quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wil dus ook heel graag MA eruit. Dat vind IK nou een walgelijk ventje. Maar goed, ik ben team Danny en Ali.
Juist verwoord vind ik.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt bewonderenswaardig. Die jongen is in mijn ogen echt goed of met de goede intenties opgevoed. Gewoon strikt en met onderbouwing ipv geniepig en leugenachtig. Ik kan het niet goed verwoorden.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Heerlijk die rust! het voelt net alsof er een vriend op bezoek is en er geen woorden nodig zijn om ons op ons gemak te voelen
...
Best creapy voor hem dat zoveel mensen naar zijn zen-moment aan het gapen zijn
Een wereld die verzuurd is door stellige meningen is een objectief en obseverend mens altijd een verademing.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ik blijf bij Jason. Die jongen is zo veel meer volwassen dan de anderen in dat huis. Objectief en weet heel goed wat er speelt, hier afstand van te nemen of juist te observeren/relativeren. Bij hem heb ik juist het gevoel dat iK nog van HEM kan leren terwijl ik 2x zo oud ben. En dat gebeurd niet vaak!
Stelletje voyeurs zijn wequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:24 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Heerlijk die rust! het voelt net alsof er een vriend op bezoek is en er geen woorden nodig zijn om ons op ons gemak te voelen
...
Best creapy voor hem dat zoveel mensen naar zijn zen-moment aan het gapen zijn
Filosoof ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Een wereld die verzuurd is door stellige meningen is een objectief en obseverend mens altijd een verademing.
En dan nu heeeel zachtjes langzaam de muziek van 'Jaws' erin gooienquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:27 schreef Ireth het volgende:
Jahaaa! Ze hebben het lichtknopje gevonden!
Ook geschikt om gewoon midden in de nacht ineens af te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan nu heeeel zachtjes langzaam de muziek van 'Jaws' erin gooien
Ik zeg al tijden, zet mij in de productie
Dank je. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen hoe goed ik zijn opvoeding, zijn visie en zijn reacties op dingen vind. Hij is gewoon heel nuchter maar nadenkend en respectvol opgevoed denk ik zo.quote:
Je doet het goed @tassie127quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:31 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank je. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen hoe goed ik zijn opvoeding, zijn visie en zijn reacties op dingen vind. Hij is gewoon heel nuchter maar nadenkend en respectvol opgevoed denk ik zo.
Ik probeer dit zelf ook bij mijn kinderen en waar ik over val is bv dat mijn dochter jij bij elk bordje eten dank je wel zegt. Voor mij is het niet meer dan normaal om voor mijn kind te zorgen, maar aan de andere kant is mijn dochter weer dankbaar voor weer een maaltijd! Dus ja… heb ik mijn kind goed opgevoed of is ze te afhankelijk? Er zijn altijd teams. Maar vind Jason heel nuchter en onpartijdig.
Ik ga ons samen aanmelden voor volgend seizoen. Ik zie potentie. Ik zeg al tijden, gooi er eens een 'horror' week in. Kijk naar hoe bang Ali was en Jolien toen ze wat hoorden maar niet konden zien. Daar kan ik nou van genieten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook geschikt om gewoon midden in de nacht ineens af te spelen![]()
Of die heerlijke krakende/piepende deur uit Thriller
Wie is ons ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga ons samen aanmelden voor volgend seizoen. Ik zie potentie. Ik zeg al tijden, gooi er eens een 'horror' week in. Kijk naar hoe bang Ali was en Jolien toen ze wat hoorden maar niet konden zien. Daar kan ik nou van genieten.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef Jockari het volgende:
Bij Jason moet ik spontaan aan dit lied denken. Vraag me niet waarom, maar is op zijn lijf geschreven. (ge moet moet wel antwerps verstaan).Deze past nu ook wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Deze past nu ook wel mooiKut, ik bedoelde deze @Jockari 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
De streamlock-regelaarquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch eerst als stagiaires hoop ik ?
Tegen de kijkers.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jason doet het anders prima met zijn 'imaginary friend'. Af en toe denk ik, tegen wie praat ie nou?
Ja dat begreep ik, maar soms praat hij zo overtuigend dat ik me afvraag of er iemand binnen is komen lopen, die buiten beeld isquote:
creepy imaginary friend uit horror filmsquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jason doet het anders prima met zijn 'imaginary friend'. Af en toe denk ik, tegen wie praat ie nou?
ik vind wanneer het over ex-bewohners gaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Ik heb het e.e.a. geknipt en verwijderd, nu maar weer ontopic
Het dekbed beweegt zachtjes, bijna onopmerkzaam, heen en weer door de regelmatige ademhaling van den bewuste bewoner...quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:00 schreef odie22 het volgende:
iemand slaapt in een bed, 2 streams er op
en dan plots...... een harde ijzingwekkende gil door de slaapkamerquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het dekbed beweegt zachtjes, bijna onopmerkzaam, heen en weer door de regelmatige ademhaling van den bewuste bewoner...
ja maar, is dat niet , mijn Jolientjequote:Op donderdag 9 maart 2023 23:03 schreef Jockari het volgende:
En zo gaan we de nacht in
[ afbeelding ]
ik hoor alleen de houthakker zagenquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:04 schreef rinardo het volgende:
geluiden uit de keuken , en stream blijft op Jolien in bed
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar, is dat niet , mijn Jolientje, daar mogen dan wel 20 streams op staan
![]()
![]()
Volgens mij is het Jackson haar hond.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar, is dat niet , mijn Jolientje, daar mogen dan wel 20 streams op staan
![]()
![]()
nee dat is Danny, of Dennie, of Dannie , weet niet eens hoe die heet eigenlijk, dada dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |