abonnement Unibet Coolblue
pi_206774139

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
Dit topic is alleen bedoeld voor streamverslagen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 12-01-2023 12:52:38 ]
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:50:24 #2
388664 crew  Dotteke
pi_207488443
De eerste opdracht een secret missie

Chelsea is de eerste bewoonster die naar binnen mag. Ze krijgt 7 coins angeboden en kan kiezen of haar koffer mee naar binnen of 7 coins Of haar koffer mee dan moet ze 5 coins inleveren. Ze kiest voor haar koffer.

Ze krijgt binnen haar opdracht ze moet voor het eind van de week er achter komen wie van de medebewoner de persoonlijke spullen in de BigBrother wall heeft gelegd.
AL haar dat lukt ontvangt ze coins, het is een geheime opdracht niemand mag het weten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:56:18 #3
388664 crew  Dotteke
pi_207488571
Secret missie 2:

Judy is dus degene die uit is gekozen voor het allereerste spel.
Zij heeft de opdracht gekregen om persoonlijke spullen van haarzelf en haar medebewoners.
Er liggen er meer en ze mag kiezen van iedere bewoner 3 spullen en die in de BigBrother wall komen te liggen .
e bewoners kunnen dan in de komende dagen de spullen terug kopen
Ze mag ook de prijs bepalen tussen de 1 en de 3 coins.
Ze mag tot het einde van de week niet verhullen dat zij deze opdracht heeft gekregen.
Mocht ze dit volhouden dan mag ze alles coins die haar medebewoners hebben betaald hebben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207492977
6.50
Het huis is nog in diepe rust. Er klinkt licht gesnurk. Gisteravond werd duidelijk dat Chayron gister een opdracht heeft gewonnen waarbij hij de 'Power of Nomination' heeft gekregen. Hij zal dus bewoners moeten aanwijzen waarvan er 1 aanstaande zaterdag het huis moet verlaten. Hij vertelde ook dat hij gister nog geen keuze heeft hoeven maken van BB.

9:30
Er wordt ontbeten met croissantjes en afbakbroodjes uit de oven. Op het moment is het qua eten nog luxe in het huis. De muntje moeten wel ingeleverd worden om te kunnen douchen. Hiervoor worden trucs bedacht. Vanmorgen heeft Bart met een emmer warm water uit de hottub onder de douche zichzelf gewassen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Li0nHeart op 11-01-2023 20:27:52 ]
pi_207495010
11:15
Er klinkt een geluid in het huis. De bewoners weten nog niet precies wat het betekent, maar de BB stem roept ze naar de woonkamer. Het licht knippert blauw.

BB:
"Vanaf nu zullen jullie elke week strijden om mijn Secret Room in te mogen. Die toegang moet je verdienen. Jullie spelen vandaag de allereerste timegame. Wie het snelst is, verdient 15 minuten in mijn Secret Room, om daar helemaal alleen, een deel van mijn grote puzzel op te lossen.

Degene die als eerste de finale puzzel weet op te lossen, wint een beloning met mogelijk grote gevolgen."

12:15
Lindsey mocht als eerste naar het speelterrein in/naast de tuin. Hiervoor wordt de deur in de voorraadkamer gebruikt. Ze is lang weg, ongeveer 30 minuten. Als ze terug is, vertelt ze dat ze wel mag vertellen wat ze heeft gedaan, maar dat niet gaat doen. Ze vond het erg leuk, voelde veel adrenaline vertelt ze wel.

Ze heeft bij de opdracht een geschaafde knie opgelopen.

Na enige tijd, waarschijnlijk om alles weer in beginposities te zetten, mag de volgende. Ze zeggen zelf al dat dit spel wel de hele dag gaat duren.

[ Bericht 38% gewijzigd door Li0nHeart op 10-01-2023 12:26:18 ]
pi_207497278
14:00
De opdracht loopt nog, Rob is net als 3e geweest en heeft opgegeven vanwege z'n knieeen.

Charlotte en Chelsea plannen een prank, ze willen coins verstoppen. Gelijk een mooi beeld wie er al veel verdiend heeft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als prank vindt Chelsea de muntjes in de woonkamer in een plantenbak. Iedereen gaat daar zoeken. We hebben het niet in beeld gezien daarna, maar Jason vertelt dat hij daar een balletje heeft gevonden, heeft meegenomen en heeft opgeborgen.

15:40
Het spel is nog niet voorbij, zojuist is Charlotte geweest. Uit haar verhaal na afloop bij de rest die al geweest zijn lijkt het alsof zij de enige is die de opdracht tot nu toe gehaald heeft, en ook nog snel, binnen 6 minuten.

16:30
Het spel loopt nog. Uit de gesprekken valt op te maken dat ze kruipend in een doolhof letters moeten zoeken, daarna de uitgang en daarvan een woord maken.

In de keuken is een groep aan het koken. Het is ze inmiddels gelukt om de rijst aan te laten branden.
De WC's zijn (alweer) verstopt, dus die kunnen niet gebruikt worden. En de hottub is geopend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 11-01-2023 20:27:43 ]
pi_207501345
19:15
Michelangelo is de laatste die is geweest. Als hij terug is vertelt hij dat hij heeft afgetikt bij 7 minuten en iets, dus hij heeft er ook ongeveer 7 minuten over gedaan. De groep zegt dat Danny het snelste is geweest en dus heeft gewonnen.

Er kan eindelijk gegeten worden.
pi_207501424
@ Anja Vanes, als je de streamverslagen kopieert naar jouw FB page zou het netjes zijn om te vermelden dat deze verslagen door LionHeart geschreven worden.

@ LionHeart en andere streamverslagschrijvers,dank voor jullie verslagen, ben er enorm blij mee!

[ Bericht 2% gewijzigd door danilel op 10-01-2023 20:04:35 ]
pi_207502959
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:26 schreef danilel het volgende:
@ Anja Vanes, als je de streamverslagen kopieert naar jouw FB page zou het netjes zijn om te vermelden dat deze verslagen door LionHeart geschreven worden.

@ LionHeart en andere streamverslagschrijvers,dank voor jullie verslagen, ben er enorm blij mee!
@Anjavanes
@LionHeart
pi_207505437
21:00
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen door BB.

BB: "Danny proficiat. Je hebt gewonnen. Je mag binnenkort als eerste de secret room in om een deel van de puzzel op te lossen."
pi_207508099
10:27
BB: bewoners kom naar de woonkamer, duurt erg lang dus BB herhaalt het nogmaals

BB:
Bewoners jullie hebben allemaal de eerste time game gespeeld daar is een winnaar uitgekomen Danny.

Danny mag als eerste mijn secretroom betreden

Danny kom naar de secretroom
pi_207508216
10:30
We zien beelden uit de secretroom
Er hangen 10 symbolen en Danny moet er 1 kiezen, de symbolen staan voor een spel.
De 2 rode symbolen mag hij niet kiezen.
De uitleg gaat fout en moet opnieuw.
Danny kiest voor gewicht symbool

BB Danny later vandaag roep ik je terug naar mijn secretroom om het spel te spelen.
Je mag nu terug het huis in
Danny vraagt of hij er over mag praten.
BB. Je mag erover praten maar je moet zelf de afweging maken of dat verstandig is, en in jouw voordeel.
pi_207508520
Het officiele BB twitter account, heeft nieuws!! 11.00

twitter
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207509621
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
  woensdag 11 januari 2023 @ 14:22:36 #15
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_207511358
14.18
De opdracht was om vier gewichten uit een schuimbak te halen, en die te verdelen op de juiste manier over de vier weegschalen.

Er gaat voor ieder weegschaaltje waar het juiste gewicht op staat een groen lampje branden.


Tijdens het spel is Danny meteen de schuimbak ingedoken. Bij ieder gewicht klom hij er weer uit, dit kostte hem veel tijd .

Toen hij alle gewichten had ging hij met de weegschalen aan de gang. Maar er ging steeds maar 1 lampje branden.

Danny heeft na een minuut of tien een hint gekocht van een kijker. De hint was
quote:
zwarte plank
.

Die plank heeft hij gepakt en heeft daarna de gewichten er weer opgezet en alle lampjes gingen branden.
.het spel is klaar.

Hij heeft 1 punt gewonnen en 7 coins

Danny verteld nu aan alle medebewoners wat hij moest doen en wat hij heeft gedaan. Hij is van mening dat deze opdracht niet meer terugkomt en dat hij het eerlijk kan vertellen.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_207511998
15.00
Charlotte en Chelsea hebben bedacht om hun kast te versieren met tape. Eigenlijk bedoelt om merkjes af te plakken, maar in het verleden hebben we al gezien dat de bewoners er zeer creatief mee kunnen zijn. Charlotte heeft bedacht haar kastje te versieren met de inspirerende tekst "Here lies the clothes of queen ChaCha" en Chelsea doet een ode aan Big Bro met de tekst "I Love Big Brother".

Een aantal bewoners komt even kijken wat de dames doen. Eerst Danny, vervolgens komen ook Chayron en Michelangelo een kijkje nemen.

Het gaat over afkomst en wat je je meer voelt. Chayron vraagt Michelangelo of hij zich meer Belg of meer Italiaan voelt. Na lang aandringen is het antwoord toch Italiaan. Vervolgens verteld Chayron zelf dat hij zich meer Nederlander dan Antiliaan voelt. Hij is namelijk zoveel mogelijk Nederlands opgevoed door zijn moeder. Die heeft er weer op aangedrongen dat hij zich daar zoveel mogelijk aan moet aanpassen, gezien ze in Nederland wonen. Chayron verteld dat hij mede daarom vrij weinig 'problemen' ervaart met zijn oorspronkelijke aankomst.
pi_207512930
16.30
De dames zijn nog druk bezig met inspirerende teksten plakken.

Onderstaande fout is inmiddels 20 minuten te zien. Alle bewoners hebben een kijkje genomen, maar niemand heeft het gezien of benoemd


Michelangelo verzoekt tussendoor ook nog even om zijn koffer

(screenshot van @Hunter)

Na anderhalf uur plakken wordt Chelsea naar de dagboekkamer geroepen. Wanneer ze terugkomt komt ze mededelen dat alles eraf moet. Alle tape moet worden ingeleverd in de voorraadkamer
pi_207513961
17:44
Bart wordt naar de DBK geroepen, de bloemkoolsoep komt wel gewoon op tafel. Iedereen is het er over eens het insmeet lekker. Zo volgt nog de pasta Carbonara.

18:55
De spaghetti Carbonara komt op tafel, het wordt met smaak opgegeten.

[ Bericht 21% gewijzigd door Kodiak100 op 11-01-2023 19:19:54 ]
pi_207516278
19:50
Het geluid klinkt. Ze denken aan de zandloper. Maar voor we het weten is er een streamlock.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de SL is het onduidelijk wat er precies gebeurd is. Ze hebben het over een technische storing. Maar ook dat Chelsea zoek is.

Even later is Chelsea in de keuken te zien, dus dat lijkt niet te kloppen.

20:30
En Chayron gaat kaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de bank hebben Rob en Bart het over de vrijstelling die Bart verdiend heeft deze week. Er was een 'dilemma' spel. Vertrouw je de ander.

Bart : Ze vroegen, vertrouw je Jason, ik zei, zo lang ken ik hem nog niet. Toen zeiden ze, doos 1 zit dat, doos 2 zit dat en doos 3 zit dat. Zou hij liegen? Ik zei, nee, hij liegt niet. Ik heb een reden waarom hij bij mij niet gelogen heeft. Omdat de eerste avond dat ik binnen kwam heb ik gezegd, ik wil dat doen van die sleutels. Maar hij wou, hij wou dat zo graag. Toen heb ik gezegd, dat mag je doen. En dan denk ik niet dat hij nu liegt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 12-01-2023 08:58:29 ]
pi_207517406
20:40
De zandloper loopt blijkbaar al een tijdje. Hij is bijna doorgelopen en ze verzamelen in de woonkamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20:45
NOMINATIE.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chayron wordt naar de DBK geroepen om te nomineren.

[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 12-01-2023 08:58:01 ]
pi_207517829
21:00
Judy opent haar deurtje in de Wall. Ze wil natuurlijk de rest een zetje geven, omdat zij verdiend wat de rest er in gooit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 12-01-2023 08:57:51 ]
pi_207518216
Keuzes van de koffers :
Chelsea : koffer 2 (10 coins)
Ali : koffer 3 (vrijstelling)
Michelangelo : koffer 1 (voordeel power of nomination)
Judy : koffer 2 (nominatie)
Danny : koffer 2 (10 coins)
Bart : koffer 1 (vrijstelling)
Lindsey : koffer 2 (10 coins)
Rob : koffer 3 (nadeel power of nomination)
Chayron : koffer 2 (10 coins)
Charlotte : koffer 1 (voordeel power of nomination)


Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207519858
22:40

Na een random SL waarin niks gebeurd lijkt te zijn, komt Danny uit de dagboekkamer.
Morgenochtend deuren dicht, als de lichten aan gaan, zijn de deuren weer open.
Er is geen reden gegeven, dus er wordt direct druk gespeculeerd of er nieuwe bewoner gaat komen.
Na de batterij wissel, gaat het bed ritueel beginnen.

De prijzen in the wall zijn aangepast, voor sommige bewoners, daarop hebben MichelAngelo en Rob hun kastje gekocht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kodiak100 op 11-01-2023 23:08:12 ]
pi_207521772
8:55
Dag 7(?) is begonnen in het BB huis. De bewoners ontwaken langzaam. Er wordt ontbijt gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt er niet op dat er iets significants is gebeurd vannacht waardoor ze hun kamer niet uitmochten. Wellicht is er naar de wc's gekeken, maar dat is speculatie.

10:30
Er is ontbeten, luxe broodjes en fruit. De bewoners zijn zich nu rustig aan het klaarmaken voor de dag.
En uiteraard het onvermijdelijke sporten..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:40
En het hoogtepunt tot nu toe, ombeurten koprollen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 13-01-2023 11:21:57 ]
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:34:28 #25
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_207525185
13.33
Bewoners worden naar de woonkamer geroepen, ze zijn net klaar met de lunch.

Het geluid is te horen van de oude "nominatie rol"

"Dat wisten we al he" roept Judy bij de eerste.

Er zijn drie rollen te horen geweest, Chayron geeft aan dat het niet persoonlijk is.

Hij moest kiezen en moest het ook onderbouwen. Hij wil het graag aan iedereen uitleggen en kan iedereen uitleggen waarom wel of niet.

Jason is genomineerd, niet omdat hij als laatste kwam, maar hij weet zijn achtergrond. Jason is te competitief, hij is bang dat Jason een te sterke speler is. Het is een compliment dat Chayron Jason heeft genomineerd. Hij is gewoon bang dat Jason hem uitspeelt. Met het blauwe balletje
Toen de naam Jason werd bekendgemaakt reageerde Judy ontzettend blij. Ze was helemaal in haar nopjes dat Jason genomineerd werd.


Rob is genomineerd. Niks tegen Rob, maar hij lijkt een slow starter. Hoe verder Rob komt, hoe populairder hij zal worden buiten het huis, juist omdat socials hem niet boeien. Rob zal omarmt gaan worden, hij is voor Chayron een echte winnaar. Dus ook hier vanuit angst.

De genomineerden zijn dus Judy, Rob en Jason


14.03 Post!

Wederom is de post er niet als het alarm voor post afgaat.

14.07 weer post geluid.

Deze keer zijn het wel de verwachtte pins.

14.40
Jason heeft geen wraakgevoelens naar Chayron en daar staat hij zelf van te kijken. Dit spreekt hij uit tegen Chayron, en geeft aan dat dit hem echt stof tot nadenken geeft voor de aankomende dagen.

[ Bericht 44% gewijzigd door Mickytjuh op 12-01-2023 14:41:13 ]
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_207527849
16:50
De sfeer is redelijk gemoedelijk. Er wordt wel meer in groepjes gesproken waar de groep tot nu toe bij steeds in z'n geheel bij elkaar was. En er wordt natuurlijk weer de gebruikelijke tafeltennistafel geknutseld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17:20
De dames hebben buiten de hottub opgezocht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl binnen Ali de mannen vermaakt met nog meer verhalen over z'n hoge libido.

19:30
Het avondeten is nog bezig. Spaghetti met vette hap vandaag (geloof ik). En een lekker toetje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 13-01-2023 11:21:41 ]
pi_207535401
23:50

Terwijl de rest van de bewoners, na een avond met diverse spelletjes al in hun bed liggen, gaat Jason er uit om in de keuken de tijd op de oven te veranderen.
  donderdag 12 januari 2023 @ 23:55:01 #28
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_207535402
23:50

Iedereen ligt in bed en is stil. Er wordt nog niet gesnurkt.

Jason gaat uit bed en gaat, hoe origineel, de klok op de oven verzetten.

23:55
De eerste snurkgeluiden zijn te horen.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_207536959
9:15
Iedereen is wakker, en wat opvalt is dat Jason ineens in de keuken meehelpt. Het was de CoS opgevallen dat hij tot nu toe nog niet veel had gedaan in de keuken, maar vanochtend maakt hij scrambled eggs.


image : ledn81

10:45
Er is weer een verstopping. Het water komt omhoog in de douche, en niets loopt door. "De kaka komt uit de douche", zeggen ze.


11:10
Yoga dan wel stretch tijd. Alleen Rob doet niet mee, hij loopt buiten rondjes.


[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 13-01-2023 11:11:00 ]
pi_207539256
12:00
Chayron en Chelsea hebben even een 1-op-1 gesprek in de slaapkamer. Uiteraard over de nominaties van deze week. De korte samenvatting van dit gesprek is (met dank aan Ptr67) : Sorry dat ik af en toe wat afstandelijk overkom, en dat we nog niet die hele goede klik hebben; maar dit is allemaal heel nieuw voor me die ervaring; terwijl ik jou juist een toffe verademing vind... dus komt goed, en moge de beste winnen.
pi_207540406
14:20
Danny terug uit DBK Riolering wordt aan gewerkt, ze krijgen een seintje als het klaar is.

Menu vanavond
Aardappelgratin
Appelmoes
groente uit de oven
pi_207542889
16:30
Zoals elk jaar hebben de genomineerden hun koffers gekregen om in te pakken. 1 van de 3 zal morgen het huis verlaten.

18:00
Verder is het een gezapige vrijdagavond. Alle bewoners zitten in de woonkamer te kletsen, waarna een aantal opstaan om met het avondeten te beginnen.
pi_207545013
20.20

Na een paar pogingen is de aardappelgratin eindelijk klaar en kan er gegeten gaan worden.
pi_207553894
14:30
Een korte samenvatting van vandaag:

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Gesport
Booty work-out
Eten wordt gemaakt
Koffers ingepakt


[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 14-01-2023 17:51:29 ]
  zaterdag 14 januari 2023 @ 15:01:22 #35
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207554281
(Rob, Judy en Jason zijn genomineerd, exit Big Brother-liveshow vanavond, zaterdagavond vanaf 20:00 uur RTL5.)
Judy: Ik vind het niet leuk, maar maak er nog het beste van en dacht gisteren "is het nu voor de laatste keer hier slapen?"
Rob: Daar hebben we alle drie last van, ik heb mijn koffer al ingepakt,
Judy: Ik ook.
Rob: Moet alleen nog het laadje in de badkamer leeghalen. Genomineerd zijn, je denkt er aan, zit gewoon in je hoofd.
Judy: En dan de BB live-show, daar zie ik tegen op, die vragen. Wanneer ik zenuwen heb, dan ik ga stotteren,
Rob: Heb ik geen last van, ik praat juist weer te veel, maar je kan ook alleen de vragen bevestigen, maar ja die meiden die dat presenteren hebben het geleerd om vragen te stellen. Het was voor jou echt een tegenvaller dat je al gelijk hoorde dat je genomineerd was, bam.
Judy: Ja, na twee dagen.
Rob: Wanneer we er uit moeten heb je het toch leuk gehad, maar ben je er ook bang voor reacties van je omgeving, thuis "van al na twee dagen genomineerd?"
Judy: Ja en ik wil gewoon thuiskomen, niet al die vragen,
  zaterdag 14 januari 2023 @ 17:15:14 #36
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207556475
(Zender Charlotte zat in een zakje in de badkamer, Chelsia zou deze meenemen, deed het in haar badjas, is nu kwijt.)
Charlotte: Ik heb hem afgedaan in de andere douche,
Ali: Hebt toch een nieuwe?
Charlotte: Ja, maar deze heeft te lang snoer. Met lang haar kan deze niet. Ik wil mijn oude zender terug. Chelsia zou hem komen brengen maar was weg.
Chelsia: Ja hij lag in de badkamer, ik heb hem in mijn badjas gedaan, ben niet buiten geweest,
Charlotte: Ik ga nog een keer zoeken. Ik krijg ook geen antwoord van Big Brother. En anders doe ik hem niet aan, ik ben zo koppig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Lott blijft drammen, ze wil een andere zender ketting

deze zit ook niet fijn . te lang.gaat in dr haar zitten
zeur zeur
.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 16:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Lott heeft dr zin
BB vraagt of ze naar de dagboekamer wil komen
Chelsea: En wat zei Big Brother?
Charlotte: Ik heb tegen Big Brother gezegd dat ik de zender in de badkamer in de zak heb gedaan, ze gaan voor me kijken.
Chelsea: Was dit alles?
Charlotte: Ja en dat wanneer ik een zendercheck krijg, moet reageren.
Big Brother: Zendercheck.
Charlotte: Wie?
  zaterdag 14 januari 2023 @ 17:35:06 #37
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207556684
( Je duf, slap voelen en over de corona, )
Chelsia: Ik voel me zo slap, ik kan zo vijf minuten op de bank zitten.
Rob: Ik word hier echt duf, dat je gewoon een dutje wilt doen.
Ali: Ik heb daar al twee jaar last van, sinds ik corona heb gehad.
Rob: Heb je corona gehad?
Ali: Ja een hele zware, ik zat in de zetel, had het zo koud, deed de tv aan en kreeg hoofdpijn, deed de tv weer uit, een vriendin deed een test bij me.
Rob: Ja meteen een test doen.
Ali: Drie dagen hoofdpijn, mijn geur weg, hoesten, vijf dagen hoest gehad, ik heb zo moeten hoesten, kon niet stoppen, tien dagen slecht geweest.
Rob: Ik heb ook corona gehad, alleen een beetje snotteren, mijn vrouw had kort geleden corona, nou ik heb niets gehad,
Bart: Ik heb twee keren corona gehad.
Rob: Ik heb al vijf injecties gehad, 26 oktober nog, ik voelde niet eens de injectie, alleen een beetje beurs plekje op mijn arm.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:

gesprekjes in de woonkamer
over cor..ona en zuks
ut komt uit chiina aldus rob
als je jij kijkt wat daar op de markt ligt ..
en over de ontsnapping van het virus uit een lab
  zaterdag 14 januari 2023 @ 17:47:36 #38
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207556874
(Darten.)
Jason: Wanneer hier een dartbord zou zijn, dan dart ik de hele dag.
Rob: Op de camping darten we buiten, dan drink ik een borrel, dan zeg ik tegen mijn schoonzonen,
Bart: Ja maar sporten en drank gaat niet.
Rob: Zo is het darten begonnen, Andy Fordham, stond met een bierpul in zijn hand, als hij een pijltje liet vallen dan lag ie op de grond, hij woog tweehonderd pond, je moet talent hebben, concentratie hebben en dan dat joelende publiek achter je, zoals die vent die wij hadden in Nederland,
Bart: Raymond van Barneveld?
Rob: Nee, die tramchauffeur, (Jacobus Wilhelm Stompé), die kijkt eerst om zich heen en dan gooit hij,
pi_207556954
17:50
De zaterdag namiddag wordt uiteraard door de dames weer besteed aan het klaarmaken voor de liveshow
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat zo ook gegeten worden, Danny heeft een soepje gemaakt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 15-01-2023 21:22:34 ]
  zaterdag 14 januari 2023 @ 19:19:39 #40
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207558241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 18:19 schreef Jockari het volgende:

Vrouw van Bart ziet hem eerder in Expiditie Robinson dan BB zegt hij (eigenlijk zij).
Jason: Zou jij met Expeditie Robinson mee willen doen?
Chayron: Dat is echt wel heel taai hoor, ik zou er twee keer over na moeten denken, je hebt daar wel ratten,
Jason: Letterlijk en je hebt daar ook geen licht, wanneer het donker is, het donker.
Chayron: Je hoopt dat je het vol zou kunnen houden.
Bart: Is Expeditie Robinson nog Belgie en Nederland samen?
Jason: Nee, niet meer.
Bart: Wij spoten scheerschuim over de touwen van de hangmatten,
Jason: Waarom dan?
Bart: Voor de wilde mieren, Omdat er scheerschuim op staat, schuiven de mieren niet door naar de hangmat, kan niet, die beesten kunnen niet over het touw.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Bart de storry teller
verhalen over de jungel ..waar de apen buren waren

Jason: Maar wat voor beesten liepen er door de jungle?
Bart: Slangen, een jungle is nooit stil, maar muisstil, geen vliegtuigen, geen auto's, soms lagen wij in de hangmat aan het nachtbraken, dan zagen we apen en zo, die bewoners zeggen daar ook, "die apen zijn onze buren". Je zag de apen dan gewoon spelen.
Jason: Dat is top.
Bart: En nijlpaarden en krokodillen in de rivier, een nijlpaard met zo'n grote kop. Gigantische boomstammen in de river, kun je moeilijk met de boot doorheen varen, ik zei: " jongens we stoppen met varen, wanneer er iemand nu overboord valt tegen dat stromende water, veiligheid gaat voor. "

quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 18:24 schreef engine het volgende:

Slang, krokodil en aap.

Bart kent de betere restaurants :Y)
Bart: In restaurant kun je daar alles eten, van slang, aap, krokodil, wanneer die aap ziek is, dan kun je er de apenziekte van krijgen, apen liggen daar helemaal kant en klaar op de markt, ik heb er ook een foto van getrokken, wanneer ze daar horen dat wij slakken eten, zeggen ze "wat slakken, hoe kun je dat eten? "
Jason: Welke ziekte is dat precies?
Bart: Apenziekte, kun je heel ziek van worden, echt dodekoeien ziekte, stuiptrekkingen,

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Jason gaat omkleden/tas inpakken
(Om 20:00 uur is de Big Brother liveshow, Jason, Rob en Judy zijn genomineerd.)
Jason: We moeten ons trouwens nog omkleden voor de live-show en nog soep eten en ben benieuwd of dat mijn kleding nog in de twee tassen past, ik kreeg een sportsetje en schoenen.
Rob: Ik heb mijn koffers al gepakt.
Jason: Vond je het vreemd de koffer in te pakken?
Rob: Een beetje, ben benieuwd hoe laat het vliegtuig komt, gelijk door naar Thailand.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 19:41:16 #41
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207558547
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:

Half Nederland zit met fleecedekens op de bank te blauwbekken om te zorgen dat we onder dat prijsplafond blijven en in die hunkerbunker lopen ze gewoon half bloot rond :?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 15:32 schreef odie22 het volgende:
love is in the air *;


Vrijgezel Danny: Ik ben niet op zoek, zit ook niet op datingssites, ik was ook bang dat Big Brother precies mijn type zou uitzoeken en haar hier zouden droppen.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 19:47:39 #42
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207558645
(Bewoner Bart is militair.)
Bart: Ik ben scherpschutter in ons team, een beetje de wind in kunnen schatten,
Rob: Ik heb ook een keer een oefening gehad, toen zat ik in dienst, we gingen naar een open vlakte, verderop zaten ook een paar militairen, je moet dan met de wind goed kunnen richten, want anders,
pi_207559895
20:40
De liveshow is bezig. Tatiana zegt dat ze gaan vertellen wie de absolute favoriet is. Diegene mag alvast in het huis blijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En even later blijkt dat Rob degene is die in het huis mag blijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We nemen afscheid van Judy. De bewoners zwaaien haar uit onder het luid zingen van 'Judy bedankt'

In de studio wordt verteld dat het nieuwe thema aankomende week 'Money Week' is. Er zal ook een nieuw gezicht verschijnen. Judy mag straks haar coins aan een andere bewoner geven.

[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 15-01-2023 21:22:25 ]
pi_207564190
23:00

BB bewoners kom naar de woonkamer, de meeste bewoners waren zich al aan het klaarmaken voor het slapen.

BB:
Beste bewoners het leven in mijn huis gaat niet gemakkelijk zijn, deze week strijden jullie om zoveel mogelijk coins voor jezelf te verdienen.

Deze week is het money week.
pi_207566781
uit de cos gehaald , om 00.23

Bart
Chayron
Chelsea
Danny
Jason

Deze 5 bewoners hebben gekozen om een challenge te mogen doen.
De andere bewoners die niet meedoen hebben dus ieder 10 coins gekregen.
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207566802
De bewoners ontwaken en ontdekken dat er eten in de wall zit , daar waar eerder de tandenborstels enzo lagen.
croisant 2 coins
muffin 3 coins
verder is de koelkast leeg op wat kwark en yoghurt na, ook is er fruit en pindakaas .en ze moeten zelf brood ( er is bloem en gist) bakken.Er ligt ook een receptenboekje, en een weegschaal.
ook ligt er een cassette bandje in de wall.Lindsey pakt het cassettebandje uit de wall.
5 min later ontdekken ze dat hun koffers terug zijn, nou ja koffers terug? hun kasten zijn gevuld. Niet duidelijk of het alles uit de koffers is.
uodate 9.48
Het cassete bandje staat morsecode op, er staat Ilse op, waarschijnlijk naam van een nieuwe bewoner

[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 15-01-2023 09:47:00 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207567902
10:45

Het cassettebandje bleek niet goed, ze krijgen een andere en mogen er niet over praten, dat het niet goed was.
De erfenis van Judy komt op het scherm in de woonkamer.
Judy geeft haar 11 coins aan Rob.

Rob betaald het wasje, zodat er handdoeken gewassen kunnen worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kodiak100 op 15-01-2023 10:55:10 ]
pi_207568016
11:00

Het eerste yoghurt ontbijt is een feit
In koor "het is zuur"

Het warme water is ook weer weg

Ali is geen fan de yoghurt, Chelsea dringt erop aan dat hij het toch eet.

[ Bericht 75% gewijzigd door Kodiak100 op 15-01-2023 11:08:12 ]
pi_207568597
11:15
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen en krijgen een 'verdien' opdracht. Ze kunnen coins verdienen. Vanuit de CoS (engine) :

quote:
Op het scherm gaat een foto verschijnen. Dan moeten ze aan de hand van die foto uitzoeken welke camera gebruikt is en daar heen om op de foto te verschijnen. Sta je er op, krijg je coins.
Voor Ali moet de opdracht nog even in plaatjes uitgelegd worden, omdat hij het niet gelijk snapt.

12:00
De eerste foto-opdracht van BB is gelukt en alle bewoners krijgen 1 coin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 16-01-2023 08:24:56 ]
pi_207569331
De morsecode betekent Ilse
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_207570693
14:15
BB roept de bewoners naar de woonkamer en zegt:

quote:
Danny heeft als eerste mijn secret room mogen betreden. Rest nog niet, tot nu. Vandaag krijgen jullie allemaal de kans om de secret room te betreden. Het is tijd voor de Time Game. Jullie spelen in duo's. Deze mogen jullie zelf samenstellen. Maar ook al speel je in duo's, je wint alleen.
Rond 13:45 was dit beeld al even te zien vanuit de GameRoom: (image van ledn81):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17:45
Een aantal duo's die al zijn geweest praten buiten even na. Ze hebben het erover dat ze verschillen moesten zoeken, zoveel mogelijk. Bij een gelijk aantal telt de tijd. Ze zeggen ook dat ze 'nieuwe toekomstige' bewoners hebben gezien.

19:10
Aangezien ze sinds vandaag op een soort rantsoen zijn gezet door BB hebben ze besloten om 's middags warm te eten en 's avonds brood. Het eerste brood lijkt gelijk al goed gelukt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte heeft een 'muffin' gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 16-01-2023 08:24:42 ]
pi_207577774
21:20
BB is ineens te horen in het huis, en komt de winnaar van de TimeGame vertellen :

quote:
Beste bewoners, jullie hebben vandaag de 2e Time Game gespeeld, de winnaar mag op een door mij te bepalen moment de Secret Room in.
De game is gewonnen door Chelsea.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22:40
De bewoners worden wederom naar de woonkamer geroepen. Terwijl BB ze aan de praat houdt, betreedt Jolien het huis:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komt uit Belgisch Limburg vertelt ze, 29 jaar, en verloofd met haar vriend waar ze al 14 jaar mee samen is. Ze komt zonder koffer, maar met vrijstellingspin.
Later op de avond kreeg ze ook haar koffer.

[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 16-01-2023 08:24:22 ]
pi_207581389
Bij het ontwaken

Rob zegt ik kan niet meer lopen, nee het gaat niet, het is helemaal mis. Denk dat het met het springen gebeurt is. Kan m'n knie niet eens meer buigen. Hij zegt dat hij er naar laat kijken door een arts.
Verder ontdekken ze rode knoppen in het huis 1 in de woonkamer en 2 in de gang van de slaapkamers, ik lees op twitter dat er ook nog een 4e moet zijn? ze zullen die waarschijnlijk op hetzelfde moment moeten indrukken of het heeft te maken met de power of nomination.
Ook is er een nieuwe morsecode, maar niemand snapt iets van morsecodes, zal een nieuwe naam van een bewoner zijn gok ik.
Ze gooien er nog een wasje in met handdoeken op fijne was :N
En omdat Chayron jarig is is er een taartpakket in de wall voor 12 coins.
Ze besluiten dat iedereen een muntje geeft, voor het taartpakket voor chayron , ze kunnen een taart bakken

[ Bericht 6% gewijzigd door rinardo op 16-01-2023 09:43:43 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207581502
9:45
Alle bewoners, behalve Rob, zitten aan het ontbijt. Rob zit op de bank omdat hij zoveel last van z'n knie heeft.


10:50
Alle bewoners doneren een munt voor het taart/feestpakket van Chayron. Hij is vandaag jarig. Onder luide toejuiching wordt dit uit de Wall gehaald:



[ Bericht 35% gewijzigd door Li0nHeart op 16-01-2023 11:00:21 ]
pi_207586156
15:30
Sinds 13:15 is er een Streamlock. De reden is onduidelijk.


En precies op dit moment zijn we weer terug. Bewoners zijn aan het koken in de keuken. Er blijkt een spel te zijn geweest.

16:00
Chayron is dus vandaag jarig. En dat wordt ook in het huis gevierd.

(Image : Flory)

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 16-01-2023 16:53:21 ]
  maandag 16 januari 2023 @ 17:50:25 #56
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207587935
Aanvulling op het verslag van streamverslag schrijver rinardo.
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 09:35 schreef rinardo het volgende:
Bij het ontwaken

Rob zegt ik kan niet meer lopen, nee het gaat niet, het is helemaal mis. Denk dat het met het springen gebeurt is. Kan m'n knie niet eens meer buigen. Hij zegt dat hij er naar laat kijken door een arts.

(Rob heeft een zere knie.)
Rob: Ik moet zo ontzettend oppassen. Ik denk dat ik zo naar de dagboekkamer moet, blessure, we waren een beetje aan het springen, ik dacht het zal wel over gaan, je zou zeggen dat die pesen weer inkrimpen, ik ben benieuwd hoe lang dit duurt, dat weet je toch nooit.
Bart: En niet met het eliminatiespel.
Rob: Hoe bedoel je?
Bart: Met zijn tweetjes. We zien wel.
Rob: Jason probeert er alles op te zetten om te winnen. Ik heb er 1, maar goed Bart jij kan ook winnen.
Bart: Dan davert het huis.
Rob: Dat denk ik wel ja haha, maar ik hoop niet dat deze blessure me op gaat breken, dat ze denken ga maar naar huis.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:

knie van Rob blijft maar vervelend
. bewegen, rust pijnstiller

kuttknie
Rob: Het kwam wel vanzelf, maar het moet ook weer verdwijnen. Au, dit is niet normaal dit. Waarom heb ik dit? Verdikkeme, het is hetzelfde nog, ik kan hem niet buigen,
  maandag 16 januari 2023 @ 19:03:18 #57
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207588880
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef Flori het volgende:

Jolien heeft tegen Rob gezegd dat hij heel populair is.
Verteld Rob net tegen Ali.
Rob: Jolien kwam naar me toe en zei: " Rob, jij bent buiten heel populair."
Ali: Leuk.
Rob: Ja, ik vond het leuk dat Jolien het tegen me zei. Nou wanneer ik in België al populair ben?
Alie: Ik ben het niet.
Rob: Jawel, de mensen houden wel van je manier van doen. Maar zeg, Jason wil zich overal mee bemoeien, echt staat overal bij, heb jij dat niet met hem?
Ali: Nee, niet zo op gelet.
Rob: Wel een hele aardige jongen, maar echt nog een kind, is 20 jaar. Is heel enthousiast, hij vliegt gelijk op van "dan doen we dit en dat zo. " Is ook best een hele slimme jongen, maar net zoals Chelsea een beetje kinderlijk. Wank kijk, mij zou je nooit zo maar op zien vliegen, en nu al helemaal niet met die zere knie, maar Jason vliegt omhoog, hij zit hier en dan hop, hij springt op, gisteren was hij teamleider, was toen denk kwaad, liep even naar zijn kamer, hij had een hoop aangevinkt, dat was niet goed, ja, het viel mij ook heel erg tegen dat hij niet gewonnen had, hij was zo teleurgesteld,
Ali: Is ook jammer.
Rob: Mij maakt het niet uit of dat ik nou een woord mis, of dat er geen prijs op staat haha, maar Jason is een hele aardig jongen, echt hartstikke aardige jongen, maar nog heel jong,

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 17:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:

toch ik mag hem wel
kon mn kleizoon zijn
Rob: Ik mag ze allemaal graag, Danny is ook een wereld gozer, Chayron ook, ja je gaat die karakters wel leren kennen, je gaat ze allemaal steeds beter kennen en Charlotte is ook een heel lief meisje, slim,
Ali: Charlotte heeft alles wat je in een hedendaagse vrouw zoekt ja, alles, innerlijk, uiterlijk, spreekt de talen,


quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:

Charlotte is een slimme vrouw spreekt 4 talen aldus Rob.

Rob: En Lindsey is ook heel lief en leuk,
Ali: Ik zou het echt niet weten wie ik hier,
Rob: Nee, ik ook niet, nou ik weet 1 of 2 misschien, nou 1
Ali: Dat zijn zorgen voor morgen.
Rob: Ja en wie gaat er morgen winnen, wanneer Chayron wint? Wie gaat hij dan kiezen? Chayron, ik zeg net tegen Ali, het zijn hier allemaal leuke mensen,
Chayron: Klopt, wanneer er een rotte vis tussen zou zitten? Maar iedereen is leuk, ook hoe we samen in de keuken bezig zijn, maar je moet een keuze maken, maar voor wie?

(Er komen nog twee vrouwen, Ilse en,)
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:

Lindsey denkt dat Ilse er eentje is met opgeschoren haar.


[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 17-01-2023 14:33:59 ]
pi_207590596
20:05

BB roept de bewoners naar de woonkamer.
Blijkbaar hebben Danny en Lindsey vanmiddag in een blok ijs staan hakken, om daar een kaart met morse alfabet uit te halen.

BB wil graag het antwoordt weten van Lindsey, Ilse.
BB een nieuwe bewoner zal zich spoedig bij jullie melden.

Ilse komt binnen.

Omdat de bewoners het goed hebben krijgen ze allemaal 4 coins.
pi_207590626
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
20:05

BB roept de bewoners naar de woonkamer.
Blijkbaar hebben Danny en Lindsey vanmiddag in een blok ijs staan hakken, om daar een kaart met morse alfabet uit te halen.

BB wil graag het antwoordt weten van Lindsey, Ilse.
BB een nieuwe bewoner zal zich spoedig bij jullie melden.

Ilse komt binnen.

Omdat de bewoners het goed hebben krijgen ze allemaal 4 coins.
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207591201
21:05

Michelangelo ziet in the wall een kaart met daarop deelname aan the power of nomination voor 15 coins
Hij twijfelt niet, en koopt hem.
“Ik wil gek doen”
pi_207596173
11:30
De ochtend begint weer zoals de meeste ochtenden. Rob is nog steeds geblesseerd en heeft krukken gekregen van Big Brother. Omdat hij nu niet goed met de foto-opdracht mee kan doen heeft BB een oplossing bedacht. Rob op een stok, die de rest mee mag nemen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(picture : Jockari)

En gelijk hierna een foto-moment voor de groep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto is niet helemaal goed gelukt, niet iedereen staat erop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 18-01-2023 22:21:44 ]
pi_207597492
12:30
Het is mooi weer in Amsterdam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(picture : Jockari)

14:20
Het alarm gaat en BB vertelt de bewoners dat de 5 die dit weekend daarvoor gekozen hebben, de Power of Nomination Challenge mogen gaan spelen. Daar komt Michelangelo als 6e bij, aangezien hij dat recht gister heeft gekocht vanuit de Wall. Ze moeten sportkleding aandoen, en richting de GameArea gaan. Wij zien een SL.

15:30
Michelangelo heeft het Power of Nomination spel gewonnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door Li0nHeart op 18-01-2023 22:21:30 ]
  dinsdag 17 januari 2023 @ 21:00:34 #63
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207604300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 17:13 schreef Kodiak100 het volgende:

Hoorde ik nu net dat het riool weer verstopt is?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 18:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Vannacht op de slaapkamers blijven
Voor nu toilet en douche gebruiken in de voorraadkamer
Ilse: Het toiletpapier zwelt op?
Michelangelo: Ik heb een mededeling, het toilet wordt nu gemaakt.
Bart: het kan niet zo zijn dat er alle vier keren maandverband in zit, het ligt echt aan de regen, alle keren wanneer er veel regen was, dan hebben we last van het toilet.
Lindsey: Ik ga toch plassen.
Chelsea: Ja gewoon doen, spoel gewoon niet door.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 21:10:58 #64
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207604523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:

Ik denk dat Michelangelo
Rob, Jayson en Bart gaat nomineren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:

Misschien mag ie er maar 2 en komt de derde weer dmv een spel, net als met Judy.
Danny: Wat denk je?
Chelsea: Wanneer Bart tegen Jason staat, dat Bart naar huis toegaat, het kan niet anders,
Danny: De sfeer wordt ook een beetje bepaald, ik wil het hier gewoon leuk hebben,
Chelsea: De sfeer is minder,
Danny: Ik word gek van mezelf, ik moet landen, maar hoe is het verder? Is het nog steeds stressvol? Is Michelangelo nog in de dagboekkamer, we zitten nu al na te denken over vijf weken, ik zeg net ook net tegen Charlotte: " het is nu zo anders dan vorig jaar, ik kan het niet goed peilen."
Chelsea: Het is echt ziek,
Danny: Dus ik moet nu zo schakelen, per week bekijken, uit de gameroom komen en dan weer een Big Family,
Lindsey: Waar is Michelangelo?
Chelsea: In de dagboekkamer.
Lindsey: Nog steeds?
Chelsea: Maar Lindsey kan jij zo met Michelangelo praten? Jij hebt de meeste invloed op hem.
Big Brother: Chayron, kom naar de dagboekkamer.
Danny: Ik moet zo misschien ook nog naar de dagboekkamer.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 21:14:50 #65
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207604613
(Charlotte is onzeker.)
Charlotte: Ik vraag me af wie Michelangelo gaat nomineren, ik ben zo onzeker, zometeen op mij?
Danny: Niet onzeker zijn, goed nadenken en niet te veel er achter zoeken,
Charlotte: Ja maar hij moet toch op iemand?
Chelsea: Schattie, je bent belangrijk in dit huis, je kookt hier in het huis, je wast af, je zingt,
Danny: Van twee weet ik het zeker.
Charlotte: Wie dan? Van de blauwe kamer?
Chelsea: Stt, de streamers luisteren mee.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 21:15:38 #66
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207604627
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:

Rob en Bart zijn soort van opgelucht dat Michelangelo mag nomineren. Ze wanen zich veilig omdat hij bij hen op de kamer ligt.
Michelangelo: Ik heb vanaf het begin gezegd: "ik ga niet op u." Hoe voelt u zich nu?
Bart: Opgelucht.
pi_207609132
Deze ochtend weinig gebeurd, paar streamlocks tussen 8 en 9.30 (4)
De mandarijnen waren aangevuld, er zaten wat nieuwe nietszeggende spullen in de coinsmuur, en de verstopping was opgelost.
Om 10.15 wordt chelsea naar de secretroom geroepen, ze mag daar uit de voorwerpen kiezen, ze twijfelt tussen de spiegel en de muzieknoot.
ze kiest de muzieknoot



vanaf 14.00 kunnen we het live volgen volgens de tweet van BB
twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 28% gewijzigd door rinardo op 18-01-2023 11:35:47 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207612716
15:00
Dokter geweest voor Rob in de DBK, omdat hij een knie heeft die al versleten is, is er iets fout gegaan, daardoor is er een zwelling ontstaan. De dokter heeft goede hoop dat met paracetamol en oefeningen het met een dag of 4 wat beter gaat. Hij hoeft wat haar betreft zijn krukken niet meer te gebruiken.
pi_207618489
20:35
Nominatie alarm, Michelangelo naar de dagboekkamer.
  donderdag 19 januari 2023 @ 00:30:23 #70
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207620841
Danny: Tuurlijk niemand wil weg, het is gewoon niet te beschrijven dit,
Chelsea: Hij heeft drie namen genoemd en met twee heeft hij gesproken en met mij niet?
Danny: Hij heeft het over 1 sterke speler.
Chelsea: Dat weten we toch niet wie er een sterke speler is, vorig week zaten we er compleet naast.
Danny: Hij zei tegen mij" ik zet jou er misschien op." Nou het is wat het is, we kunnen er niets aan veranderen.
Chelsea: Nou Michelangelo heeft gezegd dat wanneer hij een sterke speler moet kiezen, hij een sterke speler er op moet zetten , hij twijfelt tussen, Danny, mij en Jason.
Danny: We moeten het zien, maar hij vertelde dat er meer mensen op zijn lijstje staan, dat hij wel twee weet, maar 3 moeilijker wordt, dus voor 'n sterke speler moet gaan.
Chelsea: Ik ben niet sterk. Je weet niet of dat je een sterke speler bent, je weet niet hoe de buitenwereld kijkt.
Charlotte: Wat is er?
Chelsea: Nou Michelangelo heeft gezegd dat wanneer hij een sterke speler moet kiezen, hij een sterke speler er op moet zetten , hij twijfelt tussen, Danny, mij en Jason.
Charlotte: Ik vind het heel intens al die nominaties. Denken jullie dat hij inene tactisch gaat spelen?
Chelsea: Hij heeft met hen alle twee een gesprek gehad en alleen met mij geen gesprek gehad, met mij niet, nou?
Charlotte: Wie zijn dan die andere twee?
Chelsea: Dat weet hij al.
Charlotte: Ik heb het al gezegd, het kan nou persoonlijker worden, ik vind het niet slim om minder sterke spelers tegen sterke spelers te zetten, je weet niet hoe sterk die sterke spelers staan?
Chelsea: Hij heeft tegen Danny gezegd dat hij twijfelt, ik snap het niet, je wilt het toch ook een beetje leuk hebben hier?
Charlotte: Waarom nu al tactisch? Er gaat een drama komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 22:35 schreef GayGuy het volgende:
Drrrrama incomming *O* *O* *O* *O* roll the clips
Chelsea: ik ga nu heel erg op Michelangelo letten of hij mij aankijkt.
Charlotte: Heb je gezien hoe hij nu kijkt? Met zijn neus op de grond.
Lindsey: Ik denk dat hij overrompeld is dat hij moet kiezen.
Charlotte: Waarom van niet naar wel tactisch spelen, hebben mensen met hem gepraat? Hem gemanipuleerd?
(Gesprek Danny en Lindsey.)
Danny: Hij zegt: "wanneer ik er twee moet nomineren, dan weet ik het al, moet ik er drie doen dan moet er een sterke speler bij." Ik zei wanneer je Jason doet? Want wanneer ik van alle spelers moet kiezen dan zou ik voor Jason gaan.
Lindsey: Ja ik ook, dat heb ik Michelangelo ook gezegd.
Danny: Ik weet niet wie hij er uit wil hebben. Ik denk dat het tussen Jason en Bart gaat en hij Jason er toch af haalt en dan mij er op zet, of mij en Chelsea er op zet, dan weet ik het gewoon niet, dan vrees ik echt voor mijn eigen plek. Ik denk dan: " Danny wees je zelf, wees niet bang." maar wanneer dit gebeurd dan ben ik de shit hoor, iemand met wie je het goed kan vinden, mij nomineren inplaats van Jason?
Lindsey: Nee, ik kan mijn vinger er niet opleggen,
Danny: Wanneer we deze week maar overleven, maar dan staat die er dan volgende week ook van mij daar hoor, behalve wanneer Jason de power of nomination wint, maar echt: er valt gewoon een druk van onze schouders wanneer die ene er uit is, wordt steeds heftiger, vandaag bij Rob ook, maar Bart zegt niets, Charlotte ook niet, maar snappen het, ze reageren niet eens meer,
Lindsey: Ja wanneer we deze week overleven, het zijn nog maar vijf of zes weken, snap je wat ik bedoel?
Danny: Fok, wanneer ik morgen mijn naam op het scherm zie ahh, had ik echt niet verwacht, niemand had dit verwacht.
  donderdag 19 januari 2023 @ 02:28:31 #71
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_207621420
Om 1 uur vannacht is er een nieuwe bewoner binnengewandeld met als welkomst comité Chayron en Michelangelo.

De rest van de bewoners weten niet dat ze er is.



De bewoonster heet Chiara, Kyra, Kira of iets in deze richting.

Ze heeft een koffer bij zich, maar wist zich de code niet te herinneren.

Momenteel slaapt ze apart.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_207621858
07:20

De nieuwe bewoonster wordt wakker van geluiden, en kijkt met hulp van de zaklamp een beetje rond. Voor de rest in het huis is het nog rustig en zijn de lampen uit.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 19 januari 2023 @ 07:37:27 #73
213457 engine
pi_207621899
Nog een dame *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207624619
11:50

De genomineerden zijn
Chelsea
Danny
Charlotte
pi_207624680
10:53
Wat Kodiak100 zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote consternatie, huilen. Charlotte denkt dat ze naar huis moet...

12:00
Mich : Ik ben hiervoor in m'n relatie heel erg gemanipuleerd geweest in de maanden voor het huis. Ik voelde me nu weer gemanipuleerd. Ik wilde me dus niet laten beinvloeden door gevoelens.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:57 schreef Monique___ het volgende:
michela zegt dat hij van chelsea en charlotte heel erg heeft gemerkt dat ze anders tegen hem hebben gedaan omdat ze wisten dat hij mocht nomineren. Daarom heeft hij ze genomineerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny : Niemand had dit verwacht. En er is nu 1 iemand de lachende 3e, en dat haat ik, JayJay [Jason]

[ Bericht 35% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2023 10:49:19 ]
pi_207626744
14:15
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen.

BB : 'Het is tijd voor de Biecht. Jullie komen 1 voor 1 naar de DBK en daar mogen jullie vertellen wie jullie denken die met een secret mission bezig is, en wat exact de missie is. Je kunt hiermee 5 coins winnen.'

[ Bericht 48% gewijzigd door Li0nHeart op 19-01-2023 21:24:38 ]
pi_207626752
14:10
BB. Bewoners het is tijd voor de biecht, jullie komen 1 voor 1 naar de dagboekkamer. En vertellen welke bewoner er bezig is met een secret mission en wat die mission is. Je kan hier mee 5 coins verdienen
pi_207633080
21:20
Een aantal bewoners wordt natgespoten met een koude waterstraal. Er is een weddenschap verloren, naar aanleiding van een balspel dat de groep vanmiddag gespeeld heeft. (dank Lillfex)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21:35
Danny en Jason hebben nog energie, ze doen samen een koude douche challenge, wie het langst onder een koude douche kan staan. Ze worden roder en roder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jason geeft op, Danny wint de challenge.

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2023 10:49:05 ]
pi_207634054
22:15
Michelangelo geeft Chelsea uitleg over haar nominatie op de slaapkamer:

Michelangelo: Het heeft niks persoonlijks te maken, verre fan. Ik vind je echt een toppersoon, een heel lief persoon. Er is niks wat mij stoort aan u. Ik heb het heel moeilijk gehad met keuzes maken. Waarom? Omdat ik wat dat als ik iemand erop zou zetten, en ik zet iemand anders er langs ... ik dacht dat ik er maar 2 moest nomineren, maar moest 3. Nu moest ik 3 mensen nomineren, waar ik schrik had dat als ik andere mensen erop zou zetten, dat dat verkeerd zou aflopen hoe dit zouden denken over mij. Ik heb dus u, Charlotte en Danny gekozen. Want ik zou niet tactisch spelen. Maar ik heb er wel over nagedacht .. [Iedereen gevraagd, iedereen zei iets anders]. Ik heb iets gedaan wat een voordeel is geweest voor mij, maar ook voor u, en voor de rest. Iets in mij zegt me dat dit niet fout kan gaan. U gaat niet weg .. u gaat niet weg.

De kern van het verhaal is bijna dat Chelsea vereerd moet zijn dat ze erop staat, omdat hij haar als een sterke speler ziet. En hij denkt dat Charlotte gaat groeien en hem er uit gaat spelen. Daarom staat zij erop.

Michelangelo ziet het liefst Charlotte verdwijnen zegt hij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2023 10:48:52 ]
pi_207637990
10:45
Jolien heeft het moeilijk. Ze voelt zich niet zo op haar plek in het huis. Voelt dat ze niet zichzelf kan zijn. Ze praat erover met Chelsea, Charlotte en Chiara. Ze laat ook wat traantjes. De anderen proberen haar op te beuren.

pi_207642906
17.49

Een erg saaie vrijdag, bankhangen en eten. Ze kwamen er achter dat de kip in de VRIEZER op datum van vandaag was, dus moest op, niemand zei iets, ondanks dat BB duidelijk gezegd had dat het 30 dagen in de vriezer houdbaar was . Dus een hele grote bult kip gebakken en gegeten. Rob heeft Ali leren zingen (kheb de hele nacht liggen dromen) Ali trots dat hij het kan. Nu op dit moment zitten ze met zn allen rondom de vuurhaard in de tuin, ze leren turks van Ali. Verder geen spannende dingen



Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207650708
08:32

De lampen gaan aan in het woongedeelte. Afgelopen nacht is het voor sommige bewoners laat geworden. Er werd veel gepraat over de nominaties. Waar met name Chayron en Danny verschillende complotten zagen/doornamen.

Een spannende dag staat ons te wachten! Een kwartier later gaan ook de lampen aan in de slaapkamers. Slaapkamer groen is gelijk wakker aan het worden en rustig aan het opstaan. In de andere kamer is er alleen beweging bij Lindsey. Maar na een bezoekje aan het toilet, gaat die ook weer haar bed in. Er wordt opgemerkt dat Chelsea nog om kwart over twee wakker was door Chiara, die toen even moest plassen.

08:54

Rob haalt koffie uit de wall, en laat gelijk zien dat het goed gaat met zijn knie. Doet een kleine versnelling en geeft aan tegen Bart dat het echt goed gaat. Bart laat door Rob ook suiker uit de wall halen. Dit was voor Chiara. Ook het muntje kwam van haar hiervoor.

09:17

Rob en het koffieapparaat zijn geen vrienden deze ochtend. Veel commentaar van Rob tijdens het zetten van een bakkie koffie, of hoe die het zelf noemt: Een bakkie melk. Hij brengt Chiara op bed haar koffie

[ Bericht 10% gewijzigd door TheLuckyman op 21-01-2023 09:20:50 ]
pi_207653675
12:40

Er worden voorbereidingen getroffen voor de liveshow
De genomineerden pakken hun koffers in.
Verschillende bewoners nemen een warme douche voor 1 coin
Jolien laat bijna haar ondergoed op de natte douchevloer vallen
Waarop Michelangelo zegt natte sokken zijn nog erger
Vervolgens reageert Chiara oh daarom kwam je mij niet halen bij de poort.
Ze realiseert zich direct dat ze zich verspreekt.
Jolien moet lachen, maar beloofd erover te zwijgen.
pi_207664539
23:20
Big Brother roept de bewoners naar de woonkamer.
De Erfenis van Chelsea
Lieve bewoners,
Ik ben het huis uit, maar ik heb nog 15 coins.
Ze noemt Lindsey, Chayron en Danny.
Ze zegt dat Danny het armbandje van haar goed bij zich moet houden.
Haar 15 coins gaan naar Charlotte.
Ze sluit af met Michelangelo bedankt.
pi_207665119
00:00
Na een korte SL komen we terug en zien we de bewoners overall Roze en Groen
De slaapkamers hebben ook 2 kleuren gehad
In de Roze kamer
Bart
Jolien
Jayson
Lindsey
Chayron
Ilse

In de groene kamer
Charlotte
Chiara
Danny
Michelangelo
Rob
Alie

De bedden moeten strak zijn opgemaakt van Big Brother
pi_207665234
00:15
De bewoners zijn druk met het opmaken van de bedden.
Ze speculeren over wat er komende week gaat gebeuren.

Dan komt Big Brother voorbij, met dank aan @Schakeltopia voor het snelle type werk.

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
in alle films over het leger worden de bedden van de recruiten altijd gecheckt
ben jij tevreden over hoe de bedden zijn opgemaakt
ik verwacht van jou dat alle kamers altijd netjes zijn
dit is geen geheime opdracht, dit is een bevel

in battleweek zal ik strenger zijn als de voorbije weken
want vergeet niet, mijn huis, mijn regels

aldus big brother
pi_207665742
1:10
De bewoners zijn nog steeds wakker, ze zitten/liggen in de woonkamer.
Er wordt druk gediscussieerd, of ze naar bed kunnen gaan of niet.
Charlotte wil graag naar bed, maar wordt tegengehouden door de rest.
Jayson: hier heb ik me voor aangemeld, de hele nacht hier zitten, en er niks voor terug krijgen.
Rob: dit is geen spel, dit is een marteling en uithongeren.

01:50
Rob is er klaar mee, en na een korte discussie, besluit hij naar bed te gaan.
Charlotte volgt kort daarop, ze maakt een intussen slapende Ali wakker, welke ook naar bed gaat.
Danny besluit ook naar zijn bed te gaan.
Het roze team blijft nog even zitten.

2:05
Chiara en Michelangelo hebben wel een aardig gesprekje in de badkamer
Michelangelo vraag aan Chiara of ze de uitslag had zien aankomen
Chiara had het wel verwacht, omdat ze de reacties van buiten kent.
"Mensen schreven dat ze niet naar de livestream keken omdat drukke gedoe"
Michelangelo: ik moet alles doen om te winnen deze week, anders sta ik erop
Chiara: dat hang af van wie er wint.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kodiak100 op 22-01-2023 02:06:39 ]
pi_207665982
2:10
Het groene team ligt in bed.
Het roze team is nog steeds in de woonkamer.
pi_207667120
9.00

De bewoners ontwaken rond 8 uur, ze houden zich goed aan de opdracht van BB, de bedden moeten strak opgemaakt.
Ze ontdekken in de wall dat alles ineens veel duurder is, bijvoorbeeld kaas 12 coins , Eitjes, cola, druiven, kaas, stroopwafels, koffie, tomaten. Alles kost veel geld, en ze zien dat alle kasten leeg zijn, wat rest is nog wat broccoli in de vriezer in de voorraadkamer. In het boek staat, Jullie zullen altijd basis voeding krijgen.
op dit moment zijn alle bedden in de Roze kamer Strak opgemaakt, Jason maakt zich druk om de Groene kamer, want daar slaapt bijna iedereen nog.



www afbeeldingen nl
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207667498
10:00

Charlotte word naar de dagboekkamer geroepen, en komt terug met een huishoudelijke mededeling.
De overall’s moeten de hele dag worden gedragen.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 januari 2023 @ 11:50:01 #91
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207668418
Gisteravond

twitter


twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207669505
Foutje van Bigbrother of niet?
De 2 nieuwe bewoners worden getoond in de nieuwe stemronde op de websites Jacqueline en Ias



Al gevonden de insta van Jacqueline en Ias
https://www.instagram.com/jacqueline_leijzer_/
Insta Ias Nauwelaerst
https://www.instagram.com/iasnauwelaerts/





[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 22-01-2023 20:46:14 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
  zondag 22 januari 2023 @ 15:01:06 #93
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207671051
1 lid van ieder team moesten een spel doen. Team groen was chiara, team roze was Bart. Verliezende team slaapt vanacht buiten in de gamearea met slaapzakken en mogelijk tentjes. Spel zat achter SL maar na afloop bleek dat Bart had gewonnen.

Team groen mag in de tent :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 22-01-2023 15:17:33 ]
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_207672601
De weekly basics zijn aangeleverd, er zijn 2 kratten 1 roze en 1 groen.
De koelkasten worden opgedeeld.
De weekly basics zijn:
Courgette
Couscous
Gehakt
Uiteraard met duidelijke instructies over hoe te bewaren en in te vriezen.

Daarnaast is er olie, bloem, kwark, gist, pindakaas en pompoenpitpasta.
Er wordt direct druk gesproken over de verdeling
pi_207680185
Uit de CoS:

BB maakt de buitenslapers om 1u wakker met de boodschap

"Beste bewoners
jullie hebben jullie allemaal goed gedaan aan mijn orders
drm mogen ze naar binnen of ergens waar het minder koud is" (thx suzi1)

Ze gaan in de gameroom liggen.
pi_207680435
8:51
Groep groen wordt wakker in de GameRoom. Groep Roze komt even buurten, en ze vertellen dat het vannacht ging regenen. Daarop zei BB dat hun gezondheid voor gaat en ze in de Game Room mochten gaan liggen.

BB vertelt nu de bewoners om de GameRoom te verlaten. De bewoners speculeren dat daar nu opgebouwd moet worden.

pi_207682181
12:00

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 12:03 schreef rinardo het volgende:
Heb bb stem even teruggeluisterd

Bewoners het is tijd voor het 2de duel...
De inzet van vandaag
Coins
Geen coins erbij maar JULLIE coins
Chayron en Rob jullie nemen alle coins mee van jullie teamleden...
Je speelt voor alle coins. Het winnende team mag de coins verdelen onder hun, het andere team heeft NIETS meer
Achter de SL is het spel. Als er weer beeld is, blijkt dat Rob gewonnen heeft. Team groen mag de munten verdelen.



Danny tijdens de peptalk :
Ga het niet zielig vinden voor de anderen. Het is een individueel spel. Ga niet dingen voor ze kopen en zo. Dat wil Big Brother ook niet.



quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 12:37 schreef Donna1000 het volgende:
Danny is een stiekemerd hoor, zegt buiten tegen Chayron dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, als hij wil douchen komt t wel goed met de coin. Binnen zegt hij tegen team groen dat ze geen medelijden moeten hebben met team roze, we spelen voor ons zelf.


[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 23-01-2023 12:45:18 ]
pi_207692391
Oehh ik zie dat er na 12 uur in de middag niet gepost is, ik ga het uit Mn hoofd proberen.
Wat is er de rest van de dag gebeurd?
Er is middageten gemaakt, volgens Rob smaakt de couscous naar peerdenhaver, en de burgers waren droog.
helaas eten ze dit de hele week met courgette.
Daarna speelden ze weer een spel, met klittenband balletjes ongeveer 200 ballen op hun pak Team Groen heeft gewonnen, verschil was iets van 7 ballen de zwarte bal was min 10 maar hadden ze niet , Team groen heeft Pizza gewonnen, later wordt bekend gemaakt dat de verliezers, team roze, team groen moeten bedienen, tafel dekken, pizza maken in de pizza oven buiten, en het verder team Groen naar de zin maken. er was ook wijn en bier, en die viel zwaar bij sommige groene teamleden, vooral Michelangelo en Ali hadden er last van.
Ilse is erg verdrietig, er zijn allerlei dingen gebeurd, lindsey snurkt, Ilse heeft haar wakker gemaakt, lindsey zegt je snurkt zelf ook , enz enz.
Ilse heeft op advies van Bart een gesprek aangevraagd in DBK.
Ze is hoog sensitief en bij haar komt alles 2 x zo hard binnen, daarom had ze oordoppen mee maar die heeft BB afgepakt op het moment dat BB allerlei dingen uit ieders koffer heeft genomen, ze hoopt dat ze ze terugkrijgt Bart gaf aan dat ze dat moest vragen. later blijkt , dat ze ze terug heeft.
later op de avond zijn er door verschillende bewoners nog dingen uit de wall gehaald.
Chiara kocht pak stroopwafels voor 12 coins
Ali kocht chocoladekoekjes en er is nog meer gekocht.
later is de wall weer gevuld, chocolade met nootjes, popcorn, ferro roucher.
Oh ja, de wc's en douches zijn weer verstopt, en weer zagen we lindsey warme bakolie door de gootsteen gooien in de middag,en naspoelen met koud water .
Ik ben vast dingen vergeten, maar geen verslag vond ik ook niets!






Danny koopt de Ferro roucher


[ Bericht 2% gewijzigd door rinardo op 24-01-2023 08:38:41 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207692646
Deze ochtend lijkt het dat de Badkamer een upgrade heeft gehad, wasmanden neergeplaatst en extra haakjes!! Zelfs badmatten zijn gewassen??? De klagers hebben het voor elkaar en in kader van de hygiëne heeft BB volgens mij vannacht zelf wasjes gedraaid.
Ook staan er 2 te douchen, wat lijkt met warm water
om 10.00
hebben Ilse en Lindsey een gesprek onder begeleiding van Bart, het lijkt uitgesproken te zijn.



[ Bericht 52% gewijzigd door rinardo op 24-01-2023 10:19:24 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207694508
12.05
de Teamcaptains, nieuwe bewoners zijn er eindelijk

Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')