Rob is in de tuin in slaap gevallenquote:Op maandag 16 januari 2023 13:06 schreef ledn81 het volgende:
Is Rob naar achteren of ligt ie op bed?
Ze hebben vast nog een paar krukken staan daar van vorig jaar
De verbanddoos verdiend haast een eigen topic. Ze hebben hem in deze week al meer gebruik dan voorgaande edities bij elkaarquote:Op maandag 16 januari 2023 13:00 schreef Flori het volgende:
Daar is de verbanddoos weer
[ afbeelding ]
Die moeten nog gemaakt worden. Komen vast nog wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:18 schreef bpi het volgende:
[..]
Ik mis de filmpjes van verleden jaar bij de SL.
Nou nee, die kende ik haast van buitenquote:Op maandag 16 januari 2023 13:18 schreef bpi het volgende:
[..]
Ik mis de filmpjes van verleden jaar bij de SL.
ja maar als ik nooit kijk is het toch de moeite, en het is vooralsnog kei saai aan de cos te zienquote:Op maandag 16 januari 2023 12:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeikstraal over die paar euro
![]()
3 mnd ..
Als je fysiek niet in staat bent om te lachen waarom word je dan geselecteerd voor een RLSquote:Op maandag 16 januari 2023 12:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh stond ze hier ook voor een spiegel zeker, dan is het mijn fout
[ link | afbeelding ]
Het wachten is op grotere irritaties zodat de sfeer omslaat, duurt meestal wel een week of 2, dus niet lang meerquote:Op maandag 16 januari 2023 13:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar als ik nooit kijk is het toch de moeite, en het is vooralsnog kei saai aan de cos te zien
doe vooral waar je zin an hebtquote:Op maandag 16 januari 2023 13:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar als ik nooit kijk is het toch de moeite, en het is vooralsnog kei saai aan de cos te zien
Geen CO alarm? Zou bijzonder slecht zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter vermoed er 1 een streamlock omdat er iets niet goed zal zijn met de lucht in het huis, bewoners waren duizelig en moesten hoesten. Geloof dat ze duiden op een koolmonoxide oid.
R.I.P. Big Broquote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter vermoed er 1 een streamlock omdat er iets niet goed zal zijn met de lucht in het huis, bewoners waren duizelig en moesten hoesten. Geloof dat ze duiden op een koolmonoxide oid.
Rob die zichzelf gecremeerd heeft ?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
gaat goed daar. koolmonoxidemeldertje kost nog geen tientje tochquote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef freaky40 het volgende:
Het is over en uit. BB huis ontruimd.
je heeft schlechte humorquote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob die zichzelf gecremeerd heeft ?
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
allemaal moe,slaperig,hoofdpijn lammig
en niet 1 denkt OH
frisse lucht . sowieso al die scheten dr uit
pp gemid 20 per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |