Was dat die vrouw die niet tegen haar verlies kon en daardoor meteen eruit werd gestemd?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De naam Judy is al vaker voorbijgekomen op socials
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:53 schreef marky het volgende:
[..]
Was dat die vrouw die niet tegen haar verlies kon en daardoor meteen eruit werd gestemd?
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
in de week van 1 tot 8 april dan toch?![]()
![]()
Op basis waarvan ze hem hoofd keuken laten worden is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:00 schreef Kayro het volgende:
De masterchef staat alweer orders uit te delen in de keuken
Hij delegeert ff dat het brood klaar is om te kneden..
MA antwoord deeg en ik zijn geen vrienden🤣
(Hij is net klaar met het schoonmaken en snijden wortelen)
Danny nu zelf met de handjes in het deeg
Ja zit overal op twitter nog steeds haar gal te spuwen op mede-bewonersquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:53 schreef marky het volgende:
[..]
Was dat die vrouw die niet tegen haar verlies kon en daardoor meteen eruit werd gestemd?
Sneu figuur vond zichzelf geweldig. Paste dan ook precies in het pulletje van Danny en cs. Dat was de eerste goede zet van Jason haar nomineren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja zit overal op twitter nog steeds haar gal te spuwen op mede-bewoners
Zo raar dat die andere niet merken dat hij eigenlijk dom is met zijn halal varken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:06 schreef Kayro het volgende:
Waar Danny niet weet dat er beta-karoten in wortel zit..
En het zowel goed voor je ogen is (zoals lindsey weet)
En bijdraagt aan het bruin/oranje kleuren van de huid (zoals Jolien zegt)
Hij weet gelukkig wel alles van voeten🤪🤪😮💨🙄
Die action rotzooi voor de voeten
Laat momenteel hele voetzolen los. Dat moet je volgends Danny nu weer "weken" in water..
Das nu precies waar charlotte nu net uitkomt (hottub)🙄😖😖
Al haar kleren dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:17 schreef Kayro het volgende:
Lindsey gaat haar "only" zwarte
💦WAS💦draaien...
weet ook niet of hij weer turks brood mag maken want die was mislukt veel te veel zout en te plat gemaakt aldus Lot die het normaal maakt volgens mijn was zij er ook mee bezig geweest en heeft hij het na rijzen afgemaaktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Op basis waarvan ze hem hoofd keuken laten worden is mij een raadsel.
Ik had hem die rol nooit weer gegund. Fijn voor je dat je terug bent maar zoek maar wat anders om te doen.
maar goed dat die er snel uitlag dusquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja zit overal op twitter nog steeds haar gal te spuwen op mede-bewoners
mag eigenlijk niet als ze erin zitten moeten ze dan gelijk doen als ze eruit gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
Ze zitten in de kooktub en gooien en er nu mini chloortablet bij... slim
Tja met te veel zout werkt het gist helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet ook niet of hij weer turks brood mag maken want die was mislukt veel te veel zout en te plat gemaakt aldus Lot die het normaal maakt volgens mijn was zij er ook mee bezig geweest en heeft hij het na rijzen afgemaakt
Louboutin van Frennaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:18 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe heet dat lied wat Jason zond met ias in de talenten week one in a million maar de officiele naam?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:18 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe heet dat lied wat Jason zond met ias in de talenten week one in a million maar de officiele naam?
nee ik weet het.. verbaasde mij ook dat ze dit doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mag eigenlijk niet als ze erin zitten moeten ze dan gelijk doen als ze eruit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |