In de uitzendingen is dit toch te zien.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat als er geen livestream is?
alsof ze weken niet gegeten hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Als een stel uitgehongerde wolven vallen ze aan
En dat geloof jij ineensquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In de uitzendingen is dit toch te zien.
Hij kon het niet over z'n hart verkrijgen om Rob erop te zetten gaf hij aan.quote:
En terecht, Rob ligt bij hem op de kamer en bovendien is hij geen gevaar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Hij kon het niet over z'n hart verkrijgen om Rob erop te zetten gaf hij aan.
Zeer aannemelijk dit.
good evening, je hebt een fantastische avond hints gemist met de big bro'squote:
quote:
ik kan het me niet voorstellen, maar goedquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
good evening, je hebt een fantastische avond hints gemist met de big bro's
Qua populariteit is Rob zeker wel een gevaar, alleen weten ze dat zelf niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, Rob ligt bij hem op de kamer en bovendien is hij geen gevaar.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kan het me niet voorstellen, maar goed
quote:
En het publiek haalt Danny en Chelsea toch niet uit elkaar, dat zou hartverscheurend zijn,quote:
Dat zeg ik toch ook niet gast. Ik beschrijf de volgorde zoals het daar altijd gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De livestream heeft de regie overal invloed op maar in de tv uitzending zie je het echte verhaal. Tuurlijk joh.
is allemaal nog niet bekend gemaakt dus wij speculeren allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef odie22 het volgende:
maar ik las straks iets dat danny genomineerd wordt/is , hoe komen jullie aan die info ?
Zou Bart nog wel eens een weekje McGyver willen zien spelen. Maar dan is de serie McGyver op denk ik.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
En het publiek haalt Danny en Chelsea toch niet uit elkaar, dat zou hartverscheurend zijn,
Afgelo heeft tegen Danny en shay gezegd dat hij een van hun erbij wil zetten als hij er drie moet doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef odie22 het volgende:
maar ik las straks iets dat danny genomineerd wordt/is , hoe komen jullie aan die info ?
Nee je beschrijft hoe ze het daar laten zien. Hoe het gaat weet je niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet gast. Ik beschrijf de volgorde zoals het daar altijd gaat.
Het gaat zoals ik het beschrijf.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee je beschrijft hoe ze het daar laten zien. Hoe het gaat weet je niet.
Zouden we zo'n mazzel hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Dada en CheChe denken allebei dat ze erop staan
Nee. Ze zwanger van weer een ander.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny heeft een relatie met haar gehad, tijdens deze relatie is ze vreemd gegaan met een collega van hem. Een maand nadien is ze zwanger van hem.
Danny heeft dit nog niet verwerkt.
Dus als hij huilt, daarom.
Ja dat bedoelde ik ook,had beter die collega kunnen opschrijvenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Ze zwanger van weer een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Danny ligt slecht op zowel Twitter als Facebook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
En het publiek haalt Danny en Chelsea toch niet uit elkaar, dat zou hartverscheurend zijn,
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:33 schreef Jockari het volgende:
Is er eigenlijk al genomineerd ? Vind het niet direct terug.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
't Is daar dat ik het niet terug vond???
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
20:35
Nominatie alarm, Michelangelo naar de dagboekkamer.
Ja om 2035 vanavond is er genomineerdquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
't Is daar dat ik het niet terug vond???
Danny ligt slecht op zowel Twitter als Facebook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Nee. Niet van die collega. Die heeft ze ook bedrogen. Zwanger van nr. 3. Danny, Daniel en zwanger van Robin.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook,had beter die collega kunnen opschrijven
Pfff de gosip gaat sneller dan ik het kan volgenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Danny ligt slecht op zowel Twitter als Facebook.
[..]
Nee. Niet van die collega. Die heeft ze ook bedrogen. Zwanger van nr. 3. Danny, Daniel en zwanger van Robin.
Stond al op de roddelkanalen voor Danny in het huis zat.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Pfff de gosip gaat sneller dan ik het kan volgen
allemaal prinsjes en prinsesjesquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:39 schreef suzi1 het volgende:
ja maar dat nemen ze amal persoonlijk op he
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Stond al op de roddelkanalen voor Danny in het huis zat.
Dit wordt met de week ergerquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:41 schreef odie22 het volgende:
haha helemaal in de stress , maar ze weten nog niks, dat wordt wat elke week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |