Qua populariteit is Rob zeker wel een gevaar, alleen weten ze dat zelf niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, Rob ligt bij hem op de kamer en bovendien is hij geen gevaar.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kan het me niet voorstellen, maar goed
quote:
En het publiek haalt Danny en Chelsea toch niet uit elkaar, dat zou hartverscheurend zijn,quote:
Dat zeg ik toch ook niet gast. Ik beschrijf de volgorde zoals het daar altijd gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De livestream heeft de regie overal invloed op maar in de tv uitzending zie je het echte verhaal. Tuurlijk joh.
is allemaal nog niet bekend gemaakt dus wij speculeren allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef odie22 het volgende:
maar ik las straks iets dat danny genomineerd wordt/is , hoe komen jullie aan die info ?
Zou Bart nog wel eens een weekje McGyver willen zien spelen. Maar dan is de serie McGyver op denk ik.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
En het publiek haalt Danny en Chelsea toch niet uit elkaar, dat zou hartverscheurend zijn,
Afgelo heeft tegen Danny en shay gezegd dat hij een van hun erbij wil zetten als hij er drie moet doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef odie22 het volgende:
maar ik las straks iets dat danny genomineerd wordt/is , hoe komen jullie aan die info ?
Nee je beschrijft hoe ze het daar laten zien. Hoe het gaat weet je niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet gast. Ik beschrijf de volgorde zoals het daar altijd gaat.
Het gaat zoals ik het beschrijf.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee je beschrijft hoe ze het daar laten zien. Hoe het gaat weet je niet.
Zouden we zo'n mazzel hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Dada en CheChe denken allebei dat ze erop staan
Nee. Ze zwanger van weer een ander.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny heeft een relatie met haar gehad, tijdens deze relatie is ze vreemd gegaan met een collega van hem. Een maand nadien is ze zwanger van hem.
Danny heeft dit nog niet verwerkt.
Dus als hij huilt, daarom.
Ja dat bedoelde ik ook,had beter die collega kunnen opschrijvenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Ze zwanger van weer een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |