Ik weet ineens welke 3 er op de bank mogen als er 2 uit moeten gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef ledn81 het volgende:
Hebben de dames hun medicijnen niet ingenomen vanmorgen?
[ afbeelding ]
Voelen zich oppermachtig, tot 1 van de genomineerden volgende week de pon pakt. Hopelijk Bart.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:56 schreef ledn81 het volgende:
Hebben de dames hun medicijnen niet ingenomen vanmorgen?
[ afbeelding ]
Ook meer en meer dat gevoel. Eerst moest ik ze niet, daarna leek ze mij aimable, maar nu loopt ze de kantjes er af naar succes.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:58 schreef ben34567 het volgende:
Aan alles merk je gewoon dat Charlotte een celebrity of influencer wil worden. Verschrikkelijk mens
Had jij dan een kat ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:02 schreef Ireth het volgende:
Oef zo vals hoog...
Ben ff mijn kat uit de gordijnen aan het halen...
Zequote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook meer en meer dat gevoel. Eerst moest ik ze niet, daarna leek ze mij aimable, maar nu loopt ze de kantjes er af naar succes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]7 kilo ??? Die kan volgens mij niet in de gordijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Zo dat is een besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je eens opzoekt wat Botuline Toxine teweeg kan brengen snap je niet dat iemand het er nog in laat spuitenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:30 schreef Jockari het volgende:
Altijd loopt Charlotte met haar bek open valt me op. Bekijk het maar eens gedurende een hele dag. Gevolgen van Plastic chirurgerie of toxische producten
[ afbeelding ]
Ook al opgevallen, eerst dacht ik gespeeld maar denk dat het te maken heeft met haar IQ die ik niet al te hoog inschat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:30 schreef Jockari het volgende:
Altijd loopt Charlotte met haar bek open valt me op. Bekijk het maar eens gedurende een hele dag. Gevolgen van Plastic chirurgerie of toxische producten
[ afbeelding ]
Denk dat het gespeeld is. Ze trok eens hetzelfde gezicht (met daarna hand voor de mond) toen de nominaties bekend werden gemaakt tijdens een week dat iedereen al wist welke bewoners genomineerd gingen zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:44 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ook al opgevallen, eerst dacht ik gespeeld maar denk dat het te maken heeft met haar IQ die ik niet al te hoog inschat.
[..]Lijkt een beetje op ons Dina die ligt ook zo in de zomer en in de winter zou ze bij u onder de vensterbank liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wat mijn ouwe kat te mager is is de jouwe ... ik zal het niet zeggen haha maar zo was die van mijn ook haha mooie katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja degene die dat bedacht heeft kunnen ze wel ontslaan. Hele programma om zeep. Papkindje terug laten keren die ook nog eens de boel loopt te dirigeren en op te letten hoeveel iemand anders eten omdat hij bang is dat hij tekort komt. Vreselijk figuur.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Polleke1234 het volgende:
Nou de terugkeer van Danny eist hier ook zijn tol geloof ik,hele dooie boel.
Kagerplaasen liggen niet in de buurt van rijsburg waar de kamping is van robquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
ah zo dat wist ik niet.
PS. Ik las eerst Klagerplassen. En vond dat een toepasselijke naam voor Rob zijn kemping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze begonnen van de week idd opeens te reageren op twitter idd. Soms wel grappige reacties op tweets van mensen die aan het klagen waren. Maar de FEBO is idd wel beetje zoekende hoe ze dit zinkende schip nog kunnen redden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:23 schreef b_engeltje het volgende:
Zou nu bb ook niet beseffen dat de zet om danny in bb te zetten geen goede zet is geweest...
En dat nu het er zelfs uitziet dat hij kan gaan winnen
Ik ben nu officieel een influencerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:09 schreef ledn81 het volgende:
Omdat ik het zelf wel jammer zou vinden wanneer Mini en Maxi uit elkaar gaan afgelopen dagen en vandaag 'stiekem' toch wat opgenomen.
De kapsalon bereiding van hen 2 had ik voor groot deel opgenomen vd week.
Pannenkoeken bakken met Mies en Maxi was misschien wel de laatste keer vandaag![]()
En een ingekorte versie waarin Jonnie Boer (Danny) zich bemoeit met het pannekoeken bakken / brood snijden
Alsof dat afgelopen maand zonder hem echt compleet mis ging steeds![]()
Veel plezier, maar zal vooral bij mini en maxi opnames blijven voorlopig.
Stream gaat bijna altijd meteen uit zodra Danny in beeld komt
tenzij ik op twitter beetje kan stoken met een videootje![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |