rtl5 zien toch op videoland?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas, videoland begint pas rond 21.30 uur
Ik gok Judy.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chelsey krijgt een secret mission
spullen in de Wall..zijn niet van BB
ze moet komende week zien te achterhalen van wie de spullen zijn
Bloed zweet en tranenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:47 schreef superniger het volgende:
Hoeveel kost een gecremeerde kroket?
Denk dat ze een soort Zoey gaat wordenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:45 schreef Gert het volgende:
Chelsea en Michelangelo bonden al meteen.
C: kan jij geloven dat je hier bent?![]()
M: Nee
C: Ik óóók niééét!![]()
Alweer iemand die drie kinderen achterlaatquote:Op maandag 9 januari 2023 20:57 schreef Gert het volgende:
Chayron gaat rocken zonder koffer.
Danny kan niet zonder z'n spulletjes.
Gelukkig is het maar voor 3 maandenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:54 schreef Emptystreet het volgende:
Drie kinderen laat 'ie achter "Ja zeker..." hmmm
Daarom. Drie jáár, dá's pas lang.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar voor 3 maanden
Het begon wat chaotisch, maar daarna.. hoopgevend.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:03 schreef freaky40 het volgende:
Interessante start en nu al veel beter dan voorgaande jaren. Het wordt goed neergezet.
Leuke presentratrice ook die belgischequote:Op maandag 9 januari 2023 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het begon wat chaotisch, maar daarna.. hoopgevend.
Haha, dat zou een stunt zijn.quote:
De bondjes zullen wel blijven, maar misschien wat minder allesoverheersend..quote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef livelink het volgende:
Dan zijn we ook af van die machtbondjes, hopelijk.
teraanvulling spelletjes zoals FIFA 23 op professioneel niveauquote:
iedereen die wel eens een spelletje speelt is een e-sporter, zo zie ik mezelf vaak als virtueel race coureur.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
teraanvulling spelletjes zoals FIFA 23 op professioneel niveau
Ik heb geen idee, heb ook geen voorkeur want ik ken ze nog nietquote:Op maandag 9 januari 2023 21:34 schreef Gert het volgende:
Nu al spannend! Wie gaan ze er uit stemmen?![]()
Meteen al de gepensioneerde?
Of de dude met kind van 1,5?
Als het maar niet Charlotte is.
Dit is toch dezelfde stem als vorig jaarquote:Op maandag 9 januari 2023 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind de BB stem leuker dan vorig jaar.
bedoel eerder zijn karakter ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:58 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde stem als vorig jaar
aha, ja hij klinkt wat zekerderquote:Op maandag 9 januari 2023 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bedoel eerder zijn karakter ofzo.
Ik heb via de TV aangemeld en was de goedkoopste optie 1,99 voor 1 apparaatquote:Op maandag 2 januari 2023 12:10 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hoe 1,99? op de site is het 8.99
Je moet inderdaad vrienden worden met degene die mag nomineren. En je krijgt het effect dat diegene de week later zelf dan genomineerd wordt waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De bondjes zullen wel blijven, maar misschien wat minder allesoverheersend..
Dat vind ik wel een nadeel. Bontjes zijn hiermee uitgesloten zo lijkt het en daardoor krijg je in mijn ogen denk ook weinig sjeu aan het programma want het ging alleen maar over bontjes en dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Prima kick-off wel en een hoop dingen die bevallen: Het individuele spel en het feit dat we geen eindeloos nominatiegekonkel gaan krijgen bijvoorbeeld.
Nieuwe presentatrice leek me ook heel capabel
Eens ga bontjes ook erg missenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een nadeel. Bontjes zijn hiermee uitgesloten zo lijkt het en daardoor krijg je in mijn ogen denk ook weinig sjeu aan het programma want het ging alleen maar over bontjes en dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij.
Hoop dat het nieuw water isquote:
en er zit nog een kist inquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die sleutelopdracht is nu al de beste van 3 seizoenen big Brother.
Kan je ook laten makenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel nieuwsgierig hoe ze die opdracht voorbereid hebben.
vrienden van febo medewerkes vragen achter "nutteloze sleutels" ofzo
Was wel erg bleke chocolademelkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:51 schreef Was-beer het volgende:
Maakten ze nou geen chocolademelk voor degene in de hot tub?
Nee joh. Dan wordt het douchewater vies.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:51 schreef Was-beer het volgende:
Maakten ze nou geen chocolademelk voor degene in de hot tub?
Erg he. En hij heeft heel wat sleutels om te proberen 🤣quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
respect hoor. Ik zou het gehad hebben na 2 uur ofzo die is al 14u bezig
Vanmiddag al in de cos gelezen dat er al een genomineerd zou zijn. salar een ex bewoner had dat op twitter geplaatst.quote:
De winnaar!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag al in de cos gelezen dat er al een genomineerd zou zijn. salar een ex bewoner had dat op twitter geplaatst.
Vette spoiler ook nog eens vrouw.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuk man. Spoilers uit cos hier plaatsen. 👍
Het begint goed!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het concept is al veel beter dan vorig seizoen. Of spreek ik te vroeg?
Staat toch geen naam. En iedereen kan het op twitter lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuk man. Spoilers uit cos hier plaatsen. 👍
Ik doe niet aan twitter.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat toch geen naam. En iedereen kan het op twitter lezen
Vraag mij trouwens wel af hoe iemand het kan weten want in de uitzending was het nog niet te zien.
Ik ook niet dat scheelt. 😉quote:
gesprekken van bewoners denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij trouwens wel af hoe iemand het kan weten want in de uitzending was het nog niet te zien.
ik had het op dat moment ook al gezien, ik kijk live de uitzending op videoland zonder reclame, was ook 15 min eerder afgelopen dan op tv. en deze tv topic is idd niet voor spoilers uit de chat, dat is juist de reden dat mensen hier lezen tijdens de tv uitzending.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was in de COS verder niets over bekend. Maar goed we gaan het zien. De tijd zal het leren 😉quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
gesprekken van bewoners denk ik.
Kan je rechtsboven aanzetten. Kwam ik ook te laat achter.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Eerste reguliere uitzending zag er goed uit, werd goed neergezet met een spaningsboogje zelfs en ook een mooi clifhangertje. Op Videoland geen ondertiteling, nu was het (nog) niet echt nodig maar vorig jaar was het er standaard wel bij, nu niet.
Had na 2 uur m'n spullen al op laten halen door de Febo en gezegd "Ik ga naar huis, joe"quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
respect hoor. Ik zou het gehad hebben na 2 uur ofzo die is al 14u bezig
Heel dom vraagje maar wat is de FEBO?quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:00 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Had na 2 uur m'n spullen al op laten halen door de Febo en gezegd "Ik ga naar huis, joe"
Volgens mij de lui achter de schermen van de regie. Heb het ooit eens gelezen ergens maar ook nooit de exacte betekenis gevondenquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:11 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heel dom vraagje maar wat is de FEBO?![]()
Google weet t ook niet
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:20 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Volgens mij de lui achter de schermen van de regie. Heb het ooit eens gelezen ergens maar ook nooit de exacte betekenis gevonden
FEBOzijn inderdaad de mensen achter de schermen. Het wordt hier heel veel gebruikt, maar allemaal speculeren want niemand hier werkt achter de schermenquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hahahaja het wordt hier heel veel gebruikt
Haha thanks, weet je toevallig ook of het een afkorting is van iets of een bedrijf?quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
FEBOzijn inderdaad de mensen achter de schermen. Het wordt hier heel veel gebruikt, maar allemaal speculeren want niemand hier werkt achter de schermen
Nee helaas sorry geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Haha thanks, weet je toevallig ook of het een afkorting is van iets of een bedrijf?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Haha thanks, weet je toevallig ook of het een afkorting is van iets of een bedrijf?
Hahahah ja verder kwam ik ook niet, andere resultaten leiden enkel hierheenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]Google zegt
Wat is de betekenis van FEBO?
De afkorting FEBO komt van de Ferdinand Bolstraat, waar Johan Izaäk de Borst het banketbakkersvak leerde. Toen Johan Izaäk de Borst 18 jaar was ging hij in opleiding voor banketbakker. Hij had ook op zijn 14e een bijbaantje bij een banketbakkerij.
Febo (motorfiets), een Spaans historisch scootermerk
Febo (snackbar), een Nederlandse snackbarketen
Ik zal het eens in de SC van BB vragen, we gaan hier wel heel erg offtopic straks krijg ik van @Gert om miene dunderquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:46 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hahahah ja verder kwam ik ook niet, andere resultaten leiden enkel hierheen
Ik snap niet zo waaromquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
Zat Jason nou te liegen tegen Ali wat er in koffer 2 zat?
Ja dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom
Dat gaat toch alleen maar tegen m werken?
Misschien dat je een stem op jezeolf kunt wegspelen of een extra stem krijgt om te geven ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook
Ik snap ook niet wat ze nou bedoelen met een voordeel of nadeel bij de power of nomination
FeBo verwijst naar eerdere Real Life Soaps waar de backstage een kroketje en dergelijke konden halen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dan heeft Jason meer kans om genomineerd te worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
en wat gebeurt er als niemand de nominatie kiest?
Hai, het was nog zo leeg.. niemand is hier...quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:01 schreef Gert het volgende:
Zo, even wat van mijn posts in het JAA tv-topic verwijderd.
Dat zei ik al maar dat is weer verwijderdquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
FeBo verwijst naar eerdere Real Life Soaps waar de backstage een kroketje en dergelijke konden halen.
De FeBo is een snackbarketen in Nederland die zijn eerste vestiging in de Ferdinand Bolstraat had
Haha okquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zei ik al maar dat is weer verwijderd
Iedereen zit natuurlijk met 't hoofd tegen het tv-toestelquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hai, het was nog zo leeg.. niemand is hier...
Of kijken en niet hier kan ook.quote:
Dat is toch het spel. Hij moet er wat nomineren. Is niet zijn keuze dat hij dat wilde doen of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom
Dat gaat toch alleen maar tegen m werken?
Sorry 😳quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:01 schreef Gert het volgende:
Zo, even wat van mijn posts in het JAA tv-topic verwijderd.
Heel sluwe speler denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:13 schreef Gert het volgende:
Zo krijg je de sfeer wel wat minder los.![]()
Jason houdt het sociaal juiste verhaaltje.
Al vond ie het wel degelijk leuk.
Leek mij voor hem ook niet makkelijk. Hij kende nog niet echt iemand en moest al nomineren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:13 schreef Gert het volgende:
Zo krijg je de sfeer wel wat minder los.![]()
Jason houdt het sociaal juiste verhaaltje.
Al vond ie het wel degelijk leuk.
Er is al een groepsband ontstaan bij de rest waar hij buiten valt, en dan nu ook dit moeten doen zonder enig voordeel voor hem zelf...quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leek mij voor hem ook niet makkelijk. Hij kende nog niet echt iemand en moest al nomineren.
Ook dat nog.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is al een groepsband ontstaan bij de rest waar hij buiten valt, en dan nu ook dit moeten doen zonder enig voordeel voor hem zelf...
ja dit lijkt vooralsnog echt een groot nadeel...quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is al een groepsband ontstaan bij de rest waar hij buiten valt, en dan nu ook dit moeten doen zonder enig voordeel voor hem zelf...
Was vanmorgen ook al. Nu zie ik ze wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:25 schreef GayGuy het volgende:
Echt vreemd, ben ik de enige die de streams op videoland niet meer kan vinden?
Ze staan bij de afleveringen nu. Onderaan. Eerst naar de bb pagina gaanquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vanmorgen ook al. Nu zie ik ze wel.
Hij heeft spel ervaring.quote:
Het elkaar aftasten ( figuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:35 schreef GayGuy het volgende:
Heb ik nog iets gemist vandaag? Hier is het rustig, btw. Lol
Oh ik bedoelde de stremsel. De uitzending kijk ik morgenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het elkaar aftasten ( figuurlijk) is in volle gang. En de eerste nominatie is gevallen. Vond het een interessante uitzending.
Oeps, verkeerd topicquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de stremsel. De uitzending kijk ik morgen
Je kunt ook bij iedereen eerlijk zijn, dat lijkt me handiger dan gelijk de knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft spel ervaring.![]()
Maar zoals Dotteke ook al aangeeft: echt mákkelijk is het ook weer niet, zo'n rol moeten spelen in een nieuwe groep die je nog nauwelijks kent.
Ja, Rob ligt er helemaal buiten lijkt het.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Ze lopen met zijn alle naar judy en laten die man alleen zitten die nadeel bij power of nominatie heeft. Ziekig.
Als dat verder geen consequenties heeft zou dat het beste zijn. En misschien zelfs wel mét consequenties. Maar volgens mij had Jason dan wel zélf de twee 'rode schermen' waaronder de nominatie moeten incasseren. De vraag is of dat dan toch het verstandigste was geweest. Misschien wel, qua 'status', ook bij de kijker.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je kunt ook bij iedereen eerlijk zijn, dat lijkt me handiger dan gelijk de knuppel in het hoenderhok te gooien.
Ben je in de gelegenheid om de Big Brother tv uitzending van woensdag 11 januari te bekijken? En anders kunnen de tv-kijkers jouw vraag misschien wel beantwoorden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:18 schreef Bigbrotherfan2022 het volgende:
Heeft iemand een ideehoe Judy aan haar nominatie komt? Het is,voor mij echt niet,duidelijk! Ik begrijp er niks van waarom en door wie ze genomineerd is! Ben zo in de war! Kan iemand me hiermee helpen aub??? Ik wil het zo graag begrijpen door wie en of waarom ze nominatie heeft. Is iemand zo vriendelijk aub om mijn post te beantwoorden??
Heb overal gezocht maar,kan hier over niks vinden.
Nou vind het wel een leuk spel, iedereen zou dit kunnen winnen, aan spieren of hersens heb je geen voordeel.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou vind het wel een leuk spel, iedereen zou dit kunnen winnen, aan spieren of hersens heb je geen voordeel.
Ik begrijp nu best wel dat ze wat down over kwam, ze lag al overal buiten qua competitie met een nominatie..quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:01 schreef superniger het volgende:
Waarom mocht Judy niet meedoen?
Onzin dat ze niet mee mag doen vanwege haar nominatie.
Ik hoorde het anders? Ik begreep dat ze niet tegenover bijvoorbeeld tegenover Chelsea of Charlotte zou komen omdat ze daar nog niet tegenover had gestaan, dat ze hun dat niet wilde aandoen, maar dan een Jason "makkelijker" zou vinden als tegenstander qua gevoel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
jeetje zeg Judy leg je er gewoon bij neer, je weet dat het erbij hoort erg kleinzielig en je erg laten kennen zo hoor haatdragend richting Jason
nee ze geeft steeds opmerkingen van zoals als ze meegedaan had aan het spel had ze het jason laten voel en dat soort opmerkingen heeft ze al vaker gemaakt vanaf dat bekend is dat ze door hem genomineerd isquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders? Ik begreep dat ze niet tegenover bijvoorbeeld tegenover Chelsea of Charlotte zou komen omdat ze daar nog niet tegenover had gestaan, dat ze hun dat niet wilde aandoen, maar dan een Jason "makkelijker" zou vinden als tegenstander qua gevoel.
Ja dat klopt,maar in dit gesprek begreep ik dat ze de meiden juist wilde sparen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze geeft steeds opmerkingen van zoals als ze meegedaan had aan het spel had ze het jason laten voel en dat soort opmerkingen heeft ze al vaker gemaakt vanaf dat bekend is dat ze door hem genomineerd is
ja die heb ik gemist maar ergens in dat stukje gaf ze ook weer steek onder waterquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat klopt,maar in dit gesprek begreep ik dat ze de meiden juist wilde sparen.
Ik kan het ook best wel begrijpen. Je kijkt hier lang naar uit en het is waarschijnlijk best wel een droom. Na 2 dagen al genomineerd zijn en, in dit geval anders dan voorgaande jaren, weten door wie en door een leugen van diegene die niet eens gemaakt hoefde te worden. Dat voelt, zeker bij iemand waarmee je totaal nog geen band hebt, al snel persoonlijk en vooral unfair denk ik. Je wordt gelijk uit je vrijheid gehaald en in een ‘angst’ gestopt na 2 dagen; dat je er gelijk uit moet. Every BB-deelnemer’s nightmare denk ik ;pquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders? Ik begreep dat ze niet tegenover bijvoorbeeld tegenover Chelsea of Charlotte zou komen omdat ze daar nog niet tegenover had gestaan, dat ze hun dat niet wilde aandoen, maar dan een Jason "makkelijker" zou vinden als tegenstander qua gevoel.
Terwijl een afkortingslijst in de OP super handig zou zijn , ook voor vreemden die eens langs komen, ik kwam er bv pas na maanden achter dat er een slow chat was waar je offtopic kon praten, en wat COS betekende wist ik pas na een jaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha ok
Ik had vorig jaar een woordenlijst gemaakt in de COS van veelgebruikte afkortingen maar er was er steeds 1 die dat weer uit de OP sloopte iedere keer.
ik was ze ook kwijt, mijn dochter zei, als je videoland opent op home, zie je boven in ive staan, klik daar eens op , en daar staan gewoon alle streamsquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:25 schreef GayGuy het volgende:
Echt vreemd, ben ik de enige die de streams op videoland niet meer kan vinden?
Ja, dat snapte ik ook echt niet. Zo vroeg in het spel, hij had hen letterlijk maar een paar uur gezien ofzo. Hij hoefde niet te liegen en heeft zichzelf eigenlijk genaaid, terwijl ie bij iedereen er goed en betrouwbaar op had kunnen staan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:57 schreef DX11 het volgende:
Als ik Jason was had ik denk ik gewoon tegen iedereen eerlijk geweest. Dan had je iedereen te vriend gehouden, stemmen ze niet op je, en zullen ze waarschijnlijk gewonnen coins met je delen. Vraag me af of zijn tactiek goed uit gaat pakken zo..
De ondertitelaar was niet helemaal wakker gisteren blijkbaar (afdeling van woensdag, op videoland).:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij verplicht minimaal 1 nominatie kwijt moest raken oid.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook echt niet. Zo vroeg in het spel, hij had hen letterlijk maar een paar uur gezien ofzo. Hij hoefde niet te liegen en heeft zichzelf eigenlijk genaaid, terwijl ie bij iedereen er goed en betrouwbaar op had kunnen staan.
Ja okee dat kan idd. Was niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij verplicht minimaal 1 nominatie kwijt moest raken oid.
Nee. Theo en Kitty waren ouder volgens mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob heeft wel gelijk over misschien oudste bewoner in onze BB ooit?, maar wereldwijd is dat niet zo, en de oudste winnaar is volgens mij nog in promi bb, die sportcommentator Werner Hansch (82 jarige leeftijd de duitse versie winnen)
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob heeft wel gelijk over misschien oudste bewoner in onze BB ooit?, maar wereldwijd is dat niet zo, en de oudste winnaar is volgens mij nog in promi bb, die sportcommentator Werner Hansch (82 jarige leeftijd de duitse versie winnen)
Kitty 58 jaarquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:02 schreef Emptystreet het volgende:
Nee. Theo en Kitty waren ouder volgens mij.
Als judy mag blijven is het doorgestoken kaart!!1!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:04 schreef freaky40 het volgende:
Judy komt niet al te positief over in de uitzendingen dus grote kans dat die er uit vliegt vanavond. Rob is rustig, realistisch en nuchter komt veel leuker over.
De live-uitzending is eventueel ook te volgen in de COS.quote:
Ik hoop niet dat ze het doen zoals vorig jaar, toen was het ook een en al terug blikken en niet echt een live showquote:
Het is en op tv en op de streams gedeeltelijk te zienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De live-uitzending is eventueel ook te volgen in de COS.
Dotteke in BB / [BB '23 COS #25] Op naar de live
Ja jammer van de haast, hoop dat ze dit bij RTL beseffen, maar dat zal vast al helemaal vast staan. De live uitzendingen vorige jaren duurden toch wel 20/25 min langer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:42 schreef freaky40 het volgende:
Goede uitzending, wel erg kort waardoor je echt af moet raffelen. Goed dat Rob mocht blijven. Komt ook veel positiever over dan zure Judy. Wat dat betreft de issues die ze had met Jason was dit wel karma voor haar. De kijker is meedogenloos, dat blijkt.
Het waren vorige jaar nog meer terug blikken, niet echt een live uitzending,quote:Op zondag 15 januari 2023 02:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja jammer van de haast, hoop dat ze dit bij RTL beseffen, maar dat zal vast al helemaal vast staan. De live uitzendingen vorige jaren duurden toch wel 20/25 min langer.
Zoals eerder gezegd kon ik Judy wel een beetje begrijpen, alleen was het niet slim om dit zo te uiten. Heeft haar wel genekt. Maar goed, van de 3 wel de beste om te vertrekken denk ik.
Wel voor het eerst deze week dat ik het Big Brother gevoel had, dus hopelijk een voorbode voor een hoop goedsBenieuwd naar …... ik weet d’r naam niet meer (beetje tipsy 🍻 proost), maar de nieuwe bewoonster 👍🏼
Hmm ik weet niet. Voor alles was gewoon wat meer tijd. Zowel de terugblik, maar ook de samenvatting van vrijdag en zaterdag. Maar ook zeker de tijd tussendoor met de bewoners en het einde/afscheid verliepen voorheen wat rustiger, dat werd allemaal erg gehaast gister. Geraldine kapte regelmatig iemand af om duidelijk te maken ‘we zijn live’ haast, haast. Logisch ook als je hetzelfde wil afwerken met 20/25 min minder zendtijd. Vind dat persoonlijk wel een beetje jammer. Maar ach, wat doen we eraanquote:Op zondag 15 januari 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het waren vorige jaar nog meer terug blikken, niet echt een live uitzending,
Ik snap het wel. Dat kleffe gedoe van die anderen trek ik slecht. Ik ga wel voor die eenling.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ik spoel 75% van die aflevering door, dus niet live kijken.
Ook snap ik echt niet dat Jason het meeste stemmen heeft gehad, een van de minst interessante bewoners.
Ik zou eerder Judy of Rob behouden, ik vond die niet klieken.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Dat kleffe gedoe van die anderen trek ik slecht. Ik ga wel voor die eenling.
Weet ie ook, hij kent het alleen niet. Is andere divisie.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:12 schreef superniger het volgende:
Is morse.![]()
Dat moet die militair toch wel weten.
op tv is het deze keer primaquote:Op maandag 16 januari 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Vind het een prima seizoen om te volgen, zit voldoende dynamiek in de uitzendingen
Michelangelo is ergens wel mijn favoriet, samen met Chelsea.
Wel een stuk beter dan vorig jaar ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
op tv is het deze keer prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |