Of kijken en niet hier kan ook.quote:
Dat is toch het spel. Hij moet er wat nomineren. Is niet zijn keuze dat hij dat wilde doen of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom
Dat gaat toch alleen maar tegen m werken?
Sorry 😳quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:01 schreef Gert het volgende:
Zo, even wat van mijn posts in het JAA tv-topic verwijderd.
Heel sluwe speler denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:13 schreef Gert het volgende:
Zo krijg je de sfeer wel wat minder los.![]()
Jason houdt het sociaal juiste verhaaltje.
Al vond ie het wel degelijk leuk.
Leek mij voor hem ook niet makkelijk. Hij kende nog niet echt iemand en moest al nomineren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:13 schreef Gert het volgende:
Zo krijg je de sfeer wel wat minder los.![]()
Jason houdt het sociaal juiste verhaaltje.
Al vond ie het wel degelijk leuk.
Er is al een groepsband ontstaan bij de rest waar hij buiten valt, en dan nu ook dit moeten doen zonder enig voordeel voor hem zelf...quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leek mij voor hem ook niet makkelijk. Hij kende nog niet echt iemand en moest al nomineren.
Ook dat nog.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is al een groepsband ontstaan bij de rest waar hij buiten valt, en dan nu ook dit moeten doen zonder enig voordeel voor hem zelf...
ja dit lijkt vooralsnog echt een groot nadeel...quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is al een groepsband ontstaan bij de rest waar hij buiten valt, en dan nu ook dit moeten doen zonder enig voordeel voor hem zelf...
Was vanmorgen ook al. Nu zie ik ze wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:25 schreef GayGuy het volgende:
Echt vreemd, ben ik de enige die de streams op videoland niet meer kan vinden?
Ze staan bij de afleveringen nu. Onderaan. Eerst naar de bb pagina gaanquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vanmorgen ook al. Nu zie ik ze wel.
Hij heeft spel ervaring.quote:
Het elkaar aftasten ( figuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:35 schreef GayGuy het volgende:
Heb ik nog iets gemist vandaag? Hier is het rustig, btw. Lol
Oh ik bedoelde de stremsel. De uitzending kijk ik morgenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het elkaar aftasten ( figuurlijk) is in volle gang. En de eerste nominatie is gevallen. Vond het een interessante uitzending.
Oeps, verkeerd topicquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de stremsel. De uitzending kijk ik morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |