SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Li0nHeart op 11-01-2023 20:27:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als prank vindt Chelsea de muntjes in de woonkamer in een plantenbak. Iedereen gaat daar zoeken. We hebben het niet in beeld gezien daarna, maar Jason vertelt dat hij daar een balletje heeft gevonden, heeft meegenomen en heeft opgeborgen.
15:40
Het spel is nog niet voorbij, zojuist is Charlotte geweest. Uit haar verhaal na afloop bij de rest die al geweest zijn lijkt het alsof zij de enige is die de opdracht tot nu toe gehaald heeft, en ook nog snel, binnen 6 minuten.
16:30
Het spel loopt nog. Uit de gesprekken valt op te maken dat ze kruipend in een doolhof letters moeten zoeken, daarna de uitgang en daarvan een woord maken.
In de keuken is een groep aan het koken. Het is ze inmiddels gelukt om de rijst aan te laten branden.
De WC's zijn (alweer) verstopt, dus die kunnen niet gebruikt worden. En de hottub is geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 11-01-2023 20:27:43 ]
@Anjavanesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:26 schreef danilel het volgende:
@ Anja Vanes, als je de streamverslagen kopieert naar jouw FB page zou het netjes zijn om te vermelden dat deze verslagen door LionHeart geschreven worden.
@ LionHeart en andere streamverslagschrijvers,dank voor jullie verslagen, ben er enorm blij mee!
.quote:zwarte plank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de SL is het onduidelijk wat er precies gebeurd is. Ze hebben het over een technische storing. Maar ook dat Chelsea zoek is.
Even later is Chelsea in de keuken te zien, dus dat lijkt niet te kloppen.
20:30
En Chayron gaat kaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de bank hebben Rob en Bart het over de vrijstelling die Bart verdiend heeft deze week. Er was een 'dilemma' spel. Vertrouw je de ander.
Bart : Ze vroegen, vertrouw je Jason, ik zei, zo lang ken ik hem nog niet. Toen zeiden ze, doos 1 zit dat, doos 2 zit dat en doos 3 zit dat. Zou hij liegen? Ik zei, nee, hij liegt niet. Ik heb een reden waarom hij bij mij niet gelogen heeft. Omdat de eerste avond dat ik binnen kwam heb ik gezegd, ik wil dat doen van die sleutels. Maar hij wou, hij wou dat zo graag. Toen heb ik gezegd, dat mag je doen. En dan denk ik niet dat hij nu liegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 12-01-2023 08:58:29 ]![]()
20:40
De zandloper loopt blijkbaar al een tijdje. Hij is bijna doorgelopen en ze verzamelen in de woonkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:45
NOMINATIE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chayron wordt naar de DBK geroepen om te nomineren.
[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 12-01-2023 08:58:01 ]![]()
21:00
Judy opent haar deurtje in de Wall. Ze wil natuurlijk de rest een zetje geven, omdat zij verdiend wat de rest er in gooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 12-01-2023 08:57:51 ]![]()
Keuzes van de koffers :
Chelsea : koffer 2 (10 coins)
Ali : koffer 3 (vrijstelling)
Michelangelo : koffer 1 (voordeel power of nomination)
Judy : koffer 2 (nominatie)
Danny : koffer 2 (10 coins)
Bart : koffer 1 (vrijstelling)
Lindsey : koffer 2 (10 coins)
Rob : koffer 3 (nadeel power of nomination)
Chayron : koffer 2 (10 coins)
Charlotte : koffer 1 (voordeel power of nomination)
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.![]()
22:40
Na een random SL waarin niks gebeurd lijkt te zijn, komt Danny uit de dagboekkamer.
Morgenochtend deuren dicht, als de lichten aan gaan, zijn de deuren weer open.
Er is geen reden gegeven, dus er wordt direct druk gespeculeerd of er nieuwe bewoner gaat komen.
Na de batterij wissel, gaat het bed ritueel beginnen.
De prijzen in the wall zijn aangepast, voor sommige bewoners, daarop hebben MichelAngelo en Rob hun kastje gekocht.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kodiak100 op 11-01-2023 23:08:12 ]![]()
8:55
Dag 7(?) is begonnen in het BB huis. De bewoners ontwaken langzaam. Er wordt ontbijt gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt er niet op dat er iets significants is gebeurd vannacht waardoor ze hun kamer niet uitmochten. Wellicht is er naar de wc's gekeken, maar dat is speculatie.
10:30
Er is ontbeten, luxe broodjes en fruit. De bewoners zijn zich nu rustig aan het klaarmaken voor de dag.
En uiteraard het onvermijdelijke sporten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:40
En het hoogtepunt tot nu toe, ombeurten koprollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 13-01-2023 11:21:57 ]![]()
13.33
Bewoners worden naar de woonkamer geroepen, ze zijn net klaar met de lunch.
Het geluid is te horen van de oude "nominatie rol"
"Dat wisten we al he" roept Judy bij de eerste.
Er zijn drie rollen te horen geweest, Chayron geeft aan dat het niet persoonlijk is.
Hij moest kiezen en moest het ook onderbouwen. Hij wil het graag aan iedereen uitleggen en kan iedereen uitleggen waarom wel of niet.
Jason is genomineerd, niet omdat hij als laatste kwam, maar hij weet zijn achtergrond. Jason is te competitief, hij is bang dat Jason een te sterke speler is. Het is een compliment dat Chayron Jason heeft genomineerd. Hij is gewoon bang dat Jason hem uitspeelt. Met het blauwe balletje
Toen de naam Jason werd bekendgemaakt reageerde Judy ontzettend blij. Ze was helemaal in haar nopjes dat Jason genomineerd werd.
Rob is genomineerd. Niks tegen Rob, maar hij lijkt een slow starter. Hoe verder Rob komt, hoe populairder hij zal worden buiten het huis, juist omdat socials hem niet boeien. Rob zal omarmt gaan worden, hij is voor Chayron een echte winnaar. Dus ook hier vanuit angst.
De genomineerden zijn dus Judy, Rob en Jason
14.03 Post!
Wederom is de post er niet als het alarm voor post afgaat.
14.07 weer post geluid.
Deze keer zijn het wel de verwachtte pins.
14.40
Jason heeft geen wraakgevoelens naar Chayron en daar staat hij zelf van te kijken. Dit spreekt hij uit tegen Chayron, en geeft aan dat dit hem echt stof tot nadenken geeft voor de aankomende dagen.
[ Bericht 44% gewijzigd door Mickytjuh op 12-01-2023 14:41:13 ]Groene zeep op je rug en af laten glijden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: