de douches werken niet, alleen koud water, dus ze zal de douche niet gebruiken, ze gebruikt hem waarschijnlijk als kleedkamer, schoon ondergoed, wassen en omkleden.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:17 schreef mario390 het volgende:
charlotte gaat selfs in de douche met lange
broekjill, vera hadden en bikini an en
ook in badkamer
taarten, er was taart spul voor 2 taartenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:22 schreef bpi het volgende:
Ali zal straks wel tevreden zijn met de taart.
Ik hoop dat er niets mis gaat met het maken van de taart.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:22 schreef bpi het volgende:
Ali zal straks wel tevreden zijn met de taart.
Dat is wel overdrevenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
taarten, er was taart spul voor 2 taarten
2023 is vervelend in italie lopenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
de douches werken niet, alleen koud water, dus ze zal de douche niet gebruiken, ze gebruikt hem waarschijnlijk als kleedkamer, schoon ondergoed, wassen en omkleden.
of juist wel hahahaquote:Op maandag 16 januari 2023 11:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niets mis gaat met het maken van de taart.
verkeerde forumquote:Op maandag 16 januari 2023 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
2023 is vervelend in italie lopen
ze met de bikinis in huis herom
Mario hier graag alleen over BB Belgie Nederland postenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
2023 is vervelend in italie lopen
ze met de bikinis in huis herom
ik zeg toch dat gedoe in bb ned. is vervelendquote:Op maandag 16 januari 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario hier graag alleen over BB Belgie Nederland posten
waarom zou je eerst een bikini aantrekken omdat je je wilt omkleden en wassen?quote:Op maandag 16 januari 2023 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeg toch dat gedoe in bb ned. is vervelend
mogen meisjes niet in bikini in ned.op tv?
_Knip-quote:Op maandag 16 januari 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
waarom zou je eerst een bikini aantrekken omdat je je wilt omkleden en wassen?
-knipquote:
hier in Nederland loopt men in bikini in de zomer.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Jawel. Ze willen het alleen zelf nietquote:Op maandag 16 januari 2023 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
men? oh mei kottquote:Op maandag 16 januari 2023 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
hier in Nederland loopt men in bikini in de zomer.
of in het zwembad of hottub.
dat is dat problemquote:Op maandag 16 januari 2023 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Jawel. Ze willen het alleen zelf niet
ik dacht dat je en vent bedoeltquote:Op maandag 16 januari 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Je dramt mario
men is een heel normaal woord .
Mario post nu eens over de streamsquote:Op maandag 16 januari 2023 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht dat je en vent bedoelt
ik kenn toch niet elke ned.bedoeling
Rob: Ik hoop niet dat met deze blessure ze denken: " ga maar naar huis. "quote:Op maandag 16 januari 2023 11:49 schreef RobjeGeus het volgende:
Triest voor Rob..geen verbetering zal hij dan denken om naar huis te gaan ?
Je zat toch op stream 2? Daar was het sporten op, -knip- , ik hoor daar vrouwen gillen en Ali.quote:
Misschien een injectie? Heb met hem te doenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Rob: Ik hoop niet dat met deze blessure ze denken: " ga maar naar huis. "
ik snap echt al dat gemake-up gedoe niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jolien: ik ga zo mijn make-up doen, dan voel ik me toch beter.
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jolien: ik ga zo mijn make-up doen, dan voel ik me toch beter.
daar had ik jolie niet genoemdquote:Op maandag 16 januari 2023 12:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
heb je net al gezegd, Mario. weten we allemaal al.
en ze zitten der nog niet eens lang inquote:Op maandag 16 januari 2023 12:21 schreef ledn81 het volgende:
Ze vallen nu al uit elkaar.
Rob zijn knie stuk, Chelsea verliest een nagel
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:21 schreef ledn81 het volgende:
Ze vallen nu al uit elkaar.
Rob zijn knie stuk, Chelsea verliest een nagel
ja kunst, zie het verschil op haar voorhoofdquote:Op maandag 16 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
Wat een verschil nu Jolien opgemaakt is
Djeezes !!!quote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja kunst, zie het verschil op haar voorhoofd
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dat kost wat per jaarquote:Op maandag 16 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
Wat een verschil nu Jolien opgemaakt is
Die heeft betere dagen gezienquote:
is dat nou verplicht bij BB?quote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja en Ali hoorde dit en zei "oh stucadoor".quote:Op maandag 16 januari 2023 12:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolien dr vriend verloofde werkt bij zn Vader
eigen bedrijf . Beton vloeren fixsen....bouw
Bedoel je die witte vlek?, dat is licht dat in de spiegel op haar gezicht weerkaatstquote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
< moest lachen om Aliquote:Op maandag 16 januari 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en Ali hoorde dit en zei "oh stucadoor".
Haar vriend werkt voornamelijk voor bedrijven of grote garages waar de vloer dan eerst uit moet worden geschuurd en dan weer gestort.
Is eigenlijk zoiets als het gezicht van Jolien.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en Ali hoorde dit en zei "oh stucadoor".
Haar vriend werkt voornamelijk voor bedrijven of grote garages waar de vloer dan eerst uit moet worden geschuurd en dan weer gestort.
daar mag wel een nikkie tutorial overheenquote:
CheChe is bezig met de paringsdans, en ChaCha is iets aan het verzinnen om de nieuwe blonde concurrente buiten te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zijn de andere dames mak?
of is dat toeval
Lott en Chels
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
De haren van Jolien zo over de bank, ik krijg een flashback naar het sprookje 'repelsteeltje'.
zeikstraal over die paar euroquote:Op maandag 16 januari 2023 12:44 schreef Maanvis het volgende:
Tis dus voorlopig niet het videoland geld waard ?
ohhhhh stond ze hier ook voor een spiegel zeker, dan is het mijn foutquote:Op maandag 16 januari 2023 12:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bedoel je die witte vlek?, dat is licht dat in de spiegel op haar gezicht weerkaatst
flinke lengte inddquote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
De haren van Jolien zo over de bank, ik krijg een flashback naar het sprookje 'repelsteeltje'.
ze zegt dat ze het snachts vaak in een knot doet vanwege beschadiging, dus kan gekocht zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
flinke lengte indd
eigen kweek , of gekocht ?
Oudere foto's gezien en ook op profiel van zus, ze heeft het elk geval al jaren zo lang.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
flinke lengte indd
eigen kweek , of gekocht ?
Vaak zie je wel of er nep haar tussen zit. dit lijkt mij niet het ziet er uit als een lengtequote:Op maandag 16 januari 2023 12:57 schreef Flori het volgende:
[..]
Oudere foto's gezien en ook op profiel van zus, ze heeft het elk geval al jaren zo lang.
Al zegt dat ook niet alles natuurlijk
Chelsea word vanaf nu bij elkaar gehouden door pleisters?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:00 schreef Flori het volgende:
Daar is de verbanddoos weer
[ afbeelding ]
Dat en plamuurquote:Op maandag 16 januari 2023 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chelsea word vanaf nu bij elkaar gehouden door pleisters?
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chelsea word vanaf nu bij elkaar gehouden door pleisters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |