ja, overduidelijk, je filmpje gaat viraal trouwensquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze begonnen van de week idd opeens te reageren op twitter idd. Soms wel grappige reacties op tweets van mensen die aan het klagen waren. Maar de FEBO is idd wel beetje zoekende hoe ze dit zinkende schip nog kunnen redden.
ik kijk tv uitzendingquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zitten jullie bij stream 5?
Het is zo stilletjes.
Merk het iddquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, overduidelijk, je filmpje gaat viraal trouwens
Uitzendingquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is zo stilletjes.
Gebeurd vandaag ook weinig naar mijn idee.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is zo stilletjes.
Snap dat je liever kijkt naar een douchende mimiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gebeurd vandaag ook weinig naar mijn idee.
Dat weerwolven is ook niet leuk om te kijken
Zak dicht knopen en over de schutting er meequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Mies probeert aan een eventuele exit te ontsnappen door zich in de beddengoed zak te verstoppen[ afbeelding ]
Ik zou Ali wijsmaken dat het een zitzak is en hem zeggen dat hij eens moest uitproberen als die goed zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Mies probeert aan een eventuele exit te ontsnappen door zich in de beddengoed zak te verstoppen[ afbeelding ]
Correctie proberen grappig te doenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Is 'm.a. grappig aan het doen om stemmen te krijgen
Neem je het op??quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Mooi gesprek tussen Bart en Jason over de reden van nominatie![]()
Jason geeft toe goedgelovig en naief te zijn
Het mooiste van dit filmpje is nog de laatste scène waarin Charlotte aan Jason complimenten geeft over zijn pannenkoeken en hem bemoemd tot the King of pancakes. En dan het hoofd van Danny op de achtergrond..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:09 schreef ledn81 het volgende:
Omdat ik het zelf wel jammer zou vinden wanneer Mini en Maxi uit elkaar gaan afgelopen dagen en vandaag 'stiekem' toch wat opgenomen.
De kapsalon bereiding van hen 2 had ik voor groot deel opgenomen vd week.
Pannenkoeken bakken met Mies en Maxi was misschien wel de laatste keer vandaag![]()
En een ingekorte versie waarin Jonnie Boer (Danny) zich bemoeit met het pannekoeken bakken / brood snijden
Alsof dat afgelopen maand zonder hem echt compleet mis ging steeds![]()
Veel plezier, maar zal vooral bij mini en maxi opnames blijven voorlopig.
Stream gaat bijna altijd meteen uit zodra Danny in beeld komt
tenzij ik op twitter beetje kan stoken met een videootje![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
ja veel knip en plak werk want veel wissels. neem het nog op maar ga zo slapen. morgen pas onlinequote:
Dankquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het mooiste van dit filmpje is nog de laatste scène waarin Charlotte aan Jason complimenten geeft over zijn pannenkoeken en hem bemoemd tot the King of pancakes. En dan het hoofd van Danny op de achtergrond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |