de douches werken niet, alleen koud water, dus ze zal de douche niet gebruiken, ze gebruikt hem waarschijnlijk als kleedkamer, schoon ondergoed, wassen en omkleden.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:17 schreef mario390 het volgende:
charlotte gaat selfs in de douche met lange
broekjill, vera hadden en bikini an en
ook in badkamer
taarten, er was taart spul voor 2 taartenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:22 schreef bpi het volgende:
Ali zal straks wel tevreden zijn met de taart.
Ik hoop dat er niets mis gaat met het maken van de taart.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:22 schreef bpi het volgende:
Ali zal straks wel tevreden zijn met de taart.
Dat is wel overdrevenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
taarten, er was taart spul voor 2 taarten
2023 is vervelend in italie lopenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
de douches werken niet, alleen koud water, dus ze zal de douche niet gebruiken, ze gebruikt hem waarschijnlijk als kleedkamer, schoon ondergoed, wassen en omkleden.
of juist wel hahahaquote:Op maandag 16 januari 2023 11:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niets mis gaat met het maken van de taart.
verkeerde forumquote:Op maandag 16 januari 2023 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
2023 is vervelend in italie lopen
ze met de bikinis in huis herom
Mario hier graag alleen over BB Belgie Nederland postenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
2023 is vervelend in italie lopen
ze met de bikinis in huis herom
ik zeg toch dat gedoe in bb ned. is vervelendquote:Op maandag 16 januari 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario hier graag alleen over BB Belgie Nederland posten
waarom zou je eerst een bikini aantrekken omdat je je wilt omkleden en wassen?quote:Op maandag 16 januari 2023 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeg toch dat gedoe in bb ned. is vervelend
mogen meisjes niet in bikini in ned.op tv?
_Knip-quote:Op maandag 16 januari 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
waarom zou je eerst een bikini aantrekken omdat je je wilt omkleden en wassen?
-knipquote:
hier in Nederland loopt men in bikini in de zomer.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Jawel. Ze willen het alleen zelf nietquote:Op maandag 16 januari 2023 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
men? oh mei kottquote:Op maandag 16 januari 2023 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
hier in Nederland loopt men in bikini in de zomer.
of in het zwembad of hottub.
dat is dat problemquote:Op maandag 16 januari 2023 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Jawel. Ze willen het alleen zelf niet
ik dacht dat je en vent bedoeltquote:Op maandag 16 januari 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Je dramt mario
men is een heel normaal woord .
Mario post nu eens over de streamsquote:Op maandag 16 januari 2023 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht dat je en vent bedoelt
ik kenn toch niet elke ned.bedoeling
Rob: Ik hoop niet dat met deze blessure ze denken: " ga maar naar huis. "quote:Op maandag 16 januari 2023 11:49 schreef RobjeGeus het volgende:
Triest voor Rob..geen verbetering zal hij dan denken om naar huis te gaan ?
Je zat toch op stream 2? Daar was het sporten op, -knip- , ik hoor daar vrouwen gillen en Ali.quote:
Misschien een injectie? Heb met hem te doenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Rob: Ik hoop niet dat met deze blessure ze denken: " ga maar naar huis. "
ik snap echt al dat gemake-up gedoe niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jolien: ik ga zo mijn make-up doen, dan voel ik me toch beter.
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jolien: ik ga zo mijn make-up doen, dan voel ik me toch beter.
daar had ik jolie niet genoemdquote:Op maandag 16 januari 2023 12:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
heb je net al gezegd, Mario. weten we allemaal al.
en ze zitten der nog niet eens lang inquote:Op maandag 16 januari 2023 12:21 schreef ledn81 het volgende:
Ze vallen nu al uit elkaar.
Rob zijn knie stuk, Chelsea verliest een nagel
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:21 schreef ledn81 het volgende:
Ze vallen nu al uit elkaar.
Rob zijn knie stuk, Chelsea verliest een nagel
ja kunst, zie het verschil op haar voorhoofdquote:Op maandag 16 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
Wat een verschil nu Jolien opgemaakt is
Djeezes !!!quote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja kunst, zie het verschil op haar voorhoofd
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dat kost wat per jaarquote:Op maandag 16 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
Wat een verschil nu Jolien opgemaakt is
Die heeft betere dagen gezienquote:
is dat nou verplicht bij BB?quote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja en Ali hoorde dit en zei "oh stucadoor".quote:Op maandag 16 januari 2023 12:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolien dr vriend verloofde werkt bij zn Vader
eigen bedrijf . Beton vloeren fixsen....bouw
Bedoel je die witte vlek?, dat is licht dat in de spiegel op haar gezicht weerkaatstquote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
< moest lachen om Aliquote:Op maandag 16 januari 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en Ali hoorde dit en zei "oh stucadoor".
Haar vriend werkt voornamelijk voor bedrijven of grote garages waar de vloer dan eerst uit moet worden geschuurd en dan weer gestort.
Is eigenlijk zoiets als het gezicht van Jolien.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en Ali hoorde dit en zei "oh stucadoor".
Haar vriend werkt voornamelijk voor bedrijven of grote garages waar de vloer dan eerst uit moet worden geschuurd en dan weer gestort.
daar mag wel een nikkie tutorial overheenquote:
CheChe is bezig met de paringsdans, en ChaCha is iets aan het verzinnen om de nieuwe blonde concurrente buiten te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zijn de andere dames mak?
of is dat toeval
Lott en Chels
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
De haren van Jolien zo over de bank, ik krijg een flashback naar het sprookje 'repelsteeltje'.
zeikstraal over die paar euroquote:Op maandag 16 januari 2023 12:44 schreef Maanvis het volgende:
Tis dus voorlopig niet het videoland geld waard ?
ohhhhh stond ze hier ook voor een spiegel zeker, dan is het mijn foutquote:Op maandag 16 januari 2023 12:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bedoel je die witte vlek?, dat is licht dat in de spiegel op haar gezicht weerkaatst
flinke lengte inddquote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
De haren van Jolien zo over de bank, ik krijg een flashback naar het sprookje 'repelsteeltje'.
ze zegt dat ze het snachts vaak in een knot doet vanwege beschadiging, dus kan gekocht zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
flinke lengte indd
eigen kweek , of gekocht ?
Oudere foto's gezien en ook op profiel van zus, ze heeft het elk geval al jaren zo lang.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
flinke lengte indd
eigen kweek , of gekocht ?
Vaak zie je wel of er nep haar tussen zit. dit lijkt mij niet het ziet er uit als een lengtequote:Op maandag 16 januari 2023 12:57 schreef Flori het volgende:
[..]
Oudere foto's gezien en ook op profiel van zus, ze heeft het elk geval al jaren zo lang.
Al zegt dat ook niet alles natuurlijk
Chelsea word vanaf nu bij elkaar gehouden door pleisters?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:00 schreef Flori het volgende:
Daar is de verbanddoos weer
[ afbeelding ]
Dat en plamuurquote:Op maandag 16 januari 2023 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chelsea word vanaf nu bij elkaar gehouden door pleisters?
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chelsea word vanaf nu bij elkaar gehouden door pleisters?
Rob is in de tuin in slaap gevallenquote:Op maandag 16 januari 2023 13:06 schreef ledn81 het volgende:
Is Rob naar achteren of ligt ie op bed?
Ze hebben vast nog een paar krukken staan daar van vorig jaar
De verbanddoos verdiend haast een eigen topic. Ze hebben hem in deze week al meer gebruik dan voorgaande edities bij elkaarquote:Op maandag 16 januari 2023 13:00 schreef Flori het volgende:
Daar is de verbanddoos weer
[ afbeelding ]
Die moeten nog gemaakt worden. Komen vast nog wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:18 schreef bpi het volgende:
[..]
Ik mis de filmpjes van verleden jaar bij de SL.
Nou nee, die kende ik haast van buitenquote:Op maandag 16 januari 2023 13:18 schreef bpi het volgende:
[..]
Ik mis de filmpjes van verleden jaar bij de SL.
ja maar als ik nooit kijk is het toch de moeite, en het is vooralsnog kei saai aan de cos te zienquote:Op maandag 16 januari 2023 12:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeikstraal over die paar euro
![]()
3 mnd ..
Als je fysiek niet in staat bent om te lachen waarom word je dan geselecteerd voor een RLSquote:Op maandag 16 januari 2023 12:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh stond ze hier ook voor een spiegel zeker, dan is het mijn fout
[ link | afbeelding ]
Het wachten is op grotere irritaties zodat de sfeer omslaat, duurt meestal wel een week of 2, dus niet lang meerquote:Op maandag 16 januari 2023 13:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar als ik nooit kijk is het toch de moeite, en het is vooralsnog kei saai aan de cos te zien
doe vooral waar je zin an hebtquote:Op maandag 16 januari 2023 13:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar als ik nooit kijk is het toch de moeite, en het is vooralsnog kei saai aan de cos te zien
Geen CO alarm? Zou bijzonder slecht zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter vermoed er 1 een streamlock omdat er iets niet goed zal zijn met de lucht in het huis, bewoners waren duizelig en moesten hoesten. Geloof dat ze duiden op een koolmonoxide oid.
R.I.P. Big Broquote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter vermoed er 1 een streamlock omdat er iets niet goed zal zijn met de lucht in het huis, bewoners waren duizelig en moesten hoesten. Geloof dat ze duiden op een koolmonoxide oid.
Rob die zichzelf gecremeerd heeft ?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
gaat goed daar. koolmonoxidemeldertje kost nog geen tientje tochquote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef freaky40 het volgende:
Het is over en uit. BB huis ontruimd.
je heeft schlechte humorquote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob die zichzelf gecremeerd heeft ?
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
allemaal moe,slaperig,hoofdpijn lammig
en niet 1 denkt OH
frisse lucht . sowieso al die scheten dr uit
pp gemid 20 per dag
Lijkt me heel sterk dat ze die niet hebben, we gaan het wel zien, het blijft twitter hequote:Op maandag 16 januari 2023 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gaat goed daar. koolmonoxidemeldertje kost nog geen tientje toch
Schetjes laten? Is het weer zo'n BB?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en niet 1 denkt OH
pp gemid 20 per dag
Die scheten worden opgevangen waarmee de gaskachel wordt gevoed.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en niet 1 denkt OH
pp gemid 20 per dag
dus datquote:Op maandag 16 januari 2023 13:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat ze die niet hebben, we gaan het wel zien, het blijft twitter he
tis fijn om te zien dat na 23 jaar de streaers nog steeds het IQ hebben van een doodgeboren koekkoekquote:Op maandag 16 januari 2023 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
overal vergunning voor enzuks
brandweer moet altijd controle doen
enz enz ..
rls BB is er al 23 jaar
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis fijn om te zien dat na 23 jaar de streaers nog steeds het IQ hebben van een doodgeboren koekkoek
en geen idee waarom?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
resumee
we hebben een Slock![]()
op 1 en op 2
Dat heeft niets met BB te maken Marioquote:Op maandag 16 januari 2023 13:53 schreef mario390 het volgende:
misschien om dat de gino loliobrigiadia gestorben is
Toch knap dat mensen op Twitter altijd meer zien dan wijquote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
dan moe je die toch kunnen zienquote:Op maandag 16 januari 2023 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Zal toch wel een challenge zijn, vandaar de SL?
Helaas niet altijdquote:
Alles wat op Twitter staat is waar immers...quote:Op maandag 16 januari 2023 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch knap dat mensen op Twitter altijd meer zien dan wij
en je krijgt geen geld terug bij SLquote:
Zat ook al te kijken wel 1 naar meibergdreefquote:Op maandag 16 januari 2023 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dank @:Dotteke
Ik heb de ambulance berichten net bekeken. Niks richting de MediArena of daar in de buurt. Het zal wel iets saais zijn.
Wel een lange SLquote:Op maandag 16 januari 2023 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dank @:Dotteke
Ik heb de ambulance berichten net bekeken. Niks richting de MediArena of daar in de buurt. Het zal wel iets saais zijn.
ik weet niet eens welke hashtag ik moet gebruiken voor BBquote:
Is het wel eens zolang geweest?quote:
maar dan was er altijd wel een bericht op social mediaquote:Op maandag 16 januari 2023 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Afgelopen jaren wel .. maar niet heel vaak.
#bigbrothernlbequote:Op maandag 16 januari 2023 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke hashtag ik moet gebruiken voor BB
thxquote:Op maandag 16 januari 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
#bigbrothernlbe
daar kijk ik soms mee op twitter
Zou best kunnen, hebben we straks iemand met de PoNquote:Op maandag 16 januari 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
Misschien spelen ze nu het spel met de 4 rode knoppen.
Nee toch niet zolang, gingen wel weer eens terug naar huis om dan binnen 10 min een SL te krijgen.quote:
thxxquote:Op maandag 16 januari 2023 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier klicken
https://twitter.com/hasht(...)hashtag_click&f=live
Waarom een SL tijdens een challengequote:Op maandag 16 januari 2023 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Dat denk ik eerder. Ze zijn gewoon met een challenge bezig want een SL is altijd eerder dan de mededeling dat ze hem krijgen.
Omdat wij schapen dat niet mogen zien. 'Je kijkt de TV uitzending maar!' zeggen ze bij de Febo.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom een SL tijdens een challenge
#bigbrothernlbe lang:nlquote:Op maandag 16 januari 2023 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke hashtag ik moet gebruiken voor BB
natasia dat was toch die donkere schreeuwerd?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
deze sl lijkt op dgk
toen brain door de deur liep en tassie doordraaide
en die twee werken afgevoerd om een nachtje in de wittebergen te logeren
spannend hoor
.
thnxs voor de updatequote:Op maandag 16 januari 2023 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Even off
Ik zat net op Nawel insta ivm de aftertalk wat ze gaat doen met Grace.
Maar waar verdiend die der geld mee? mijn god wat een luxe zeg allemaal.
Straks na SL weer paar nieuwe bewoners ofzo in huis, of rob word nagekeken met zijn been
op twitter werd dat een tijd terug ook al gesuggereerd.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou toch niks met Rob zijn ,ook zo vreemd dat hij buiten op ze buik lag te slapen
Ja duurt wel heel erg langquote:Op maandag 16 januari 2023 14:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op twitter werd dat een tijd terug ook al gesuggereerd.
Hopelijk zijn ze gewoon een spel aan het doen nu. Raar dat ze niks laten weten op twitter gezien de lange sl
Daar denk ik dus ook de hele tijd aanquote:Op maandag 16 januari 2023 14:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou toch niks met Rob zijn ,ook zo vreemd dat hij buiten op ze buik lag te slapen
txquote:Op maandag 16 januari 2023 14:55 schreef Benny het volgende:
Hier de complete Twitter link met alle hashtags toegepast. NL en BE communiceren namelijk verschillende en dan zijn er nog wat die de hashtag weleens vergeten of een andere gebruiken
https://twitter.com/searc(...)_search_click&f=live
Rare plek om te gaan liggenquote:Op maandag 16 januari 2023 14:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die komt tegenwoordig met de trein begrijp ik...quote:Op maandag 16 januari 2023 14:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Of Kitty is met een parachute in de tuin geland en weigert het huis te verlaten..kan ook he?
Ja ik ookquote:Op maandag 16 januari 2023 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Daar denk ik dus ook de hele tijd aan
is daar een cappie van?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee ik las het hier zelf niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2023 15:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is daar een cappie van?
vreemd indd
Klink aannemelijk. Zag wel iets verdachts op Flightradar inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2023 14:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Of Kitty is met een parachute in de tuin geland en weigert het huis te verlaten..kan ook he?
Met dit weer??quote:Op maandag 16 januari 2023 15:04 schreef suzi1 het volgende:
ik vind niet vreemd. als het daar warm is ga je lekker daar slapen als binnen op de bank en bed niet mag
Ja, maar bij Charlotte kan je het niet zien... die is voorgeprogrammeerd op bleekheid door operatie en gebruik net toevallig dezelfde kleur bij schmink... Bij Chelske is voorgebakken zonnebanken, en nadien extra bijschminken in vooral oranje tinten.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
betaalde je toen wel alquote:Op maandag 16 januari 2023 15:14 schreef Benny het volgende:
Ach, precies een week geleden konden we ook niet kijken
lkkr verse warme cakequote:Op maandag 16 januari 2023 15:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb inmiddels al mijn boodschappen in huis, de bedden verschoond, het huis gestofzuigd en gedweild en er staat een cake in de oven...
Nog steeds streamlock
vroeger gingen ze nog wel es met de parachute daar naar binnenquote:Op maandag 16 januari 2023 15:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij een spel krijg je meestal wel eerst melding woonkamer /maak jullie klaar
Hoe jaag ik de streamers terug de loods inquote:Op maandag 16 januari 2023 15:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb inmiddels al mijn boodschappen in huis, de bedden verschoond, het huis gestofzuigd en gedweild en er staat een cake in de oven...
Nog steeds streamlock
Ja zelfs de meest amateuristische RLS zegt dan 'EVEN GEDULD AUB"quote:Op maandag 16 januari 2023 15:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zijn 20 min nu op twitter ook
geen posts??
Vernieuw de pagina eens of klik op live/newest/nieuwste... Er wordt elke minuut meermaals over getweetquote:Op maandag 16 januari 2023 15:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zijn 20 min nu op twitter ook
geen posts??
wel een dikke blunder dat ze niet ff laten weten waarom er een SL wasquote:Op maandag 16 januari 2023 15:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Beeld ..
ind een spel en de streams op naks
thnxs Febo
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 15:31 schreef rinardo het volgende:
ah ze hebben de morsecode gekraakt en weten dat het EINDELIJK Ilse is
Nou laat die meid maar komen
het had een hoop gespeculeer gescheeld als ze hadden gezegtquote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 15:40 schreef Lux069 het volgende:
2 voedselpakketten gewonnen tijdens de 'hunger games'
Twee van de drie mogelijke pakketten inderdaad gewonnenquote:Op maandag 16 januari 2023 15:40 schreef Lux069 het volgende:
2 voedselpakketten gewonnen tijdens de 'hunger games'
De code was gisteren al gekraakt door de kijkers, maar de bewoners lukte het niet en niet Ilse maar Jolien kwam erin.Wellicht mag Ilse nu eindelijk ook binnenquote:
En dat hij al meerdere operaties eraan heeft gehadquote:Op maandag 16 januari 2023 15:48 schreef Flori het volgende:
Rob over z'n knie: laten we het maar niet meer over hebben, gaat vanzelf wel weer over.
is dat de korte of langequote:Op maandag 16 januari 2023 15:46 schreef Flori het volgende:
[..]
De code was gisteren al gekraakt door de kijkers, maar de bewoners lukte het niet en niet Ilse maar Jolien kwam erin.Wellicht mag Ilse nu eindelijk ook binnen
Blijkbaar herkent hij de klachten en gaat het meestal vanzelf weer overquote:Op maandag 16 januari 2023 15:49 schreef Benny het volgende:
[..]
En dat hij al meerdere operaties eraan heeft gehad
Van dikke paniek, naar niks aan het knietje
Bart wil afvallenquote:Op maandag 16 januari 2023 15:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart vind het zwak van BB/Febo
2 dagen dieet en nu alweer eten
Hij wil graag weinig eten geloof ik van de week was hij ook al overtuigd dat het nog veel wasquote:Op maandag 16 januari 2023 15:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart vind het zwak van BB/Febo
2 dagen dieet en nu alweer eten
"Ilse deLange"quote:Op maandag 16 januari 2023 15:52 schreef Flori het volgende:
[..]
Huh? Ze hebben gisteren geen namen gezien h
Broccoliquote:Op maandag 16 januari 2023 15:52 schreef Angelique61 het volgende:
Wat eten ze bij de kip weer noedels?
Bechamelsaus recept nog niet gevonden.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Broccoli
Oh en volgens Chelsea doen ze altijd wel iets met een verjaardag, dan is ze toch niet echt een vaste kijker van BB geweest
Te lastigquote:Op maandag 16 januari 2023 15:56 schreef bpi het volgende:
[..]
Bechamelsaus recept nog niet gevonden.
Jawel hoorquote:Op maandag 16 januari 2023 15:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien kennt flori ilse delange niet
Ja de bewoners verzinnen altijd wel iets voor de jarige... maar dat vergeet ze even..quote:Op maandag 16 januari 2023 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Broccoli
Oh en volgens Chelsea doen ze altijd wel iets met een verjaardag, dan is ze toch niet echt een vaste kijker van BB geweest
Chelsea past geen hele trui.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 16:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Dag 9. De bewoners zijn zo camerageil/-bewust dat de camera's week zijn van nattigheid
vissenquote:Op maandag 16 januari 2023 16:06 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht Ali zo: "wat zijn enzymen??"
Ja dat wel maar niet van BB's kantquote:Op maandag 16 januari 2023 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja de bewoners verzinnen altijd wel iets voor de jarige... maar dat vergeet ze even..
En dan nog die gespeelde spontaniteit.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Dag 9. De bewoners zijn zo camerageil/-bewust dat de camera's week zijn van nattigheid
Veel zout er opquote:Op maandag 16 januari 2023 16:15 schreef jorietje het volgende:
En maar zeggen allemaal dat het zo lekker smaakt. Hoe dan?!
Aliquote:Op maandag 16 januari 2023 16:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie was dat, die niet weet wat topless is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |