Hij heeft spel ervaring.quote:
Het elkaar aftasten ( figuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:35 schreef GayGuy het volgende:
Heb ik nog iets gemist vandaag? Hier is het rustig, btw. Lol
Oh ik bedoelde de stremsel. De uitzending kijk ik morgenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het elkaar aftasten ( figuurlijk) is in volle gang. En de eerste nominatie is gevallen. Vond het een interessante uitzending.
Oeps, verkeerd topicquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de stremsel. De uitzending kijk ik morgen
Je kunt ook bij iedereen eerlijk zijn, dat lijkt me handiger dan gelijk de knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft spel ervaring.![]()
Maar zoals Dotteke ook al aangeeft: echt mákkelijk is het ook weer niet, zo'n rol moeten spelen in een nieuwe groep die je nog nauwelijks kent.
Ja, Rob ligt er helemaal buiten lijkt het.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Ze lopen met zijn alle naar judy en laten die man alleen zitten die nadeel bij power of nominatie heeft. Ziekig.
Als dat verder geen consequenties heeft zou dat het beste zijn. En misschien zelfs wel mét consequenties. Maar volgens mij had Jason dan wel zélf de twee 'rode schermen' waaronder de nominatie moeten incasseren. De vraag is of dat dan toch het verstandigste was geweest. Misschien wel, qua 'status', ook bij de kijker.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je kunt ook bij iedereen eerlijk zijn, dat lijkt me handiger dan gelijk de knuppel in het hoenderhok te gooien.
Ben je in de gelegenheid om de Big Brother tv uitzending van woensdag 11 januari te bekijken? En anders kunnen de tv-kijkers jouw vraag misschien wel beantwoorden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:18 schreef Bigbrotherfan2022 het volgende:
Heeft iemand een ideehoe Judy aan haar nominatie komt? Het is,voor mij echt niet,duidelijk! Ik begrijp er niks van waarom en door wie ze genomineerd is! Ben zo in de war! Kan iemand me hiermee helpen aub??? Ik wil het zo graag begrijpen door wie en of waarom ze nominatie heeft. Is iemand zo vriendelijk aub om mijn post te beantwoorden??
Heb overal gezocht maar,kan hier over niks vinden.
Nou vind het wel een leuk spel, iedereen zou dit kunnen winnen, aan spieren of hersens heb je geen voordeel.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou vind het wel een leuk spel, iedereen zou dit kunnen winnen, aan spieren of hersens heb je geen voordeel.
Ik begrijp nu best wel dat ze wat down over kwam, ze lag al overal buiten qua competitie met een nominatie..quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:01 schreef superniger het volgende:
Waarom mocht Judy niet meedoen?
Onzin dat ze niet mee mag doen vanwege haar nominatie.
Ik hoorde het anders? Ik begreep dat ze niet tegenover bijvoorbeeld tegenover Chelsea of Charlotte zou komen omdat ze daar nog niet tegenover had gestaan, dat ze hun dat niet wilde aandoen, maar dan een Jason "makkelijker" zou vinden als tegenstander qua gevoel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
jeetje zeg Judy leg je er gewoon bij neer, je weet dat het erbij hoort erg kleinzielig en je erg laten kennen zo hoor haatdragend richting Jason
nee ze geeft steeds opmerkingen van zoals als ze meegedaan had aan het spel had ze het jason laten voel en dat soort opmerkingen heeft ze al vaker gemaakt vanaf dat bekend is dat ze door hem genomineerd isquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders? Ik begreep dat ze niet tegenover bijvoorbeeld tegenover Chelsea of Charlotte zou komen omdat ze daar nog niet tegenover had gestaan, dat ze hun dat niet wilde aandoen, maar dan een Jason "makkelijker" zou vinden als tegenstander qua gevoel.
Ja dat klopt,maar in dit gesprek begreep ik dat ze de meiden juist wilde sparen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze geeft steeds opmerkingen van zoals als ze meegedaan had aan het spel had ze het jason laten voel en dat soort opmerkingen heeft ze al vaker gemaakt vanaf dat bekend is dat ze door hem genomineerd is
ja die heb ik gemist maar ergens in dat stukje gaf ze ook weer steek onder waterquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat klopt,maar in dit gesprek begreep ik dat ze de meiden juist wilde sparen.
Ik kan het ook best wel begrijpen. Je kijkt hier lang naar uit en het is waarschijnlijk best wel een droom. Na 2 dagen al genomineerd zijn en, in dit geval anders dan voorgaande jaren, weten door wie en door een leugen van diegene die niet eens gemaakt hoefde te worden. Dat voelt, zeker bij iemand waarmee je totaal nog geen band hebt, al snel persoonlijk en vooral unfair denk ik. Je wordt gelijk uit je vrijheid gehaald en in een ‘angst’ gestopt na 2 dagen; dat je er gelijk uit moet. Every BB-deelnemer’s nightmare denk ik ;pquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders? Ik begreep dat ze niet tegenover bijvoorbeeld tegenover Chelsea of Charlotte zou komen omdat ze daar nog niet tegenover had gestaan, dat ze hun dat niet wilde aandoen, maar dan een Jason "makkelijker" zou vinden als tegenstander qua gevoel.
Terwijl een afkortingslijst in de OP super handig zou zijn , ook voor vreemden die eens langs komen, ik kwam er bv pas na maanden achter dat er een slow chat was waar je offtopic kon praten, en wat COS betekende wist ik pas na een jaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha ok
Ik had vorig jaar een woordenlijst gemaakt in de COS van veelgebruikte afkortingen maar er was er steeds 1 die dat weer uit de OP sloopte iedere keer.
ik was ze ook kwijt, mijn dochter zei, als je videoland opent op home, zie je boven in ive staan, klik daar eens op , en daar staan gewoon alle streamsquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:25 schreef GayGuy het volgende:
Echt vreemd, ben ik de enige die de streams op videoland niet meer kan vinden?
Ja, dat snapte ik ook echt niet. Zo vroeg in het spel, hij had hen letterlijk maar een paar uur gezien ofzo. Hij hoefde niet te liegen en heeft zichzelf eigenlijk genaaid, terwijl ie bij iedereen er goed en betrouwbaar op had kunnen staan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:57 schreef DX11 het volgende:
Als ik Jason was had ik denk ik gewoon tegen iedereen eerlijk geweest. Dan had je iedereen te vriend gehouden, stemmen ze niet op je, en zullen ze waarschijnlijk gewonnen coins met je delen. Vraag me af of zijn tactiek goed uit gaat pakken zo..
De ondertitelaar was niet helemaal wakker gisteren blijkbaar (afdeling van woensdag, op videoland).:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij verplicht minimaal 1 nominatie kwijt moest raken oid.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook echt niet. Zo vroeg in het spel, hij had hen letterlijk maar een paar uur gezien ofzo. Hij hoefde niet te liegen en heeft zichzelf eigenlijk genaaid, terwijl ie bij iedereen er goed en betrouwbaar op had kunnen staan.
Ja okee dat kan idd. Was niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij verplicht minimaal 1 nominatie kwijt moest raken oid.
Nee. Theo en Kitty waren ouder volgens mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob heeft wel gelijk over misschien oudste bewoner in onze BB ooit?, maar wereldwijd is dat niet zo, en de oudste winnaar is volgens mij nog in promi bb, die sportcommentator Werner Hansch (82 jarige leeftijd de duitse versie winnen)
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob heeft wel gelijk over misschien oudste bewoner in onze BB ooit?, maar wereldwijd is dat niet zo, en de oudste winnaar is volgens mij nog in promi bb, die sportcommentator Werner Hansch (82 jarige leeftijd de duitse versie winnen)
Kitty 58 jaarquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:02 schreef Emptystreet het volgende:
Nee. Theo en Kitty waren ouder volgens mij.
Als judy mag blijven is het doorgestoken kaart!!1!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:04 schreef freaky40 het volgende:
Judy komt niet al te positief over in de uitzendingen dus grote kans dat die er uit vliegt vanavond. Rob is rustig, realistisch en nuchter komt veel leuker over.
De live-uitzending is eventueel ook te volgen in de COS.quote:
Ik hoop niet dat ze het doen zoals vorig jaar, toen was het ook een en al terug blikken en niet echt een live showquote:
Het is en op tv en op de streams gedeeltelijk te zienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De live-uitzending is eventueel ook te volgen in de COS.
Dotteke in BB / [BB '23 COS #25] Op naar de live
Ja jammer van de haast, hoop dat ze dit bij RTL beseffen, maar dat zal vast al helemaal vast staan. De live uitzendingen vorige jaren duurden toch wel 20/25 min langer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:42 schreef freaky40 het volgende:
Goede uitzending, wel erg kort waardoor je echt af moet raffelen. Goed dat Rob mocht blijven. Komt ook veel positiever over dan zure Judy. Wat dat betreft de issues die ze had met Jason was dit wel karma voor haar. De kijker is meedogenloos, dat blijkt.
Het waren vorige jaar nog meer terug blikken, niet echt een live uitzending,quote:Op zondag 15 januari 2023 02:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja jammer van de haast, hoop dat ze dit bij RTL beseffen, maar dat zal vast al helemaal vast staan. De live uitzendingen vorige jaren duurden toch wel 20/25 min langer.
Zoals eerder gezegd kon ik Judy wel een beetje begrijpen, alleen was het niet slim om dit zo te uiten. Heeft haar wel genekt. Maar goed, van de 3 wel de beste om te vertrekken denk ik.
Wel voor het eerst deze week dat ik het Big Brother gevoel had, dus hopelijk een voorbode voor een hoop goedsBenieuwd naar …... ik weet d’r naam niet meer (beetje tipsy 🍻 proost), maar de nieuwe bewoonster 👍🏼
Hmm ik weet niet. Voor alles was gewoon wat meer tijd. Zowel de terugblik, maar ook de samenvatting van vrijdag en zaterdag. Maar ook zeker de tijd tussendoor met de bewoners en het einde/afscheid verliepen voorheen wat rustiger, dat werd allemaal erg gehaast gister. Geraldine kapte regelmatig iemand af om duidelijk te maken ‘we zijn live’ haast, haast. Logisch ook als je hetzelfde wil afwerken met 20/25 min minder zendtijd. Vind dat persoonlijk wel een beetje jammer. Maar ach, wat doen we eraanquote:Op zondag 15 januari 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het waren vorige jaar nog meer terug blikken, niet echt een live uitzending,
Ik snap het wel. Dat kleffe gedoe van die anderen trek ik slecht. Ik ga wel voor die eenling.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ik spoel 75% van die aflevering door, dus niet live kijken.
Ook snap ik echt niet dat Jason het meeste stemmen heeft gehad, een van de minst interessante bewoners.
Ik zou eerder Judy of Rob behouden, ik vond die niet klieken.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Dat kleffe gedoe van die anderen trek ik slecht. Ik ga wel voor die eenling.
Weet ie ook, hij kent het alleen niet. Is andere divisie.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:12 schreef superniger het volgende:
Is morse.![]()
Dat moet die militair toch wel weten.
op tv is het deze keer primaquote:Op maandag 16 januari 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Vind het een prima seizoen om te volgen, zit voldoende dynamiek in de uitzendingen
Michelangelo is ergens wel mijn favoriet, samen met Chelsea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |