heb hem bij de andere insta gezet, bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
lekker pittigquote:
De situatie is ietwat veranderd kennelijkquote:Ilse (55) is geboren en getogen in Lier, maar woont nu samen met haar man in het Antwerpse Schriek. Ze is gelukkig getrouwd, en het stel heeft twee kinderen.
Kort pittig kapsel....dat is het enige aan haar wat pittig is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:56 schreef missmistreated het volgende:
lol : Ik beschouw mezelf als een pittige vrouw. Dat is nou net wat je niet uitstraald ^^
Ze had oordopjes mee, maar BB heeft verschillende dingen uit iedereen zn koffer gehaald, en bij haar de oordopjes.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:11 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel....dat is het enige aan haar wat pittig is.
Maar ff serieus, ik vind het wel zielig en vind het ook slechte casting van BB om zo'n labiel iemand in BB te stoppen.
En als je weet dat je zo gevoelig bent voor geluiden tijdens het slapen, waarom dan zelf geen oordopjes in je koffer meenemen?
Ahhh...dus die waren al van haar? Ja dan snap ik het nu.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze had oordopjes mee, maar BB heeft verschillende dingen uit iedereen zn koffer gehaald, en bij haar de oordopjes.
Ja inderdaad, dat is de vraag, maar ja ik snap ook wel weer, je doet aan een spel mee en wilt winnen, en je weet niet hoe belangrijk die coins zijn........ keuzes maken , moeilijk hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:23 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ahhh...dus die waren al van haar? Ja dan snap ik het nu.
Maar wat Danny zei, dan is het wel raar dat ze die oordopjes niet zelf uit de wall heeft gekocht toen ze nog munten had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |