Hij heeft spel ervaring.quote:
Het elkaar aftasten ( figuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:35 schreef GayGuy het volgende:
Heb ik nog iets gemist vandaag? Hier is het rustig, btw. Lol
Oh ik bedoelde de stremsel. De uitzending kijk ik morgenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het elkaar aftasten ( figuurlijk) is in volle gang. En de eerste nominatie is gevallen. Vond het een interessante uitzending.
Oeps, verkeerd topicquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de stremsel. De uitzending kijk ik morgen
Je kunt ook bij iedereen eerlijk zijn, dat lijkt me handiger dan gelijk de knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft spel ervaring.![]()
Maar zoals Dotteke ook al aangeeft: echt mákkelijk is het ook weer niet, zo'n rol moeten spelen in een nieuwe groep die je nog nauwelijks kent.
Ja, Rob ligt er helemaal buiten lijkt het.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Ze lopen met zijn alle naar judy en laten die man alleen zitten die nadeel bij power of nominatie heeft. Ziekig.
Als dat verder geen consequenties heeft zou dat het beste zijn. En misschien zelfs wel mét consequenties. Maar volgens mij had Jason dan wel zélf de twee 'rode schermen' waaronder de nominatie moeten incasseren. De vraag is of dat dan toch het verstandigste was geweest. Misschien wel, qua 'status', ook bij de kijker.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je kunt ook bij iedereen eerlijk zijn, dat lijkt me handiger dan gelijk de knuppel in het hoenderhok te gooien.
Ben je in de gelegenheid om de Big Brother tv uitzending van woensdag 11 januari te bekijken? En anders kunnen de tv-kijkers jouw vraag misschien wel beantwoorden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:18 schreef Bigbrotherfan2022 het volgende:
Heeft iemand een ideehoe Judy aan haar nominatie komt? Het is,voor mij echt niet,duidelijk! Ik begrijp er niks van waarom en door wie ze genomineerd is! Ben zo in de war! Kan iemand me hiermee helpen aub??? Ik wil het zo graag begrijpen door wie en of waarom ze nominatie heeft. Is iemand zo vriendelijk aub om mijn post te beantwoorden??
Heb overal gezocht maar,kan hier over niks vinden.
Nou vind het wel een leuk spel, iedereen zou dit kunnen winnen, aan spieren of hersens heb je geen voordeel.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou vind het wel een leuk spel, iedereen zou dit kunnen winnen, aan spieren of hersens heb je geen voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |