Op zijn geboorte akte staat AdrieAnusquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat is Danny, of Dennie, of Dannie , weet niet eens hoe die heet eigenlijk, dada dus
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
Speciaal voor @:odie22
[ link | afbeelding ]
mooi mens is hetquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
Speciaal voor @:odie22
[ link | afbeelding ]
Anekdote, toen heb ik heel de zaal van de cinema laten schrikken. Ik schrok zo hard dat ik schreeuwde en de rest schrok van mijn geschreeuw. Ben niet rap bang maar met onverwachte geluiden vooral in het donker kun je me de boom in jagen. Mijn vrouw zegt dan slecht geweten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan nu heeeel zachtjes langzaam de muziek van 'Jaws' erin gooien
Ik zeg al tijden, zet mij in de productie
Die is toch vorig jaar gestorven na 40 jaar als ik me goed herriner nu is het toch the king.quote:
Weet je het nu nog altijd niet het is Die-niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat is Danny, of Dennie, of Dannie , weet niet eens hoe die heet eigenlijk, dada dus
Die alternatieve wereld is dat Mimi?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:25 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Die is toch vorig jaar gestorven na 40 jaar als ik me goed herriner nu is het toch the king.
Ik weet alleen nog niet welke het wordt:
* die van het gewoon gezond boerenverstand;
* die van de lach;
* die van de principes;
* die van de gladheid;
* die van de alternatieve wereld.
Met de dames in het huis heb ik dus niks dat zijn hofnarren namelijk
* die van de schmink;
* die van amerika;
* die met watervrees:
Ja het moment waar BB zichzelf de nek heeft omgedraaid.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:08 schreef lonneberga het volgende:
Omg hoe voorspelbaar,Danny engnek de pon en Jason genomineerd,was hier meteen al gezegd toen hij erin kwam
de ouwe ziel plopt naar buiten bij haarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ziet die jolien er toch oud uit zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |