Dus nog 2 reguliere exit-zaterdag en 1 finale? Dan zouden er toch een keer 2 uit moeten om in de finale met 3 (of 4) te kunnen eindigen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zijn nog 3 live shows kijk ik net inclusief a.s zaterdag
1 april staat de Big Brother finale gepland zag ik gister in screenshot voorbij komen van de RTL instaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus nog 2 reguliere exit-zaterdag en 1 finale? Dan zouden er toch een keer 2 uit moeten om in de finale met 3 (of 4) te kunnen eindigen?
Nee 3 en dan de finale zaterdagquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus nog 2 reguliere exit-zaterdag en 1 finale? Dan zouden er toch een keer 2 uit moeten om in de finale met 3 (of 4) te kunnen eindigen?
doe er maar 1 week bij, Freaky weet het zeker, en die heeft ingewijden bij de crewquote:
Laat @freaky40 dit maar niet zien, die zegt vast dat dat geen officieel kanaal isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
1 april staat de Big Brother finale gepland zag ik gister in screenshot voorbij komen van de RTL insta
dus dan incl morgen nog 3 reguliere shows en dan 1 april de finale
[ afbeelding ]
Volgens diezelfde polls zou Jolien vorige week en Lindsey die week daarvoor moeten vertrekken..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:00 schreef rinardo het volgende:
de poll van salarr en de poll van oliver geven wel verschillen aan, maar uiteindelijk zal Michelangelo , als het aan de kijkers ligt, weggaan, of BB hier net zo over denkt, moeten we afwachten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Punt is dat het nu mannen zijn die erop staan. 3 vrouwen was te weinig. Lindsey moest blijven omdat er dan te weinig nederlanders overbleven en te weinig vrouwen. Nu staan er twee belgen een nederlander op. Als er verder geen alternatieve redenen zijn moet er voor de balans een belg uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens diezelfde polls zou Jolien vorige week en Lindsey die week daarvoor moeten vertrekken..
Kan ik erg goed begrijpen. Als iemand iets uit de muur koopt staat hij er met zijn hongerige ogen bij en verwacht dan wél dat er met hem gedeeld wordt. Jammer dat deze domme en luie gast er nog steeds in zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:56 schreef Monique___ het volgende:
lolien en char willen ali niks meer geven van choco / snoep
klaar daarmee, genoeg gegeven..
zijn klaar met het vragen
snap het ook goed, altijd maar bedelen, schooien.. het is een keer klaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan ik erg goed begrijpen. Als iemand iets uit de muur koopt staat hij er met zijn hongerige ogen bij en verwacht dan wél dat er met hem gedeeld wordt. jammer dat deze domme en luie gast er nog steeds in zit.
En Chacha vergeet soms dat ze al 28 isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:11 schreef Kayro het volgende:
Charlotte omschrijft de geestelijke gesteldheid van Britney Spears.
Bipolair duidelijk lotteke weet het!
Britney vergeet soms dat ze al 40 is..
🙄😮💨😮💨 celeberty expert aan het woord.
En ook niet tegen zijn verlies kunnen en Bart beschuldigen van liegen terwijl die écht niet doorhad dat hij met zijn voet over de grond schraapte. Gelukkig lette BB zelf ook goed op en bleek het niet af te keuren waardoor die Ali alleen maar bozer werd. Want ja, als Ali ergens goed in is dan is het zeggen dat het aan anderen ligt als hij iets weer eens niet snapt of als hij verliestquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap het ook goed, altijd maar bedelen, schooien.. het is een keer klaar
Als Jason maar blijft, Bart zie ik liever dan MA maar Bart gaf zelf al aan een beetje klaar te zijn dus ik weet niet wat het beste is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:27 schreef Chea49 het volgende:
Ik vind het erg moeilijk inschatten wie er moet vertrekken van deze 3 genomineerden. Hoop alleen dat het Jason niet is, maar ik gun Bart ook een overwinning.
En dat voor een "leraar in opleiding". Echt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan ik erg goed begrijpen. Als iemand iets uit de muur koopt staat hij er met zijn hongerige ogen bij en verwacht dan wél dat er met hem gedeeld wordt. Jammer dat deze domme en luie gast er nog steeds in zit.
Ik vermoed dat het "in opleiding" zal blijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:29 schreef czvt het volgende:
[..]
En dat voor een "leraar in opleiding". Echt?
Als RTL nog kijkers wil houden dan hou je de Nederlandse favoriet er gewoon in. Kans is dat als hij eruit is dit niet fijn is voor de kijkcijfers. Maargoed je weet nooit wat ze doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:27 schreef Chea49 het volgende:
Ik vind het erg moeilijk inschatten wie er moet vertrekken van deze 3 genomineerden. Hoop alleen dat het Jason niet is, maar ik gun Bart ook een overwinning.
Zou het jammer vinden als Bart gaat. Vind het een sympathieke vent.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Als Jason maar blijft, Bart zie ik liever dan MA maar Bart gaf zelf al aan een beetje klaar te zijn dus ik weet niet wat het beste is.
Die Ali is echt zo dom als een varken en dat gaat docent worden? Voor een kleuterschool dan toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef Kayro het volgende:
Chaletje aan het water.. Ouders van Danny hebben dat gekocht (hij woont daar)..
Ali denkt dat t een boot is..
Hoeveel mensen kunnen daarop slapen vraagt hij.
Eerlijk gezegd wil ik geen van drie eruit. Zelf de soms irritante MA niet. Ik heb nig wel wat andere op de lijst om eruit te sturen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden als Bart gaat. Vind het een sympathieke vent.
Niet te geloven toch? En dat heeft echt niets te maken met de Belgische of Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:29 schreef czvt het volgende:
[..]
En dat voor een "leraar in opleiding". Echt?
Ik kijk naar de persoon, niet waar deze vandaan komt. Of er nu een Belg wint of een Nederlander. Maar ik weet niet hoe de overige kijkers hier over denken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
Als RTL nog kijkers wil houden dan hou je de Nederlandse favoriet er gewoon in. Kans is dat als hij eruit is dit niet fijn is voor de kijkcijfers. Maargoed je weet nooit wat ze doen.
Dat vind ik juist zo tof van Bart, zegt niet meer dan nodig is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:32 schreef marky het volgende:
Het is toch wonderbaarlijk hoe Jason zelfs Bart kan laten praten.
Helemaal eens, vind deze genomineerden erg jammer.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik geen van drie eruit. Zelf de soms irritante MA niet. Ik heb nig wel wat andere op de lijst om eruit te sturen.
+1quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens, vind deze genomineerden erg jammer.
Lindsey mag door bij aanschuiven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die Ali is echt zo dom als een varken en dat gaat docent worden? Voor een kleuterschool dan toch?
Chaletjes op Vinkeveen zijn gewoon stacaravans. Daar kent hij Gabi ook van, haar ouders hebben daar namelijk ook een "chaletje". Rachel Hazes woont daar vlakbij in een appartement. Andre is ook weer terug op honk. Die heeft er weer een huis gekocht.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef Kayro het volgende:
Chaletje aan het water.. Ouders van Danny hebben dat gekocht (hij woont daar)..
Ali denkt dat t een boot is..
Hoeveel mensen kunnen daarop slapen vraagt hij.
Ja, ze zal wss wel hebben opgepast op de kinderen van de buurvrouw van het nichtje van de melkboer zn buurman zn achternicht die weleens een poststuk in de bus heeft gegooid bij dr.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:11 schreef Kayro het volgende:
Charlotte omschrijft de geestelijke gesteldheid van Britney Spears.
Bipolair duidelijk lotteke weet het!
Britney vergeet soms dat ze al 40 is..
🙄😮💨😮💨 celeberty expert aan het woord.
Een flatje heet tegenwoordig toch ook een appartement?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Chaletjes op Vinkeveen zijn gewoon stacaravans. Daar kent hij Gabi ook van, haar ouders hebben daar namelijk ook een "chaletje". Rachel Hazes woont daar vlakbij in een appartement. Andre is ook weer terug op honk. Die heeft er weer een huis gekocht.
Zou kunnen maar Bart wil zelf ook eigenlijk wel weg maar die is niet van het opgevenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef Chea49 het volgende:
Juist omdat Bart wat meer op de achtergrond blijft vrees ik dat er voor hem wordt gekozen.
Jason daarentegen is een slimme jongen voor zijn leeftijd en neen ik ben geen Nederlander.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook zij is niet een van de slimste inderdaad.
Zou toch jammer zijn zo vlak voor de eindstreep?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:40 schreef marky het volgende:
[..]
Zou kunnen maar Bart wil zelf ook eigenlijk wel weg maar die is niet van het opgeven
Ja maar ook zwaar hij kan een beetje lullen met Jason en MA maar hij merkt ook het leeftijdsverschil en dan kan zelfs 3 weken nog lang zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou toch jammer zijn zo vlak voor de eindstreep?
Maakt mij niet uit waar je vandaan komt of waar je woont en Jason is een slimmerd inderdaad. Vind het ook een aardige gast.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:40 schreef czvt het volgende:
[..]
Jason daarentegen is een slimme jongen voor zijn leeftijd en neen ik ben geen Nederlander.
Helemaal eens, hopelijk houdt hij het vol, het is tenslotte een militair en die houden niet van opgeven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar ook zwaar hij kan een beetje lullen met Jason en MA maar hij merkt ook het leeftijdsverschil en dan kan zelfs 3 weken nog lang zijn.
Echt zelfstandig met bijbehorende lasten/verplichtingen, EN EIGEN BRIEVENBUS heeft hij dus niet???quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Chaletjes op Vinkeveen zijn gewoon stacaravans. Daar kent hij Gabi ook van, haar ouders hebben daar namelijk ook een "chaletje". Rachel Hazes woont daar vlakbij in een appartement. Andre is ook weer terug op honk. Die heeft er weer een huis gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |