Nee Benny Charlotte vertelde gisteren dat ze niet eens meer door heeft dat er cameras zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 16:02 schreef Benny het volgende: [..] Dag 9. De bewoners zijn zo camerageil/-bewust dat de camera's week zijn van nattigheid
Ik ook SuziWan, en ze hoeven niet op een houtje te bijten, wat Bart zou willenquote:
Welkom, wederomquote:Op maandag 16 januari 2023 16:25 schreef b_engeltje het volgende:
Hoi hoi...
I'm back![]()
Ik zit met mijn partner net de streams te kijken...
Beetje offtopic
Men is fan van die kleine blonde, en ook enthosiast van de nieuwe jolien maar wij vinden toch
De andere blondine uit belgie het knapste..
Verder vind het een vreemde groep... waar nog weinig inzit...maar wat niet is kan nog komen
Grtjes
quote:Op maandag 16 januari 2023 16:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chayron 34 jr vandaag ,dit feest is om noit te vergeten
en die hoed staat em goed
Chelsea is tenenkrommend hyperactiefquote:Op maandag 16 januari 2023 16:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Charlotte komt met de dag nepper over en steeds meer Engels praten. Dat ze maar snel de hete adem van andere bewoners voelt. Chelsea zit ook geen uitknop op..
Inderdaad, daar is al vaker over gesproken hier. In eerdere afleveringen kon de regie de boel veel beter splitsen in verschillende gespreksgroepjes. Nu is het een kippenhokquote:Op maandag 16 januari 2023 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Die gesprekken aan tafel zijn vaak niet te volgen
Vind chelsea wel oprechter overkomenquote:Op maandag 16 januari 2023 16:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Charlotte komt met de dag nepper over en steeds meer Engels praten. Dat ze maar snel de hete adem van andere bewoners voelt. Chelsea zit ook geen uitknop op..
Je hebt wel gelijk hoor, "Ben ik het of ben jij het", maar ik vind het toch grappig om dit van joe te lezen over dat engelsquote:Op maandag 16 januari 2023 16:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb Jolien al meerdere keren betrapt op een "waar ben ik in godsnaam in terecht gekomen??-"blik
druk gedoe van Lott en Chelsquote:Op maandag 16 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb Jolien al meerdere keren betrapt op een "waar ben ik in godsnaam in terecht gekomen??-"blik
Charlotte behoort nog wel tot de camerageilstequote:Op maandag 16 januari 2023 16:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee Benny Charlotte vertelde gisteren dat ze niet eens meer door heeft dat er cameras zijn![]()
![]()
en hussequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolien: ik heb steeds het gevoel dat ik hier maar even ben en straks weer naar huis toe ga.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ze moet er nog even in komen, Valt ook niet mee om zo binnen te vallen na een week.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:48 schreef Angelique61 het volgende:
Jolien is niet echt actief helpt niet mee valt me op
Die stapt vanzelf op hahahaquote:Op maandag 16 januari 2023 16:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jolien: ik heb steeds het gevoel dat ik hier maar even ben en straks weer naar huis toe ga.
Nee dat begrijp ik dus ook nietquote:Op maandag 16 januari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
En met z'n allen naar de wall.. ze kunnen echt niks individueel doen he.
Tja, model hèquote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte heeft een aparte kledingstijl, vaak hele wijde kleding en rare combinaties, zal wel fashion zijn of zo
Das waarquote:Op maandag 16 januari 2023 16:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze moet er nog even in komen, Valt ook niet mee om zo binnen te vallen na een week.
Heeft thuis en in het hotel wel veel gekeken. Hele nacht niet kunnen slapen van alle indrukken, hoorde gesnurk, heeft ohropax meegenomen, maar die hebben ze uit haar tas gehaald. (Big Brother.)quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:03 schreef Krambo het volgende:
Er moet ook overal een liedje bij gemaakt worden hè
De monden van Chelsea en Ali staan er niet op: Geen coin verdient, de rest welquote:
jute zak ..quote:Op maandag 16 januari 2023 17:05 schreef suzi1 het volgende:
als je nou de mond en ogen bedekt van een ander, krijgt die dan geen coin
Dokter nog geweest?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
knie van Rob blijft maar vervelend
. bewegen,rust pijnstiller
kuttknie
quote:
Echt sneuquote:Op maandag 16 januari 2023 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
knie van Rob blijft maar vervelend
. bewegen,rust pijnstiller
kuttknie
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou de taart is al gedoemd te mislukken
Zou hij weleens echt gras hebben geroken?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij is het licht van zijn Fifa scherm gewend.
Vroeger misschien toen hij door zijn vriendjes op de feiten werd gedrukt. Tegenwoordig als hij de hond heeft uitgelaten en zijn moeder hem zegt dat hij zijn schoenen uit moet doen in huis.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou hij weleens echt gras hebben geroken?
In de joenaaited steets of america wel waarschijnlijk. Daar is zij trouwens de qeeun !quote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte heeft een aparte kledingstijl, vaak hele wijde kleding en rare combinaties, zal wel fashion zijn of zo
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
In de joenaaited steets of america wel waarschijnlijk. Daar is zij trouwens de qeeun !
Enkel als je de tape gebruikt.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:05 schreef suzi1 het volgende:
als je nou de mond en ogen bedekt van een ander, krijgt die dan geen coin
the qeeunquote:Op maandag 16 januari 2023 17:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte is een slimme vrouw spreekt 4 talen aldus Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |