FEBOzijn inderdaad de mensen achter de schermen. Het wordt hier heel veel gebruikt, maar allemaal speculeren want niemand hier werkt achter de schermenquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hahahaja het wordt hier heel veel gebruikt
Haha thanks, weet je toevallig ook of het een afkorting is van iets of een bedrijf?quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
FEBOzijn inderdaad de mensen achter de schermen. Het wordt hier heel veel gebruikt, maar allemaal speculeren want niemand hier werkt achter de schermen
Nee helaas sorry geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Haha thanks, weet je toevallig ook of het een afkorting is van iets of een bedrijf?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Haha thanks, weet je toevallig ook of het een afkorting is van iets of een bedrijf?
Hahahah ja verder kwam ik ook niet, andere resultaten leiden enkel hierheenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]Google zegt
Wat is de betekenis van FEBO?
De afkorting FEBO komt van de Ferdinand Bolstraat, waar Johan Izaäk de Borst het banketbakkersvak leerde. Toen Johan Izaäk de Borst 18 jaar was ging hij in opleiding voor banketbakker. Hij had ook op zijn 14e een bijbaantje bij een banketbakkerij.
Febo (motorfiets), een Spaans historisch scootermerk
Febo (snackbar), een Nederlandse snackbarketen
Ik zal het eens in de SC van BB vragen, we gaan hier wel heel erg offtopic straks krijg ik van @Gert om miene dunderquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:46 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hahahah ja verder kwam ik ook niet, andere resultaten leiden enkel hierheen
Ik snap niet zo waaromquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
Zat Jason nou te liegen tegen Ali wat er in koffer 2 zat?
Ja dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom
Dat gaat toch alleen maar tegen m werken?
Misschien dat je een stem op jezeolf kunt wegspelen of een extra stem krijgt om te geven ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook
Ik snap ook niet wat ze nou bedoelen met een voordeel of nadeel bij de power of nomination
FeBo verwijst naar eerdere Real Life Soaps waar de backstage een kroketje en dergelijke konden halen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dan heeft Jason meer kans om genomineerd te worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
en wat gebeurt er als niemand de nominatie kiest?
Hai, het was nog zo leeg.. niemand is hier...quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:01 schreef Gert het volgende:
Zo, even wat van mijn posts in het JAA tv-topic verwijderd.
Dat zei ik al maar dat is weer verwijderdquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
FeBo verwijst naar eerdere Real Life Soaps waar de backstage een kroketje en dergelijke konden halen.
De FeBo is een snackbarketen in Nederland die zijn eerste vestiging in de Ferdinand Bolstraat had
Haha okquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zei ik al maar dat is weer verwijderd
Iedereen zit natuurlijk met 't hoofd tegen het tv-toestelquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hai, het was nog zo leeg.. niemand is hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |