Lijkt me heel sterk dat ze die niet hebben, we gaan het wel zien, het blijft twitter hequote:Op maandag 16 januari 2023 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gaat goed daar. koolmonoxidemeldertje kost nog geen tientje toch
Schetjes laten? Is het weer zo'n BB?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
allemaal moe,slaperig,hoofdpijn lammig
en niet 1 denkt OH
frisse lucht . sowieso al die scheten dr uit
pp gemid 20 per dag
Die scheten worden opgevangen waarmee de gaskachel wordt gevoed.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
allemaal moe,slaperig,hoofdpijn lammig
en niet 1 denkt OH
frisse lucht . sowieso al die scheten dr uit
pp gemid 20 per dag
dus datquote:Op maandag 16 januari 2023 13:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat ze die niet hebben, we gaan het wel zien, het blijft twitter he
tis fijn om te zien dat na 23 jaar de streaers nog steeds het IQ hebben van een doodgeboren koekkoekquote:Op maandag 16 januari 2023 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
overal vergunning voor enzuks
brandweer moet altijd controle doen
enz enz ..
rls BB is er al 23 jaar
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis fijn om te zien dat na 23 jaar de streaers nog steeds het IQ hebben van een doodgeboren koekkoek
en geen idee waarom?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
resumee
we hebben een Slock![]()
op 1 en op 2
Dat heeft niets met BB te maken Marioquote:Op maandag 16 januari 2023 13:53 schreef mario390 het volgende:
misschien om dat de gino loliobrigiadia gestorben is
Toch knap dat mensen op Twitter altijd meer zien dan wijquote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter vermoed er 1 een streamlock omdat er iets niet goed zal zijn met de lucht in het huis, bewoners waren duizelig en moesten hoesten. Geloof dat ze duiden op een koolmonoxide oid.
dan moe je die toch kunnen zienquote:Op maandag 16 januari 2023 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Zal toch wel een challenge zijn, vandaar de SL?
Helaas niet altijdquote:
Alles wat op Twitter staat is waar immers...quote:Op maandag 16 januari 2023 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch knap dat mensen op Twitter altijd meer zien dan wij
en je krijgt geen geld terug bij SLquote:
Zat ook al te kijken wel 1 naar meibergdreefquote:Op maandag 16 januari 2023 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dank @:Dotteke
Ik heb de ambulance berichten net bekeken. Niks richting de MediArena of daar in de buurt. Het zal wel iets saais zijn.
Wel een lange SLquote:Op maandag 16 januari 2023 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dank @:Dotteke
Ik heb de ambulance berichten net bekeken. Niks richting de MediArena of daar in de buurt. Het zal wel iets saais zijn.
ik weet niet eens welke hashtag ik moet gebruiken voor BBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |