De bondjes zullen wel blijven, maar misschien wat minder allesoverheersend..quote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef livelink het volgende:
Dan zijn we ook af van die machtbondjes, hopelijk.
teraanvulling spelletjes zoals FIFA 23 op professioneel niveauquote:
iedereen die wel eens een spelletje speelt is een e-sporter, zo zie ik mezelf vaak als virtueel race coureur.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
teraanvulling spelletjes zoals FIFA 23 op professioneel niveau
Ik heb geen idee, heb ook geen voorkeur want ik ken ze nog nietquote:Op maandag 9 januari 2023 21:34 schreef Gert het volgende:
Nu al spannend! Wie gaan ze er uit stemmen?![]()
Meteen al de gepensioneerde?
Of de dude met kind van 1,5?
Als het maar niet Charlotte is.
Dit is toch dezelfde stem als vorig jaarquote:Op maandag 9 januari 2023 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind de BB stem leuker dan vorig jaar.
bedoel eerder zijn karakter ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:58 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde stem als vorig jaar
aha, ja hij klinkt wat zekerderquote:Op maandag 9 januari 2023 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bedoel eerder zijn karakter ofzo.
Ik heb via de TV aangemeld en was de goedkoopste optie 1,99 voor 1 apparaatquote:Op maandag 2 januari 2023 12:10 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hoe 1,99? op de site is het 8.99
Je moet inderdaad vrienden worden met degene die mag nomineren. En je krijgt het effect dat diegene de week later zelf dan genomineerd wordt waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De bondjes zullen wel blijven, maar misschien wat minder allesoverheersend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |