Is het wel eens zolang geweest?quote:
maar dan was er altijd wel een bericht op social mediaquote:Op maandag 16 januari 2023 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Afgelopen jaren wel .. maar niet heel vaak.
#bigbrothernlbequote:Op maandag 16 januari 2023 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke hashtag ik moet gebruiken voor BB
thxquote:Op maandag 16 januari 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
#bigbrothernlbe
daar kijk ik soms mee op twitter
Zou best kunnen, hebben we straks iemand met de PoNquote:Op maandag 16 januari 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
Misschien spelen ze nu het spel met de 4 rode knoppen.
Nee toch niet zolang, gingen wel weer eens terug naar huis om dan binnen 10 min een SL te krijgen.quote:
thxxquote:Op maandag 16 januari 2023 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier klicken
https://twitter.com/hasht(...)hashtag_click&f=live
Waarom een SL tijdens een challengequote:Op maandag 16 januari 2023 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Dat denk ik eerder. Ze zijn gewoon met een challenge bezig want een SL is altijd eerder dan de mededeling dat ze hem krijgen.
Omdat wij schapen dat niet mogen zien. 'Je kijkt de TV uitzending maar!' zeggen ze bij de Febo.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom een SL tijdens een challenge
#bigbrothernlbe lang:nlquote:Op maandag 16 januari 2023 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke hashtag ik moet gebruiken voor BB
natasia dat was toch die donkere schreeuwerd?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
deze sl lijkt op dgk
toen brain door de deur liep en tassie doordraaide
en die twee werken afgevoerd om een nachtje in de wittebergen te logeren
spannend hoor
.
thnxs voor de updatequote:Op maandag 16 januari 2023 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Even off
Ik zat net op Nawel insta ivm de aftertalk wat ze gaat doen met Grace.
Maar waar verdiend die der geld mee? mijn god wat een luxe zeg allemaal.
Straks na SL weer paar nieuwe bewoners ofzo in huis, of rob word nagekeken met zijn been
op twitter werd dat een tijd terug ook al gesuggereerd.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou toch niks met Rob zijn ,ook zo vreemd dat hij buiten op ze buik lag te slapen
Ja duurt wel heel erg langquote:Op maandag 16 januari 2023 14:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op twitter werd dat een tijd terug ook al gesuggereerd.
Hopelijk zijn ze gewoon een spel aan het doen nu. Raar dat ze niks laten weten op twitter gezien de lange sl
Daar denk ik dus ook de hele tijd aanquote:Op maandag 16 januari 2023 14:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou toch niks met Rob zijn ,ook zo vreemd dat hij buiten op ze buik lag te slapen
txquote:Op maandag 16 januari 2023 14:55 schreef Benny het volgende:
Hier de complete Twitter link met alle hashtags toegepast. NL en BE communiceren namelijk verschillende en dan zijn er nog wat die de hashtag weleens vergeten of een andere gebruiken
https://twitter.com/searc(...)_search_click&f=live
Rare plek om te gaan liggenquote:Op maandag 16 januari 2023 14:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die komt tegenwoordig met de trein begrijp ik...quote:Op maandag 16 januari 2023 14:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Of Kitty is met een parachute in de tuin geland en weigert het huis te verlaten..kan ook he?
Ja ik ookquote:Op maandag 16 januari 2023 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Daar denk ik dus ook de hele tijd aan
is daar een cappie van?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee ik las het hier zelf niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2023 15:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is daar een cappie van?
vreemd indd
Klink aannemelijk. Zag wel iets verdachts op Flightradar inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2023 14:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Of Kitty is met een parachute in de tuin geland en weigert het huis te verlaten..kan ook he?
Met dit weer??quote:Op maandag 16 januari 2023 15:04 schreef suzi1 het volgende:
ik vind niet vreemd. als het daar warm is ga je lekker daar slapen als binnen op de bank en bed niet mag
Ja, maar bij Charlotte kan je het niet zien... die is voorgeprogrammeerd op bleekheid door operatie en gebruik net toevallig dezelfde kleur bij schmink... Bij Chelske is voorgebakken zonnebanken, en nadien extra bijschminken in vooral oranje tinten.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja kunst, zie het verschil op haar voorhoofd
[ link | afbeelding ]
betaalde je toen wel alquote:Op maandag 16 januari 2023 15:14 schreef Benny het volgende:
Ach, precies een week geleden konden we ook niet kijken
lkkr verse warme cakequote:Op maandag 16 januari 2023 15:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb inmiddels al mijn boodschappen in huis, de bedden verschoond, het huis gestofzuigd en gedweild en er staat een cake in de oven...
Nog steeds streamlock
vroeger gingen ze nog wel es met de parachute daar naar binnenquote:Op maandag 16 januari 2023 15:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij een spel krijg je meestal wel eerst melding woonkamer /maak jullie klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |