ja klopt.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Die personen tegen elkaar is toch niet gelijkwaardig weer. Gister Bart tegen chiara en nu rob tegen chayron. Als het iets met denken te maken heeft kan het wel maar niet iets fysiek.
Nou Ali is niet zo dom hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 11:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ja klopt.
maar ik denk wel dat het denkopdrachten zijn.
al zijn er dan nog sommigen serieus in het nadeel. (kuchkuch Ali)
ze willen dat we de uitzendingen kijken. daarom SL.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:56 schreef mario390 het volgende:
ik word het spannender vinden wanneer
we wat zien worden
Ze oogt al de hele tijd erg chagrijnig en bitchy.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:17 schreef ben34567 het volgende:
Chiara needs a power nap ze is wat chagrijnig de laatste tijd!
weg de spiegelquote:Op maandag 23 januari 2023 12:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
nu kan je dag niet meer stuk, toch?
Ik denk dat het door haar blik komt. Straalt arrogantie uit maar daar kan ze niet aan doen.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze oogt al de hele tijd erg chagrijnig en bitchy.
Nou ze oogt niet alleen zo, ze is het ook. Ook haar opstelling tegen Danny zaterdagavond na de live.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door haar blik komt. Straalt arrogantie uit maar daar kan ze niet aan doen.
quote:Op maandag 23 januari 2023 12:25 schreef Krambo het volgende:
Zijn die eieren niet gekookt?
Zitten ze met hun taart
Stink scheten van Charlotte incoming.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:25 schreef Jockari het volgende:
Charlotte heeft 6 eitjes gekocht
[ afbeelding ]
Het is ook lastig om naar de wc te gaan voor je gaat douchenquote:Op maandag 23 januari 2023 12:36 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte die pist in gemeenschappelijke douches 🧐
Terecht wat mij betreft.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:44 schreef GayGuy het volgende:
Die Rob zal vast thuis heel aardig zijn, maar in het huis vind ik hem een beetje een zeikerd, zoals hij over die jongeren klaagt, achter hun rug
Ik vind dat juist wel komisch eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:44 schreef GayGuy het volgende:
Die Rob zal vast thuis heel aardig zijn, maar in het huis vind ik hem een beetje een zeikerd, zoals hij over die jongeren klaagt, achter hun rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |